De Kuip is zo magnifiek! Die sfeerquote:
Die OneDogoCanario is dat toch? Ja volgens mij filmt hij met z'n camera echt het merendeel van de wedstrijd. Bekijk best vaak zijn filmpjes, en heb 1-2 of keer gelezen dat hij toegaf een kool te hebben gemist oid. Vaak start het fragment dan met het juichend wegrennen van de spelers.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
Die gozer heeft vaak dat soort filmpjes. Maar die zit dus letterlijk driekwart van de wedstrijd met zijn telefoon in de handen?
Ik noem hem altijd "flikkertje".quote:
Ik vind het al net zo irritant als mensen die bij concerten hun telefoon omhoog houden. Geniet gewoon van het daar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Die constante drang van iedereen om anderen van informatie te voorzien is echt vermoeiend.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Grifte het volgende:
Zelf niet zo'n fan van al die lui die voor alles hun mobiel en camera omhooghouden, al zijn een paar prima om dergelijke sfeerbeelden te 'bewaren' voor later en thuisblijvers te kunnen laten genieten van die Kuip-beelden.
Precies. Maak desnoods 1 foto, maar als je de hele tijd op dat ding zit te kijken mis je de helft (doelpunt bijvoorbeeld...).quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het al net zo irritant als mensen die bij concerten hun telefoon omhoog houden. Geniet gewoon van het daar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Die constante drang van iedereen om anderen van informatie te voorzien is echt vermoeiend.
Klopt, je ziet zeker bij de opkomst dat massaal de mobieltjes omhoog worden gehouden. Snap dat evengoed bij concerten/festivals ook niet, je komt daar toch om iets echt te beleven, en daar op ingaan. Als je dan als droogkloot een filmpje maakt geniet je er toch totaal niet van, dan focus je op het perfect in beeld brengen van de sfeer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het al net zo irritant als mensen die bij concerten hun telefoon omhoog houden. Geniet gewoon van het daar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Die constante drang van iedereen om anderen van informatie te voorzien is echt vermoeiend.
Zeer terechte klacht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Ronald Koeman kan niet beschikken over Armenteros
Feyenoord zal het aanstaande zondag zonder aanvaller Samuel Armenteros moeten doen. De huurling van Anderlecht kampt met een ontstoken peesplaat en de medische staf denkt dat de herstelperiode enige tijd in beslag zal nemen ondanks een reeds gegeven injectie, aldus het Algemeen Dagblad woensdagochtend. De wedstrijd tegen SC Heerenveen lijkt daarmee te vroeg te komen voor de speler die rechtsbuiten Ruben Schaken voor zich moet dulden.
Inderdaad, met een concert is het helemaal irritant.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben ergens wel een punt, die derde goal kwam na een overtreding van Bruno. De tweede penalty sloeg nergens op. Alleen de eerste penalty waarbij JP duidelijk uit balans werd gebracht vond ik eigenlijk een echte strafschop.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef Cara het volgende:
In het AD staat een heel zeikstuk van Cocu en andere scheidsrechters over het optreden van Makkelie en zijn kennelijk te makkelijk gegeven kaarten en strafschoppen.
Nou kan het aan mij liggen, maar als het aan mij had gelegen had hij nog 2 extra rode kaarten getrokken voor Rekik en Arias.
Het is ook weer zo ontzettend triest dat Cocu met maar 2 gecreëerde kansen aar de scheids moet wijzen.
Dat dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:32 schreef Elan het volgende:
Al zal het mij verder ook een zorg zijn, Feyenoord is er ook wel eens bij genaaid qua scheidsrechters hoort er nu eenmaal bij.
Mwa, misschien een overtreding van Bruno. Maar was wel een penalty, hij gaat met 2 armen aan Pellè hangen.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben ergens wel een punt, die derde goal kwam na een overtreding van Bruno. De tweede penalty sloeg nergens op. Alleen de eerste penalty waarbij JP duidelijk uit balans werd gebracht vond ik eigenlijk een echte strafschop.
Al zal het mij verder ook een zorg zijn, Feyenoord is er ook wel eens bij genaaid qua scheidsrechters hoort er nu eenmaal bij.
AD heeft weer iemand gevonden om over Feyenoord te zeikenquote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef Cara het volgende:
In het AD staat een heel zeikstuk van Cocu en andere scheidsrechters over het optreden van Makkelie en zijn kennelijk te makkelijk gegeven kaarten en strafschoppen.
Nou kan het aan mij liggen, maar als het aan mij had gelegen had hij nog 2 extra rode kaarten getrokken voor Rekik en Arias.
Het is ook weer zo ontzettend triest dat Cocu met maar 2 gecreëerde kansen aar de scheids moet wijzen.
Nee, over de scheids.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
AD heeft weer iemand gevonden om over Feyenoord te zeiken
Hij maakt zichzelf er niet geloofwaardiger op..quote:Op woensdag 4 december 2013 09:50 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk een strategie is van Cocu om niet zelf de wind van voren te krijgen. In dat opzicht doet hij het vrij aardig, de aandacht lekker verschuiven en als ze volgende week thuis van Vitesse kunnen winnen is hij goed weg gekomen.
Indien ze verliezen staan ze wellicht volgende week 12e en krijgt hij de hoon alsnog over zich heen, maar toch..
Ik vond de scheids ook niet goed fluiten, maar inderdaad in ons nadeel(al was ik in het stadion niet helemaal overtuigd van de 2e penal (na tv-beelden wel), die 'overtreding van Bruno' was gewoon een fysiek duel met 2 spelers die zich breed maken met de armen, was niets aan de hand)
Maar die overtreding van BMI is het hele punt niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, misschien een overtreding van Bruno. Maar was wel een penalty, hij gaat met 2 armen aan Pellè hangen.
Tevens hadden er meer spelers van hun met rood afgemoeten, dus dat compenseert evt.
De inconsistentie is eerder het probleem, zowel binnen 1 wedstrijd, alsmede bij een vergelijk tussen verschillende wedstrijden/ scheidsrechters. Zoals Rekik aangesproken wordt op de bal wegschoppen in de eerste helft, en Schaken geel krijgt voor het stuiteren van de bal, waarbij de bal overigens gewoon op de vrije-trap-plek verbleef (al was het bij Schaken wel een wat bozere reactie (terecht ook, met die aansteller van een Maheredit: Bakkali))quote:Op woensdag 4 december 2013 10:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb dat stuk over scheidsrechters ook gelezen.. ben het er wel mee eens dat er te snel geel wordt getrokken door sommige figuren en dat ze een wedstrijd niet aanvoelen. Wat ik alleen mis in het artikel is dat scheidsrechters door hun bazen in Zeist worden volgestampt met instructies waardoor ze bang worden om fouten te maken. Scheidsrechters zijn nl eerder carrierejagers dan voetballiefhebbers
Over inconsistentie gesproken, geel Immers voor doorhalen, daarna geen tweede geel voor Arias met exact dezelfde overtreding. Maar uiteraard hoor je Cocu daar ook niet over. Ik had toch wel meer niveau van hem verwacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De inconsistentie is eerder het probleem, zowel binnen 1 wedstrijd, alsmede bij een vergelijk tussen verschillende wedstrijden/ scheidsrechters. Zoals Rekik aangesproken wordt op de bal wegschoppen in de eerste helft, en Schaken geel krijgt voor het stuiteren van de bal, waarbij de bal overigens gewoon op de vrije-trap-plek verbleef (al was het bij Schaken wel een wat bozere reactie (terecht ook, met die aansteller van een Maher))
Vond die eerste ook een 100% strafschop. Hoe duidelijk wil je het nog hebben. Als je de bal maar heel eventjes raakt is het toch ook handsquote:Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Maar die overtreding van BMI is het hele punt niet.
Het argument van Cocu en die oud-scheidrechters is dat er te snel gefloten wordt.
Dat er dus niet gefloten werd voor het duel van BMI is dus in die zin zelfs positief.
Het gaat ze vooral om de eerste strafschop, terwijl ik dat persoonlijk een 100% strafschop vind.
Ja het is licht, maar vooral ontzettend opzichtig en dom. Het had niet gehoeven, daarom, strafschop.
Het leuke is ook dat Boëtius niet eens naar de grond ging, hij wilde zelf gewoon doorgaan, maar hij werd gewoon geremd, ik vond het gewoon dom, zoals wij ook al een paar domme penals hebben weggegeven, maakt het niet een minder terechte penaltyquote:Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Maar die overtreding van BMI is het hele punt niet.
Het argument van Cocu en die oud-scheidrechters is dat er te snel gefloten wordt.
Dat er dus niet gefloten werd voor het duel van BMI is dus in die zin zelfs positief.
Het gaat ze vooral om de eerste strafschop, terwijl ik dat persoonlijk een 100% strafschop vind.
Ja het is licht, maar vooral ontzettend opzichtig en dom. Het had niet gehoeven, daarom, strafschop.
Inderdaad. Sowieso moet Cocu zich meer gaan bezighouden met zijn eigen spelers. Want die Bakkali naaide Schaken ook een gele kaart aan. Daar hoor je niemand over. Die Bruma moet blij zijn dat Makkelie niet heeft genoteerd over het kop tegen kop staan met de scheidsrechter. En zo ken je wel even doorgaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Maar die overtreden van BMI is het hele punt niet.
En die Rekik trekt de scheids gewoon aan de arm weg bij die rode kaart, daar kom je normaal ook niet mee weg hoor, is normaal tenminste geel, en er zijn erbij die daar gewoon direct rood voor trekkenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso moet Cocu zich meer gaan bezighouden met zijn eigen spelers. Want die Bakkali naaide Schaken ook een gele kaart aan. Daar hoor je niemand over. Die Bruma moet blij zijn dat Makkelie niet heeft genoteerd over het kop tegen kop staan met de scheidsrechter. En zo ken je wel even doorgaan.
Ja, Rekik had wel 3 2e gele kaarten kunnen krijgen. Daar hoor je ze natuurlijk niet overquote:Op woensdag 4 december 2013 10:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En die Rekik trekt de scheids gewoon aan de arm weg bij die rode kaart, daar kom je normaal ook niet mee weg hoor, is normaal tenminste geel, en er zijn erbij die daar gewoon direct rood voor trekken
Dat psv speelde trouwens vorig jaar ook al zo ruim over het randje in de Kuip, gewoon echt gemene overtredingen, tegenstanders naaien, en er steeds mee weg komen. En dan nog klagen ook![]()
Het was gewoon een stukje frustratie. Vind je het gek als je bijna twee maanden niet gewonnen hebt?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef Merkie het volgende:
Dat gezeur op de scheidsrechter is misschien een manier van Cocu om de aandacht af te leiden van het (wederom) erbarmelijke spel van PSV. Ze zijn de middenlijn nauwelijks over geweest. Waarom heeft niemand het daar over?
Klinkt logisch inderdaad. Heb eerlijk gezegd ook wel een heel klein beetje medelijden met de supporters. Na 2 wedstrijden liep men zowat al in de polonaise, nu is het bittere ellende.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het was gewoon een stukje frustratie. Vind je het gek als je bijna twee maanden niet gewonnen hebt?
Medelijdenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Klinkt logisch inderdaad. Heb eerlijk gezegd ook wel een heel klein beetje medelijden met de supporters. Na 2 wedstrijden liep men zowat al in de polonaise, nu is het bittere ellende.
Nou, totaal niet!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heb eerlijk gezegd ook wel een heel klein beetje medelijden met de supporters. Na 2 wedstrijden liep men zowat al in de polonaise, nu is het bittere ellende.
Met de nadruk op heel klein beetje...quote:
This makes me laugh.quote:Broers Van de Kerkhof: ‘Dit PSV kan de Champions League winnen - Omroep Brabant 19-08-2013
Ook dat nog niet!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Met de nadruk op heel klein beetje...
Ik heb het nooit gehoord, maar gok dat het dit is?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef TheSolution het volgende:
Hoe heet dat nummer waarop er altijd geroepen wordt:
Verhoek, there he is?
Faainoordquote:Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vraagje he, is het nou Feijenoord of Feyenoord?
Opzoeken: FAAIquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Opzoeken: FAAI
FAAI
1) Er niet best voor staan
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/FAAI/1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |