Stuk mooier afgewerkt dan in de meeste stadions waardoor je het niet echt ziet.quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef Buitendam het volgende:
Ze hebben gewoon een gracht. Zal de opticien eens bellen.
Yep, wordt zo nu en dan bewoond door Polen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef Buitendam het volgende:
Helemaal niet zelfs. Ik dacht dat je gewoon het veld op kon lopenquote:Op maandag 2 december 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuk mooier afgewerkt dan in de meeste stadions waardoor je het niet echt ziet.
En de loodgieter. Er lekt iets uit het badkuipje.quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef Buitendam het volgende:
Que?quote:Op maandag 2 december 2013 11:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de loodgieter. Er lekt iets uit het badkuipje.
Nouja, de straf die er voor staat is fors. Kan me wel voorstellen dat het afschrikt.quote:Op maandag 2 december 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
Maar jij vond het oprecht nooit raar dat er nooit mensen het veld op kwamen als je steeds dacht dat er geen gracht was?
Haha.quote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
hahaha weetje, als je een aanslag wilt plegen moet je dat gewoon op de eerste maandag doen om 12 uur.
Yuri Cornelisse is nu politieagent las ik zojuist in de krant. Leuk héquote:Op maandag 2 december 2013 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Ik wilde vroeger politieagent worden toen ik klein was.
Ja, bijzonder.quote:Op maandag 2 december 2013 12:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yuri Cornelisse is nu politieagent las ik zojuist in de krant. Leuk hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |