Kyara, goeie post!
Inderdaad gek om te bedenken, maar ik ben echt zo blij dat Nin wel bij ons gebleven is

Ze is echt geweldig lief en knap en mooi en en en

Cwen

Gelukkig weet je meisje het gelukkig beter

Bij borstvoeding maakt je lichaam van die stofjes aan, daardoor is het werkelijk ook echt een soort 'verslavend', want je gaat je er fijn van voelen! (Van die knuffelstofjes!)
Verder vind ik het superknap XM, dat je het zo lang hebt volgehouden, met het kolven! Er zullen er echt niet veel zijn die je dat nadoen. Wat zeg ik, ik wilde na 8 weken al stoppen omdat ik dat kolven fulltime niet meer trok... Kan het overstrekken niet komen van het overstappen op kv? Dat het toch wat gevoelig is voor d'r buik bijv? En dat ze opnieuw wat krampjes ervan heeft?
Maar ik ben ook wel echt heel blij dat Nin toch bij mij kon drinken en dat ik haar nu borstvoeding geef. Flesjes lijken me ook best een gedoe en de magnetron gebruik ik ook al niet

En thanks voor de complimentjes op mijn jurkje, eens kijken of ik morgen een 'aan' foto kan maken! Hij is nog een beetje ruim geloof ik, maar beter te groot dan te klein!
Nin is trouwens echt bezig met praten, ze zegt heel lief papapapapa en ook iejiejiejiejie nog steeds en oohboeboe en uijuijuijui, ze doet het ook naar ons als wij dat tegen haar doen. En ze brabbelt ook hele verhaaltjes tegen ons met echt klinkende woorden

en dan bedenk ik dat onze gesprekken voor haar ook zo klinken

Ze kan ook zo lief knuffelen, op schoot helemaal tegen me aangekropen, wang aan wang, duimpje in d'r mond en met d'r andere hand aan mijn of haar eigen haar friemelen
[ Bericht 1% gewijzigd door bellelena op 02-12-2013 11:17:20 ]