Ik krijg zo vaak vreemde gezichten en heel veel vragen als ik zeg dat beide kindjes bij ons in bed slapen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef bellelena het volgende:
L-E, ook al zo'n gekke bejaarde tegen gekomen dus... Die ouderen van tegenwoordig...
Wat een super mooie curve! Ik zou ook glimmen van trots!
Verder herken ik een beetje wat je schrijft over de nachten. Ik sluit me dus aan voor tips, want ik ben er ook nog niet over uit.
En wb een groter bed, wij willen een 3-persoons bouwen over een poosje, gewoon met 3 matrassenhttp://kiind.nl/articles/600/Luieoudersslapensamen.html
Tot je 14de met je zusje!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb zelf tot mijn 8ste in bed bij mijn ouders gelegen. En mijn zusje ging wel in haar eigen ledikantje.
En toen tot mijn 14de samen in één bed met mijn zusje. Maar dat was ik op een gegeven moment echt wel zatDus ik geloof ook wel dat de meisjes vanzelf aangeven wanneer zij er aan toe zijn om in een eigen bedje te slapen. En tot die tijd blijf ik ze lekker in slaap knuffelen.
ja. ik dacht gisterenmorgen naar een lange slaap ik geen 150/5 die dronk ze op dus ik was alquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Drinkt sac zo wisselend? S. Drinkt alle flessen leeg![]()
S. slaapt nog in haar wiegje bij ons in de kamer. Ik slaap er wel lichter door maar ik vind het nog fijn
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef Olf het volgende:
Hier ligik 's nachts weleens wakker en dan hoor ik baby en vriend rustig slapen, dan denk ik echt wow, ik heb echt alles wat ik wil.![]()
dat is fijn aan in één kamer liggen.
is ook, boy werd heel ziek toen we hem net hadden en hij had hele hoge koorts. Hij kroop echt in mijn trainingsvest doen en is dat helaas ook 's nachts gaan doen. Ik heb heel vaak geprobeerd zijn luchtalarm te negeren en mijn deur dicht te houden maar na 2uur vonden mijn ouders het genoeg en deden toch mij deur open. waarop ik hem weer terug parkeerde bij hun maar dat wilde hij niet. zo is zorro die ik nu nog heb gewend dat er een deur open is. die heeft dan wel geen standje luchtalarm maar maakt mij wel wakker met zijn gekras en gemauw en ook ean dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:02 schreef L-E het volgende:
Zo zie je maar. Ik wil dus echt geen katten in/op bed. Mijn kinderen verharen een stuk minder.
Ja voordat ze gaat brullen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef vencodark het volgende:
Btw, trilt jullie baby ook weleens met zijn lip?
heb je ook wel gelijk in, gelukkig zijn het ook niet onze naaste vrienden/kennissen die dit vragen/zeggen! mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef Olf het volgende:
Hier nu 24 en 28. Aapie ik zou je niet onzeker laten maken puur om leeftijd, dat zou alleen maar een bevestiging zijn dat je jong bent, als je je daardoor van je stuk laat brengen.
Raar eigenlijk dat mensen dat vragen, of een baby al dan niet gepland is. Brutaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:27 schreef aapieannie het volgende:
[..]
heb je ook wel gelijk in, gelukkig zijn het ook niet onze naaste vrienden/kennissen die dit vragen/zeggen! mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg.
Belle wij krijgen dus wel vaak de vraag of ze gepland was... en nee K was niet gepland, maar wel enorm welkom!
Tally wat gezellig beide kindjes bij julle in bed! Ik zou het zelf niet doen, word af en toe al gek van vriendlief die in het midden gaat liggen en ik op t randje balanseer hihi..
Venco. K trilt niet met haar lip maar kan wel heel goed pruilen!
Hij pruilt nooit meer! Komt vast wel weer terug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:38 schreef L-E het volgende:
Gaat de pruilfase voorbij?Mijn Kleuter weet dat nog niet!
Hier al 3 jaar kind noodgedwongen bij ons op de kamer. Het kan heusquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik _moet_ het gewoon vragen. Kind op de kamer en, nog dichtbijer, in je bed.. Dat is toch de kill voor je seksleven?Hier is dat ook nog non-existent, doordat Noor bij ons nog op de kamer slaapt (maar nog meer door een nog steeds érg pijnlijk litteken
). Maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen om in haar bijzijn te seksen. Starende katten zijn al een drempel
.
Oh en ik ben 33 en lief 35.
Lauren slaapt 's avonds op haar eigen kamer, komt bij ons na half 11. Toen ze echt alleen in ons bed wilde slapen gingen we gewoon op zoek naar andere plekken. En toen ze kleiner was werd ze er toch niet wakker vanquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik _moet_ het gewoon vragen. Kind op de kamer en, nog dichtbijer, in je bed.. Dat is toch de kill voor je seksleven?Hier is dat ook nog non-existent, doordat Noor bij ons nog op de kamer slaapt (maar nog meer door een nog steeds érg pijnlijk litteken
). Maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen om in haar bijzijn te seksen. Starende katten zijn al een drempel
.
Je kan ook ergens anders thuis sexen dan in bedquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Nah, ik vind het bed toch gewoon wel erg praktischquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef L-E het volgende:
Echt, MI van Suikertante & Suikeroom terwijl er twee katten hevig gefascineerd toe kijken en aantekeningen maken.
Je HOEFT het niet in bed te doen héquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Nee... 't is echt zeg maar met tranen die in de ogen springen enzo. Niet zo romantisch.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:32 schreef Olf het volgende:
Xm, dan zou ik wel binnenkort naar je litteken laten kijken, na een half jaar lijkt me dat het wel beetje vooruit moet gaan? Voorals als er helemaal niets mogelijk is, poeh!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef .Sparkling. het volgende:
XM, die pijn lijkt me mooi kutik kon het niet laten!
Nee, serieus.. Zou er echt naar laten kijken, lijkt me niet horen
Dit dusquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:51 schreef L-E het volgende:
Wij zijn schaamteloos en grenzeloos
Nee, echt geen last van een slapende baby tijdens seks hoor. We moeten wel iets minder lawaai maken, maar dat went snel.
Ik gniffelde ook heurquote:
Hoi! Ik weet natuurlijk niet hoeveel E wil eten, maar ik sta echt versteld van de hoeveelheid die Isa weghoffelt op een dag! Misschien wil ze wel meer?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Geen borstvoeding nee. Na jullie tips zijn we inderdaad een extra nachtfles aan gaan bieden, dat scheelt echt. Zij een betere nacht en wij ook. Dan maar tegen alle adviezen in, ze heeft het echt nog nodig!
Ze woog net 6315 gram en 66 cm..
Ze eet ook niet eens slecht bijvoeding. Gisteren bijvoorbeeld 1/3 mango, denk ongeveer 80 gram witlof en aardappel, wat broodkorstjes en een maisboogje. Mede door de bijvoeding had ik verwacht dat ze ook wel was aangekomen, dat valt mooi tegen. Nu is ze ook ontzettend actief hoor, dat helpt vast
Maar eens uitzoeken wat ik extra kan geven.
Ik zie de katten ook voor me suiker, gezellig! Hier begint de hond wel eens mijn voet te likken terwijl we bezig zijn.. Dan bonjouren we hem wel weg
Gisteren 7 maanden. We hebben van dat bruine blue band brood gekocht P, dat is lekker zacht. Ik snij de korst eraf en biedt het zachte brood in kleine blokjes aan. Gaat erin als koekquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Spirit, hoe oud is Isa dan ook weer? Een boterham met boter.. Ik ben nooit verder gekomen dan een paar korstjes aanbieden. En yoghurt mag dat al met 6 maanden?
We hadden ook al gedacht haar ontbijt aan te vullen met papgranen, toch weer extra calorieën. Al ben ik dan ook bang dat ze er minder van gaat eten, maar dat zien we wel.
Ik ga morgen in ieder geval roomboter halen, morgenmiddag zitten wij met z'n drietjes aan tafel een boterham te eten
Ik wou net beginnen met typen, maar dit dus. Exact hetzelfde. Enzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:11 schreef Loj het volgende:
Iemand vroeg een voedingsschema:
Ochtend 180/6 met pap (3 eetlepels)
En fruit (meestal +/- anderhalf stuk fruit of 1 potje)
Lunch:
Anderhalve boterham + fles 180/6
Middag:
Iets: wat rauwe groente (paprika/komkommer) of maïsboogje, rijstewafeltje of yoghurt
Avond:
Meestal eten met de pot mee..of 1 potje en soms wat yoghurt als toetje
En fles 180/6
'S nachts soms een fles 120/4
En tussendoor ongeveer 100cc water of thee
Nee ik doe hetzelfde. (Verrassendquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:49 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso even wachten, maar ik geef dan niet nog eens, tenzij hij erom vraagt.
Maar F is wel erg duidelijk met vragen dus misschien doen anderen hier dat anders?
FV is veel zwaarder op de maag en minder makkelijk te verteren dan bv. Ik zou minder geven, bijv 160 per fles en dat langzaam opbouwen naar vollere flessen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hele voeding er net uit in 3 fikse bogen. Ik weet het niet, de kv valt nog niet denderend. Wat nu? Even wachten en nieuwe fles aanbieden?
Hehe true that! Er ging een hap broccoli in afgelopen week hier, succes!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef Spirit82 het volgende:
Is die van mij echt zo erg ja?
Jullie koters eten gewoon absurd weinig![]()
Die van mij ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn kind hoeft niet eens honger te hebben hoor, ze grist je eten sowieso wel uit je handen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
We gaan eerst maar eens de co-sleeper wat actiever inzetten. Vaak begint hij daar wel in, maar blijft hij na de eerste voeding in ons bed liggen. Vanaf nu gaan we hem terug in de co-sleeper leggen, kijken of dat enig verschil maakt.
Ik heb er echt heel veel moeite mee hem zomaar op een eigen kamer te leggen omdat wij zo nodig moeten slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |