Ik wou net beginnen met typen, maar dit dus. Exact hetzelfde. Enzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:11 schreef Loj het volgende:
Iemand vroeg een voedingsschema:
Ochtend 180/6 met pap (3 eetlepels)
En fruit (meestal +/- anderhalf stuk fruit of 1 potje)
Lunch:
Anderhalve boterham + fles 180/6
Middag:
Iets: wat rauwe groente (paprika/komkommer) of maïsboogje, rijstewafeltje of yoghurt
Avond:
Meestal eten met de pot mee..of 1 potje en soms wat yoghurt als toetje
En fles 180/6
'S nachts soms een fles 120/4
En tussendoor ongeveer 100cc water of thee
Nee ik doe hetzelfde. (Verrassendquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:49 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso even wachten, maar ik geef dan niet nog eens, tenzij hij erom vraagt.
Maar F is wel erg duidelijk met vragen dus misschien doen anderen hier dat anders?
FV is veel zwaarder op de maag en minder makkelijk te verteren dan bv. Ik zou minder geven, bijv 160 per fles en dat langzaam opbouwen naar vollere flessen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hele voeding er net uit in 3 fikse bogen. Ik weet het niet, de kv valt nog niet denderend. Wat nu? Even wachten en nieuwe fles aanbieden?
Hehe true that! Er ging een hap broccoli in afgelopen week hier, succes!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef Spirit82 het volgende:
Is die van mij echt zo erg ja?
Jullie koters eten gewoon absurd weinig![]()
Die van mij ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn kind hoeft niet eens honger te hebben hoor, ze grist je eten sowieso wel uit je handen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
We gaan eerst maar eens de co-sleeper wat actiever inzetten. Vaak begint hij daar wel in, maar blijft hij na de eerste voeding in ons bed liggen. Vanaf nu gaan we hem terug in de co-sleeper leggen, kijken of dat enig verschil maakt.
Ik heb er echt heel veel moeite mee hem zomaar op een eigen kamer te leggen omdat wij zo nodig moeten slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |