Ik wilde hier al een hele post aan wijden maar toen zag ik de disclaimer.Vooruit dan maar weer....quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef Gulara het volgende:
En zijn jullie baby's ook van die flirts? Hier wil meneer bij iedereen op schoot/ de arm. Vrouwen krijgen kusjes met open mond. Wanneer iemand niet naar hem kijkt gaat ie heel overdreven lachen of hoesten. En van de week had ie zelfs een serveerster te pakken! Het arme meisje moest zich echt losrukken uit zijn greep terwijl hij haar glimlachend aanstaarde.
Ik heb echt zo'n gruwelijke rothekel gekregen aan het afwassen van die flesjes. Echt slaat nergens op maar ik vind het zo irritant.... En ik moet er niet aan denken om 's nachts steeds met flesjes te moeten klooienquote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Olf het volgende:
Serieus een van de redenen dat ik nog de borst geef (behalve al m'n idealen natuurlijk ) is dat flesvoeding zo moeilijk is, met afwas en magnetrons/water koken en schepjes. Maar dat vinden de flessenmoeders vast ook andersom.
Hoe oud is ze? Lisa overstrekte veel en nog steeds als er iets niet lekker gaat, pijn moe,boosquote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even eruit, change of scenery is vaak wel lekker Kyara.
Flesjes afwassen, tja... Een half jaar fulltime kolven maakt je daar wel immuun voor. Hoevaak die medela flesjes wel niet in sop en sterilisator zijn gegaan.. Ontelbaar!
Niemand ervaring met overstrekken?misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
6 maand. Ze heeft het echt nooit gedaan en begint er nu ineens mee sinds kort.quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Lisa overstrekte veel en nog steeds als er iets niet lekker gaat, pijn moe,boos
OUD / Autostoeltjes 5quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef Sam1993 het volgende:
Kan iemand het autostoelen topic uppen? Krijg hem niet gevonde
Kan ze niet gewoon pijn hebben? Krampen ofzo?quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
6 maand. Ze heeft het echt nooit gedaan en begint er nu ineens mee sinds kort.
Dat zwemmen klinkt als een voorstadium van tijgeren, kan dat het het niet zijn?quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
6 maand. Ze heeft het echt nooit gedaan en begint er nu ineens mee sinds kort.
Stijf als een plank worden ze dan. Beentje stijf houden. Hoofd naar achtergooien.quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef Hilzillah het volgende:
Stomme vraag... Maar wat is overstrekken nou precies?
Ja, ervaring mee. Tip van de fysio hier was om als je haar vasthoudt, haar rug ietwat gebold houden zodat ze niet kan overstrekken. En het zwemmen doet D hier ook. Overenthousiast noemde de fysio het en in het enthousiasme gaat ze weer veel te veel spieren aanspannen. Dus zwemmen maar ook overstrekken. Niet heel handig als je wil gaan kruipen/tijgeren maar het komt vanzelf goed. M deed het geloof ik ook. Het kan alleen zorgen voor wat extra frustratie, dat is wel sneu.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niemand ervaring met overstrekken? misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
En aan M. M kreeg ook fv. En die is ook leuk toch?quote:Op zondag 1 december 2013 20:46 schreef Gulara het volgende:
En hier ook haat aan flesjes en kolf. En dat hele stoppen met bv is een precaire situatie. Ik denk dat het hormonaal is of. Ik vind het idee alleen al best stom. En dan denk ik aan Suiker en F. die kei tof zijn samen en dan gaat het al beter.
Jahoor, voldoende herkenning, maar ik herken altijd alles wat je zegt en ik wil niet mutserig overkomenquote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even eruit, change of scenery is vaak wel lekker Kyara.
Flesjes afwassen, tja... Een half jaar fulltime kolven maakt je daar wel immuun voor. Hoevaak die medela flesjes wel niet in sop en sterilisator zijn gegaan.. Ontelbaar!
Niemand ervaring met overstrekken?misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
Oh okay... Dat heb ik Senn volgens mij nog nooit zien doen, vandaar.quote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Stijf als een plank worden ze dan. Beentje stijf houden. Hoofd naar achtergooien.
Zo. Ik geef ook kv. Ben ik niet eens keitofquote:Op zondag 1 december 2013 20:46 schreef Gulara het volgende:
En hier ook haat aan flesjes en kolf. En dat hele stoppen met bv is een precaire situatie. Ik denk dat het hormonaal is of. Ik vind het idee alleen al best stom. En dan denk ik aan Suiker en F. die kei tof zijn samen en dan gaat het al beter.![]()
Ik neem vaak even bewust afstand van gekke hormonale dingen.
Jaaaa ik ook!quote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Kyara het volgende:
Ik word door zo'n post ook helemaal verliefd op Nin
Dit ja!quote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overstrekken gebeurt hier de hele nacht door... Slaapfrustraties = overstrekken bij Ow
Lekker Kyara dagje erop uit.
Ik had t ook nog niet gezegd maar Belle dat jurkje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nacht is redelijk voorspoedig verlopen. Elke 2 a 3 uur wakker om melk te drinken. En als het nodig is de luier vervangen. Om 6 uur in de ochtend was het zeker 20/30 minuten huilen voordat hij aan de borst wilde, maar verder was het telkens 5 minuutjes en dan lag die zoet aan de borst. 1x poepluier verschoont. Zodra die aan de borst ligt probeer ik nog wakker te blijven, maar meestal was ik binnen een paar minuten alweer vertrokken. Toch zeker 8 uur geslapen.
Mijn vrouw heeft maar een uurtje of 2 geslapen en die ligt nu samen met de kleine in de huiskamer te slapen, terwijl ik alle klusjes in huis aan het doen ben. Wassen, schoonmaken, afwassen, opruimen etc.Bijna Papa
Nee schat. De chocola betreft Eva. Die is 2,5quote:Op maandag 2 december 2013 05:50 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben ook verliefd op Nin na die post![]()
Olf ik ervaar het nu precies zoals jij. Het echte opvoeden gaat nu beginnen. Ik zeg nu zelfs wel eens nee. En nu gaat ze nee schudden en ermee door![]()
Danic dat vind ik behoorlijk respectloos. En chocola aan een baby![]()
Gotc lekker actie. Hoe laat kwam hij uiteindelijk
Vandaag weer werken
Jup. Voor de laatste fles van 22:00 uur moeten we haar echt wakker maken. En voor de eerste fles eigenlijk ook (06:00)quote:Op maandag 2 december 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Aansluitend een vraagje: Maken jullie je kindje wakker voor de laatste fles, bv om 23:00?
Dat hebben wij nooit gedaan. Een paar keer geprobeerd, maar het zorgde er alleen maar voor dat ie nog eerder wakker was 's nachts...quote:Op maandag 2 december 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Aansluitend een vraagje: Maken jullie je kindje wakker voor de laatste fles, bv om 23:00?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
l-e hij doet het goed.
t van gotc snapt het helemaal![]()
@omen ze hebben haar in de reiswieg meegenomen in de auto. hun reactie ja ze sliep het was maar een stukje en jullie zijn ook altijd zo vervoerd. Nou ik was bloedlink. Ik heb mijn schoonouders bij ean ook 1000x keer moeten zeggen dat ze in de mc vervoerd werd. Ean was kleinkind nr2 en bij sac begonnen ze er ook weer over. sac was kleinkind nr4.
Bij mijn ouders is ze kleinkind nr3 en ze weten het best.
quote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef L-E het volgende:
Even hoor, want ik ben Trots! Van flink dysmatuur bij geboorte, nu eindelijk het groene gedeelte in, ongecorrigeerd!Wat góed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.go sticker go!!
Terechte trots
En ferrari, damn! Mijn moeder begon er ook al over, "moet ze nou in dat ding? Kan ze niet gewoon in de reiswieg?" Uitgelegd dat de bekeuringen niet mals zijn en dit geen onderwerp voor enige discussie was. Klaar. Als ik ze daarop zou betrappen, zou ze Noor gewoon een paar maanden niet te zien krijgen ofzo. Echt..[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik vind ze echt zoooo leukquote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef Kyara het volgende:
Ja he
Hier nog een fotootje van ons Ikea avontuur (voor de mensen zonder fb)
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
l-e hij doet het goed.
t van gotc snapt het helemaal![]()
@omen ze hebben haar in de reiswieg meegenomen in de auto. hun reactie ja ze sliep het was maar een stukje en jullie zijn ook altijd zo vervoerd. Nou ik was bloedlink. Ik heb mijn schoonouders bij ean ook 1000x keer moeten zeggen dat ze in de mc vervoerd werd. Ean was kleinkind nr2 en bij sac begonnen ze er ook weer over. sac was kleinkind nr4.
Bij mijn ouders is ze kleinkind nr3 en ze weten het best.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
j van mm is ook slim met tijgeren kom je ook overal. en wat een stoere vent met de prikjes,
Ik was ook echt heel erg boos en heb ook gezegd dat het levensgevaarlijk is het strafbaar is en als ik het ooit nog zie ik niet meer kom met d'r. Ik ben best makkelijk volgens mij maar dit kan echt niet.
En ik heb een baby met spekze heeft vetrollen op d'r benen
echt wennen een baby met spek.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Als ik M. inrol in een dekentje noem ik haar altijd 'mijn baby-croissantje', maar een baby-croissantje met spek is natuurlijk helemaal lekker![]()
Heb je al een hapje genomen?
Hier een loempia!quote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Als ik M. inrol in een dekentje noem ik haar altijd 'mijn baby-croissantje', maar een baby-croissantje met spek is natuurlijk helemaal lekker![]()
Heb je al een hapje genomen?
Aah en dan is J. de iets snellere voortbegeweger toch?quote:Op maandag 2 december 2013 14:10 schreef Kyara het volgende:
links is J, rechts is D. D is de kletskous
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ging ook over mensen die hun kindje even los in de auto hadden gedaan, want ze sliep zo lekker/ was maar een klein stukje naar huis. Kindje is overleden bij een aanrijding. Voet bij stuk houden dus idd, better safe than sorry.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 2 december 2013 14:11 schreef Olf het volgende:
[..]
Aah en dan is J. de iets snellere voortbegeweger toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een beetje op Bellequote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Kyara het volgende:
Nee ze zijn echt onze vaste oppas inderdaad. Mijn vriend werkt onregelmatig dus die is ook wel eens thuis. En ik werk maar 3 dagen. Zij zouden dan oppassen op maandag en dinsdag. Mijn ouders passen op vrijdag op als dat nodig is.. Maar in het 'ergste geval' passen ze 2 dagen op.quote:Op maandag 2 december 2013 08:40 schreef mousemicky het volgende:
Sicarius, wat een mooi jongetje (en echt, dat vind ik niet vaak van een baby). Fijn dat jij een goede nacht hebt gehad, en ik hoop dat je vrouw nu wat uit kan rusten. Jullie hebben geen kraamhulp toch? Heb je wel andere hulp, of ben je zelf een tijdje vrij?
Danic, ik zou er ook klaar mee zijn hoor. Hier gelukkig goed luisterende ouders + schoonouders. Ik geloof dat ze me iets te goed kennen om dat niet te doen. Hopelijk valt er tot ze door te dringen. Zijn jullie afhankelijk van ze voor oppas, of zijn het alleen gezelligheidsbezoekjes?
Oooooh wat zijn ze toch leuheukquote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef Kyara het volgende:
Ja he
Hier nog een fotootje van ons Ikea avontuur (voor de mensen zonder fb)
[ link | afbeelding ]
De stats van vandaag! Heb t niet zo heel vaak bijgehouden, maar voor t idee:quote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef Omentielvo het volgende:
MM wat een stoere vent.
Heb jij ergens een schema, zodat we de stats kunnen zien? Die van mij zit ook op de -2 lijn (zowel gewicht als lengte)
18 december krijgt zij de 11 maanden prik.
Jij kan dus nog voor de feestdagen. Hier is de 11 maanden afspraak pas 9 januari.quote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef Omentielvo het volgende:
18 december krijgt zij de 11 maanden prik.
Ja. Ik zou een oproep krijgen en was echt bang dat ze me 23 december zouden oproepen ofzo. Maar 18 december is een prima datum vind ik.quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jij kan dus nog voor de feestdagen. Hier is de 11 maanden afspraak pas 9 januari.
Hier ook 9 januari! Boks!quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jij kan dus nog voor de feestdagen. Hier is de 11 maanden afspraak pas 9 januari.
Oh, echt nog een ukjequote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar haar stats hoor. Volgens mij is ze nog net geen 7 kilo en iets kleiner dan 67 cm. De prikjes ben ik nog aan het ontkennen
Ja we moesten eigenlijk 2 weken geleden maar toen had ze dus ook opeens een dag koorts, en 9 januari was de eerstvolgende optie. Inderdaad met een dreumes naar de 11 maandenafspraak danquote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Kyara het volgende:
Laatste maand als baby!
Venco, ik ben eerlijk gezegd ook blij dat ik al ervaring heb met een baby. Dat het niet mijn 1e kinderen zijn.
Olf, maar toch niet voor de 11 maanden? Dan is jouw meisje toch al dreumes?
Nouja, als hij veel te vroeg was ook heel logisch toch?quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef mousemicky het volgende:
J. is echt echt echt nog geen bijna dreumes... Hij kan al die dingen die snelle kindjes hier kunnen nog helemaal niet. Hij moet gewoon nog maar even baby blijven, dan is de druk om te leren kruipen, optrekken, staan, praten, zwaaien niet zo hoog![]()
Ik reken gewoon 6 weken extra hoor, 12 februari was de uitgerekende datum, dus dan is ie echt echt echt dreumes
Mijn baby's zijn maar 3 weekjes ouder he, die kunnen dat ook allemaal nog niet. D kan nog niet eens tijgerenquote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef mousemicky het volgende:
J. is echt echt echt nog geen bijna dreumes... Hij kan al die dingen die snelle kindjes hier kunnen nog helemaal niet. Hij moet gewoon nog maar even baby blijven, dan is de druk om te leren kruipen, optrekken, staan, praten, zwaaien niet zo hoog![]()
Ik reken gewoon 6 weken extra hoor, 12 februari was de uitgerekende datum, dus dan is ie echt echt echt dreumes
joh ieder kindje op zijn eigen tijd toch? Ik heb dan wel een hele snelle dame maar das ook niet altijd alles.quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef mousemicky het volgende:
Psst, jouw dames zijn toch jongerquote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn baby's zijn maar 3 weekjes ouder he, die kunnen dat ook allemaal nog niet. D kan nog niet eens tijgeren
Slaapgebrek en zoquote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Psst, jouw dames zijn toch jonger?
Als A nog niet zou draaien enzo, zou ik mij ook zorgen maken als ik zou lezen dat andere kindjes het wel deden. Maar wat meer mensen zeggen, het kan makkelijk dat een kindje bepaalde stappen overslaat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is in ieder geval vooruitgang Loj
Er zijn heel veel snelle kindjes hier idd, maakt soms ook dat ik twijfel aan de progressie van Noor.
Mijn motoriek is nog steeds wat onderontwikkeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:03 schreef vencodark het volgende:
Denk dat het ook belangrijker is dat een baby goed contact met je maakt en emotioneel een goede ontwikkeling doormaakt.
Lichamelijk is er gewoon zoveel verschil en op den duur lopen ze allemaal even goed. Ik viel als kind ook zo vaak om en kijk mij nu.![]()
Waar maak je je nu dan zorgen over? Of deel je dat liever niet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:07 schreef Solagratia het volgende:
Bij peuter maakte we ons nooit zorgen over haar ontwikkeling als baby (liep met 13 maanden) allerlei andere dingen ontdekken we nu pas (nu we V hebben), dat dat niet helemaal klopte. Nu maken we ons wel zorgen over haar ontwikkeling. Het zegt dus ook niet alles of je kindje vroeg of laat loopt. Het zegt niet zoveel over de algehele ontwikkeling.
Hmm, ik kom niet helemaal lekker uit mijn woorden
Ik overdrijf niet, haha! Hij ging echt ineens kruipen volgens het boekje! Naar de iPad in dit gevalquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:12 schreef Solagratia het volgende:
Klopt, dat is een erg interessant boek en het leest ook lekker weg.
Oooooh ik moet mijn telefoon op de vloer leggenTop, ga ik proberen. Misschien loopt die dan er zo heen. Zo achteloos opstaan en erheen lopen alsof hij het altijd al kon
![]()
![]()
Ik val of struikel nooit maar stoot mij wel altijd en ben dus vreselijk onhandig. Tijdje terug liep ik langs een box waar een beeldje op stond. Zonder enige bedoeling schoot mijn arm uit en lag het beeldje op de grond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Mijn motoriek is nog steeds wat onderontwikkeld.
Wacht, F kroop?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, haha! Hij ging echt ineens kruipen volgens het boekje! Naar de iPad in dit geval
Sola, spannend. Hopelijk komt er iets uit waar jullie iets mee kunnen
Oh getver. Dat lijkt mij heel moeilijk. Sterkte/succes (weet niet of sterkte goed is en niet te overdrevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef Solagratia het volgende:
Sociaal emotioneel zijn er zorgen. Deze week beginnen de onderzoeken voor autisme.
Wat heftig... Wat merk je aan haar dan? Wat 'klopt' er niet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef Solagratia het volgende:
Sociaal emotioneel zijn er zorgen. Deze week beginnen de onderzoeken voor autisme.
Van 19 augustusquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:46 schreef vencodark het volgende:
Hilzillah, hoe oud is Senn eigenlijk? Zag jullie niet in de lijst staan, ben nieuwsgierig.
Oh, kunnen jullie hier nogmaals over meedenken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:57 schreef vencodark het volgende:
Btw, A slaapt nu nog in zijn eigen bedje bij ons op de kamer doordat we maar 1 slaapkamer hebben. Over 4 weken gaan we verhuizen en dan zou A zijn eigen kamertje hebben. Zouden we nou voor de eerste paar weken zijn bedje toch nog bij ons op de kamer zetten om te wennen aan de nieuwe omgeving of proberen gelijk in dat nieuwe kamertje, alleen.
Bij mijn ouders slaapt hij 's avonds trouwens ook in zijn eigen kamertje (mijn oude kamer.)
Je zou een paar nachtjes kunnen proberen hoe hij het zelfstandig doet. Als het dan ook steeds wakker worden is, ligt het in ieder geval niet aan jullie eventuele draaien/bewegen e.d.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
Hij ligt bij ons in bed 's nachts, heel soms in de cosleeper maar hij vindt bij ons toch fijner. In pyjama en slaapzak, dus kou denk ik niet. Terwijl ik dit tik vraag ik me af of wij niet de reden zijn dat hij zo vaak wakker is. Want overdag slaapt hij prima..
Ik zou geloof ik gewoon gelijk het kamertje proberen. Als er onrust is, is het bedje snel genoeg bij jullie gezet denk ik?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, kunnen jullie hier nogmaals over meedenken?tips?
Ik zou idd gewoon proberen om hem gelijk in het eigen kamertje te zetten als jullie dat graag willen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, kunnen jullie hier nogmaals over meedenken?tips?
Dat was bij ons idd ook zo. De eerste maanden was het daardoor prima. Bij oma of op het KDV wil ze nu soms wel eens in de box trouwens (16 maanden), dan geeft het rust dus misschien was het een fasequote:Op dinsdag 3 december 2013 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
De box staat hier naast de bank, dus ze kan ons en de rest vd kamer heel goed zien. Dat scheelt wellicht ook wel.
Wij hebben een peuter die nog op onze kamer slaapt (in haar ledikant)..ik kan haar gewoon niet ergens anders laten slapen..ze hoort bij onsquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
We gaan eerst maar eens de co-sleeper wat actiever inzetten. Vaak begint hij daar wel in, maar blijft hij na de eerste voeding in ons bed liggen. Vanaf nu gaan we hem terug in de co-sleeper leggen, kijken of dat enig verschil maakt.
Ik heb er echt heel veel moeite mee hem zomaar op een eigen kamer te leggen omdat wij zo nodig moeten slapen
Ik ben ook een plak mamaquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:15 schreef L-E het volgende:
bitterendOnze Kleuter komt soms nog bij ons liggen. Bijna zes, maar slaapt het liefst in onze armen. En als ons bed daar niet eigenlijk te klein voor was, zou hij dat elke nacht doen. We overwegen dan ook een groter bed.
Ik krijg zo vaak vreemde gezichten en heel veel vragen als ik zeg dat beide kindjes bij ons in bed slapen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef bellelena het volgende:
L-E, ook al zo'n gekke bejaarde tegen gekomen dus... Die ouderen van tegenwoordig...
Wat een super mooie curve! Ik zou ook glimmen van trots!
Verder herken ik een beetje wat je schrijft over de nachten. Ik sluit me dus aan voor tips, want ik ben er ook nog niet over uit.
En wb een groter bed, wij willen een 3-persoons bouwen over een poosje, gewoon met 3 matrassenhttp://kiind.nl/articles/600/Luieoudersslapensamen.html
Tot je 14de met je zusje!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb zelf tot mijn 8ste in bed bij mijn ouders gelegen. En mijn zusje ging wel in haar eigen ledikantje.
En toen tot mijn 14de samen in één bed met mijn zusje. Maar dat was ik op een gegeven moment echt wel zatDus ik geloof ook wel dat de meisjes vanzelf aangeven wanneer zij er aan toe zijn om in een eigen bedje te slapen. En tot die tijd blijf ik ze lekker in slaap knuffelen.
ja. ik dacht gisterenmorgen naar een lange slaap ik geen 150/5 die dronk ze op dus ik was alquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Drinkt sac zo wisselend? S. Drinkt alle flessen leeg![]()
S. slaapt nog in haar wiegje bij ons in de kamer. Ik slaap er wel lichter door maar ik vind het nog fijn
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef Olf het volgende:
Hier ligik 's nachts weleens wakker en dan hoor ik baby en vriend rustig slapen, dan denk ik echt wow, ik heb echt alles wat ik wil.![]()
dat is fijn aan in één kamer liggen.
is ook, boy werd heel ziek toen we hem net hadden en hij had hele hoge koorts. Hij kroop echt in mijn trainingsvest doen en is dat helaas ook 's nachts gaan doen. Ik heb heel vaak geprobeerd zijn luchtalarm te negeren en mijn deur dicht te houden maar na 2uur vonden mijn ouders het genoeg en deden toch mij deur open. waarop ik hem weer terug parkeerde bij hun maar dat wilde hij niet. zo is zorro die ik nu nog heb gewend dat er een deur open is. die heeft dan wel geen standje luchtalarm maar maakt mij wel wakker met zijn gekras en gemauw en ook ean dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:02 schreef L-E het volgende:
Zo zie je maar. Ik wil dus echt geen katten in/op bed. Mijn kinderen verharen een stuk minder.
Ja voordat ze gaat brullen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef vencodark het volgende:
Btw, trilt jullie baby ook weleens met zijn lip?
heb je ook wel gelijk in, gelukkig zijn het ook niet onze naaste vrienden/kennissen die dit vragen/zeggen! mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef Olf het volgende:
Hier nu 24 en 28. Aapie ik zou je niet onzeker laten maken puur om leeftijd, dat zou alleen maar een bevestiging zijn dat je jong bent, als je je daardoor van je stuk laat brengen.
Raar eigenlijk dat mensen dat vragen, of een baby al dan niet gepland is. Brutaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:27 schreef aapieannie het volgende:
[..]
heb je ook wel gelijk in, gelukkig zijn het ook niet onze naaste vrienden/kennissen die dit vragen/zeggen! mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg.
Belle wij krijgen dus wel vaak de vraag of ze gepland was... en nee K was niet gepland, maar wel enorm welkom!
Tally wat gezellig beide kindjes bij julle in bed! Ik zou het zelf niet doen, word af en toe al gek van vriendlief die in het midden gaat liggen en ik op t randje balanseer hihi..
Venco. K trilt niet met haar lip maar kan wel heel goed pruilen!
Hij pruilt nooit meer! Komt vast wel weer terug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:38 schreef L-E het volgende:
Gaat de pruilfase voorbij?Mijn Kleuter weet dat nog niet!
Hier al 3 jaar kind noodgedwongen bij ons op de kamer. Het kan heusquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik _moet_ het gewoon vragen. Kind op de kamer en, nog dichtbijer, in je bed.. Dat is toch de kill voor je seksleven?Hier is dat ook nog non-existent, doordat Noor bij ons nog op de kamer slaapt (maar nog meer door een nog steeds érg pijnlijk litteken
). Maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen om in haar bijzijn te seksen. Starende katten zijn al een drempel
.
Oh en ik ben 33 en lief 35.
Lauren slaapt 's avonds op haar eigen kamer, komt bij ons na half 11. Toen ze echt alleen in ons bed wilde slapen gingen we gewoon op zoek naar andere plekken. En toen ze kleiner was werd ze er toch niet wakker vanquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik _moet_ het gewoon vragen. Kind op de kamer en, nog dichtbijer, in je bed.. Dat is toch de kill voor je seksleven?Hier is dat ook nog non-existent, doordat Noor bij ons nog op de kamer slaapt (maar nog meer door een nog steeds érg pijnlijk litteken
). Maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen om in haar bijzijn te seksen. Starende katten zijn al een drempel
.
Je kan ook ergens anders thuis sexen dan in bedquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Nah, ik vind het bed toch gewoon wel erg praktischquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef L-E het volgende:
Echt, MI van Suikertante & Suikeroom terwijl er twee katten hevig gefascineerd toe kijken en aantekeningen maken.
Je HOEFT het niet in bed te doen héquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Nee... 't is echt zeg maar met tranen die in de ogen springen enzo. Niet zo romantisch.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:32 schreef Olf het volgende:
Xm, dan zou ik wel binnenkort naar je litteken laten kijken, na een half jaar lijkt me dat het wel beetje vooruit moet gaan? Voorals als er helemaal niets mogelijk is, poeh!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef .Sparkling. het volgende:
XM, die pijn lijkt me mooi kutik kon het niet laten!
Nee, serieus.. Zou er echt naar laten kijken, lijkt me niet horen
Dit dusquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:51 schreef L-E het volgende:
Wij zijn schaamteloos en grenzeloos
Nee, echt geen last van een slapende baby tijdens seks hoor. We moeten wel iets minder lawaai maken, maar dat went snel.
Ik gniffelde ook heurquote:
Hoi! Ik weet natuurlijk niet hoeveel E wil eten, maar ik sta echt versteld van de hoeveelheid die Isa weghoffelt op een dag! Misschien wil ze wel meer?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Geen borstvoeding nee. Na jullie tips zijn we inderdaad een extra nachtfles aan gaan bieden, dat scheelt echt. Zij een betere nacht en wij ook. Dan maar tegen alle adviezen in, ze heeft het echt nog nodig!
Ze woog net 6315 gram en 66 cm..
Ze eet ook niet eens slecht bijvoeding. Gisteren bijvoorbeeld 1/3 mango, denk ongeveer 80 gram witlof en aardappel, wat broodkorstjes en een maisboogje. Mede door de bijvoeding had ik verwacht dat ze ook wel was aangekomen, dat valt mooi tegen. Nu is ze ook ontzettend actief hoor, dat helpt vast
Maar eens uitzoeken wat ik extra kan geven.
Ik zie de katten ook voor me suiker, gezellig! Hier begint de hond wel eens mijn voet te likken terwijl we bezig zijn.. Dan bonjouren we hem wel weg
Gisteren 7 maanden. We hebben van dat bruine blue band brood gekocht P, dat is lekker zacht. Ik snij de korst eraf en biedt het zachte brood in kleine blokjes aan. Gaat erin als koekquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Spirit, hoe oud is Isa dan ook weer? Een boterham met boter.. Ik ben nooit verder gekomen dan een paar korstjes aanbieden. En yoghurt mag dat al met 6 maanden?
We hadden ook al gedacht haar ontbijt aan te vullen met papgranen, toch weer extra calorieën. Al ben ik dan ook bang dat ze er minder van gaat eten, maar dat zien we wel.
Ik ga morgen in ieder geval roomboter halen, morgenmiddag zitten wij met z'n drietjes aan tafel een boterham te eten
Ik wou net beginnen met typen, maar dit dus. Exact hetzelfde. Enzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:11 schreef Loj het volgende:
Iemand vroeg een voedingsschema:
Ochtend 180/6 met pap (3 eetlepels)
En fruit (meestal +/- anderhalf stuk fruit of 1 potje)
Lunch:
Anderhalve boterham + fles 180/6
Middag:
Iets: wat rauwe groente (paprika/komkommer) of maïsboogje, rijstewafeltje of yoghurt
Avond:
Meestal eten met de pot mee..of 1 potje en soms wat yoghurt als toetje
En fles 180/6
'S nachts soms een fles 120/4
En tussendoor ongeveer 100cc water of thee
Nee ik doe hetzelfde. (Verrassendquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:49 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso even wachten, maar ik geef dan niet nog eens, tenzij hij erom vraagt.
Maar F is wel erg duidelijk met vragen dus misschien doen anderen hier dat anders?
FV is veel zwaarder op de maag en minder makkelijk te verteren dan bv. Ik zou minder geven, bijv 160 per fles en dat langzaam opbouwen naar vollere flessen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hele voeding er net uit in 3 fikse bogen. Ik weet het niet, de kv valt nog niet denderend. Wat nu? Even wachten en nieuwe fles aanbieden?
Hehe true that! Er ging een hap broccoli in afgelopen week hier, succes!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef Spirit82 het volgende:
Is die van mij echt zo erg ja?
Jullie koters eten gewoon absurd weinig![]()
Die van mij ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn kind hoeft niet eens honger te hebben hoor, ze grist je eten sowieso wel uit je handen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
We gaan eerst maar eens de co-sleeper wat actiever inzetten. Vaak begint hij daar wel in, maar blijft hij na de eerste voeding in ons bed liggen. Vanaf nu gaan we hem terug in de co-sleeper leggen, kijken of dat enig verschil maakt.
Ik heb er echt heel veel moeite mee hem zomaar op een eigen kamer te leggen omdat wij zo nodig moeten slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |