quote:
Ik een beetje op Belle

Tjee, Belle, die bejaarde! :’) ik had gehuild denk ik. Ik kan zo slecht tegen zoveel bejaardeboosheid.. ik moest ook een beetje sniffen
dat hele emotionele… gaat dat nog over? bij je jurkje, dat je zusje ‘m weer terug had gegeven om er iets voor Nin van te maken.

Wat een liefde.
En schoonouders, tja. Soms lijkt het wel alsof ze (onbewust) de liefde van het kind proberen te winnen door middel van eten. Voor schoonouders (zeker als ze alleen zoons hebben) lijkt het al zo erg alsof ze aan de zijlijn worden gezet als het om de kleinkinderen gaat. Misschien proberen ze op deze manier nog iets van grip te houden. Kweenie hoor.. Wij werden door mijn oma echt stierlijk verwend met chocola, cadeautjes en laat opblijven (maar toen waren we wel ouder dan 2.5

)

Ik hoop dat mijn ouders en schoonouders dat ook zullen doen bij mijn kind. Ze passen ook niet structureel op, anders zou ik daar ook wat strenger in zijn, denk ik. Vooralsnog gaat M. nergens heen.
Huuu L-E dat met een oog open slapen! Hopelijk heeft hij vannacht zijn beider oogjes toe. Maar wat een nette stats! Grappig om te zien, zo’n duidelijke ontwikkeling.
Ohnee Becky, hou op! Ik wil nú een zusje voor M.! Wat een schatje en hoe ze naar haar grote zus kijkt (of naar haar voeten?). Ik herken daar heel erg foto’s en video’s van mij en mijn zusje.

)
(<op een goede manier).
Wat slaapt T. al netjes, GotC!

Klinkt goed Olf! Zo kinderdagverblijfloos zal haar vast goed doen. En met mama in de buurt knap je vast sneller op.
heel erg offtopic, maar toen ik voor de eerste keer ziek was toen ik niet meer thuis woonde, voelde ik me dubbelellendig omdat mijn moeder er niet was. En dat terwijl ik wel Heel Erg Toe was om niet meer thuis te wonen 
Hoe spreek je wrapje op z’n Nederlands uit? Wwwrapje?

Oh Kyara je kinderschare! Grappig om te zien dat ze alle drie heel erg op elkaar lijken (en dus op jou, volgens mij?), maar dat M. duidelijk een jongenskoppie heeft!
Oi LB! Ik zag het zitwonder in het fototopic, ja! Heel gek lijkt me dat (maar ook wel lekker , toch?). Mijn babycroissantje heet Marie. Voor de googlebaarheid van haar naam ben ik niet zo bang, maar heel herkenbaar over posten met haar naam voluit, voelt toch een beetje gek.
Vienetta, dat is weer eens wat anders dan liga met sinaasappelsap. Wel schattig zo’n eigen bordje met een eigen beetje slagroom, maar voor over een paar jaar!
Lekker XM!

Ik zag net dat M. haar eerste doorlekincident heeft

. Ze is nu nog lekker aan het slapen; wie wat bewaart, die heeft wat!
M. landt met de dag een stukje meer, thanks F_R! Maar misschien evenzo belangrijk is dat ik zelf al weer een stuk meer gewend ben aan de nieuwe situatie. En ze heeft bijna geen last van krampjes meer en dat scheelt een stuk. Nu huilt ze dus voornamelijk omdat ze honger heeft, of zoals gisteravond, omdat ze een drukke dag heeft gehad. Douchen, autoritje, naar de bouwmarkt en dan ook de hele schoonfamilie nog op bezoek.. Vandaag maar heel rustig aan gedaan.