quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je welke vaklieden niet welkom zijn bij een bibliotheek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk jongens!quote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef je het boek na verloop van tijd wel weer terug? Anders is het ook zo flauw
xd![]()
Nee/ja. Er nu nog instappen is daarentegen wel extreem dom maar er zijn genoeg mensen financieel onafhankelijk geworden.quote:
Moet je een fatsoenlijke kopenquote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
M'n portemonnee is z'n nieuwe geurtje een beetje kwijt.
Troostende reacties via DM worden zeer gewaardeerd.
Ik hoop dat je geniet. Vooral van het open reetje, ik denk dat dat goed bij je interesses past.quote:Op maandag 2 december 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee/ja. Er nu nog instappen is daarentegen wel extreem dom maar er zijn genoeg mensen financieel onafhankelijk geworden.
Dan ga ik nu een kopje koffie nuttigen met Tjacka zijn KPD topic op de achtergrond.
Jezus had me ff gewaarschuwd, ik zat te etenquote:Op maandag 2 december 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geniet. Vooral van het open reetje, ik denk dat dat goed bij je interesses past.
Ik had perrongelijk de lapo gisteren, het was een vreselijke nacht kan ik je vertellen saind.quote:Op maandag 2 december 2013 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus had me ff gewaarschuwd, ik zat te eten
Heeft al helemaal geen basisquote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop.
Maar beter ga je over op litecoins.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je welke vaklieden niet welkom zijn bij een bibliotheek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef je het boek na verloop van tijd wel weer terug? Anders is het ook zo flauw
xd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Watquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef GGMM het volgende:
5 DM's ontvangen.
Happel heeft er helaas voor gekozen m'n probleem te negeren.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
M'n portemonnee is z'n nieuwe geurtje een beetje kwijt.
Troostende reacties via DM worden zeer gewaardeerd.
Je vond het best lekker, geef maar toequote:Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had perrongelijk de lapo gisteren, het was een vreselijke nacht kan ik je vertellen saind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |