Waar maak je je nu dan zorgen over? Of deel je dat liever niet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:07 schreef Solagratia het volgende:
Bij peuter maakte we ons nooit zorgen over haar ontwikkeling als baby (liep met 13 maanden) allerlei andere dingen ontdekken we nu pas (nu we V hebben), dat dat niet helemaal klopte. Nu maken we ons wel zorgen over haar ontwikkeling. Het zegt dus ook niet alles of je kindje vroeg of laat loopt. Het zegt niet zoveel over de algehele ontwikkeling.
Hmm, ik kom niet helemaal lekker uit mijn woorden
Ik overdrijf niet, haha! Hij ging echt ineens kruipen volgens het boekje! Naar de iPad in dit gevalquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:12 schreef Solagratia het volgende:
Klopt, dat is een erg interessant boek en het leest ook lekker weg.
Oooooh ik moet mijn telefoon op de vloer leggenTop, ga ik proberen. Misschien loopt die dan er zo heen. Zo achteloos opstaan en erheen lopen alsof hij het altijd al kon
![]()
![]()
Ik val of struikel nooit maar stoot mij wel altijd en ben dus vreselijk onhandig. Tijdje terug liep ik langs een box waar een beeldje op stond. Zonder enige bedoeling schoot mijn arm uit en lag het beeldje op de grond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Mijn motoriek is nog steeds wat onderontwikkeld.
Wacht, F kroop?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, haha! Hij ging echt ineens kruipen volgens het boekje! Naar de iPad in dit geval
Sola, spannend. Hopelijk komt er iets uit waar jullie iets mee kunnen
Oh getver. Dat lijkt mij heel moeilijk. Sterkte/succes (weet niet of sterkte goed is en niet te overdrevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef Solagratia het volgende:
Sociaal emotioneel zijn er zorgen. Deze week beginnen de onderzoeken voor autisme.
Wat heftig... Wat merk je aan haar dan? Wat 'klopt' er niet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef Solagratia het volgende:
Sociaal emotioneel zijn er zorgen. Deze week beginnen de onderzoeken voor autisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 19 augustusquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:46 schreef vencodark het volgende:
Hilzillah, hoe oud is Senn eigenlijk? Zag jullie niet in de lijst staan, ben nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |