quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vond het best lekker, geef maar toe
Dit zeg jij wel vaker.quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vond het best lekker, geef maar toe
Staat je modervaring op je cv?quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben er in geslaagd mijn CV van 5 naar 2 pagina's terug te brengen. Korter gaat niet lukken. Zometeen nog maar een sollicitatie eruitgooien en Linkedin aanpassen
Is geen ruimte meer voorquote:
Als je Fok! moddereterschap er maar op staat, dan is de rest overbodig en zul je vele smeekbedes ontvangen van werkgevers of je alsjeblieft daar wil komen werken.quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben er in geslaagd mijn CV van 5 naar 2 pagina's terug te brengen. Korter gaat niet lukken. Zometeen nog maar een sollicitatie eruitgooien en Linkedin aanpassen
Ja ik heb verder niks om te posten daar he? Qua foto's zeg maarquote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een bijdrage, dat topic had die inbreng echt nodig.
Mmm goed punt. Kan ik eisen stellen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je Fok! moddereterschap er maar op staat, dan is de rest overbodig en zul je vele smeekbedes ontvangen van werkgevers of je alsjeblieft daar wil komen werken.
okequote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat meerdere mensen denken dat ik een kloon ben. Ik dacht dat ik authentiek genoeg was
Is dit een hint Karina? Heb je zoveel interesse in mijn 13cm?quote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb verder niks om te posten daar he? Qua foto's zeg maar
[..]
Mmm goed punt. Kan ik eisen stellen.
Nee alleen in 30 cm natuurlijk hequote:Op maandag 2 december 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dit een hint Karina? Heb je zoveel interesse in mijn 13cm?
Karina kan daar rawr zeggenquote:
Mmmm misschien moet jij daar maar wat posten Drizzquote:Op maandag 2 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Karina kan daar rawr zeggen
Ik ga m'n stokbrood niet op de foks zettenquote:Op maandag 2 december 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm misschien moet jij daar maar wat posten Drizz
quote:Op maandag 2 december 2013 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga m'n stokbrood niet op de foks zetten
Potje FIFA doen vandaag?quote:Op maandag 2 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow, een schoonspringer blijkt homo te zijn. Wat een schok.
Schoonspringer is homo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow, een schoonspringer blijkt homo te zijn. Wat een schok.
Ik hoop dat je een comfortabele bureaustoel hebt.quote:Op maandag 2 december 2013 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de foto''s van Kapi''s billen
Bij de sloop?, krijg je daar geld toe of moet je juist vernietigingskosten neerleggenquote:Op maandag 2 december 2013 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is alles dat ik terugkrijg van m'n auto
[ afbeelding ]
En de radio
Heb je 'm naar de sloop gebracht?quote:Op maandag 2 december 2013 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is alles dat ik terugkrijg van m'n auto
[ afbeelding ]
En de radio
Krijg je 100 euro ofzo voorquote:Op maandag 2 december 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de sloop?, krijg je daar geld toe of moet je juist vernietigingskosten neerleggen
Vriend van me had 'm mee naar Denemarken hè, hij staat daar nu op de sloopquote:Op maandag 2 december 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je 'm naar de sloop gebracht?
Naja m'n speakers waren nog duurderquote:Op maandag 2 december 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Geen vetpot natuurlijk maar het lost wel direct alle ongemakken op.
Heeft die vriend hem kapotgereden?quote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef Saind het volgende:
Vriend van me had 'm mee naar Denemarken hè, hij staat daar nu op de sloop
Ik zit op dit moment op de bank, dus kom maar opquote:Op maandag 2 december 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een comfortabele bureaustoel hebt.
Kom vechten danquote:Op maandag 2 december 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
Omdat de keeper die door Feyenoord zelf is opgeleid de uitstraling van een sperzieboon heeft hebben ze een keeper gehaald die door Ajax is opgeleid.
