abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:22:39 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133884756
Die gozer heeft vaak dat soort filmpjes. Maar die zit dus letterlijk driekwart van de wedstrijd met zijn telefoon in de handen? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:23:33 #102
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_133884779
quote:
De Kuip is zo magnifiek! Die sfeer O+
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:39:42 #103
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133885386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
Die gozer heeft vaak dat soort filmpjes. Maar die zit dus letterlijk driekwart van de wedstrijd met zijn telefoon in de handen? _O-
Die OneDogoCanario is dat toch? Ja volgens mij filmt hij met z'n camera echt het merendeel van de wedstrijd. Bekijk best vaak zijn filmpjes, en heb 1-2 of keer gelezen dat hij toegaf een kool te hebben gemist oid. Vaak start het fragment dan met het juichend wegrennen van de spelers.

Zelf niet zo'n fan van al die lui die voor alles hun mobiel en camera omhooghouden, al zijn een paar prima om dergelijke sfeerbeelden te 'bewaren' voor later en thuisblijvers te kunnen laten genieten van die Kuip-beelden.
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:48:32 #104
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_133885715
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vilhena wordt Tonna genoemd. :')
Ik noem hem altijd "flikkertje".
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:28:13 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133887382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Grifte het volgende:
Zelf niet zo'n fan van al die lui die voor alles hun mobiel en camera omhooghouden, al zijn een paar prima om dergelijke sfeerbeelden te 'bewaren' voor later en thuisblijvers te kunnen laten genieten van die Kuip-beelden.
Ik vind het al net zo irritant als mensen die bij concerten hun telefoon omhoog houden. Geniet gewoon van het daar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Die constante drang van iedereen om anderen van informatie te voorzien is echt vermoeiend.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 20:31:02 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_133887461
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind het al net zo irritant als mensen die bij concerten hun telefoon omhoog houden. Geniet gewoon van het daar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Die constante drang van iedereen om anderen van informatie te voorzien is echt vermoeiend.
Precies. Maak desnoods 1 foto, maar als je de hele tijd op dat ding zit te kijken mis je de helft (doelpunt bijvoorbeeld...).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:51:08 #107
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133888195
quote:

[..]

Klopt, je ziet zeker bij de opkomst dat massaal de mobieltjes omhoog worden gehouden. Snap dat evengoed bij concerten/festivals ook niet, je komt daar toch om iets echt te beleven, en daar op ingaan. Als je dan als droogkloot een filmpje maakt geniet je er toch totaal niet van, dan focus je op het perfect in beeld brengen van de sfeer.
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:52:27 #108
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_133888242
Daarnaast is iets in herinnering altijd mooier dan op zelfgemaakt beeld.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 20:53:30 #109
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_133888264
quote:

[..]

Zeer terechte klacht.
pi_133888270
Allemaal met jullie eens, alhoewel ik het zien van YouTube-filmpjes soms toch best kan waarderen hoor, dus dan kan ik er wel blij van worden. Zolang ik zelf niet hoef te filmen / foto's maken, geen probleem
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_133893737
Ik maak zelf ook wel eens een fotootje, wel leuk voor een achtergrond oid, maar zo een stuk filmen is niks nee.

Ik heb het zelf overigens wel een keer gedaan ook bij een concert(je). Resultaat was dat ik de sfeer minder ervaarde en van de muziek hoor je geen fuck terug, echt kansloos :')

Zolang anderen er niet mee gestoord worden vind ik het trouwens nog niet zo een probleem, maar als de mensen achter je de wedstrijd minder goed kunnen volgen omdat jij het liever via een beeldscherm ziet, zou ik die mensen aanraden foxsports te nemen en lekker warm thuis op de bank plaats te nemen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_133894422
Hoe heet dat nummer waarop er altijd geroepen wordt:

Verhoek, there he is? :P
pi_133894866

Verder moet iedereen lekker filmen als ze niemand er bij storen. Ik vind het zelf altijd wel gaaf om de beelden terug te kijken als ze ook de goals hebben. Vaak beleef ik het op zo'n moment (aangeschoten :') ) van belangrijke goals toch anders.

Zijn toch andere beelden als een samenvatting en meer sfeerbetrokken.
pi_133899499
quote:
Ronald Koeman kan niet beschikken over Armenteros

Feyenoord zal het aanstaande zondag zonder aanvaller Samuel Armenteros moeten doen. De huurling van Anderlecht kampt met een ontstoken peesplaat en de medische staf denkt dat de herstelperiode enige tijd in beslag zal nemen ondanks een reeds gegeven injectie, aldus het Algemeen Dagblad woensdagochtend. De wedstrijd tegen SC Heerenveen lijkt daarmee te vroeg te komen voor de speler die rechtsbuiten Ruben Schaken voor zich moet dulden.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 4 december 2013 @ 08:19:34 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133899660
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wat een gemis...
Elite
Tegen TTIP
pi_133899850
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat een gemis...
Inderdaad zeg! Tijd dat Verhoek weer eens mag banken trouwens. :7
Abracadabra, tapate guarra!
pi_133899951
Waarom staat er in de OP dat we gelijk hebben gespeeld tegen Vites? Volgens mij hadden we 1-2 gewonnen :{

Of is dit al bekend
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_133899992
In het AD staat een heel zeikstuk van Cocu en andere scheidsrechters over het optreden van Makkelie en zijn kennelijk te makkelijk gegeven kaarten en strafschoppen.
Nou kan het aan mij liggen, maar als het aan mij had gelegen had hij nog 2 extra rode kaarten getrokken voor Rekik en Arias.
Het is ook weer zo ontzettend triest dat Cocu met maar 2 gecreëerde kansen aar de scheids moet wijzen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_133900352
quote:

[..]

Inderdaad, met een concert is het helemaal irritant.
pi_133900369
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dag kampioenschap :'(
pi_133900526
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef Cara het volgende:
In het AD staat een heel zeikstuk van Cocu en andere scheidsrechters over het optreden van Makkelie en zijn kennelijk te makkelijk gegeven kaarten en strafschoppen.
Nou kan het aan mij liggen, maar als het aan mij had gelegen had hij nog 2 extra rode kaarten getrokken voor Rekik en Arias.
Het is ook weer zo ontzettend triest dat Cocu met maar 2 gecreëerde kansen aar de scheids moet wijzen.
Ze hebben ergens wel een punt, die derde goal kwam na een overtreding van Bruno. De tweede penalty sloeg nergens op. Alleen de eerste penalty waarbij JP duidelijk uit balans werd gebracht vond ik eigenlijk een echte strafschop.

Al zal het mij verder ook een zorg zijn, Feyenoord is er ook wel eens bij genaaid qua scheidsrechters hoort er nu eenmaal bij.
blablablabla
  Forum Admin woensdag 4 december 2013 @ 09:35:27 #122
35723 crew  GGMM
pi_133900571
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:32 schreef Elan het volgende:
Al zal het mij verder ook een zorg zijn, Feyenoord is er ook wel eens bij genaaid qua scheidsrechters hoort er nu eenmaal bij.
Dat dus.
Ben het niet met je eens zeker niet wb die 2e pingel, die vond ik gewoon terecht, maar zelfs als je het onterecht vindt is het topclubonwaardig om daar (zo lang) over te zeiken. Zeker omdat ze zonder "hulp" van de scheids sowieso ook geen schijn van kans hadden gemaakt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_133900644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze hebben ergens wel een punt, die derde goal kwam na een overtreding van Bruno. De tweede penalty sloeg nergens op. Alleen de eerste penalty waarbij JP duidelijk uit balans werd gebracht vond ik eigenlijk een echte strafschop.

Mwa, misschien een overtreding van Bruno. Maar was wel een penalty, hij gaat met 2 armen aan Pellè hangen.

Tevens hadden er meer spelers van hun met rood afgemoeten, dus dat compenseert evt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133900815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef Cara het volgende:
AD heeft weer iemand gevonden om over Feyenoord te zeiken _O_
pi_133900851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

AD heeft weer iemand gevonden om over Feyenoord te zeiken _O_
Nee, over de scheids.
pi_133900883
Ik denk dat het voornamelijk een strategie is van Cocu om niet zelf de wind van voren te krijgen. In dat opzicht doet hij het vrij aardig, de aandacht lekker verschuiven en als ze volgende week thuis van Vitesse kunnen winnen is hij goed weg gekomen.
Indien ze verliezen staan ze wellicht volgende week 12e en krijgt hij de hoon alsnog over zich heen, maar toch..

Ik vond de scheids ook niet goed fluiten, maar inderdaad in ons nadeel :P (al was ik in het stadion niet helemaal overtuigd van de 2e penal (na tv-beelden wel), die 'overtreding van Bruno' was gewoon een fysiek duel met 2 spelers die zich breed maken met de armen, was niets aan de hand)
pi_133901266
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:50 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk een strategie is van Cocu om niet zelf de wind van voren te krijgen. In dat opzicht doet hij het vrij aardig, de aandacht lekker verschuiven en als ze volgende week thuis van Vitesse kunnen winnen is hij goed weg gekomen.
Indien ze verliezen staan ze wellicht volgende week 12e en krijgt hij de hoon alsnog over zich heen, maar toch..

Ik vond de scheids ook niet goed fluiten, maar inderdaad in ons nadeel :P (al was ik in het stadion niet helemaal overtuigd van de 2e penal (na tv-beelden wel), die 'overtreding van Bruno' was gewoon een fysiek duel met 2 spelers die zich breed maken met de armen, was niets aan de hand)
Hij maakt zichzelf er niet geloofwaardiger op..
Maargoed, dat moet hij weten, ik gun ze toch niet om dit jaar kampioen te worden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133901286
Heb dat stuk over scheidsrechters ook gelezen.. ben het er wel mee eens dat er te snel geel wordt getrokken door sommige figuren en dat ze een wedstrijd niet aanvoelen. Wat ik alleen mis in het artikel is dat scheidsrechters door hun bazen in Zeist worden volgestampt met instructies waardoor ze bang worden om fouten te maken. Scheidsrechters zijn nl eerder carrierejagers dan voetballiefhebbers
pi_133901347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, misschien een overtreding van Bruno. Maar was wel een penalty, hij gaat met 2 armen aan Pellè hangen.

Tevens hadden er meer spelers van hun met rood afgemoeten, dus dat compenseert evt.
Maar die overtreding van BMI is het hele punt niet.
Het argument van Cocu en die oud-scheidrechters is dat er te snel gefloten wordt.
Dat er dus niet gefloten werd voor het duel van BMI is dus in die zin zelfs positief.
Het gaat ze vooral om de eerste strafschop, terwijl ik dat persoonlijk een 100% strafschop vind.
Ja het is licht, maar vooral ontzettend opzichtig en dom. Het had niet gehoeven, daarom, strafschop.
pi_133901374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb dat stuk over scheidsrechters ook gelezen.. ben het er wel mee eens dat er te snel geel wordt getrokken door sommige figuren en dat ze een wedstrijd niet aanvoelen. Wat ik alleen mis in het artikel is dat scheidsrechters door hun bazen in Zeist worden volgestampt met instructies waardoor ze bang worden om fouten te maken. Scheidsrechters zijn nl eerder carrierejagers dan voetballiefhebbers
De inconsistentie is eerder het probleem, zowel binnen 1 wedstrijd, alsmede bij een vergelijk tussen verschillende wedstrijden/ scheidsrechters. Zoals Rekik aangesproken wordt op de bal wegschoppen in de eerste helft, en Schaken geel krijgt voor het stuiteren van de bal, waarbij de bal overigens gewoon op de vrije-trap-plek verbleef (al was het bij Schaken wel een wat bozere reactie (terecht ook, met die aansteller van een Maheredit: Bakkali))
pi_133901410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

De inconsistentie is eerder het probleem, zowel binnen 1 wedstrijd, alsmede bij een vergelijk tussen verschillende wedstrijden/ scheidsrechters. Zoals Rekik aangesproken wordt op de bal wegschoppen in de eerste helft, en Schaken geel krijgt voor het stuiteren van de bal, waarbij de bal overigens gewoon op de vrije-trap-plek verbleef (al was het bij Schaken wel een wat bozere reactie (terecht ook, met die aansteller van een Maher))
Over inconsistentie gesproken, geel Immers voor doorhalen, daarna geen tweede geel voor Arias met exact dezelfde overtreding. Maar uiteraard hoor je Cocu daar ook niet over. Ik had toch wel meer niveau van hem verwacht.
pi_133901414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Cara het volgende:

[..]

Het argument van Cocu en die oud-scheidrechters is dat er te snel gefloten wordt.
Dat er dus niet gefloten werd voor het duel van BMI is dus in die zin zelfs positief.
Het gaat ze vooral om de eerste strafschop, terwijl ik dat persoonlijk een 100% strafschop vind.
Ja het is licht, maar vooral ontzettend opzichtig en dom. Het had niet gehoeven, daarom, strafschop.
Vond die eerste ook een 100% strafschop. Hoe duidelijk wil je het nog hebben. Als je de bal maar heel eventjes raakt is het toch ook hands :?

Vasthouden, 16metergebied, penalty.
pi_133901418
quote:

[..]

Het leuke is ook dat Boëtius niet eens naar de grond ging, hij wilde zelf gewoon doorgaan, maar hij werd gewoon geremd, ik vond het gewoon dom, zoals wij ook al een paar domme penals hebben weggegeven, maakt het niet een minder terechte penalty :)
pi_133901420
quote:

[..]

Maar die overtreden van BMI is het hele punt niet.
Inderdaad. Sowieso moet Cocu zich meer gaan bezighouden met zijn eigen spelers. Want die Bakkali naaide Schaken ook een gele kaart aan. Daar hoor je niemand over. Die Bruma moet blij zijn dat Makkelie niet heeft genoteerd over het kop tegen kop staan met de scheidsrechter. En zo ken je wel even doorgaan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133901468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:17 schreef Muto het volgende:

[..]

Inderdaad. Sowieso moet Cocu zich meer gaan bezighouden met zijn eigen spelers. Want die Bakkali naaide Schaken ook een gele kaart aan. Daar hoor je niemand over. Die Bruma moet blij zijn dat Makkelie niet heeft genoteerd over het kop tegen kop staan met de scheidsrechter. En zo ken je wel even doorgaan.
En die Rekik trekt de scheids gewoon aan de arm weg bij die rode kaart, daar kom je normaal ook niet mee weg hoor, is normaal tenminste geel, en er zijn erbij die daar gewoon direct rood voor trekken :P

Dat psv speelde trouwens vorig jaar ook al zo ruim over het randje in de Kuip, gewoon echt gemene overtredingen, tegenstanders naaien, en er steeds mee weg komen. En dan nog klagen ook :r

[ Bericht 12% gewijzigd door ace_eleven op 04-12-2013 10:25:37 ]
pi_133901575
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En die Rekik trekt de scheids gewoon aan de arm weg bij die rode kaart, daar kom je normaal ook niet mee weg hoor, is normaal tenminste geel, en er zijn erbij die daar gewoon direct rood voor trekken :P

Dat psv speelde trouwens vorig jaar ook al zo ruim over het randje in de Kuip, gewoon echt gemene overtredingen, tegenstanders naaien, en er steeds mee weg komen. En dan nog klagen ook :r
Ja, Rekik had wel 3 2e gele kaarten kunnen krijgen. Daar hoor je ze natuurlijk niet over :D
  woensdag 4 december 2013 @ 11:01:29 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_133902422
Dat gezeur op de scheidsrechter is misschien een manier van Cocu om de aandacht af te leiden van het (wederom) erbarmelijke spel van PSV. Ze zijn de middenlijn nauwelijks over geweest. Waarom heeft niemand het daar over 8)7 ?
2000 light years from home
pi_133902453
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef Merkie het volgende:
Dat gezeur op de scheidsrechter is misschien een manier van Cocu om de aandacht af te leiden van het (wederom) erbarmelijke spel van PSV. Ze zijn de middenlijn nauwelijks over geweest. Waarom heeft niemand het daar over 8)7 ?
Het was gewoon een stukje frustratie. Vind je het gek als je bijna twee maanden niet gewonnen hebt?
pi_133902667
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het was gewoon een stukje frustratie. Vind je het gek als je bijna twee maanden niet gewonnen hebt?
Klinkt logisch inderdaad. Heb eerlijk gezegd ook wel een heel klein beetje medelijden met de supporters. Na 2 wedstrijden liep men zowat al in de polonaise, nu is het bittere ellende.
pi_133902913
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Klinkt logisch inderdaad. Heb eerlijk gezegd ook wel een heel klein beetje medelijden met de supporters. Na 2 wedstrijden liep men zowat al in de polonaise, nu is het bittere ellende.
Medelijden :')
Laat ze maar even spartelen.
pi_133902931
Ze staan 10e, wat zeiken ze. Na drie duels stonden wij laatste.
pi_133903208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:

Heb eerlijk gezegd ook wel een heel klein beetje medelijden met de supporters. Na 2 wedstrijden liep men zowat al in de polonaise, nu is het bittere ellende.
Nou, totaal niet!
pi_133903316
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou, totaal niet!
Met de nadruk op heel klein beetje...

quote:
Broers Van de Kerkhof: ‘Dit PSV kan de Champions League winnen - Omroep Brabant 19-08-2013
This makes me laugh. _O-
pi_133903570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Met de nadruk op heel klein beetje...

Ook dat nog niet!
  woensdag 4 december 2013 @ 12:10:57 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133904315

Ook in Heerenveen snappen ze het :)
Elite
Tegen TTIP
pi_133905374
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef TheSolution het volgende:
Hoe heet dat nummer waarop er altijd geroepen wordt:

Verhoek, there he is? :P
Ik heb het nooit gehoord, maar gok dat het dit is?

BFF met GGMM
pi_133905458
Vraagje he, is het nou Feijenoord of Feyenoord?
pi_133905537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vraagje he, is het nou Feijenoord of Feyenoord?
Faainoord
pi_133905666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:53 schreef Grifte het volgende:

[..]

Faainoord
Opzoeken: FAAI

FAAI
1) Er niet best voor staan
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/FAAI/1

_O-
pi_133905773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Opzoeken: FAAI

FAAI
1) Er niet best voor staan
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/FAAI/1

_O-
-O-
Did not know

Maar goed, als je toch zo aan t googlen bent, google je vraag dan ook maar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')