Trust me, ik was/ben netjes, en niet alleen omdat ik merken draagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Miousana het volgende:
Want als je merken draagt, ben je netjes.
Op het eerste gezicht misschien wel. Maar als wij in jouw gedachten konden kijken, dan was je vast een enorme smeerkees.quote:
Voor stufi werk je ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
HOAX! Hippies werken niet voor hun geld!
Woorden van meer dan twee lettergrepen... vuile kakker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef hoink581 het volgende:
Zolang je maar niet pretentieus wordt, TS.
The Horrorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Goede ontwikkeling TS.
Met de verkiezingen Marianne Thieme stemmen van de Dierenpartij, ligfiets aanschaffen, in een acampemiento de los Caracoles van Subcomandante Marcos in Chiapas overnachten in een hangmat, naar bomen luisteren, Zen, Tao bestuderen en met je matties op vrijdagavond over het existentialisme, Marx en Engels mijmeren, al luisterend naar the Beatles.
Het eckte leven gast, liefde en vrede.
Pffft, ik heb semi-lang haar maar dat is niet achterover gekamd, dus shut it!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Woorden van meer dan twee lettergrepen... vuile kakker.
Zelf hippiekleren makenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:42 schreef Waaghals het volgende:
zolang je hippiekleren koopt word je nooit een hippie natuurlijk
geen zorgen dus
quote:
neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:45 schreef jerney het volgende:
Onterechte klacht, de wereld heeft nood aan meer vieze hippies
Dank je!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:45 schreef jerney het volgende:
Onterechte klacht, de wereld heeft nood aan meer vieze hippies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Zullen we nu samen ...![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's
Je kan ook met me mee fietsen in Benin anders, er zijn vast nog wat plaatsjes over
* jerney wijst naar sig
Of naar Mexico verhuizen, daar is iedereen hippie geloof ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef 16meter het volgende:
acid nemen en naar psytrance kraakfeesten gaan
is heel gezellig en veel hippies
Ik hou van Melaniequote:
Ik ga volgende kerst naar Mexicoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Of naar Mexico verhuizen, daar is iedereen hippie geloof ik.![]()
Vooral tijdens het Rainbow-festival nabij Palenque, december 2012.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga volgende kerst naar Mexico
Goedzo, omarm hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
*noteert het Rainbow Festival in zijn agenda
Ik lees het nu. Herfstvakantie dit jaar, fietsen naar Benin. Klinkt echt tof. Ik ga het verder lezen. Ik houd erg van fietsen en Afrika is best tof.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Let's
Je kan ook met me mee fietsen in Benin anders, er zijn vast nog wat plaatsjes over
* jerney wijst naar sig
De editie van de herfstvakantie zat al snel vol, omdat Goedele Liekens dan mee fietst.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik lees het nu. Herfstvakantie dit jaar, fietsen naar Benin. Klinkt echt tof. Ik ga het verder lezen. Ik houd erg van fietsen en Afrika is best tof.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb net ff gegoogled, laat maar zitten![]()
[ afbeelding ]
Koop een enkele reis, de meeste hippies keren nooit meer terug naar hun land en blijven voor altijd en eeuwig in Mexico. Je bent al besmet met het hippie-virus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga volgende kerst naar Mexico
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |