abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133849284
Als je een week gaat is het wel minder inpak-, reis- en uitpakgedoe als je het gemiddelde per dag bekijkt :+
En dus niet veel last gehad van het tandje dit weekend? *O*

Limone dat landen, dat is fijn he? Elke week denk je ook "wow, nú voel ik me echt een stuk beter/is het echt een stuk makkelijker/kan ik haar echt beter lezen/gaat het ineens helemaal vanzelf". En dat denk je nog minimaal tot ver in de zevende maand :@
pi_133850102
Limone, klinkt positief! Wrap op zijn Nederlands is als wrat, dus vvvrrrrrap.

Ik had een vraag! In veel babyrecepten zitten rozijntjes. Maar gaat dat echt helemaal goed enzo? Ik vind het eng! :o
pi_133850962
Olf, bij Luc ging dit prima ik vond ze alleen heel terug in de luier :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133853445
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 08:40 schreef mousemicky het volgende:
Sicarius, wat een mooi jongetje (en echt, dat vind ik niet vaak van een baby). Fijn dat jij een goede nacht hebt gehad, en ik hoop dat je vrouw nu wat uit kan rusten. Jullie hebben geen kraamhulp toch? Heb je wel andere hulp, of ben je zelf een tijdje vrij?

Danic, ik zou er ook klaar mee zijn hoor. Hier gelukkig goed luisterende ouders + schoonouders. Ik geloof dat ze me iets te goed kennen om dat niet te doen ;). Hopelijk valt er tot ze door te dringen. Zijn jullie afhankelijk van ze voor oppas, of zijn het alleen gezelligheidsbezoekjes?
Nee ze zijn echt onze vaste oppas inderdaad. Mijn vriend werkt onregelmatig dus die is ook wel eens thuis. En ik werk maar 3 dagen. Zij zouden dan oppassen op maandag en dinsdag. Mijn ouders passen op vrijdag op als dat nodig is.. Maar in het 'ergste geval' passen ze 2 dagen op.
pi_133854049
Veel huilen en onrustig slapen. Bij de eerste keer zwemmen had ik door waarom. Dr hele kontje kapot. Net allemaal zure poepluiers :r
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133854894
dat is zo sneu.
En nu het toch over kapotte billen ed gaat. ean had er amper last van en sac tot nu toe ook niet,. maar ik had voor ean een tube schrale troost van de prenatal gekocht deze verkopen ze niet meer iemand die een goed alternatief weet van bepathen ben ik zelf niet zo fan, heeft het belgische merk mustala oid iets wat erop lijkt?
pi_133855048
Ferrari dat is levensgevaarlijk inderdaad. Ik snap dat je daar pislink om was

Kyara lange nacht. Maar je Ikea avontuur en de daarbij horende foto's en filmpje is O+
En wat leuk hoe ze bewust zijn van elkaar. Op het KDV hoor ik het dat Riley en twee andere meisjes elkaar bewust opzoeken en elkaar nadoen, maar met een tweeling merk je dat helemaal goed. En zo grappig dat ze een onderonsje hadden O+

MM wat een stoere vent O+.
Heb jij ergens een schema, zodat we de stats kunnen zien? Die van mij zit ook op de -2 lijn (zowel gewicht als lengte)
18 december krijgt zij de 11 maanden prik.

Ferrari met haar kletsende baby O+

Kyara op die foto zie je wel dat M. een broer van je meisjes is O+

XM zulke poepluiers zijn niet fijn. Dan wil je het liefst aan de oren pakken om ze in het badje te doen :D

Limone fijn dat je zelf wat meer gaat wennen. Dan gaat het genieten echt steeds groter worden. Nog elke dag vraag ik me af of het mogelijk is om nog meer van haar te houden en een dag later blijkt het te kunnen. Moederliefde (en vaderliefde) is zo overweldigend mooi en groot. Ik raak er nog regelmatig ontroerd van O+

Tally leuk dat jullie zo verwend zijn. Slaap lekker en *O* voor de tandjes
pi_133855865
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef Kyara het volgende:
Ja he O+

Hier nog een fotootje van ons Ikea avontuur (voor de mensen zonder fb ;) )
[ link | afbeelding ]
Oooooh wat zijn ze toch leuheuk O+
met die lekkere hapwangen :9

En ferrari :X wauw das pas iets om pissig over te worden! Dan valt het bij mij allemaal wel mee.
Mijn moeder vertelde mij ook dat wij vroeger gewoon in de reiswieg werden vervoerd. Tja.....dat was toen. Toen was een gordel ook nog niet verplicht.
  maandag 2 december 2013 @ 21:01:23 #109
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133856044
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef Omentielvo het volgende:

MM wat een stoere vent O+.
Heb jij ergens een schema, zodat we de stats kunnen zien? Die van mij zit ook op de -2 lijn (zowel gewicht als lengte)
De stats van vandaag! Heb t niet zo heel vaak bijgehouden, maar voor t idee:

maandag 2 december 2013 @ 21:03:12 #110
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133856143
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef Omentielvo het volgende:
Jij kan dus nog voor de feestdagen. Hier is de 11 maanden afspraak pas 9 januari.
pi_133856178
Ziet er heel goed uit MM O+
pi_133856185
we zijn ongeveer allemaal van dezelfde bouwjaren dus de meeste zullen in de reiswieg vervoerd zijn. vriend lag echt los op de achterbank want geen gordels achterin. die zaten er bij mijn ouders ook niet in maar mijn vader maakte de reiswieg wel vast met een spanband oid zodat die niet helemaal los lag.

mm hij gaat goed hoor. de middenlijn komt in beeld *O*
  maandag 2 december 2013 @ 21:05:34 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133856281
Hij volgt mooi zijn lijntje MM!
pi_133856305
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:

[..]

Jij kan dus nog voor de feestdagen. Hier is de 11 maanden afspraak pas 9 januari.
Ja. Ik zou een oproep krijgen en was echt bang dat ze me 23 december zouden oproepen ofzo. Maar 18 december is een prima datum vind ik.
Jammer dat jij pas bijna drie weken later moet. Maar die van jou hebben de mijne allang ingehaald. Die lachen gewoon stiekem mijn baby uit soms denk ik :D
  maandag 2 december 2013 @ 21:07:11 #115
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133856363
Ze zijn natuurlijk vorige week nog gewogen dus dat scheelt. En ik moet dubbele afspraken hebben dus dat is ook weer lastiger.
pi_133856462
Ik ben wel erg benieuwd naar haar stats hoor. Volgens mij is ze nog net geen 7 kilo en iets kleiner dan 67 cm. De prikjes ben ik nog aan het ontkennen
pi_133856479
Ik lees die dingen over ouders en schoonouders enzo en ik vind dat stukje van het hebben van een baby zo'n beetje het moeilijkst op dit moment.
Er zijn best wel wat dingen die ik niet wil/toesta en dus moet ik vaak "nee" zeggen. En mijn man is eigenlijk nog 'strenger' daarin.
Ook het kopen van bepaalde dingen waar wij gewoon even geen geld voor hebben. Dat begrijpt ze niet. Bepaald eten dat ze willen geven, bij hen laten logeren, mijn moeder die al als eerste met hem wilde zwemmen (zonder mij) etc.
En ik heb ook het gevoel dat ik misschien moeilijk doe en altijd uitleg moet geven over het hoe en waarom.
Mijn moeder is vooral ook erg dwars en tegen de richting in.
Toen hij nog mini was wilde we hem natuurlijk niet pontificaal in de zon. Mijn moeder is een zonliefhebber en dus gaat ze met hem in de zon. :( Zeker 5 keer hebben we moeten herhalen dat hij niet in de zon mag.

Maar goed, voordeel van een baby: je wordt er assertief van. :P
  maandag 2 december 2013 @ 21:12:45 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133856642
Wat irritant Venco. En je laatste zin is oh zo waar. :Y
pi_133856720
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hier ook 9 januari! Boks!
pi_133856763
@Kyara: ik moet er zelf niet aan denken ooit een tweeling te krijgen omdat het mij dood en doodvermoeiend lijkt. Maar als ik jouw dames zo samen zie dan smelt ik toch heel erg. Ze hebben gezelschap aan elkaar en kunnen zo leuk van elkaar leren. 2x genot!
Respect voor jou en je man. Ik vind 1 cake al heel wat om voor te zorgen.
En jouw M lijkt een beetje op mij A! Maar wel andere ogen. Mooi kind. ;)

Btw, A lijkt te willen beginnen met kruipen. Hij buigt zijn rug alsof hij klaar is voor de start! En dan richt hij zich verder op...en draait zich om. :')
Maar vd week deed hij 1 kleine kruip, voor een speeltje.
  maandag 2 december 2013 @ 21:18:14 #121
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133856917
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar haar stats hoor. Volgens mij is ze nog net geen 7 kilo en iets kleiner dan 67 cm. De prikjes ben ik nog aan het ontkennen
Oh, echt nog een ukje O+ , ik vind J. al een klein lichtgewichtje. Maar ik denk dat de meisjesgrafiek misschien ook net anders is?

Hij heeft idd al behoorlijk ingehaald, maar eet dan ook als een bootwerker :Y. Vandaag precies 11 maanden, nog maar 1 maand baby :'(
  maandag 2 december 2013 @ 21:32:59 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133857760
Laatste maand als baby!

Venco, ik ben eerlijk gezegd ook blij dat ik al ervaring heb met een baby. Dat het niet mijn 1e kinderen zijn.

Olf, maar toch niet voor de 11 maanden? Dan is jouw meisje toch al dreumes?
pi_133857868
MM nog maar 1 maand een baby. Raar idee
  maandag 2 december 2013 @ 21:43:15 #124
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133858252
Wat een petiteke van jou Omen!

Echt te schandalig voor woorden, je kleinkind vervoeren in een reiswieg. Echt als mijn (schoon)moeder dat had geflikt....

LE, wat goed van je dysmature baby!

Och tanden voor de kleine van Tally :( tanden sucks

MM, kleintje zeg! Maar he, als ie maar blij is en zijn eigen lijntje volgt.
pi_133858298
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Kyara het volgende:
Laatste maand als baby!

Venco, ik ben eerlijk gezegd ook blij dat ik al ervaring heb met een baby. Dat het niet mijn 1e kinderen zijn.

Olf, maar toch niet voor de 11 maanden? Dan is jouw meisje toch al dreumes?
Ja we moesten eigenlijk 2 weken geleden maar toen had ze dus ook opeens een dag koorts, en 9 januari was de eerstvolgende optie. Inderdaad met een dreumes naar de 11 maandenafspraak dan ;)
  maandag 2 december 2013 @ 21:45:04 #126
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133858328
J. is echt echt echt nog geen bijna dreumes... Hij kan al die dingen die snelle kindjes hier kunnen nog helemaal niet. Hij moet gewoon nog maar even baby blijven, dan is de druk om te leren kruipen, optrekken, staan, praten, zwaaien niet zo hoog :'(

Ik reken gewoon 6 weken extra hoor, 12 februari was de uitgerekende datum, dus dan is ie echt echt echt dreumes ;)
pi_133858370
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef mousemicky het volgende:
J. is echt echt echt nog geen bijna dreumes... Hij kan al die dingen die snelle kindjes hier kunnen nog helemaal niet. Hij moet gewoon nog maar even baby blijven, dan is de druk om te leren kruipen, optrekken, staan, praten, zwaaien niet zo hoog :'(

Ik reken gewoon 6 weken extra hoor, 12 februari was de uitgerekende datum, dus dan is ie echt echt echt dreumes ;)
Nouja, als hij veel te vroeg was ook heel logisch toch?
  maandag 2 december 2013 @ 21:47:33 #128
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133858469
Ik ben niet zo sociaal dat ik iedereen kan onthouden hoor. :@
  maandag 2 december 2013 @ 21:48:40 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133858531
quote:

Mijn baby's zijn maar 3 weekjes ouder he, die kunnen dat ook allemaal nog niet. D kan nog niet eens tijgeren ;)
  maandag 2 december 2013 @ 21:49:59 #130
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133858623
quote:

joh ieder kindje op zijn eigen tijd toch? Ik heb dan wel een hele snelle dame maar das ook niet altijd alles.
  maandag 2 december 2013 @ 21:55:24 #131
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133858872
Hij kan wel steeds iets nieuws hoor, gaat wel vooruit, maar langzaam.... En ik ben gewoon ongeduldig :(

Maar: vandaag voor t eerst met J. gefietst. Zo leuk! Hij vond t wat spannend, en probeerde steeds te draaien zodat ie mij kon zien, maar zolang ik tegen m kletste ging t prima. Ben blij dat ik nu sneller met m ergens ben dan eeuwig lopend of weeeer met de auto.
pi_133858947
Olf met een dreumes naar de 11 maanden afspraak :D

Becky die van jou wordt deze maand toch een dreumes? Of ben je nog in de ontkenningsfase :o

MM met zoveel te vroeg mag je inderdaad corrigeren. Maar dreumesjes zijn ook O+

Die van mij is trouwens echt een ukje. Zit nog steeds in 62/68 :o
En ze eet zo goed gewoon. Ik vraag me regelmatig af waar ze het allemaal laat.
  maandag 2 december 2013 @ 21:58:33 #133
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133858987
Sorry, weinig online geweest :@

Zag in het voorbijgaan sticker in het groene deel van de curve *O*

En Becky, je kleine meisje lijkt al zo groot!

Mijn meisje is ziek -O- ze is al een paar weken flink verkouden maar de afgelopen nachten was ze ook nog flink aan het krijsen. Beginnende oorontsteking dus AB kuurtje. Ha vond het toch wel te lang duren, haar verkoudheid. Nathan is gelukkig wel weer beter.
En gisteren sinterklaas gevierd O+
  maandag 2 december 2013 @ 22:00:05 #134
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133859082
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mijn baby's zijn maar 3 weekjes ouder he, die kunnen dat ook allemaal nog niet. D kan nog niet eens tijgeren ;)
Psst, jouw dames zijn toch jonger ;)?
  maandag 2 december 2013 @ 22:01:06 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133859137
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Psst, jouw dames zijn toch jonger ;)?
Slaapgebrek en zo :@
  maandag 2 december 2013 @ 22:14:28 #136
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133859686
Wat een boel bijna-dreumesen hier O+
pi_133866915
Die van mij nog lang niet hoor. Ze is pas 10 maanden, dus nog heel lang een baby toch? :D

Hoe waren de nachten? Hier goed geslapen, maar toen ging die gemene wekker weer
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:15:58 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133867103
Hier ook goed. Meneer had z'n laatste fles om 21:30, sliep om 22:30 en werd om 6:15 wakker :o

En dat duurt nog heul lang Omen! ;)
pi_133867118
Goedemorgen!

Werkse Omen!

Wat fijn GotC

Ik werd vanochtend weer eens wakker van babbelende man O+
En nu zit hij naast me op de bank hele verhalen te vertellen.
pi_133867687
Ik zag allemaal curvejes voorbij komen. Tof. Vooral de curve van sticker O+ (Hoe maken jullie die trouwens?

Veel bijna dreumesjes!

Omen die centjes gaat verdienen. Werkse! :*

GotC, wat een lekkere slapert heb je !

En een brabbelende Ow. Hoe gaat het slapen Loj?

Heb niet zo veel te melden. Senn is flieft op zn wipstoel. Hij stuitert de hele kamer door! Hij wil ook proberen te rollen heb ik het idee. Maar zet nog niet echt door. :D
pi_133867784
Hilzillah, hoe oud is Senn eigenlijk? Zag jullie niet in de lijst staan, ben nieuwsgierig. :)
pi_133867796
MM, mijn baby wordt donderdag 1 jaar. Hij kan alleen nog maar zelf zitten en dan valt hij af en toe nog om. Het is allemaal normaal. Hij is gewoon meer geïnteresseerd in spelen met speelgoedjes. En dingen onderzoeken die hij in zijn handen heeft. Hij is ook gewoon een luie donder :P Ik kan wel begrijpen dat je graag wil dat hij meer zou kunnen, maar het is niet zo dat er iets mis is ofzo. Het valt alleen zo op met al die snelle kindjes hier in het topic :D

Jeeej voor Sticker in het groene gebied *O*

Nog 2 dagen dan gaan wij alweer een topic verder. Deze dagen ben ik steeds vorig jaar aan het herbeleven. Niet dat er toen heel veel gebeurde, dat kwam pas echt op 5 december.
pi_133867807
Oei heb ff de curve van sticker teruggekeken! Wow!!!! Wat knap!!!
(Ik gebruik trouwens de groei app )

Ik zie nu trouwens echt Senn op zijn wipstoel als skippybal rond stuiteren door jullie kamer :D

Slapen blijft niet goed, maar het echt dramatische lijkt voorbij....
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:50:11 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133867831
Oh dat is in ieder geval vooruitgang Loj :)

Er zijn heel veel snelle kindjes hier idd, maakt soms ook dat ik twijfel aan de progressie van Noor.

Vannacht een goede nacht! 1x eruit voor de speen en voor de rest heeft ze heerlijk geslapen en was ze vanochtend heel vrolijk.

Wel merk ik dat ze op het moment weer wat vaker mondjes teruggeeft en wat pukkeltjes heeft in haar gezicht. Kan dat van de omschakeling naar kv zijn?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:56:13 #145
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133867900
Loj, fijn dat het ergste weer voorbij lijkt :*

De AB slaat aan hier, ze is weer haar eigen boeverige zelf O+ en gisteravond voor het laatst gekrijs.

Xm, ik vind Noor helemaal niet langzaam.

Ook ik zie Senn nu voor me als een kangoeroe vastgebonden aan een wipstoel
pi_133867919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is in ieder geval vooruitgang Loj :)

Er zijn heel veel snelle kindjes hier idd, maakt soms ook dat ik twijfel aan de progressie van Noor.

Als A nog niet zou draaien enzo, zou ik mij ook zorgen maken als ik zou lezen dat andere kindjes het wel deden. Maar wat meer mensen zeggen, het kan makkelijk dat een kindje bepaalde stappen overslaat.
A rolt nu bijvoorbeeld heel de kamer rond waardoor hij misschien wel nooit gaat kruipen en ook lang kan wachten met lopen aangezien hij met rollen ook genoeg te zien krijgt. Je weet het nooit.

Btw, A slaapt nu nog in zijn eigen bedje bij ons op de kamer doordat we maar 1 slaapkamer hebben. Over 4 weken gaan we verhuizen en dan zou A zijn eigen kamertje hebben. Zouden we nou voor de eerste paar weken zijn bedje toch nog bij ons op de kamer zetten om te wennen aan de nieuwe omgeving of proberen gelijk in dat nieuwe kamertje, alleen.
Bij mijn ouders slaapt hij 's avonds trouwens ook in zijn eigen kamertje (mijn oude kamer. O+ )
pi_133867981
Loj wat fijn dat het echte drama voorbij is, hopelijk gaat het nu langzaam steeds beter.

Over snelle en langzame babies, mijne was relatief snel, ook met staan en langs de bank lopen. Iedereen zei ooooh die loopt echt los voor haar verjaardag. En nu is ze een beetje gestagneerd en gaat dat echt niet meer gebeuren dit jaar. Er is gelukkig een heel brede marge waarbinnen sommige ontwikkelingen moeten/kunnen plaatsvinden.
pi_133868013
Denk dat het ook belangrijker is dat een baby goed contact met je maakt en emotioneel een goede ontwikkeling doormaakt.
Lichamelijk is er gewoon zoveel verschil en op den duur lopen ze allemaal even goed. Ik viel als kind ook zo vaak om en kijk mij nu. *) :P
pi_133868034
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:03 schreef vencodark het volgende:
Denk dat het ook belangrijker is dat een baby goed contact met je maakt en emotioneel een goede ontwikkeling doormaakt.
Lichamelijk is er gewoon zoveel verschil en op den duur lopen ze allemaal even goed. Ik viel als kind ook zo vaak om en kijk mij nu. *) :P
Mijn motoriek is nog steeds wat onderontwikkeld. :+
pi_133868080
Bij peuter maakte we ons nooit zorgen over haar ontwikkeling als baby (liep met 13 maanden) allerlei andere dingen ontdekken we nu pas (nu we V hebben), dat dat niet helemaal klopte. Nu maken we ons wel zorgen over haar ontwikkeling. Het zegt dus ook niet alles of je kindje vroeg of laat loopt. Het zegt niet zoveel over de algehele ontwikkeling.
Hmm, ik kom niet helemaal lekker uit mijn woorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')