Ik wilde hier al een hele post aan wijden maar toen zag ik de disclaimer.Vooruit dan maar weer....quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef Gulara het volgende:
En zijn jullie baby's ook van die flirts? Hier wil meneer bij iedereen op schoot/ de arm. Vrouwen krijgen kusjes met open mond. Wanneer iemand niet naar hem kijkt gaat ie heel overdreven lachen of hoesten. En van de week had ie zelfs een serveerster te pakken! Het arme meisje moest zich echt losrukken uit zijn greep terwijl hij haar glimlachend aanstaarde.
Ik heb echt zo'n gruwelijke rothekel gekregen aan het afwassen van die flesjes. Echt slaat nergens op maar ik vind het zo irritant.... En ik moet er niet aan denken om 's nachts steeds met flesjes te moeten klooienquote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Olf het volgende:
Serieus een van de redenen dat ik nog de borst geef (behalve al m'n idealen natuurlijk ) is dat flesvoeding zo moeilijk is, met afwas en magnetrons/water koken en schepjes. Maar dat vinden de flessenmoeders vast ook andersom.
Hoe oud is ze? Lisa overstrekte veel en nog steeds als er iets niet lekker gaat, pijn moe,boosquote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even eruit, change of scenery is vaak wel lekker Kyara.
Flesjes afwassen, tja... Een half jaar fulltime kolven maakt je daar wel immuun voor. Hoevaak die medela flesjes wel niet in sop en sterilisator zijn gegaan.. Ontelbaar!
Niemand ervaring met overstrekken?misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
6 maand. Ze heeft het echt nooit gedaan en begint er nu ineens mee sinds kort.quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Lisa overstrekte veel en nog steeds als er iets niet lekker gaat, pijn moe,boos
OUD / Autostoeltjes 5quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef Sam1993 het volgende:
Kan iemand het autostoelen topic uppen? Krijg hem niet gevonde
Kan ze niet gewoon pijn hebben? Krampen ofzo?quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
6 maand. Ze heeft het echt nooit gedaan en begint er nu ineens mee sinds kort.
Dat zwemmen klinkt als een voorstadium van tijgeren, kan dat het het niet zijn?quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
6 maand. Ze heeft het echt nooit gedaan en begint er nu ineens mee sinds kort.
Stijf als een plank worden ze dan. Beentje stijf houden. Hoofd naar achtergooien.quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef Hilzillah het volgende:
Stomme vraag... Maar wat is overstrekken nou precies?
Ja, ervaring mee. Tip van de fysio hier was om als je haar vasthoudt, haar rug ietwat gebold houden zodat ze niet kan overstrekken. En het zwemmen doet D hier ook. Overenthousiast noemde de fysio het en in het enthousiasme gaat ze weer veel te veel spieren aanspannen. Dus zwemmen maar ook overstrekken. Niet heel handig als je wil gaan kruipen/tijgeren maar het komt vanzelf goed. M deed het geloof ik ook. Het kan alleen zorgen voor wat extra frustratie, dat is wel sneu.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niemand ervaring met overstrekken? misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
En aan M. M kreeg ook fv. En die is ook leuk toch?quote:Op zondag 1 december 2013 20:46 schreef Gulara het volgende:
En hier ook haat aan flesjes en kolf. En dat hele stoppen met bv is een precaire situatie. Ik denk dat het hormonaal is of. Ik vind het idee alleen al best stom. En dan denk ik aan Suiker en F. die kei tof zijn samen en dan gaat het al beter.
Jahoor, voldoende herkenning, maar ik herken altijd alles wat je zegt en ik wil niet mutserig overkomenquote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even eruit, change of scenery is vaak wel lekker Kyara.
Flesjes afwassen, tja... Een half jaar fulltime kolven maakt je daar wel immuun voor. Hoevaak die medela flesjes wel niet in sop en sterilisator zijn gegaan.. Ontelbaar!
Niemand ervaring met overstrekken?misschien is het een fase, maar ik weet het niet. Ze gaat nu ineens ook 'zwemmen' op haar buik ipv oprichten. Niet continu, maar wel regelmatig.
Oh okay... Dat heb ik Senn volgens mij nog nooit zien doen, vandaar.quote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Stijf als een plank worden ze dan. Beentje stijf houden. Hoofd naar achtergooien.
Zo. Ik geef ook kv. Ben ik niet eens keitofquote:Op zondag 1 december 2013 20:46 schreef Gulara het volgende:
En hier ook haat aan flesjes en kolf. En dat hele stoppen met bv is een precaire situatie. Ik denk dat het hormonaal is of. Ik vind het idee alleen al best stom. En dan denk ik aan Suiker en F. die kei tof zijn samen en dan gaat het al beter.![]()
Ik neem vaak even bewust afstand van gekke hormonale dingen.
Jaaaa ik ook!quote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Kyara het volgende:
Ik word door zo'n post ook helemaal verliefd op Nin
Dit ja!quote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overstrekken gebeurt hier de hele nacht door... Slaapfrustraties = overstrekken bij Ow
Lekker Kyara dagje erop uit.
Ik had t ook nog niet gezegd maar Belle dat jurkje!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nacht is redelijk voorspoedig verlopen. Elke 2 a 3 uur wakker om melk te drinken. En als het nodig is de luier vervangen. Om 6 uur in de ochtend was het zeker 20/30 minuten huilen voordat hij aan de borst wilde, maar verder was het telkens 5 minuutjes en dan lag die zoet aan de borst. 1x poepluier verschoont. Zodra die aan de borst ligt probeer ik nog wakker te blijven, maar meestal was ik binnen een paar minuten alweer vertrokken. Toch zeker 8 uur geslapen.
Mijn vrouw heeft maar een uurtje of 2 geslapen en die ligt nu samen met de kleine in de huiskamer te slapen, terwijl ik alle klusjes in huis aan het doen ben. Wassen, schoonmaken, afwassen, opruimen etc.Bijna Papa
Nee schat. De chocola betreft Eva. Die is 2,5quote:Op maandag 2 december 2013 05:50 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben ook verliefd op Nin na die post![]()
Olf ik ervaar het nu precies zoals jij. Het echte opvoeden gaat nu beginnen. Ik zeg nu zelfs wel eens nee. En nu gaat ze nee schudden en ermee door![]()
Danic dat vind ik behoorlijk respectloos. En chocola aan een baby![]()
Gotc lekker actie. Hoe laat kwam hij uiteindelijk
Vandaag weer werken
Jup. Voor de laatste fles van 22:00 uur moeten we haar echt wakker maken. En voor de eerste fles eigenlijk ook (06:00)quote:Op maandag 2 december 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Aansluitend een vraagje: Maken jullie je kindje wakker voor de laatste fles, bv om 23:00?
Dat hebben wij nooit gedaan. Een paar keer geprobeerd, maar het zorgde er alleen maar voor dat ie nog eerder wakker was 's nachts...quote:Op maandag 2 december 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Aansluitend een vraagje: Maken jullie je kindje wakker voor de laatste fles, bv om 23:00?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
l-e hij doet het goed.
t van gotc snapt het helemaal![]()
@omen ze hebben haar in de reiswieg meegenomen in de auto. hun reactie ja ze sliep het was maar een stukje en jullie zijn ook altijd zo vervoerd. Nou ik was bloedlink. Ik heb mijn schoonouders bij ean ook 1000x keer moeten zeggen dat ze in de mc vervoerd werd. Ean was kleinkind nr2 en bij sac begonnen ze er ook weer over. sac was kleinkind nr4.
Bij mijn ouders is ze kleinkind nr3 en ze weten het best.
quote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef L-E het volgende:
Even hoor, want ik ben Trots! Van flink dysmatuur bij geboorte, nu eindelijk het groene gedeelte in, ongecorrigeerd!Wat góed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.go sticker go!!
Terechte trots
En ferrari, damn! Mijn moeder begon er ook al over, "moet ze nou in dat ding? Kan ze niet gewoon in de reiswieg?" Uitgelegd dat de bekeuringen niet mals zijn en dit geen onderwerp voor enige discussie was. Klaar. Als ik ze daarop zou betrappen, zou ze Noor gewoon een paar maanden niet te zien krijgen ofzo. Echt..[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik vind ze echt zoooo leukquote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef Kyara het volgende:
Ja he
Hier nog een fotootje van ons Ikea avontuur (voor de mensen zonder fb)
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
l-e hij doet het goed.
t van gotc snapt het helemaal![]()
@omen ze hebben haar in de reiswieg meegenomen in de auto. hun reactie ja ze sliep het was maar een stukje en jullie zijn ook altijd zo vervoerd. Nou ik was bloedlink. Ik heb mijn schoonouders bij ean ook 1000x keer moeten zeggen dat ze in de mc vervoerd werd. Ean was kleinkind nr2 en bij sac begonnen ze er ook weer over. sac was kleinkind nr4.
Bij mijn ouders is ze kleinkind nr3 en ze weten het best.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
j van mm is ook slim met tijgeren kom je ook overal. en wat een stoere vent met de prikjes,
Ik was ook echt heel erg boos en heb ook gezegd dat het levensgevaarlijk is het strafbaar is en als ik het ooit nog zie ik niet meer kom met d'r. Ik ben best makkelijk volgens mij maar dit kan echt niet.
En ik heb een baby met spekze heeft vetrollen op d'r benen
echt wennen een baby met spek.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Als ik M. inrol in een dekentje noem ik haar altijd 'mijn baby-croissantje', maar een baby-croissantje met spek is natuurlijk helemaal lekker![]()
Heb je al een hapje genomen?
Hier een loempia!quote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Als ik M. inrol in een dekentje noem ik haar altijd 'mijn baby-croissantje', maar een baby-croissantje met spek is natuurlijk helemaal lekker![]()
Heb je al een hapje genomen?
Aah en dan is J. de iets snellere voortbegeweger toch?quote:Op maandag 2 december 2013 14:10 schreef Kyara het volgende:
links is J, rechts is D. D is de kletskous
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ging ook over mensen die hun kindje even los in de auto hadden gedaan, want ze sliep zo lekker/ was maar een klein stukje naar huis. Kindje is overleden bij een aanrijding. Voet bij stuk houden dus idd, better safe than sorry.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 2 december 2013 14:11 schreef Olf het volgende:
[..]
Aah en dan is J. de iets snellere voortbegeweger toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een beetje op Bellequote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Kyara het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |