Stuk mooier afgewerkt dan in de meeste stadions waardoor je het niet echt ziet.quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef Buitendam het volgende:
Ze hebben gewoon een gracht. Zal de opticien eens bellen.
Yep, wordt zo nu en dan bewoond door Polen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef Buitendam het volgende:
Helemaal niet zelfs. Ik dacht dat je gewoon het veld op kon lopenquote:Op maandag 2 december 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuk mooier afgewerkt dan in de meeste stadions waardoor je het niet echt ziet.
En de loodgieter. Er lekt iets uit het badkuipje.quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef Buitendam het volgende:
Que?quote:Op maandag 2 december 2013 11:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de loodgieter. Er lekt iets uit het badkuipje.
Nouja, de straf die er voor staat is fors. Kan me wel voorstellen dat het afschrikt.quote:Op maandag 2 december 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
Maar jij vond het oprecht nooit raar dat er nooit mensen het veld op kwamen als je steeds dacht dat er geen gracht was?
Haha.quote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
hahaha weetje, als je een aanslag wilt plegen moet je dat gewoon op de eerste maandag doen om 12 uur.
Yuri Cornelisse is nu politieagent las ik zojuist in de krant. Leuk héquote:Op maandag 2 december 2013 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Ik wilde vroeger politieagent worden toen ik klein was.
Ja, bijzonder.quote:Op maandag 2 december 2013 12:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yuri Cornelisse is nu politieagent las ik zojuist in de krant. Leuk hé
Wie?quote:Op maandag 2 december 2013 12:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yuri Cornelisse is nu politieagent las ik zojuist in de krant. Leuk hé
GUTENTAG! AUSWEISS BITTE!quote:
Ik hoorde tot mijn grote schrik dat zij wel eens in Playboy heeft gestaan. Hoe wanhopig waren die mannen in de jaren '80 wel niet...quote:
Of de moffen moeten gewoon op dit tijdstip binnenvallen... zo kun je vanalles verzinnenquote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
hahaha weetje, als je een aanslag wilt plegen moet je dat gewoon op de eerste maandag doen om 12 uur.
Entschuldigung, aber ich hab' BEFEHLEN!quote:
Nouja tegenwoordig staat die Britt erin.quote:Op maandag 2 december 2013 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde tot mijn grote schrik dat zij wel eens in Playboy heeft gestaan. Hoe wanhopig waren die mannen in de jaren '80 wel niet...
Hoho, in het begin waren we nog beleefd.quote:Op maandag 2 december 2013 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent duidelijk al geintegreerd... De juiste versie is:
AUSWEISS!!!
Die met die neus?quote:Op maandag 2 december 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja tegenwoordig staat die Britt erin.
Ok, dan begin ik de mensen die zeggen dat ze dat blad kopen vanwege de artikelen toch wat meer serieus te nemen...quote:
Wat een prestatie.quote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft toch mooi 10 seizoenen eredivisie gespeeldDoet tong hem niet na
Ja.quote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
Over neuzen gesproken.
Bruma heeft een bijzonder grote neus.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ze geen neus had.
True. Wat een jostie is dat zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Jammer dat hij Makkelie net geen kopstoot gaf. Dat was helemaal episch geweest.
Tja. Uiteindelijk zou zo'n neus mij alleen maar afleiden. En als ik het goed heb, heeft zij er nog een verschrikkelijke stem bij ook.quote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die neus staat een stuk beter bij die gozer
Dat laatste is erger dan die neus. Die stem gaat door merg en been.quote:Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja. Uiteindelijk zou zo'n neus mij alleen maar afleiden. En als ik het goed heb, heeft zij er nog een verschrikkelijke stem bij ook.
Wat een grappig topic zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef GGMM het volgende:
Neusturtles. [ afbeelding ]
ONZ / [Paint] neusturtles
Geschreven door Tong.quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die 3e alinea, dit is een trollbericht?
Nee bloedserieus.quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die 3e alinea, dit is een trollbericht?
Makkelijk zeggen voor jou als aanhanger van FC Makkeliequote:
bedanktquote:Op maandag 2 december 2013 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron ik vond je gister oprecht grappig
Ik las net RonDanja zijn ultieme vernedering in de Feyenoordreeks, maar jij vond het terugtrekken van Martins Indi op Arias dus echt geen overtreding voor de 3-1?quote:Op maandag 2 december 2013 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo tyron, dan ben ik trots op jou.![]()
Al ben ik dergelijke kwaliteit van jou wel gewend.
Ik kan het nu niet terugzien, zit op m'n werk, maar er staat me bij dat Arias zelf ook bezig was en gewoon als een klein mannetje aan de kant gezet werd.quote:Op maandag 2 december 2013 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las net RonDanja zijn ultieme vernedering in de Feyenoordreeks, maar jij vond het terugtrekken van Martins Indi op Arias dus echt geen overtreding voor de 3-1?
Hartelijk dank.quote:Op maandag 2 december 2013 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet terugzien, zit op m'n werk, maar er staat me bij dat Arias zelf ook bezig was en gewoon als een klein mannetje aan de kant gezet werd.
Overigens heb ik m'n collega die jou lelijk noemde even terecht gewezen.
wat voor werk doe je ggmmquote:Op maandag 2 december 2013 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet terugzien, zit op m'n werk, maar er staat me bij dat Arias zelf ook bezig was en gewoon als een klein mannetje aan de kant gezet werd.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je welke vaklieden niet welkom zijn bij een bibliotheek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je welke vaklieden niet welkom zijn bij een bibliotheek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk jongens!quote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef je het boek na verloop van tijd wel weer terug? Anders is het ook zo flauw
xd![]()
Nee/ja. Er nu nog instappen is daarentegen wel extreem dom maar er zijn genoeg mensen financieel onafhankelijk geworden.quote:
Moet je een fatsoenlijke kopenquote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
M'n portemonnee is z'n nieuwe geurtje een beetje kwijt.
Troostende reacties via DM worden zeer gewaardeerd.
Ik hoop dat je geniet. Vooral van het open reetje, ik denk dat dat goed bij je interesses past.quote:Op maandag 2 december 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee/ja. Er nu nog instappen is daarentegen wel extreem dom maar er zijn genoeg mensen financieel onafhankelijk geworden.
Dan ga ik nu een kopje koffie nuttigen met Tjacka zijn KPD topic op de achtergrond.
Jezus had me ff gewaarschuwd, ik zat te etenquote:Op maandag 2 december 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geniet. Vooral van het open reetje, ik denk dat dat goed bij je interesses past.
Ik had perrongelijk de lapo gisteren, het was een vreselijke nacht kan ik je vertellen saind.quote:Op maandag 2 december 2013 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus had me ff gewaarschuwd, ik zat te eten
Heeft al helemaal geen basisquote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop.
Maar beter ga je over op litecoins.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je welke vaklieden niet welkom zijn bij een bibliotheek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef je het boek na verloop van tijd wel weer terug? Anders is het ook zo flauw
xd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Watquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef GGMM het volgende:
5 DM's ontvangen.
Happel heeft er helaas voor gekozen m'n probleem te negeren.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
M'n portemonnee is z'n nieuwe geurtje een beetje kwijt.
Troostende reacties via DM worden zeer gewaardeerd.
Je vond het best lekker, geef maar toequote:Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had perrongelijk de lapo gisteren, het was een vreselijke nacht kan ik je vertellen saind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |