De Kuip is zo magnifiek! Die sfeerquote:
Die OneDogoCanario is dat toch? Ja volgens mij filmt hij met z'n camera echt het merendeel van de wedstrijd. Bekijk best vaak zijn filmpjes, en heb 1-2 of keer gelezen dat hij toegaf een kool te hebben gemist oid. Vaak start het fragment dan met het juichend wegrennen van de spelers.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
Die gozer heeft vaak dat soort filmpjes. Maar die zit dus letterlijk driekwart van de wedstrijd met zijn telefoon in de handen?
Ik noem hem altijd "flikkertje".quote:
Ik vind het al net zo irritant als mensen die bij concerten hun telefoon omhoog houden. Geniet gewoon van het daar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Die constante drang van iedereen om anderen van informatie te voorzien is echt vermoeiend.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Grifte het volgende:
Zelf niet zo'n fan van al die lui die voor alles hun mobiel en camera omhooghouden, al zijn een paar prima om dergelijke sfeerbeelden te 'bewaren' voor later en thuisblijvers te kunnen laten genieten van die Kuip-beelden.
Precies. Maak desnoods 1 foto, maar als je de hele tijd op dat ding zit te kijken mis je de helft (doelpunt bijvoorbeeld...).quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het al net zo irritant als mensen die bij concerten hun telefoon omhoog houden. Geniet gewoon van het daar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Die constante drang van iedereen om anderen van informatie te voorzien is echt vermoeiend.
Klopt, je ziet zeker bij de opkomst dat massaal de mobieltjes omhoog worden gehouden. Snap dat evengoed bij concerten/festivals ook niet, je komt daar toch om iets echt te beleven, en daar op ingaan. Als je dan als droogkloot een filmpje maakt geniet je er toch totaal niet van, dan focus je op het perfect in beeld brengen van de sfeer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het al net zo irritant als mensen die bij concerten hun telefoon omhoog houden. Geniet gewoon van het daar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Die constante drang van iedereen om anderen van informatie te voorzien is echt vermoeiend.
Zeer terechte klacht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Ronald Koeman kan niet beschikken over Armenteros
Feyenoord zal het aanstaande zondag zonder aanvaller Samuel Armenteros moeten doen. De huurling van Anderlecht kampt met een ontstoken peesplaat en de medische staf denkt dat de herstelperiode enige tijd in beslag zal nemen ondanks een reeds gegeven injectie, aldus het Algemeen Dagblad woensdagochtend. De wedstrijd tegen SC Heerenveen lijkt daarmee te vroeg te komen voor de speler die rechtsbuiten Ruben Schaken voor zich moet dulden.
Inderdaad, met een concert is het helemaal irritant.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben ergens wel een punt, die derde goal kwam na een overtreding van Bruno. De tweede penalty sloeg nergens op. Alleen de eerste penalty waarbij JP duidelijk uit balans werd gebracht vond ik eigenlijk een echte strafschop.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef Cara het volgende:
In het AD staat een heel zeikstuk van Cocu en andere scheidsrechters over het optreden van Makkelie en zijn kennelijk te makkelijk gegeven kaarten en strafschoppen.
Nou kan het aan mij liggen, maar als het aan mij had gelegen had hij nog 2 extra rode kaarten getrokken voor Rekik en Arias.
Het is ook weer zo ontzettend triest dat Cocu met maar 2 gecreëerde kansen aar de scheids moet wijzen.
Dat dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:32 schreef Elan het volgende:
Al zal het mij verder ook een zorg zijn, Feyenoord is er ook wel eens bij genaaid qua scheidsrechters hoort er nu eenmaal bij.
Mwa, misschien een overtreding van Bruno. Maar was wel een penalty, hij gaat met 2 armen aan Pellè hangen.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben ergens wel een punt, die derde goal kwam na een overtreding van Bruno. De tweede penalty sloeg nergens op. Alleen de eerste penalty waarbij JP duidelijk uit balans werd gebracht vond ik eigenlijk een echte strafschop.
Al zal het mij verder ook een zorg zijn, Feyenoord is er ook wel eens bij genaaid qua scheidsrechters hoort er nu eenmaal bij.
AD heeft weer iemand gevonden om over Feyenoord te zeikenquote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef Cara het volgende:
In het AD staat een heel zeikstuk van Cocu en andere scheidsrechters over het optreden van Makkelie en zijn kennelijk te makkelijk gegeven kaarten en strafschoppen.
Nou kan het aan mij liggen, maar als het aan mij had gelegen had hij nog 2 extra rode kaarten getrokken voor Rekik en Arias.
Het is ook weer zo ontzettend triest dat Cocu met maar 2 gecreëerde kansen aar de scheids moet wijzen.
Nee, over de scheids.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
AD heeft weer iemand gevonden om over Feyenoord te zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |