quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vond het best lekker, geef maar toe
Dit zeg jij wel vaker.quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vond het best lekker, geef maar toe
Staat je modervaring op je cv?quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben er in geslaagd mijn CV van 5 naar 2 pagina's terug te brengen. Korter gaat niet lukken. Zometeen nog maar een sollicitatie eruitgooien en Linkedin aanpassen
Is geen ruimte meer voorquote:
Als je Fok! moddereterschap er maar op staat, dan is de rest overbodig en zul je vele smeekbedes ontvangen van werkgevers of je alsjeblieft daar wil komen werken.quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben er in geslaagd mijn CV van 5 naar 2 pagina's terug te brengen. Korter gaat niet lukken. Zometeen nog maar een sollicitatie eruitgooien en Linkedin aanpassen
Ja ik heb verder niks om te posten daar he? Qua foto's zeg maarquote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een bijdrage, dat topic had die inbreng echt nodig.
Mmm goed punt. Kan ik eisen stellen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je Fok! moddereterschap er maar op staat, dan is de rest overbodig en zul je vele smeekbedes ontvangen van werkgevers of je alsjeblieft daar wil komen werken.
okequote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat meerdere mensen denken dat ik een kloon ben. Ik dacht dat ik authentiek genoeg was
Is dit een hint Karina? Heb je zoveel interesse in mijn 13cm?quote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb verder niks om te posten daar he? Qua foto's zeg maar
[..]
Mmm goed punt. Kan ik eisen stellen.
Nee alleen in 30 cm natuurlijk hequote:Op maandag 2 december 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dit een hint Karina? Heb je zoveel interesse in mijn 13cm?
Karina kan daar rawr zeggenquote:
Mmmm misschien moet jij daar maar wat posten Drizzquote:Op maandag 2 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Karina kan daar rawr zeggen
Ik ga m'n stokbrood niet op de foks zettenquote:Op maandag 2 december 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm misschien moet jij daar maar wat posten Drizz
quote:Op maandag 2 december 2013 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga m'n stokbrood niet op de foks zetten
Potje FIFA doen vandaag?quote:Op maandag 2 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow, een schoonspringer blijkt homo te zijn. Wat een schok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |