Wie?quote:Op maandag 2 december 2013 12:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yuri Cornelisse is nu politieagent las ik zojuist in de krant. Leuk hé
GUTENTAG! AUSWEISS BITTE!quote:
Ik hoorde tot mijn grote schrik dat zij wel eens in Playboy heeft gestaan. Hoe wanhopig waren die mannen in de jaren '80 wel niet...quote:
Of de moffen moeten gewoon op dit tijdstip binnenvallen... zo kun je vanalles verzinnenquote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
hahaha weetje, als je een aanslag wilt plegen moet je dat gewoon op de eerste maandag doen om 12 uur.
Entschuldigung, aber ich hab' BEFEHLEN!quote:
Nouja tegenwoordig staat die Britt erin.quote:Op maandag 2 december 2013 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde tot mijn grote schrik dat zij wel eens in Playboy heeft gestaan. Hoe wanhopig waren die mannen in de jaren '80 wel niet...
Hoho, in het begin waren we nog beleefd.quote:Op maandag 2 december 2013 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent duidelijk al geintegreerd... De juiste versie is:
AUSWEISS!!!
Die met die neus?quote:Op maandag 2 december 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja tegenwoordig staat die Britt erin.
Ok, dan begin ik de mensen die zeggen dat ze dat blad kopen vanwege de artikelen toch wat meer serieus te nemen...quote:
Wat een prestatie.quote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft toch mooi 10 seizoenen eredivisie gespeeldDoet tong hem niet na
Ja.quote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
Over neuzen gesproken.
Bruma heeft een bijzonder grote neus.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ze geen neus had.
True. Wat een jostie is dat zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Jammer dat hij Makkelie net geen kopstoot gaf. Dat was helemaal episch geweest.
Tja. Uiteindelijk zou zo'n neus mij alleen maar afleiden. En als ik het goed heb, heeft zij er nog een verschrikkelijke stem bij ook.quote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die neus staat een stuk beter bij die gozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |