Pfew, pak van m'n hart.quote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef Suikertante het volgende:
Gulara, daar kan ik me wel in vinden
Hahahaha ja ik wist ook niet of dat het beste was maar het kwaad was al geschied.quote:Op zondag 1 december 2013 13:27 schreef Gulara het volgende:
[..]
Niet lachen naar mij?![]()
Hier, heb je een bacteriële infectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door bellelena op 01-12-2013 14:56:58 ]
Niks mis met KV, vooral niet schuldig voelen ofzo, BV is mooi, maar als t niet wil, dan niet.quote:Op zondag 1 december 2013 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even een vraagje. We geven nu regelmatig kv (). Kan ik dan gewoon water uit de kraan gebruiken of is dat evil? Ik doe nu kokend water, aangevuld met koud. Kokend water laten afkoelen duurt me echt te kang
.
Ik doe precies hetzelfde!quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Suikertante het volgende:
Dat hangt een beetje van het wattage af. Ik zet hier 150 cc water ergens tussen de 600 en 700 watt en dan op 30 seconden. Daarna roer ik de melkpoeder erdoor en dan test ik het aan de binnenkant van mijn pols. In het midden voel ik het dan niet, als het wegloopt voel ik wel dat het warm is aan de zijkanten.
Logisch XM, ik heb ook echt gehuild toen ik z'n laatste beetje mama's melkie gaf... En dan te bedenken dat ik niet meer dan een voeding bij elkaar gekolfd kreeg dus dat Ow sowieso al meer kv dan bv kreeg.quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
I know I know... Het is gewoonweg afscheid van de bv wat me zwaar valt.
Hoelang doe je zo'n flesje in de magnetron dan?
6 maanden is nutrilon 2, maak gewoon wel 1 op als je dat hebt, maar daarna moet je wel echt naar 2. 3 is idd onzin en kan je overslaan.quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en nog een vraag! Ze is nu 6 maand. Is nutrilon 2 dan ook echt een betere keuze? Of is 1 ook ok? Ik meen me te herinneren dat 3 echt onzin was... Maar is dat ook zo met het verschil tussen 1 en 2?
Het was in Delft Fiederquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Fieder het volgende:
Belle die bejaardewaar was dat dan blijf ik daar weg
![]()
Die trui is echt schattig! Knap gedaan joh
Envoor je spoiler. Ik was eerst op mn verjaardag uitgerekend
XM ik schepte alle voedingen voor de dag 's ochtends vast, echt handig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Borstvoeding gaat nog erg moeilijk. Mijn vrouw produceert nog erg weinig/geen melk. Met de borstkolf proberen we het op gang te krijgen. Heeft enigszins geholpen, want nu gaat het redelijk.
Zo gaan slapen. Onze kleine slaapt in het grote bed samen met mama en ik slaap in een bed ernaast. Wordt vast weinig slapen vannacht.
Bijna Papa
Moeilijk? Water in de fles, schepjes melk erbij en dan in de magnetron. En afwassen is hier gewoon bovenste rekje van de vaatwasser. Kan echt niet veel simpelerquote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Olf het volgende:
Serieus een van de redenen dat ik nog de borst geef (behalve al m'n idealen natuurlijk) is dat flesvoeding zo moeilijk is, met afwas en magnetrons/water koken en schepjes. Maar dat vinden de flessenmoeders vast ook andersom.
Nouja, ik heb denk ik heel erg geluk gehad qua borstvoeding, is allemaal heel soepel verlopen. En we hebben geen vaatwasser of magnetron dus dat maakt het alweer meer werkquote:Op zondag 1 december 2013 17:51 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Moeilijk? Water in de fles, schepjes melk erbij en dan in de magnetron. En afwassen is hier gewoon bovenste rekje van de vaatwasser. Kan echt niet veel simpeler, mocht je ooit nog willen overstappen...
Maar hulde aan iedereen die bv volhoudt hoor, ik was na 12 weken gesloopt, en zat tegen een PND aan. Na de overstap kreeg ik eindelijk rust... Had wel een slechte drinker, meer dan 45 minuten per voeding, en dat zo'n 10 keer per dag is veel, voor mij te veel. En dan had ie nog honger![]()
Sicarius, gefeliciteerd, en welkom! Is weer eens wat anders, een vader hier. Is t een jongen of meisje geworden, of mogen we dat niet weten?
Haha! Ja nee het valt ook reuzemee. Maar ik weet van de keren dat ik flesjes hebt gemaakt zo baalde omdat ik dan inderdaad de tel kwijt was en dan weer opnieuw moest beginnen, en dan de flesjes niet bij de gewone afwas deed omdat er dan spinazieresten in zaten enzo. Maar ik ben dan ook aartslui.quote:Op zondag 1 december 2013 18:16 schreef Suikertante het volgende:
Olf, jij aansteller
Maarvoor een heel jaar borstvoeding!
Qua handigheid ben ik altijd erg blij geweest dat ik voor fv heb gekozen. Denk inderdaad dat je overwegingen je keuze vanzelf tot de makkelijkste maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |