abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2013 @ 13:40:15 #76
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133840459
Becky, jouw meisje maakt mij jaloers. J. is nu 11 maanden, en doet nog niets wat op staan of kruipen lijkt :'( . Met tijgeren kom je ook vooruit lijkt ie te denken!

Hij is wel heel stoer 8-) . Heeft vandaag de 11 maanden prikjes gehad, en hij heeft echt meer een half minuutje gehuild. Gewicht nog steeds op de -2 lijn (7950), lengte op -1 (72cm). Maar hij volgt ten minste netjes z'n eigen lijntjes, en eet alles wat los en vast zit. De verpleegkundige was onder de indruk van wat ie wegwerkt op een dag. Ik vraag me idd ook af waar ie t allemaal laat :Y) .
pi_133840553
Ik werd vandaag trouwens best wel in de maling genomen. Ik was in de keuken en een heleboel gelach en gegiegel dus ik kijken en zodra ik in de buurt kwam draaide J zich heel snel om en D lag ineens haar handen te bestuderen. En zodra ik weer in de keuken was begon het geklets en gegiechel weer. O+ O+

Dat is echt zoooooo schattig nu. Ze zijn zich zo bewust van elkaar, ze reageren op elkaar, lachen met en om elkaar, kletsen samen en hebben ze grootste lol samen.
pi_133840635
j van mm is ook slim met tijgeren kom je ook overal. en wat een stoere vent met de prikjes,

Ik was ook echt heel erg boos en heb ook gezegd dat het levensgevaarlijk is het strafbaar is en als ik het ooit nog zie ik niet meer kom met d'r. Ik ben best makkelijk volgens mij maar dit kan echt niet.
En ik heb een baby met spek :o ze heeft vetrollen op d'r benen :o echt wennen een baby met spek.
  maandag 2 december 2013 @ 13:45:27 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133840637
De bekeuring voor geen autostoel vind ik belachelijk laag trouwens, ¤90-¤130, voor zover ik kan vinden..
pi_133840799
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
j van mm is ook slim met tijgeren kom je ook overal. en wat een stoere vent met de prikjes,

Ik was ook echt heel erg boos en heb ook gezegd dat het levensgevaarlijk is het strafbaar is en als ik het ooit nog zie ik niet meer kom met d'r. Ik ben best makkelijk volgens mij maar dit kan echt niet.
En ik heb een baby met spek :o ze heeft vetrollen op d'r benen :o echt wennen een baby met spek.
:D

Als ik M. inrol in een dekentje noem ik haar altijd 'mijn baby-croissantje', maar een baby-croissantje met spek is natuurlijk helemaal lekker :9

Heb je al een hapje genomen?
pi_133840881
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Als ik M. inrol in een dekentje noem ik haar altijd 'mijn baby-croissantje', maar een baby-croissantje met spek is natuurlijk helemaal lekker :9

:N toch eens proberen.
Is m weer wat beter gewend aan het zijn op de wereld?
  maandag 2 december 2013 @ 13:53:58 #82
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133840948
Wow, LE, ongecorrigeerd! Kan het me voorstellen als je een rondje door de kamer juichte :+
pi_133840972
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Hier een loempia!

LE, wat super!
Home is where the O+ is...
pi_133841384
Hier een wrapje, en dan op zn Nederlands uitgesproken. :+

Ferrari, ik vond je eerste opmerking wat overtrokken, dacht ik, van pislink enzo, maar wow dit zou ik ook echt niet grappig vinden en echt HEEL BOOS over zijn. Pfffff.

Kyara, je foto van je meisjes! Dat filmpje op fb was ook al zo grappig, mn baby werd er helemaal enthousiast van en ging naar jouw rechtermeisje (hmmm...J?) wijzen. En zo grappig dat ze je samen voor de gek houden haha. Dat lijkt me zo leuk, als je ooit twee meisjes van 8 en een jongen van 9 hebt, en dat ze dan met zn drieën allemaal snode plannetjes ondernemen.

Hier speelt mijn baby nu met houten autootjes. O+
pi_133841467
ik overdrijf niet snel als ik zeg pislink komt het stoom zo ongeveer uit mijn oren.

Spelende baby's O+
becky je meisje gaat zo hard he. je hebt eigenlijk geen baby meer.
pi_133841469
links is J, rechts is D. D is de kletskous
pi_133841485
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 14:10 schreef Kyara het volgende:
links is J, rechts is D. D is de kletskous
Aah en dan is J. de iets snellere voortbegeweger toch?
  maandag 2 december 2013 @ 14:12:06 #88
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133841503
Zeker terecht dat je boos was. Heb ooit een verhaal gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ging ook over mensen die hun kindje even los in de auto hadden gedaan, want ze sliep zo lekker/ was maar een klein stukje naar huis. Kindje is overleden bij een aanrijding. Voet bij stuk houden dus idd, better safe than sorry.
pi_133841504
D heeft vannacht kunnen oefenen met kletsen en wilde dat al hangend nog even melden.
zo van kijk mama ik ben ondanks mijn nacht echt wakker en ik hang er lekker bij joh.
pi_133841656
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:11 schreef Olf het volgende:

[..]

Aah en dan is J. de iets snellere voortbegeweger toch?
Klopt helemaal.

En over hangen gesproken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133841904
Gansta O+
pi_133842531
O+
Home is where the O+ is...
  maandag 2 december 2013 @ 15:02:55 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133842974
Haha, die foto van M :D _O_

Ik was bijgelezen, maar toen werd mn baby weer wakker en nou weet ik t weer niet :')
Alleen _O_ voor de stats van Sticker (en ik hoopte laatst op een leuk verhaal nav stickerdevloerenlikker maar het kwam niet -O- ), en herkenning mbt het overstrekken :Y ik heb dat geïnterpreteerd als oefening van de spieren. Ziet er keischattig uit, zo'n zwemmende baby op het kleed :D

Ze kan trouwens los zitten! O+ (foto in het fototopic) echt zo'n gek gezicht :D En ze doet de hele dag nu bwabapamappamammbbbb O+ En probeert steeds op mn schoot te kruipen als ik naast haar op het kleed ga zitten *O*

Zeg had ik Limone eigenlijk al welkom geheten? :@ Ik weet niet hoe je babycroissantje ( O+ ) heet trouwens, maar ben wel nieuwsgierig!
  maandag 2 december 2013 @ 15:06:42 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133843072
Ohjaaaa en dit weekend; we waren bij mijn schoonouders, die we al even niet meer gezien hadden. Wij aten stamppot boerenkool, E kreeg een fruithapje. Komt mn schoonvader na het eten aan met het toetje; lekker viennetta :9 Op 1 schaaltje lag een miniportie, met een miniportie slagroom ernaast.... Ik keek mn vriend al aan :? Had ie voor E bedoeld!! :D 8)7 :') Hartstikke lief, en hij zei ook dat wij natuurlijk bepaalden wat erin ging, maar hij bood t wel aan.

Een baby van 7 maanden..... come on :')

En dat terwijl haar oudere nichtje nu 1 is, en die kreeg dat ook echt niet, dus het is niet dat het te lang geleden is om je te herinneren wanneer ze wat krijgen.
  maandag 2 december 2013 @ 15:49:27 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133844338
Soms vraag je je wel eens af hoe het mogelijk is dat wij zelf ooit groot zijn geworden :') _O-

Net na de fles zei ik tegen lief "jee.. Wat staat haar buikje enorm bol :?."

Nou... Ik had net de moeder of all poepluiers :'). Dat verklaarde een hoop! (Haha, een hoop :') )
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 2 december 2013 @ 15:53:07 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133844457
_O-

Nouja daar is ze mooi vanaf dus ;)
  maandag 2 december 2013 @ 15:57:39 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133844606
Ja zij wel :+. En lief was natuurlijk net even de deur uit :'). Maar echt, het was alsof ze een ballon had ingeslikt zo bol stond ie. Het was nu al minder :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133847911
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Kyara het volgende:
Ik word door zo'n post ook helemaal verliefd op Nin O+
Ik een beetje op Belle :@

Tjee, Belle, die bejaarde! :’) ik had gehuild denk ik. Ik kan zo slecht tegen zoveel bejaardeboosheid.. ik moest ook een beetje sniffen dat hele emotionele… gaat dat nog over? bij je jurkje, dat je zusje ‘m weer terug had gegeven om er iets voor Nin van te maken. O+ Wat een liefde.

En schoonouders, tja. Soms lijkt het wel alsof ze (onbewust) de liefde van het kind proberen te winnen door middel van eten. Voor schoonouders (zeker als ze alleen zoons hebben) lijkt het al zo erg alsof ze aan de zijlijn worden gezet als het om de kleinkinderen gaat. Misschien proberen ze op deze manier nog iets van grip te houden. Kweenie hoor.. Wij werden door mijn oma echt stierlijk verwend met chocola, cadeautjes en laat opblijven (maar toen waren we wel ouder dan 2.5 ;) ) O+ Ik hoop dat mijn ouders en schoonouders dat ook zullen doen bij mijn kind. Ze passen ook niet structureel op, anders zou ik daar ook wat strenger in zijn, denk ik. Vooralsnog gaat M. nergens heen.

Huuu L-E dat met een oog open slapen! Hopelijk heeft hij vannacht zijn beider oogjes toe. Maar wat een nette stats! Grappig om te zien, zo’n duidelijke ontwikkeling.

Ohnee Becky, hou op! Ik wil nú een zusje voor M.! Wat een schatje en hoe ze naar haar grote zus kijkt (of naar haar voeten?). Ik herken daar heel erg foto’s en video’s van mij en mijn zusje. O+ :'))
(<op een goede manier).

Wat slaapt T. al netjes, GotC! *G*

Klinkt goed Olf! Zo kinderdagverblijfloos zal haar vast goed doen. En met mama in de buurt knap je vast sneller op. heel erg offtopic, maar toen ik voor de eerste keer ziek was toen ik niet meer thuis woonde, voelde ik me dubbelellendig omdat mijn moeder er niet was. En dat terwijl ik wel Heel Erg Toe was om niet meer thuis te wonen :')
Hoe spreek je wrapje op z’n Nederlands uit? Wwwrapje? :?

Oh Kyara je kinderschare! Grappig om te zien dat ze alle drie heel erg op elkaar lijken (en dus op jou, volgens mij?), maar dat M. duidelijk een jongenskoppie heeft!

Oi LB! Ik zag het zitwonder in het fototopic, ja! Heel gek lijkt me dat (maar ook wel lekker , toch?). Mijn babycroissantje heet Marie. Voor de googlebaarheid van haar naam ben ik niet zo bang, maar heel herkenbaar over posten met haar naam voluit, voelt toch een beetje gek.
Vienetta, dat is weer eens wat anders dan liga met sinaasappelsap. Wel schattig zo’n eigen bordje met een eigen beetje slagroom, maar voor over een paar jaar!

Lekker XM! :Y) Ik zag net dat M. haar eerste doorlekincident heeft *O* . Ze is nu nog lekker aan het slapen; wie wat bewaart, die heeft wat!

M. landt met de dag een stukje meer, thanks F_R! Maar misschien evenzo belangrijk is dat ik zelf al weer een stuk meer gewend ben aan de nieuwe situatie. En ze heeft bijna geen last van krampjes meer en dat scheelt een stuk. Nu huilt ze dus voornamelijk omdat ze honger heeft, of zoals gisteravond, omdat ze een drukke dag heeft gehad. Douchen, autoritje, naar de bouwmarkt en dan ook de hele schoonfamilie nog op bezoek.. Vandaag maar heel rustig aan gedaan. ;)
pi_133848274
Zo dat was een Sinterklaasweekendje Centerparcs. De kinderen zijn ontzettend verwend. En wij ook :@
Ik ben echt zo ontzettend heel erg moe. Ik heb helemaal gehad met vandaag. Dus de kindjes zitten in bad (ik zit er naast te posten) en dan gaan we lekker naar bed!

Over 3 weken een week Centerparcs :') Ik heb er zin in want het was echt tof. Maar die zooi inpakken en meeslepen. Bah!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133848291
O en het eerste tandje is door *O* En ze kan er heel hard mee bijten :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')