Ach ja, veel dichter bij z'n heimat had je 'm waarschijnlijk toch niet gekregen. Het is goed zo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg je 100 euro ofzo voor
[..]
Vriend van me had 'm mee naar Denemarken hè, hij staat daar nu op de sloop
Niks mis mee.quote:Op maandag 2 december 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
Omdat de keeper die door Feyenoord zelf is opgeleid de uitstraling van een sperzieboon heeft hebben ze een keeper gehaald die door Ajax is opgeleid.
Ik neem mijn valse beschuldigingen terug.quote:Op maandag 2 december 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan
[ afbeelding ]
Klopt, wel grappig.quote:
Was voor op vakantie wel lekker, bijna 10.000 kilometer gereden deze zomer dus was het wel waardquote:Op maandag 2 december 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wist allang dat het een wrak was, dus dat was dan ook niet bijster slim
Nouja hij was wel op, auto uit 94 met 250k op de teller. Hij kon er ook niets aan doen verder.quote:Op maandag 2 december 2013 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft die vriend hem kapotgereden?
Hij komt uit Limburg.quote:Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach ja, veel dichter bij z'n heimat had je 'm waarschijnlijk toch niet gekregen. Het is goed zo.
Ja, dan is het wel definitief afgelopen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Was voor op vakantie wel lekker, bijna 10.000 kilometer gereden deze zomer dus was het wel waard
[..]
Nouja hij was wel op, auto uit 94 met 250k op de teller. Hij kon er ook niets aan doen verder.
Nokas was scheef, is gebroken, heeft de kleppegeleders beschadigd, de kleppen beschadigd, de kop beschadigd en en de distributieriem zwaar belast. Beste geval; 15.000 kronen (>¤2000) exclusief arbeid. En dat is voor een nieuw blok want deze is gewoon niet meer te redden
Ja, maar daar gun je niemand z'n laatste rustplaats natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij komt uit Limburg.
Ouwe DAF fabriek in Born
True, liever in Scandinavië danquote:Op maandag 2 december 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar daar gun je niemand z'n laatste rustplaats natuurlijk.
Straalt weinig uit maar het belangrijkste bij een keeper is toch dat hij ballen stopt, zo'n Courtois straalt ook niks uit.quote:Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Mulder.Ik heb dus echt he-le-maal niks met die gast he.
Klopt, maar zoals ik net ook al tegen Knut zeg in de DM: Hij pakt nooit punten en voegt dus niks toe imo. Heeft zich ook totaal niet ontwikkeld de afgelopen 2 jaar, dus wat mij betreft kan een ander de kans krijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Straalt weinig uit maar het belangrijkste bij een keeper is toch dat hij ballen stopt, zo'n Courtois straalt ook niks uit.
René wil gewoon niet teveel geld in z'n nieuwe portemonnee, zodat de nieuwe geur er langer aan blijft hangen.quote:
Dat is waar maar je moet wel afwachten hoe die andere jongen het gaat doenquote:Op maandag 2 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals ik net ook al tegen Knut zeg in de DM: Hij pakt nooit punten en voegt dus niks toe imo. Heeft zich ook totaal niet ontwikkeld de afgelopen 2 jaar, dus wat mij betreft kan een ander de kans krijgen.
Mulder is gekocht van Vitesse.quote:Op maandag 2 december 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
Je bent zelf gekocht van Vitesse.quote:
Racist.quote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een goede zwarte keeper gezien.
quote:Op maandag 2 december 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René wil gewoon niet teveel geld in z'n nieuwe portemonnee, zodat de nieuwe geur er langer aan blijft hangen.
Zit wel wat in, kan er ook geen één voor de geest halenquote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
Gomes bij PSV, maar dan ook alleen bij PSV.quote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
Mandanda is best ok en Dida was ook een meer dan prima keeper.quote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
Die 2e..quote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Mulder past ook niet echt bij de groep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs de Vrij is swaggerboy vergeleken met Mulder uut Pannerden.quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mandanda is best ok en Dida was ook een meer dan prima keeper.
Wie gaat er ook helemaal aan de andere kant van 't land wonen als je in Rotterdam professioneel voetballer bent?quote:Op maandag 2 december 2013 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs de Vrij is swaggerboy vergeleken met Mulder uut Pannerden.
Uurtje rijden man.quote:Op maandag 2 december 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie gaat er ook helemaal aan de andere kant van 't land wonen als je in Rotterdam professioneel voetballer bent?Zulke onzin zouden ze echt moeten verbieden.
Beetje beef zetten tegen Herwen in de plaatselijke kroeg in Pannerden.quote:Op maandag 2 december 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie gaat er ook helemaal aan de andere kant van 't land wonen als je in Rotterdam professioneel voetballer bent?Zulke onzin zouden ze echt moeten verbieden.
Ik vind het zo knap van jou dat je een discussie altijd op een bijzonder rationele wijze weet te winnen.quote:
Ik doe Nimma - Roffa altijd in een uurtje. Dacht dat Pannerden wel ongeveer even ver was.quote:
Met de spits erbij. Lekker man, zit je elke dag 2 uur heen en 2 uur terug in de auto. Zeer professioneel.quote:
FOK!kenquote:Op maandag 2 december 2013 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor nuttigs zal ik eens gaan doen vandaag.
Frans de Munck. De Zwarte Panter.quote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
Arnhem - Rotterdam in de spits is vaak wel minstens anderhalf ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe Nimma - Roffa altijd in een uurtje. Dacht dat Pannerden wel ongeveer even ver was.
Stanley Menzoquote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wel wat in, kan er ook geen één voor de geest halen
Ach. Die gasten komen om 10 uur op de club en om 3 uur rijden ze weer weg. Van de spits zullen ze niet veel last hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arnhem - Rotterdam in de spits is vaak wel minstens anderhalf ofzo.
Denk dat Pannerden nog wel 20 minuten langer is.
Ik vind het mooi een klote eind, neem dan gewoon ergens een appartement in Rotterdam zou ik dan denken.
Lekker leventje man. Als keeper hoef je al helemaal geen kut te doen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Die gasten komen om 10 uur op de club en om 3 uur rijden ze weer weg. Van de spits zullen ze niet veel last hebben
Er is weer helemaal niemand die er ook maar om kan glimlachen gok ik zo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord heeft Kim Holland als keeperstrainer in dienst genomen.
Hebben ze nog wel een kut te doen.
Echt he.quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is weer helemaal niemand die er ook maar om kan glimlachen gok ik zo.
Nou ja, hoe iemand het volhoud om in Pannerden te wonen is me sowieso een raadsel.quote:Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Die gasten komen om 10 uur op de club en om 3 uur rijden ze weer weg. Van de spits zullen ze niet veel last hebben
Ook dat ja.quote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, hoe iemand het volhoud om in Pannerden te wonen is me sowieso een raadsel.
Zet er op in.quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is weer helemaal niemand die er ook maar om kan glimlachen gok ik zo.
Goed punt.quote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, hoe iemand het volhoud om in Pannerden te wonen is me sowieso een raadsel.
Had Cocu er maar een spits bij gezet.quote:Op maandag 2 december 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met de spits erbij. Lekker man, zit je elke dag 2 uur heen en 2 uur terug in de auto. Zeer professioneel.
Krijgen we nu subsidie?quote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
Het zegt wel iets over onze status op Fok! dat 'iconen' als Tong hier dolgraag mee willen posten.
Ik heb er schijt aan. Ik hou van hoge kunst en van pulp.quote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
Het zegt wel iets over onze status op Fok! dat 'iconen' als Tong hier dolgraag mee willen posten.
quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord heeft Kim Holland als keeperstrainer in dienst genomen.
Hebben ze nog wel een kut te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |