normaal ben ik ook gewoon aan het werk. Maar heb te veel uren.quote:Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jawel, maar op de maandagochtend, lezende dat anderen lekker in bed liggen wat minder.
Boekhouden.quote:
Ah, een luxe probleem. Ik sta juist in de min.quote:Op maandag 2 december 2013 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
normaal ben ik ook gewoon aan het werk. Maar heb te veel uren.
ik snap dat nooit?quote:Op maandag 2 december 2013 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boekhouden.
[..]
Ah, een luxe probleem. Ik sta juist in de min.
Ben pas sinds de 25ste van november in dienst en heb met kerst 2 weken verplicht vrij, maar omdat ik niks heb opgebouwd nog sta ik dus in de min.quote:
Ja, ik heb het ook prima naar m'n zin.quote:Op maandag 2 december 2013 09:37 schreef tong80 het volgende:
Om de één of andere reden kan ik niet quoten in deze SC.
Maar GGMM dat is toch gruwelijk ?
dat is raarquote:Op maandag 2 december 2013 09:37 schreef tong80 het volgende:
Om de één of andere reden kan ik niet quoten in deze SC.
Maar GGMM dat is toch gruwelijk ?
dat is best raar dan. Dus heb je volgend jaar minder uren?quote:Op maandag 2 december 2013 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben pas sinds de 25ste van november in dienst en heb met kerst 2 weken verplicht vrij, maar omdat ik niks heb opgebouwd nog sta ik dus in de min.
[..]
Ja, ik heb het ook prima naar m'n zin.
Yup.quote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is best raar dan. Dus heb je volgend jaar minder uren?
Ik wilde vroeger politieagent worden toen ik klein was.quote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef tong80 het volgende:
'Wat wil je later worden GGMMetje ?'
'Boekhouder jufvrouw.'
Ja, makkelijk. Ik bouw genoeg op over een jaar gezien.quote:Op maandag 2 december 2013 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en volgend jaar ook weer.verplicht vrij met kerst.
Kan je nog wel.vakantie opnemen
ow je krijgt geen standaard uren toegewezen ofzo?quote:Op maandag 2 december 2013 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, makkelijk. Ik bouw genoeg op over een jaar gezien.
En nu ben je werkloos?quote:Op maandag 2 december 2013 09:45 schreef tong80 het volgende:
Ik was controleur in een magazijn. Ook een heldenbaan
Miranda is gewoon lui. Die werkt zelden.quote:Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jawel, maar op de maandagochtend, lezende dat anderen lekker in bed liggen wat minder.
Lui ben ik zekerquote:Op maandag 2 december 2013 09:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Miranda is gewoon lui. Die werkt zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |