Met de spits erbij. Lekker man, zit je elke dag 2 uur heen en 2 uur terug in de auto. Zeer professioneel.quote:
FOK!kenquote:Op maandag 2 december 2013 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor nuttigs zal ik eens gaan doen vandaag.
Frans de Munck. De Zwarte Panter.quote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een goede zwarte keeper gezien.
Arnhem - Rotterdam in de spits is vaak wel minstens anderhalf ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe Nimma - Roffa altijd in een uurtje. Dacht dat Pannerden wel ongeveer even ver was.
Stanley Menzoquote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wel wat in, kan er ook geen één voor de geest halen
Ach. Die gasten komen om 10 uur op de club en om 3 uur rijden ze weer weg. Van de spits zullen ze niet veel last hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arnhem - Rotterdam in de spits is vaak wel minstens anderhalf ofzo.
Denk dat Pannerden nog wel 20 minuten langer is.
Ik vind het mooi een klote eind, neem dan gewoon ergens een appartement in Rotterdam zou ik dan denken.
Lekker leventje man. Als keeper hoef je al helemaal geen kut te doen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Die gasten komen om 10 uur op de club en om 3 uur rijden ze weer weg. Van de spits zullen ze niet veel last hebben
Er is weer helemaal niemand die er ook maar om kan glimlachen gok ik zo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord heeft Kim Holland als keeperstrainer in dienst genomen.
Hebben ze nog wel een kut te doen.
Echt he.quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is weer helemaal niemand die er ook maar om kan glimlachen gok ik zo.
Nou ja, hoe iemand het volhoud om in Pannerden te wonen is me sowieso een raadsel.quote:Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Die gasten komen om 10 uur op de club en om 3 uur rijden ze weer weg. Van de spits zullen ze niet veel last hebben
Ook dat ja.quote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, hoe iemand het volhoud om in Pannerden te wonen is me sowieso een raadsel.
Zet er op in.quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is weer helemaal niemand die er ook maar om kan glimlachen gok ik zo.
Goed punt.quote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, hoe iemand het volhoud om in Pannerden te wonen is me sowieso een raadsel.
Had Cocu er maar een spits bij gezet.quote:Op maandag 2 december 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met de spits erbij. Lekker man, zit je elke dag 2 uur heen en 2 uur terug in de auto. Zeer professioneel.
Krijgen we nu subsidie?quote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
Het zegt wel iets over onze status op Fok! dat 'iconen' als Tong hier dolgraag mee willen posten.
Ik heb er schijt aan. Ik hou van hoge kunst en van pulp.quote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
Het zegt wel iets over onze status op Fok! dat 'iconen' als Tong hier dolgraag mee willen posten.
quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord heeft Kim Holland als keeperstrainer in dienst genomen.
Hebben ze nog wel een kut te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |