abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 december 2013 @ 16:57:05 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133809876
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_133810272
Ik moet morgen zo'n twee cilinder 0.9 liter twinair Punto ophalen. Ben benieuwd hoe dat rijdt en hoop dat het overeen komt met de Fiat 500...
pi_133815540
Vooral heel veel lawaai. Wat een irritant blokje is dat zeg.
.
pi_133830473
Vorige week aangenomen bij AR.. Hopelijk krijg ik snel m'n eerste ritje
pi_133833149
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ach, als je het niet haalt kun je altijd nog auto's voor Autoreset in de prak rijden.
Godverdomme. :')

Ik moest wel lachen.
pi_133833156
Trouwens iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik hier iets van ga horen? Het betreft een (grote) verhuurmaatschappij in Eindhoven (vestigingen door heel het land..). Kan dat maanden duren of is dat binnen 2-3 weken wel afgehandeld..?
pi_133836486
Net mn eerste rit ipv de 2e helemaal vol getankt en gewassen. Kosten worden waarschijnlijk voor eigen rekening. *Zucht* Maandag morgen...
pi_133836729
Oei, dat is een zure..

Voor mij nog een spoedje Zevenaar-Meerkerk, een goed teken om deze week weer flink wat uren te kunnen maken
  maandag 2 december 2013 @ 11:29:15 #9
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133836815
Maar weer eens een mailtje gestuurd dat ik per 17-01 weer beschikbaar ben. Hopelijk hebben ze nog ruimte voor me.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 2 december 2013 @ 11:33:47 #10
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133836944
Iemand regio Groningen nog een chille bank met dito poef nodig? Prijs komen we wel uit :)

V&A / [TK] Klippan bank + Klippan poef
#26 || Luciano da Silva
pi_133837242
Flikker op met je sluipreclame :(
  maandag 2 december 2013 @ 11:50:08 #12
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133837401
Inderdaad, als het echt zo'n goede bank was had je hem wel gehouden }:|
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 2 december 2013 @ 11:52:59 #13
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133837485
quote:
12s.gif Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef Viezze het volgende:
Flikker op met je sluipreclame :(
Kusje voor jou. Je bent gewoon jaloers dat je niet meer in Groningen woont :6

quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef bokkepoot het volgende:
Inderdaad, als het echt zo'n goede bank was had je hem wel gehouden }:|
Jonge, jij wil niet weten wat voor bank ik donderdag kan verwachten. Man o man, pure heerlijkheid dat O+
#26 || Luciano da Silva
pi_133838292
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:33 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand regio Groningen nog een chille bank met dito poef nodig? Prijs komen we wel uit :)

V&A / [TK] Klippan bank + Klippan poef
Vlekvrij...ja tuurlijk. Oplichting!
pi_133838411
Mooie bank! Maar geen ruimte voor. :'(
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 december 2013 @ 12:33:16 #16
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133838639
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Vlekvrij...ja tuurlijk. Oplichting!
Wat voor beeld heb jij van mij :'(
#26 || Luciano da Silva
  maandag 2 december 2013 @ 12:37:07 #17
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133838751
Hm terug bij EW als Hiker kan niet meer omdat ze alleen Hiker's aannemen met minder dan 2 jaar rijervaring... Als privé chauffeur kan wel, maar hoe zit dat met het werkaanbod overdag? Ik heb in het weekend en 's avonds namelijk vrij weinig de tijd...
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_133838972
quote:
16s.gif Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Klopt wel ja ;(

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:37 schreef Fiorano het volgende:
Hm terug bij EW als Hiker kan niet meer omdat ze alleen Hiker's aannemen met minder dan 2 jaar rijervaring... Als privé chauffeur kan wel, maar hoe zit dat met het werkaanbod overdag? Ik heb in het weekend en 's avonds namelijk vrij weinig de tijd...
Pff, maar goed dat ik me destijds niet heb uitgeschreven. Heb geen idee hoe het met prive chauffeurs zit.
pi_133839017
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:37 schreef Fiorano het volgende:
Wat een freaking onzin is dat nou weer dan! Ik mocht gewoon terugkomen, ondanks dat ik ook al meer dan twee jaar rijervaring heb. Enorme b*llshit dus weer!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  maandag 2 december 2013 @ 12:57:07 #20
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133839238
quote:
Beste Fiorano,

Leuk dat je weer aan ons denkt!
Zoals je misschien hebt vernomen is Easy Way onlangs veranderd van eigenaar.

Omdat de functie hiker een doorgroeifunctie betreft willen we deze functie aanbieden aan studenten, die nog niet langer dan 2 jaar in het bezit zijn van het rijbewijs.

Wel zou je eventueel in aanmerking komen voor de bijbaan als privé- chauffeur. Mocht je daar interesse in hebben verneem ik dit graag van je.
Vervolgens aangegeven dat privé chauffeur mij wel leukt lijkt, mag ik Januari bellen voor een Sollicitatiegesprek :'). Geen eens antwoord op mijn vraag of het voor die functie geen probleem is dat ik op Vrijdagavond en in het weekend eigenlijk nooit beschikbaar ben.

Misschien toch maar even een mailtje richten AR er uit doen...
pi_133840428
Zo maar even bellen of ar werk voor me heeft deze week
  maandag 2 december 2013 @ 13:39:47 #22
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133840443
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:24 schreef Sarasi het volgende:
Mooie bank! Maar geen ruimte voor. :'(
Haha, bekend probleem ook hier om mij heen. Niet iedereen heeft 40m2 zoals ik helaas O-)
#26 || Luciano da Silva
pi_133840488
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Haha, bekend probleem ook hier om mij heen. Niet iedereen heeft 40m2 zoals ik helaas O-)
Wat moet je nou weer met zoveel ruimte, 20m² is ook genoeg en stukken goedkoper.
  maandag 2 december 2013 @ 13:44:11 #24
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133840605
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:41 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Wat moet je nou weer met zoveel ruimte, 20m² is ook genoeg en stukken goedkoper.
Oh ja? Ik durf bijna te wedden dat ik minder betaal dan jij :9
#26 || Luciano da Silva
pi_133840847
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 13:44 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Oh ja? Ik durf bijna te wedden dat ik minder betaal dan jij :9
Nog goedkoper dan mijn kamer? Dat is bijna onmogelijk aangezien mijn kamer nog geen 300 euro per maand kost!
  maandag 2 december 2013 @ 13:58:29 #26
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133841094
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Nog goedkoper dan mijn kamer? Dat is bijna onmogelijk aangezien mijn kamer nog geen 300 euro per maand kost!
Nou, hoppa. Verslagen :9
#26 || Luciano da Silva
pi_133841191
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:58 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk eigenlijk geld toe moeten krijgen om in zo'n afgelegen oord(gat) te wonen :P
  maandag 2 december 2013 @ 14:02:23 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133841226
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:01 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk eigenlijk geld toe moeten krijgen om in zo'n afgelegen oord(gat) te wonen :P
#26 || Luciano da Silva
pi_133841236
Bovenstaande ben ik het helemaal mee eens, ik zou nooit weer terug willen naar m'n ouders, heerlijk om in Groningen te wonen!
pi_133841843
Groningen _O_

Morgen een oud staatsecretaris rijden :)
pi_133841867
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:58 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Antikraak zeker?
pi_133842162
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Laat het even weten als je verhuist? :*
Ik zit nu op 18m2 voor 355e. Wel eigen keukentje en een goddelijke douche, maar toch best klein als mijn vriend er ook is. Maar ja, sociale huur is ook nog best duur en we zijn allebei pas 21, dus geen huurtoeslag. :'(
pi_133842252
40M2 is wel nice..
Toen ik nog van plan was on in Zwolle :') te gaan studeren heb ik gekeken naar 1 kamer: 9m2 voor 350,-.
Die kamer was echter aanzienlijk kleiner als de 9m2 die ik nu thuis heb.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 2 december 2013 @ 14:48:48 #34
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133842563
9m2???
Jezus, dat zou ik echt geen week uithouden.
  maandag 2 december 2013 @ 14:53:25 #35
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133842694
En zwolle is qua studentenstad gewoon geen reet aan.
pi_133842699
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:48 schreef QuiCk01 het volgende:
9m2???
Jezus, dat zou ik echt geen week uithouden.
Mwoh, lukt bij mijn ouders ook nog prima. Alleen jammer dat de huur er te hoog was(350,- en niet eens in het centrum), en je mocht roken in de keuken.
Maar goed dat die studie daar het niet werd en ik heb besloten om deeltijd te gaan studeren in Leeuwarden.
  maandag 2 december 2013 @ 14:53:57 #37
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133842708
quote:
16s.gif Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

[..]

Jonge, jij wil niet weten wat voor bank ik donderdag kan verwachten. Man o man, pure heerlijkheid dat O+
Pics or it didn't happen
  maandag 2 december 2013 @ 14:55:55 #38
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133842767
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 14:25 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Antikraak zeker?
Nee. Via woningbouwvereniging. Ben voorgedragen door vriend van me die er uit ging.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 2 december 2013 @ 14:59:45 #39
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133842888
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door joppie_saus op 02-12-2013 17:42:49 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_133842954
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef bokkepoot het volgende:
En zwolle is qua studentenstad gewoon geen reet aan.
Precies..
Groningen O+

(De 28e er sowieso op stap; eerst uit eten bij de Yankee Doodle met collega's en dan stappen. )
pi_133844578
Meh, zojuist reactie op de sollicitatie naar AR
quote:
Naar aanleiding van je sollicitatie betreffende de functie van chauffeur/hiker, willen wij je het volgende mededelen. Door het grote aantal sollicitaties op onze internetadvertentie zijn wij genoodzaakt om op basis van de gegevens op het sollicitatieformulier en eventuele sollicitatiebrieven een voorselectie te maken. Helaas moeten wij je mededelen dat de keuze niet op jou is gevallen, omdat we in jouw woonplaats geen beschikbare werkzaamheden hebben.

Graag willen wij je bedanken voor de moeite die je hebt genomen en wensen wij je succes met een eventuele volgende sollicitatie.

Met vriendelijke groet,
Jammer. Intussen gaat de 10e week in de wachtrij van EW in.
pi_133845765
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Vervolgens aangegeven dat privé chauffeur mij wel leukt lijkt, mag ik Januari bellen voor een Sollicitatiegesprek :'). Geen eens antwoord op mijn vraag of het voor die functie geen probleem is dat ik op Vrijdagavond en in het weekend eigenlijk nooit beschikbaar ben.

Misschien toch maar even een mailtje richten AR er uit doen...
Doorgroeifunctie :') :') Daar doen ze dus echt geen zak aan. Ze willen gewoon zo goedkoop mogelijke hikers en zo hoeven ze je niet te ontslaan ^O^
  maandag 2 december 2013 @ 16:38:21 #43
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_133846059
Eerste rit gehad vandaag bij EW, goed geweest voor 8 uur. Ipv een Merc Sprinter 316CDI kreeg ik een Iveco Daily 2.3L mee, viel me wat tegen, alhoewel die bus ook nog aardig vlot reed.
  maandag 2 december 2013 @ 16:44:23 #44
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133846281
AR maar eens gemaild :P. Kijken of er in mijn regio wel plek is.
pi_133847768
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:56 schreef kweenie1 het volgende:
Meh, zojuist reactie op de sollicitatie naar AR

[..]

Jammer. Intussen gaat de 10e week in de wachtrij van EW in.
Voor welke woonplaats/regio had je gesolliciteerd?
pi_133847771
Hmm, niet gebeld door AR vandaag. Had toch gehoopt m'n eerste rit te mogen doen morgen. Wellicht dat ze morgen overdag nog bellen
pi_133847835
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:36 schreef DukeJan het volgende:
Hmm, niet gebeld door AR vandaag. Had toch gehoopt m'n eerste rit te mogen doen morgen. Wellicht dat ze morgen overdag nog bellen
AR belt/mailt doorgaans wat later op de dag. Tussen 16 en 18 uur is 'normaal', maar ik ben ook nog wel is om 20 uur gebeld. Er is nog hoop :)
pi_133847862
Morgen mijn eerste rit ooit. Bandenwissel in een Corsa. Kan iemand mij wegwijs maken met de transportformulieren?

Moet ik de rit als een lange rit beschouwen of zijn het twee afzonderlijke ritten?
pi_133847868
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

AR belt/mailt doorgaans wat later op de dag. Tussen 16 en 18 uur is 'normaal', maar ik ben ook nog wel is om 20 uur gebeld. Er is nog hoop :)
Ah kijk aan, ik dacht ze min of meer op kantoortijden werkten.
pi_133848456
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef RTS91 het volgende:
Groningen _O_
Overloper.
pi_133848704
quote:

[..]

Je hebt gelijk :) Ritje Papekop-Drachten in een golf, vooral veel uurtjes in het ov zo te zien, maar toch niet slecht voor een eerste dagje.
pi_133848771
quote:

[..]

Ik heb er wel eens tot na 9 uur gezeten
pi_133848777

[ Bericht 100% gewijzigd door CaptainCookie op 02-12-2013 18:12:40 ]
pi_133849712
Rot dagje vandaag, eerst al dat gekloot met het tanken + wassen wat eigenlijk niet nodig was. Nu ook nog eens mn shell pasje in de auto laten liggen(hoop ik).
Verder wel een lekker lang dagje gemaakt, eerst Oisterwijk - Amersfoort in een citroën c5, daarna Amersfoort - A'dam in een nieuwe Peugeot 308. En als laatst nog A'dam - Breda in een VW Passat. Vooral die 308 was mooi, hulde aan die "slimme" cruise control :)
pi_133850116
Weet iemand of je bij een bandenwissel het punt waar de banden gewisseld worden moet zien als een afleveradres? Of is dat gewoon hetzelfde als het ophaaladres?

Suikerbiet
pi_133850458
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef suikerbiet het volgende:
Weet iemand of je bij een bandenwissel het punt waar de banden gewisseld worden moet zien als een afleveradres? Of is dat gewoon hetzelfde als het ophaaladres?

Suikerbiet
Beste Suikerbiet,

Ik voer dit als 1 rit in, dus start en eindpunt hetzelfde.

Mvg,

Viezze
pi_133850804
Morgen Heerlen - Schiphol in een V40. Moet om 6:30-7:00 uur de trein al hebben... Dat wordt vroeg opstaan. :P

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 19:11:28 ]
pi_133850857
Alweer niet gebeld. :( Morgenochtend nog maar even bellen voor een spoedje dan, kan het werk verdomd goed gebruiken.
pi_133852607
Tot nu toe voor elke beschikbare dag gebeld + spoedjes , gaat dus goed in Groningen :P Misschien moet je wel bij het superieure EW komen werken, ipv dat waar je nu zit
SPOILER
Nee, toch niet
pi_133854052
Regio Groningen loop inderdaad goed de laatste tijd, snap er geen hol van :9

Vandaag ook weer 11,75 uur. Lekkere begin van de maand is dat altijd ^O^
pi_133854118
Heb zelf 10,45 uur vandaag en 444km.
Die drieling van de VW groep (Citigo,Up! en Mii) zijn niet eens zo erg. Vandaag een Citigo met 9000km op de teller, zijn lekker stil op de snelweg maar onder de 60 worden ze redelijk luid.
Ook nog Opel Antara gereden, wat zijn die dingen lelijk van binnen zeg :P
Nee, toch niet
pi_133855964
Niet dat het effectief zoveel uitmaakt, maar konden ze geen Limburger regelen voor Heerlen - Schiphol? _O-

Ik moet gewoon een uur eerder m'n kranten gaan gooien omdat ik het anders nooit ga halen om op tijd bij mijn middagcollege aan te schuiven.
pi_133856056
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef Solidberg het volgende:
Tot nu toe voor elke beschikbare dag gebeld + spoedjes , gaat dus goed in Groningen :P Misschien moet je wel bij het superieure EW komen werken, ipv dat waar je nu zit
SPOILER
No thanks, ik hoef nu nooit op schade te controleren en krijg elke week uitbetaald. Grote pluspunten. :p En ik heb woensdag en donderdag ook nog. :)
pi_133856476
Morgen in "de beste auto ter wereld" rijden, althans, volgens Mercedes: de nieuwe S klasse. Ik ben benieuwd :)

Ik hoop dat hij dat "magic body control" heeft waarbij camera's het wegdek lezen en de vering daar helemaal op instellen. Het schijnt dat dat systeem drempels doet verdwijnen :D
pi_133856531
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Sjouveur het volgende:
Morgen in "de beste auto ter wereld" rijden, althans, volgens Mercedes: de nieuwe S klasse. Ik ben benieuwd :)

Ik hoop dat hij dat "magic body control" heeft waarbij camera's het wegdek lezen en de vering daar helemaal op instellen. Het schijnt dat dat systeem drempels doet verdwijnen :D
Als privé-chauffeur of hiker?
Nee, toch niet
pi_133856852
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 20:59 schreef Amoeba het volgende:
Niet dat het effectief zoveel uitmaakt, maar konden ze geen Limburger regelen voor Heerlen - Schiphol? _O-

Ik moet gewoon een uur eerder m'n kranten gaan gooien omdat ik het anders nooit ga halen om op tijd bij mijn middagcollege aan te schuiven.
Gast, hou eens op met dat gejank :')
pi_133856988
quote:

Jij past wel bij AR, je zeikt als een ouwe vent.
pi_133857077
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:17 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gast, hou eens op met dat gejank :')
Ik jank niet, anders had ik de rit niet aangenomen. Waarom zie je toch overal 'gejank' in? :')
pi_133857158
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik jank niet, anders had ik de rit niet aangenomen. Waarom zie je toch overal 'gejank' in? :')
Omdat het ook gejank is
pi_133857183
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Omdat het ook gejank is
Niet zo bedoeld mang.
pi_133857230
Nou, een beetje positiever en geen schade meer rijden. Dan doen we weer aardig tegen je ok?
pi_133857234
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

En dit is trouwens wel de meest debiele gevolgtrekking die ik ooit heb gezien. :')
pi_133857251
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Viezze het volgende:
Nou, een beetje positiever en geen schade meer rijden. Dan doen we weer aardig tegen je ok?
Ik doe m'n best.
  maandag 2 december 2013 @ 21:24:28 #74
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133857292
Als je om half 7 de trein halen al vroeg vind _O-
pi_133857294
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

`
Ouch! :')

Heb ook weer uurtjes gemaakt vandaag. Mooi dat die lui bij de Wismar me nu onderhand wel vertrouwen. Mag zelf de garage deur opendoen en de auto uit z'n plek trekken en uitrijden. In het begin deed meneer dat altijd zelf :D
pi_133857301
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik doe m'n best.
Daar hebben we niks aan. Hitler heeft ook zijn best gedaan.
pi_133857396
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
Als je om half 7 de trein halen al vroeg vind _O-
Ik moet eerst kranten gooien. Half 5 opstaan vind ik wel vroeg.
  maandag 2 december 2013 @ 21:26:25 #78
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133857399
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef Viezze het volgende:
Met een boel werklozen aan het werk aan een mooie autobahn ;)
pi_133857408
quote:

[..]

_O-
pi_133857422
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Met een boel werklozen aan het werk aan een mooie autobahn ;)
Kunnen we binnenkort voor betalen ja.
pi_133857483
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ach, ik moet ze sowieso nog 345,- betalen.. (41 km/u te hard, maar ze weigeren me de brief in het Nederlands te sturen...Die paar tientjes tol per jaar...

Vind trouwens dat ze in NL ook tolwegen in moeten stellen...
  maandag 2 december 2013 @ 21:28:41 #82
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133857527
quote:
9s.gif Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik moet eerst kranten gooien. Half 5 opstaan vind ik wel vroeg.
_O- _O- doe je toch echt zelf
quote:

[..]

quote:

[..]

Dan ga je Duitsland toch niet in? 100 euro is niks in vergelijking met Frankrijk
pi_133857559
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ach, ik moet ze sowieso nog 345,- betalen.. (41 km/u te hard, maar ze weigeren me de brief in het Nederlands te sturen...Die paar tientjes tol per jaar...

We hebben al tolwegen.

Moeten ze de brief in het Nederlands aan je sturen dan?
  maandag 2 december 2013 @ 21:29:24 #84
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133857578
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dan mag de wegenbelasting wel omlaag, die 150 sleuro per kwartaal vind ik al meer dan genoeg :{
pi_133857651
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

We hebben al tolwegen.

Moeten ze de brief in het Nederlands aan je sturen dan?
Ja, zijn ze verplicht.

Bokkepoot, helemaal mee eens.
Ik ben nu 167,- per kwartaal kwijt(Auto op LPG..) Wil volgens jaar een nieuwere Ibiza kopen. 990KG. :) Of een Corsa GSI, maar die is 1200KG...
pi_133857667
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

_O- _O- doe je toch echt zelf

[..]

[..]

Dan ga je Duitsland toch niet in? 100 euro is niks in vergelijking met Frankrijk
Ah, lees nu net 100 euro. Hoelang is dat vignet dan geldig?

Die Route du Soleil in Frankrijk is echt absurd ja.
pi_133857745
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De StBernard pas, die slaat pas nergens op: 3 jaar geleden ofzo al 30 euro voor 1 km tunnel.
Als we dat hadden geweten waren we over de pas gegaan i.p.v. er doorheen.
  maandag 2 december 2013 @ 21:32:46 #88
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133857746
quote:
quote:

[..]

1 jaar

Die Franse homo's heb ik vorig jaar teruggepakt trouwens, vrolijk al mijn tol betaalt in 10/20 cent muntjes...Lekker kinderachtig maar zo vermaak je je wel

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ja, zijn ze verplicht.

Bokkepoot, helemaal mee eens.
Ik ben nu 167,- per kwartaal kwijt(Auto op LPG..) Wil volgens jaar een nieuwere Ibiza kopen. 990KG. :) Of een Corsa GSI, maar die is 1200KG...
Ik ben een 10tje minder kwijt voor een bezinekreng :')
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk dieselen, ben principieel tegen LPG :P
pi_133857811
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

No thanks, ik hoef nu nooit op schade te controleren en krijg elke week uitbetaald. Grote pluspunten. :p En ik heb woensdag en donderdag ook nog. :)
Hoef je nooit op schade te controleren bij AR? Terwijl daar ongeveer 3/4 van de sollicitatie over ging, zelfs met filmpje..
pi_133857843
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Hoef je nooit op schade te controleren bij AR? Terwijl daar ongeveer 3/4 van de sollicitatie over ging, zelfs met filmpje..
Ligt eraan voor welke LM/VM je rijdt. Ik moet vrijwel altijd schade controleren, maar waar Sarasi voor rijdt die doet dat niet. Ligt er een beetje aan welke grote klant bij je in de buurt zit.
pi_133857913
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[..]

1 jaar

Die Franse homo's heb ik vorig jaar teruggepakt trouwens, vrolijk al mijn tol betaalt in 10/20 cent muntjes...Lekker kinderachtig maar zo vermaak je je wel

[..]

Ik ben een 10tje minder kwijt voor een bezinekreng :')
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk dieselen, ben principieel tegen LPG :P
Diesel word ook 9 cent pe rliter duurder he...(accijns)
Benzine of LPG scheelt 200,- per jaar voor mij in voordeel van LPG. Diesel ben ik minstens 500,- meer kwijt t.o.v. LPG.
Easy choise then: Volgende auto word LPG of Benzine. Jammere van LPG is de weinige keus aan occasies...
pi_133857940
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Sint-Bernhardtunnel
25 euro tol voor 5,8 km tunnel.

What the fuck. :')
pi_133858001
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ligt eraan voor welke LM/VM je rijdt. Ik moet vrijwel altijd schade controleren, maar waar Sarasi voor rijdt die doet dat niet. Ligt er een beetje aan welke grote klant bij je in de buurt zit.
Ah oke, in de ritinfo voor mijn rit van morgen staat ook niks over schadeformulieren. Hoef je dan ook niet te controleren of alleen niet als er expliciet vermeld staat dat het niet moet?
  maandag 2 december 2013 @ 21:39:12 #94
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133858070
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Marco001 het volgende:
cent
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Diesel word ook 9 cent pe rliter duurder he...(accijns)
Benzine of LPG scheelt 200,- per jaar voor mij in voordeel van LPG. Diesel ben ik minstens 500,- meer kwijt t.o.v. LPG.
Easy choise then: Volgende auto word LPG of Benzine. Jammere van LPG is de weinige keus aan occasies...
LPG is meestal veel goedkoper... alleen vind ik als WTBer LPG gewoon een schijtbrandstof en wil ik er niet op rijden..

En een goede diesel met een gezond koppel is echt lekker lui te rijden :)
pi_133858088
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Ah oke, in de ritinfo voor mijn rit van morgen staat ook niks over schadeformulieren. Hoef je dan ook niet te controleren of alleen niet als er expliciet vermeld staat dat het niet moet?
Nou als er niks vermeld staat kun je (rijd je voor AR?) een standaard Autoreset innameformulier gebruiken. Je hebt 2 formulieren, 1 met schadecontrole en één zonder. Kies gewoon zonder schadecheck dan.

Tenzij je op lokatie een apart formulier meekrijgt, dan mag dat uiteraard niet.
pi_133858159
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[..]

LPG is meestal veel goedkoper... alleen vind ik als WTBer LPG gewoon een schijtbrandstof en wil ik er niet op rijden..

En een goede diesel met een gezond koppel is echt lekker lui te rijden :)
Tja, Ik ben ICT-er he.. dus centenschraper. :P
Ben niet zo van de diesels, zeker de eco 6-bakken niet, veel te veel schakelwerk. Als het al een diesel word, dan 1 met DSG of soortgelijk.
pi_133858188
Heerlijk man, zo'n 6e versnelling
pi_133858220
Trouwens, iemand van jullie al ooit gezeur gehad als je je niet conform de dresscode had gekleed?
  maandag 2 december 2013 @ 21:42:50 #99
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133858233
DSG is sowieso episch, ooit eens een FR gereden met 200 pk en een DSG. Dat kwam leuk van de plek...

En ik heb sowieso niks met de nieuwe auto's qua motorisch.
  maandag 2 december 2013 @ 21:43:09 #100
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133858247
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens, iemand van jullie al ooit gezeur gehad als je je niet conform de dresscode had gekleed?
Ik ken er weinig die zich er aan houden
pi_133858303
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik ken er weinig die zich er aan houden
Ja ik doe m'n best eigenlijk. Vind het eigenlijk niet zo erg, maar ik moet morgen -> Heerlen -> Schiphol -> Eindhoven Station -> TU/e, dus om dan strak in pak op de TU aan te komen is ook weer zo..
  maandag 2 december 2013 @ 21:45:31 #102
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133858351
Schijt aan, ik ga ook wel eens in mijn werkkloffie naar school.....

Praktisch wint altijd bij mij :)
pi_133858392
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef bokkepoot het volgende:
Schijt aan, ik ga ook wel eens in mijn werkkloffie naar school.....

Praktisch wint altijd bij mij :)
Bedoel je nu met werkkloffie 'zeer nette kleding'? _O-
pi_133858393
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nou als er niks vermeld staat kun je (rijd je voor AR?) een standaard Autoreset innameformulier gebruiken. Je hebt 2 formulieren, 1 met schadecontrole en één zonder. Kies gewoon zonder schadecheck dan.

Tenzij je op lokatie een apart formulier meekrijgt, dan mag dat uiteraard niet.
Ja rijd voor AR, morgen eerste rit. Maar dat wilde ik even weten, thanks!
pi_133858450
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja ik doe m'n best eigenlijk. Vind het eigenlijk niet zo erg, maar ik moet morgen -> Heerlen -> Schiphol -> Eindhoven Station -> TU/e, dus om dan strak in pak op de TU aan te komen is ook weer zo..
Je kan gerust strak in pak op de TU/e aankomen hoor. Of loopt iedereen op jouw faculteit in een dikke trui en geitenwollensokken?
  maandag 2 december 2013 @ 21:48:12 #106
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133858504
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bedoel je nu met werkkloffie 'zeer nette kleding'? _O-
Nah
SPOILER
pi_133858509
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
DSG is sowieso episch, ooit eens een FR gereden met 200 pk en een DSG. Dat kwam leuk van de plek...

En ik heb sowieso niks met de nieuwe auto's qua motorisch.
True, de nieuwe Ibiza Cupra heeft i.c.m. DSG ook nog eens schakelflippers. Dat lijkt mij helemaal gaaf. :D (En die nieuwe Ibi Cupra rijd sowieso best prima.. 1 x mee gereden en hij wil best een achterpootje optillen in de bochten. 8-)
pi_133858520
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Je kan gerust strak in pak op de TU/e aankomen hoor. Of loopt iedereen op jouw faculteit in een dikke trui en geitenwollensokken?
Ik studeer wiskunde. _O-
  maandag 2 december 2013 @ 21:48:42 #109
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133858534
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Nah
SPOILER
Damn, schaamteloos :')
pi_133858564
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dit.
pi_133858588
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Nah
SPOILER
Niet te vergeten, voor pech onderweg

SPOILER
  maandag 2 december 2013 @ 21:49:33 #112
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_133858592
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Als privé-chauffeur of hiker?
Privé-chauffeur :)
pi_133858644
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik studeer wiskunde. _O-
Oja, datzelfde volk wat rustig in trui en spijkerbroek komt als tenue de ville als dresscode staat aangegeven :')
pi_133858697
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef Viezze het volgende:

[..]

Oja, datzelfde volk wat rustig in trui en spijkerbroek komt als tenue de ville als dresscode staat aangegeven :')
Je vergeet de geitenwollen sokken.
pi_133858710
En sandalen
  maandag 2 december 2013 @ 21:51:53 #116
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133858732
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ach wat kan mij dat jeuken :)

In zo'n kanarie heeft een pantalon niet zoveel nut :)
pi_133858753
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Amoeba het volgende:
En sandalen
Een beetje de kledingstijl van een gemiddelde AR senior dus
  maandag 2 december 2013 @ 21:53:36 #118
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133858813
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij krijgen die oudjes toch wel vaak dikkere bakken omdat ze rustiger zouden rijden :P
pi_133858818
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ooooh zooo.. Ja ik was even vergeten dat AR begonnen is als ouwelullenbedrijf.

Nee, eigenlijk valt het best mee. Niet iedereen op de faculteit is een klotehippie die is blijven hangen in de seventies.
pi_133858865
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen die oudjes toch wel vaak dikkere bakken omdat ze rustiger zouden rijden :P
Denk ook wel dat het zo is. Die mensen heb iets meer verantwoordelijkheidsgevoel, waar ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) denken, het is mijn auto toch niet :P
  maandag 2 december 2013 @ 21:56:11 #121
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133858899
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Denk ook wel dat het zo is. Die mensen heb iets meer verantwoordelijkheidsgevoel, waar ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) denken, het is mijn auto toch niet :P
Als ik de gemiddelde opa zie rijden :X :X :X
pi_133858901
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik denk altijd het is wel mijn eigen risico.

9.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 21:56:35 ]
pi_133858964
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 21:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Als ik de gemiddelde opa zie rijden :X :X :X
Ja maar daar hebben over het algemeen alleen andere weggebruikers last van ;(
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik denk altijd het is wel mijn eigen risico.

[ afbeelding ]
Het hangt er dan ook vanaf waar je het gas vol in trapt. Vuistregel is: voor een muur, niet doen. Lege weg? Dan wel.
pi_133859028
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja maar daar hebben over het algemeen alleen andere weggebruikers last van ;(

[..]

Het hangt er dan ook vanaf waar je het gas vol in trapt. Vuistregel is: voor een muur, niet doen. Lege weg? Dan wel.
Voor een kast dan?
pi_133859047
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Voor een kast dan?
Dan hangt het van je zool af. Lastig uit te leggen
  maandag 2 december 2013 @ 22:01:12 #126
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133859141
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef Viezze het volgende:
_O- _O-
pi_133859197
quote:

[..]

_O-

:')
pi_133859250
quote:

[..]

_O_
Nee, toch niet
pi_133859302
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer vroeg dag. Dagdag.
pi_133859377
Morgen Oss - Lelystad in een Ford Ka en Naarden - Breda in een A4 sedan 2.0 TDI, ben benieuwd naar die A4! :)
pi_133859404
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Bij mij stond er tot nu toe altijd vetgedrukt dat dit absoluut niet mocht. Maar altijd voor dezelfde LM gereden. :)
  maandag 2 december 2013 @ 22:08:16 #132
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133859439
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Morgen Oss - Lelystad in een Ford Ka en Naarden - Breda in een A4 sedan 2.0 TDI, ben benieuwd naar die A4! :)
Zonder Quattro is het net een veredelde Golf qua rijden imho...
  maandag 2 december 2013 @ 22:11:23 #133
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133859561
quote:

[..]

U Viezze, bent de koning van dit topique vanaf heden.

HELD _O_
pi_133859664
Ik snap dat dit nog wel even grappig blijft. :')
pi_133859741
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef Fiorano het volgende:

[..]

U Viezze, bent de koning van dit topique vanaf heden.

HELD _O_
Nou nou zo kan die wel weer
  maandag 2 december 2013 @ 22:19:34 #136
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133859972
quote:

Nou, inlegkruisje vervangen? Luier verschoond? Man o man, je lijkt wel een wijf in de overgang :')

quote:

[..]

*proest* _O-

quote:

[..]

Jij hebt voorlopig genoeg te betalen, of niet? Mooi Duitsland links laten liggen dan.

quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

In jou geval: altijd schadecheck meenemen. Als het er niet op zit, doe je het zelf wel.

quote:
Mantelpakje nog bij de stomerij? :')

quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ach wat kan mij dat jeuken :)
[ link | afbeelding ]

In zo'n kanarie heeft een pantalon niet zoveel nut :)
Kijk nou, Gea en Ria in overleg. Lekker praktisch, die korte broek.. ;(

quote:

[..]

Dubbel _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_133859977
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Amoeba het volgende:
Ik snap dat dit nog wel even grappig blijft. :')
Het is maar wachten totdat AR dit gaat volgen en je ontslagen wordt :')
Nee, toch niet
  maandag 2 december 2013 @ 22:21:34 #138
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133860079
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef joppie_saus het volgende:
Hahaha die foto is al 2 jaar oud ofzo... Hartje zomer en dan even lekker op een pontje zitten :)
pi_133860209
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nou, inlegkruisje vervangen? Luier verschoond? Man o man, je lijkt wel een wijf in de overgang :')

[..]

*proest* _O-

[..]

Jij hebt voorlopig genoeg te betalen, of niet? Mooi Duitsland links laten liggen dan.

[..]

In jou geval: altijd schadecheck meenemen. Als het er niet op zit, doe je het zelf wel.

[..]

Mantelpakje nog bij de stomerij? :')

[..]

[..]

Dubbel _O-
Ja moest je even je frustraties kwijt?
pi_133860274
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bij mij stond er tot nu toe altijd vetgedrukt dat dit absoluut niet mocht. Maar altijd voor dezelfde LM gereden. :)
Dus als er niks staat en het geen LM is met een specifiek formulier mag je zelf kiezen ofzo?
pi_133860304
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Het is maar wachten totdat AR dit gaat volgen en je ontslagen wordt :')
Want? Ik heb gewoon netjes gebeld en gezegd dat ik het verneukt had. Hij vond het zwaar klote, maar wel goed dat ik me er aardig kut over voelde. Er wordt hier nogal overdreven door een paar users.
pi_133860315
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Dus als er niks staat en het geen LM is met een specifiek formulier mag je zelf kiezen ofzo?
Ja.
pi_133860438
Tevens zou ik Duitsland eerder rechts laten liggen.

Hihaho
pi_133860701
quote:
Ik...

Iemand van EW wachtte de hikers op bij de LM in Amersfoort. Ik kwam daar in een naar mijn mening nette donkere spijkerbroek maar kreeg daar een opmerking over. Ze zei dat ik een mailtje zou ontvangen maar die heb ik nooit gekregen.
pi_133860897
Ik nog nooit, hoewel ik in het begin altijd in spijkerbroek werkte. Nu altijd in een chino en af en heel af en toe een pantalon (meestal als ik naar Raamsdonkveer moet). Ik heb ook nog ergens in mijn kast een hele lelijke bruine broek die je waarschijnlijk heel veel bij wiskundestudenten ziet, die draag ik ook wel eens tijdens het werken (maar alleen als er niks anders meer in de kast ligt natuurlijk).
  maandag 2 december 2013 @ 22:39:39 #146
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133860902
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja moest je even je frustraties kwijt?
Ik heb nog een sociaal leven naast Fok. Ik moest even bijlezen dus.

Verder vind ik het goed dat je er bent hoor. Hebben we nog wat te lachen op regelmatige basis.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 2 december 2013 @ 22:40:15 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133860926
quote:
6s.gif Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
k heb ook nog ergens in mijn kast een hele lelijke bruine broek die je waarschijnlijk heel veel bij wiskundestudenten ziet,
Amoeba, kom er maar in!
#26 || Luciano da Silva
pi_133861095
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Amoeba, kom er maar in!
Mwah, het valt allemaal wel mee. We hebben wel wat rasmongolen, maar zo erg is het nu ook weer niet.
  maandag 2 december 2013 @ 22:49:18 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133861310
Ik dacht dat jij ging slapen trouwens?
#26 || Luciano da Silva
pi_133861367
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
Jaag die jongen nou niet op de kast. Straks rijdt er nog een auto tegenaan.
pi_133861386
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
Lukt niet. Lig al in bed nog wat te FOK!ken op mijn telefoon.
pi_133861441
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Jaag die jongen nou niet op de kast. Straks rijdt er nog een auto tegenaan.
Grappig joh.
  maandag 2 december 2013 @ 22:56:12 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133861587
Niet zo happen, lamme.
#26 || Luciano da Silva
pi_133861635
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef joppie_saus het volgende:
Niet zo happen, lamme.
Zo'n schrale grap moet ik eigenlijk negeren ja.
pi_133861666
Rijdt een Volvo V40 trouwens fijn? MPV uitvoering morgen voor 2 uurtjes.
  maandag 2 december 2013 @ 22:59:14 #156
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133861705
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 22:58 schreef Amoeba het volgende:
Rijdt een Volvo V40 trouwens fijn? MPV uitvoering morgen voor 2 uurtjes.
Volvo V40 en MPV? :')
#26 || Luciano da Silva
pi_133861797
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:59 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Volvo V40 en MPV? :')
Staat op RDW?
pi_133861845
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Staat op RDW?
En jij gelooft alles wat op internet staat?
pi_133861857
Volvo V40 is natuurlijk een SUV.
pi_133861882
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

En jij gelooft alles wat op internet staat?
Is RDW geen betrouwbare bron dan? :?
  maandag 2 december 2013 @ 23:04:15 #161
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133861909
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Volvo V40 is natuurlijk een SUV.
Nee, alleen de cross country versie van V40 is dat.

edit:

Stiekem best een vet ding zo:
  maandag 2 december 2013 @ 23:04:20 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133861913
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Staat op RDW?
En volgens RDW zijn álle Gofjes een Variant...
#26 || Luciano da Silva
  maandag 2 december 2013 @ 23:05:09 #163
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133861954
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nee, alleen de cross country versie van V40 is dat.
Sarcasme :*

Overigens vind ik het maar een trieste verschijning, zo'n V40 met extra plastic. Hetzelfde als de Skoda Roomster Scout...
#26 || Luciano da Silva
  maandag 2 december 2013 @ 23:05:24 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133861966
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Is RDW geen betrouwbare bron dan? :?
Niet altijd.
#26 || Luciano da Silva
pi_133861976
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

En de BMW X1 een station
pi_133862012
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja weet ik veel. :')
Zie het morgen wel.
  maandag 2 december 2013 @ 23:06:34 #167
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133862021
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Sarcasme :*
Ja want de cross country is natuurlijk ook echt een SUV :') :N
pi_133862050
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja weet ik veel. :')
Zie het morgen wel.
Maar om op je vraag terug te komen, elke Volvo rijdt fijn, dus de V40 ook.
  maandag 2 december 2013 @ 23:07:36 #169
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133862078
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens vind ik het maar een trieste verschijning, zo'n V40 met extra plastic. Hetzelfde als de Skoda Roomster Scout...
JIj was toch trouwens ook de Dacia Lodgy hater? :{w
  maandag 2 december 2013 @ 23:07:47 #170
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133862089
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ja want de cross country is natuurlijk ook echt een SUV :') :N
Niet boos worden nu haha. Nee maar zo worden ze door sommige automerken wel in de markt gezet :')
#26 || Luciano da Silva
pi_133862144
Jaguar _O_
Wonderschone bakken _O_
  maandag 2 december 2013 @ 23:09:41 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133862172
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

JIj was toch trouwens ook de Dacia Lodgy hater? :{w
Ik ben in de eerste plaats Skoda liefhebber. In de tweede plaats vind ik de Dacia Lodgy echt een afschuwelijk ding. Doet me beetje denken aan een vadsig wijf wat wel knap wil zijn maar dat nooit voor elkaar gaat krijgen. Sowieso zie ik Dacia een beetje als een kindje met rood haar. Doet zijn best erbij te horen maar wordt door sommigen gedoogd, echter door de meesten in de hoek gezet.
#26 || Luciano da Silva
pi_133862242
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik ben in de eerste plaats Skoda liefhebber. In de tweede plaats vind ik de Dacia Lodgy echt een afschuwelijk ding. Doet me beetje denken aan een vadsig wijf wat wel knap wil zijn maar dat nooit voor elkaar gaat krijgen. Sowieso zie ik Dacia een beetje als een kindje met rood haar. Doet zijn best erbij te horen maar wordt door sommigen gedoogd, echter door de meesten in de hoek gezet.
Skoda Superb hatchback _O_
pi_133862322
Zijn die bakken van de VW groep sowieso niet allemaal hetzelfde? Behalve het design en afwerking van interieur dan.
Vind de nieuwe Skodas er wel mooi uitzien, behalve die Citigo en Fabia dan
Nee, toch niet
  maandag 2 december 2013 @ 23:12:41 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133862323
Nee, geef mij maar de station. Wat dat betreft ben ik sowieso meer een stationwagon man.

#26 || Luciano da Silva
pi_133862352
Ik heb echt helemaal niks met stations, doe mij maar een fijne sedan of coupé, en als het fout mag een BMW X6.

Enige uitzondering op de stationregel is de Volvo V60, wat een heerlijke bak is dat
  maandag 2 december 2013 @ 23:15:30 #177
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133862457
Ik neem genoegen met een Skoda Superb Combi, 3,6 V6 FSI blok er in, chipje er op en op maat gemaakt open uitlaat systeem en ik ben tevreden.
#26 || Luciano da Silva
pi_133862477
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, geef mij maar de station. Wat dat betreft ben ik sowieso meer een stationwagon man.

[ afbeelding ]
Lijkt wel wat op de A4 station vind ik.
  maandag 2 december 2013 @ 23:17:17 #179
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133862549
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lijkt wel wat op de A4 station vind ik.
Goed... tot zover mijn pogingen jouw autokennis serieus te nemen..
#26 || Luciano da Silva
pi_133862581
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik dacht even precies hetzelfde...

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
Ik neem genoegen met een Skoda Superb Combi, 3,6 V6 FSI blok er in, chipje er op en op maat gemaakt open uitlaat systeem en ik ben tevreden.
Dat blok in de hatch, niemand die doorheeft dat je in een snelle bak rondrijdt
pi_133862619
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

De wat oudere he.

pi_133862733

Die andere Superb zag er wel mooi uit, maar deze is toch even lelijk zeg.
Nee, toch niet
pi_133862886
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef Solidberg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die hatchback uitvoering niet lelijk. Maar station is sowieso al minder he :P
pi_133863144
Droombak

maandag 2 december 2013 @ 23:30:49 #185
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133863280
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niet boos worden nu haha. Nee maar zo worden ze door sommige automerken wel in de markt gezet :')
Als mijn sarcasme dan niet herkend wordt trek ik dat slecht :6

Nu we toch bezig zijn: wat vind je van de Scenic 4x4? 8-) :7

maandag 2 december 2013 @ 23:33:13 #186
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133863412
Eigenlijk merk ik dat ik die aparte auto's stiekem best vet begin te vinden. Zou het zelf echt nooit kopen, maar zou het straatbeeld wel wat leuker/gevarieerder maken.
pi_133863415
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Als mijn sarcasme dan niet herkend wordt trek ik dat slecht :6

[ afbeelding ]
Afschuwelijk :X

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 23:33:32 ]
pi_133863433
:') :') :')
Nee, toch niet
pi_133863505
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Voor welke woonplaats/regio had je gesolliciteerd?
Breda, met een sidenote dat ik veel tussen Breda en Eindhoven reis i.v.m. studie. Heb gevraagd of ze hier rekening mee hielden, maar ze vertelden mij dat er eigenlijk alleen gekeken wordt naar je woonplaats. Dit omdat ze je het liefst volle werkdagen willen laten werken. Niet nog even voor college, of erna. Terwijl ik dan op de EW facebookpagina spoedjes voorbij zie komen die je makkelijk voor of na college zou kunnen doen. Maar ach, we horen het wel.
pi_133863514
Koop dan zoiets

pi_133863724
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef S-RS het volgende:

[..]

Overloper.
Utrecht _O_ _O_
pi_133864501
Ik ben stiekem liefhebber van de Insignia :Y

pi_133865988
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Breda, met een sidenote dat ik veel tussen Breda en Eindhoven reis i.v.m. studie. Heb gevraagd of ze hier rekening mee hielden, maar ze vertelden mij dat er eigenlijk alleen gekeken wordt naar je woonplaats. Dit omdat ze je het liefst volle werkdagen willen laten werken. Niet nog even voor college, of erna. Terwijl ik dan op de EW facebookpagina spoedjes voorbij zie komen die je makkelijk voor of na college zou kunnen doen. Maar ach, we horen het wel.
Breda/Tilburg represent! Het chillste aan in regio Breda werkzaam zijn is dat je bijna altijd dichtbij eindigt bij "de grote". En dat je je ritbonnen gewoon in de brievenbus kunt gooien, scheelt weer 25 cent :)
pi_133866262
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met stations, doe mij maar een fijne sedan of coupé, en als het fout mag een BMW X6.

Enige uitzondering op de stationregel is de Volvo V60, wat een heerlijke bak is dat
X6? You kidding? Dat vind ik zon beetje het grootste gedrocht ooit.

Lolvo's zijn wel prima, rijden ook fijn. Alleen stoppen ze er iets te kleine motoren in als basismodel.

Als ik zelf mocht kiezen, Maserati. En dan Quattroporte vorige generatie of de GT. In mediterraans blauw, dank u zeer.
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:03:53 #195
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133867403
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef Solidberg het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft dan ook nooit bestaan. Was een slechte impressie van iemand voor AutoBild.

Voorganger zag er zo uit:

#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:08:02 #196
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133867425
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zag die toevallig van de week nog rijden. Ik snap dat soort dingen niet. Net als die Golf 2 die ze op het onderstel van een Monstertruck hadden gezet :')
#26 || Luciano da Silva
pi_133867430
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:20 schreef Markus2929 het volgende:

[..]

Breda/Tilburg represent! Het chillste aan in regio Breda werkzaam zijn is dat je bijna altijd dichtbij eindigt bij "de grote". En dat je je ritbonnen gewoon in de brievenbus kunt gooien, scheelt weer 25 cent :)
Ik heb geruchten gehoord dat je de ritbonnen tegenwoordig digitaal kan opsturen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:09:54 #198
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133867438
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:08 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb geruchten gehoord dat je de ritbonnen tegenwoordig digitaal kan opsturen.
Ik heb dat nooit gedaan. Ik kan niet tegen veranderingen.
#26 || Luciano da Silva
pi_133869592
He balen, net AR gebeld of ze nog een last-minute hadden, die hadden ze! Vervolgens 5 min later weer afgebeld..

Ik wacht nog altijd op m'n eerste rit... :(
pi_133869798
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:08 schreef Viezze het volgende:
Klopt, dat is ook al een tijdje zo. Gelukkig!

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb dat nooit gedaan. Ik kan niet tegen veranderingen.
Ik normaliter ook niet, maar deze keer wint het gemak toch tov de verandering :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:35:14 #201
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133869822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik normaliter ook niet, maar deze keer wint het gemak toch tov de verandering :P
Op 30 december 2012 reed ik mijn laatste rit voor EW. Toen was de mogelijkheid er al om digitaal te versturen. Ik heb het nooit gedaan, ik hou van tastbaarheid :9
#26 || Luciano da Silva
pi_133869930
Zal hier ook eens mee gaan posten :) al een flink aantal ritten gedaan voor Autoreset.

Moet zo van Maastricht naar Schiphol. Inclusief treinen gewoon 9 tot 5 werk vandaag dus :D Beetje jammer van de Citroën C3, maar goed.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133870006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:23 schreef CrosbyStills het volgende:
He balen, net AR gebeld of ze nog een last-minute hadden, die hadden ze! Vervolgens 5 min later weer afgebeld..

Ik wacht nog altijd op m'n eerste rit... :(
Zo weinig ja? Mij plannen ze dubbel in :')

Gisteren nog. 12 uur een auto dumpen in Leiden, en dan om 1 uur een ophalen in St Michielsgestel, tussen Den Bosch en Eindhoven ligt dat :') Nou kan ik best veel, maar vliegen niet :D

Deden gelukkig niet moeilijk toen ik erom belde. :) Uiteindelijk alsnog de hele dag op weg geweest.

Kwestie van geduld hebben denk ik. Ik had eerst ook weken langs niks, was al bijna vergeten dat ik er gesolliciteerd had, en ineens was ik de hele week ingepland :)

[ Bericht 5% gewijzigd door BlackLining op 03-12-2013 10:49:49 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133870340
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Marco001 het volgende:

[..]

True, de nieuwe Ibiza Cupra heeft i.c.m. DSG ook nog eens schakelflippers. Dat lijkt mij helemaal gaaf. :D (En die nieuwe Ibi Cupra rijd sowieso best prima.. 1 x mee gereden en hij wil best een achterpootje optillen in de bochten. 8-)
Ja, die had ik van de week van Den Bosch naar Alkmaar, Ibiza Cupra 1.4 met 7 traps DSG én schakelflippers. Mijn god wat een bak _O_ Gruwelijk vet. Zit lekker, klinkt lekker, ziet er mooi uit en trekt loeihard op :D Zou die maar al te graag voor de deur willen hebben :9
pi_133870498
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, die had ik van de week van Den Bosch naar Alkmaar, Ibiza Cupra 1.4 met 7 traps DSG én schakelflippers. Mijn god wat een bak _O_ Gruwelijk vet. Zit lekker, klinkt lekker, ziet er mooi uit en trekt loeihard op :D Zou die maar al te graag voor de deur willen hebben :9
een 1.4 en loeihard optrekken, kan dat tegenwoordig? :{
pi_133870554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:08 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

In sportstand? Jazeker.

Ik trek met mijn eigen 0.6l benzine ook loeihard op trouwens. Maar da's een motor :+
pi_133870776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:08 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Zal wel foutje zijn.. Ik dacht dat er een 1.6 in de Cupra zit met (als ik het goed heb) 150 pk. Op c.a. 1000kg wil dat prima.
pi_133870858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zal wel foutje zijn.. Ik dacht dat er een 1.6 in de Cupra zit met (als ik het goed heb) 150 pk. Op c.a. 1000kg wil dat prima.
Ik heb hem ff opgezocht, en waarschijnlijk is het deze Ibiza: http://www.autoweek.nl/auto/72221/seat-ibiza-sc-14-tsi-cupra
En dan kan het best kloppen, 180pk. en van 0-100 in 6.9 seconden. Niet slecht voor een 1.4 motortje, daar wil ik ook nog wel een rondje in rijden.
pi_133870864
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef joppie_saus het volgende:

[ afbeelding ]
_O_ ^O^ Mooiste uit z'n klasse!
pi_133870980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb hem ff opgezocht, en waarschijnlijk is het deze Ibiza: http://www.autoweek.nl/auto/72221/seat-ibiza-sc-14-tsi-cupra
En dan kan het best kloppen, 180pk. en van 0-100 in 6.9 seconden. Niet slecht voor een 1.4 motortje, daar wil ik ook nog wel een rondje in rijden.
Inderdaad, gewoon een 1.4. Ik heb het ook nog nagezocht omdat ik dacht dat dat 1.6jes waren. Natuurlijk zijn er snellere, maar het is zeker voor een 1.4 een lekker fel blokje. Mooi kut dat het grootste deel van de rit op de A2 Utrecht - Amsterdam was :')
pi_133870989
Ik had een keer een wat oudere Leon FR. 2.0TSI met 200pk en handbak, geinig ding was dat.

En over 1.4'tjes gesproken, ik heb ook een keer een Poli GTI gehad met datzelfde blok als die Ibiza. Was ook errug leuk.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:56:54 #212
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133871510
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had een keer een wat oudere Leon FR. 2.0TSI met 200pk en handbak, geinig ding was dat.

En over 1.4'tjes gesproken, ik heb ook een keer een Poli GTI gehad met datzelfde blok als die Ibiza. Was ook errug leuk.
Hoe vaak ga je dat nog vertellen.. In dit topic al twee keer, vorig topic vier keer. Ik ga de OP wel aanpassen en achter jouw naam zetten: heeft een Leon FR en Polo GTI gereden. Scheelt weer :*
#26 || Luciano da Silva
pi_133871530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:56 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je dat nog vertellen.. In dit topic al twee keer, vorig topic vier keer. Ik ga de OP wel aanpassen en achter jouw naam zetten: heeft een Leon FR en Polo GTI gereden. Scheelt weer :*
Die FR heb ik maar heel weinig vermeld :{w
pi_133871613
Morgen twee ritten.
Groningen - Bergen in A5 Cabrio
Heerhugowaard - Amersfoort in Kia Sportage
pi_133871662
Ben nu pas voor het eerst bij de 'nieuwe' locatie in breukelen, mag er meteen 2 uur betaald wachten. Moest auto 1 voor 10 uur ophalen en mag auto 2 pas na 14 uur afleveren, terwijl de reistijd maar 2 uur is. Lekker een paar uurtjes betaald wachten dus, had het al zien aankomen.
pi_133871963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef S-RS het volgende:
Morgen twee ritten.
Nice, je hebt wel mooie ritjes.
Wil ook weer werken, alleen vallen mn tentamen s op mijn vrije dagen :'(
Nee, toch niet
pi_133871978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef S-RS het volgende:
Morgen twee ritten.
Lekker cruisen met het dakje open! *O*
pi_133873008
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:20 schreef Markus2929 het volgende:

[..]

Pfuh, ik kom dagelijks 2 keer langs het kantoor van EW omdat m'n bus er langs rijdt. Regio Breda mag dan wel chill zijn, maar dan moet ik wel aan het werk kunnen/mogen. Dus voornu, wachten :{
pi_133873034
Kwam nog 3 Autoresetters tegen in Heerlen met allemaal dezelfde eindbestemming, dus in colonne over de snelweg.

Leuke bak trouwens die V40.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 13:04:04 ]
pi_133874025
Ik heb een vraagje over de minimale beschikbaarheid. Verwacht EasyWay eigenlijk dat je minimaal zoveel dagen per maand beschikbaar bent of is het ook goed mogelijk dat je je voor 3 weken achter elkaar niet op aanwezig zet ivm tentamens bijvoorbeeld? En doen ze daar dan niet moeilijk over?
pi_133874285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:24 schreef Cassenzo het volgende:
Ik heb een vraagje over de minimale beschikbaarheid. Verwacht EasyWay eigenlijk dat je minimaal zoveel dagen per maand beschikbaar bent of is het ook goed mogelijk dat je je voor 3 weken achter elkaar niet op aanwezig zet ivm tentamens bijvoorbeeld? En doen ze daar dan niet moeilijk over?
Doen ze niet moeilijk over. Gewoon van tevoren aangeven.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:21:32 #222
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133875617
Ik deed altijd week dichtgooien, en als het dan bijvoorbeeld dinsdag was, dan zette ik mijn beschikbaarheid voor maandag open. Zo was ik op papier toch elke week minimaal één dag beschikbaar geweest :9
#26 || Luciano da Silva
pi_133876076
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ik deed altijd week dichtgooien, en als het dan bijvoorbeeld dinsdag was, dan zette ik mijn beschikbaarheid voor maandag open. Zo was ik op papier toch elke week minimaal één dag beschikbaar geweest :9
_O-

Slim wel. :')
pi_133876226
Zou je fysio kosten kunnen declareren? Ik heb verdomme een dubbele hernia na 200km in die C3 :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:47:50 #225
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133876304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef BlackLining het volgende:
Zou je fysio kosten kunnen declareren? Ik heb verdomme een dubbele hernia na 200km in die C3 :')
Stel je niet aan. Wacht maar tot je eentje van de 'oude' drieling mee krijgt :{
#26 || Luciano da Silva
pi_133876334
Nooit wat doorgegeven als ik op vakantie ging of om een andere reden een aantal weken achter elkaar niet beschikbaar was en nog nooit wat van gehoord. En dan heb ik niet dat trucje van joppie toegepast _O-

En laat het maar gauw de 15e worden, ik verwacht een leuk bedrag :9
pi_133877136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Wacht maar tot je eentje van de 'oude' drieling mee krijgt :{
Da's waar :) al vind ik de C1 waar mijn ouders in rondkarren serieus lekkerder zitten qua vorm van stoel.

Maar de C3 heeft dan wel een relatief leuk motorblok, 1.6 Dieseltje, en mooi 200 kilometer dus lekker cashen.

Daarnaast is een pauze op Schiphol Plaza ook bepaald geen straf :s)
pi_133878769
Wop. Twee ritjes morgen. Wordt wel krap, maar moet lukken. Kwartier speling. :') Eerst van Groningen naar Breukelen en dan van Harmelen naar Almere. Renault Clio en een Volkswagen Transporter. Clio ben ik geen fan van, die VW ken ik niet. We zien wel! Half tien beginnen, volgens planning half zeven weer thuis. :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:15:25 #229
414827 Wave103
It's not pop music
pi_133878784
Hebben andere collega's van EW die wel eens dienst hebben in Nieuwegein ook een vreemd mailtje gehad? Met 3 data, over een 'informatiebijeenkomst', zonder uitleg. Of je je even in wil schrijven..
pi_133879001
Damn, er kunnen ook echt niet meer vage omschrijvingen met uitroeptekens in die mail staan voor die laatste rit. Christus. }:|
pi_133880263
Ik heb een vraagje over uren:

Stel ik begin om 07:15 op een station bij mij in de buurt, pak een rit van 09:00 ophalen en 11:00 afleveren, maar de 2e rit is om 14:00 ophalen en de reistijd is 1 uur. Na de 2e rit eindig ik op hetzelfde station om 17:15. Krijg ik dan betaald voor de uren tussen 11:00 en 14:00? Dus dat is een dagje van 10 uur om het zo maar te zeggen?
pi_133880298
Goede vraag. Ik zou het niet weten eigenlijk.
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:00:53 #233
414827 Wave103
It's not pop music
pi_133880308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

Stel ik begin om 07:15 op een station bij mij in de buurt, pak een rit van 09:00 ophalen en 11:00 afleveren, maar de 2e rit is om 14:00 ophalen en de reistijd is 1 uur. Na de 2e rit eindig ik op hetzelfde station om 17:15. Krijg ik dan betaald voor de uren tussen 11:00 en 14:00? Dus dat is een dagje van 10 uur om het zo maar te zeggen?
Jup
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:01:09 #234
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_133880317
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

Ja dat wordt gewoon betaald :)
pi_133881189
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Sarasi het volgende:
Wop. Twee ritjes morgen. Wordt wel krap, maar moet lukken. Kwartier speling. :') Eerst van Groningen naar Breukelen en dan van Harmelen naar Almere. Renault Clio en een Volkswagen Transporter. Clio ben ik geen fan van, die VW ken ik niet. We zien wel! Half tien beginnen, volgens planning half zeven weer thuis. :)
Bekend bij Breukelen? Als je naar de LM moet daar moet je de auto als je het terrein oprijdt rechts van het grote gebouw parkeren in de garage onder de lampen. Daarna moet je even naar de receptie lopen (in het grote gebouw), daar rechts voorbij, deur door, weer rechts en dan de eerste deur rechts is waar je de sleutels en formulieren af moet leveren.
pi_133881218
Ook even mijn uren doorgeven. Nette 7 uur gescoord vóór college. :')
pi_133881350
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bekend bij Breukelen? Als je naar de LM moet daar moet je de auto als je het terrein oprijdt rechts van het grote gebouw parkeren in de garage onder de lampen. Daarna moet je even naar de receptie lopen (in het grote gebouw), daar rechts voorbij, deur door, weer rechts en dan de eerste deur rechts is waar je de sleutels en formulieren af moet leveren.
Nee, tnx voor de info. Tot nu toe kom ik steeds overal wel als ik even met mijn wimpers knipper, mijn haar rond mijn vinger draai en het vriendelijk vraag aan de eerste de beste persoon achter een balie. :P We zien wel. Ik ben in een onverschillige doch goede bui, zal morgen ook nog wel zo zijn. :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:40:22 #238
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133881435
En niet tegen een kast parkeren.
#26 || Luciano da Silva
pi_133881512
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
En niet tegen een kast parkeren.
:') Het is dat je me eraan herinnert!

Overigens... Er staat bij ritinfo dat ik moet controleren op kentekenbewijs, en dat een kopie of groene kaart niet voldoet. Nou kijk ik vanavond bij mijn ouders wel even hoe zoiets eruit ziet, maar waar vind ik dat ding? Gewoon in zo'n mapje of wat?
/noob
pi_133881543
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:') Het is dat je me eraan herinnert!

Overigens... Er staat bij ritinfo dat ik moet controleren op kentekenbewijs, en dat een kopie of groene kaart niet voldoet. Nou kijk ik vanavond bij mijn ouders al even hoe zoiets eruit ziet, maar waar vind ik dat ding?
Let je daar anders niet op? :o Maar dat ligt meestal in het dashboardkastje of achter de zonneklep.
pi_133881642
Hoeft nooit! Ik reed tot nu toe steeds voor dezelfde LM, enige waar ik ooit op heb moeten letten is kmstand en brandstofpijl. Damn, dit voelt alsof ik voor het eerst aan het werk ga. :X
pi_133882209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Hoeft nooit! Ik reed tot nu toe steeds voor dezelfde LM, enige waar ik ooit op heb moeten letten is kmstand en brandstofpijl. Damn, dit voelt alsof ik voor het eerst aan het werk ga. :X
De LM in Breukelen doet nogal moeilijk. Je moet altijd even goed kijken hoe en wat je uitvoert, voordeel is wel dat je niet op schade hoeft te controleren.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:37 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, tnx voor de info. Tot nu toe kom ik steeds overal wel als ik even met mijn wimpers knipper, mijn haar rond mijn vinger draai en het vriendelijk vraag aan de eerste de beste persoon achter een balie. :P We zien wel. Ik ben in een onverschillige doch goede bui, zal morgen ook nog wel zo zijn. :)
Klinkt alsof je weet dat je knap bent ofzo.
pi_133882349
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:21 schreef joppie_saus het volgende:
Zonde van de moeite. Ik heb een half jaar mijn beschikbaarheid op nee gezet, nooit wat van gehoord :9
pi_133882404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Je moet er op letten. Je mag namelijk niet rijden zonder (origineel) rij- en kentekenbewijs. Dus dat moet aanwezig zijn.

Nu is er een grote LM die kopietjes meegeeft, die betalen dan ook fijn de boete als je wordt aangehouden. Maar als er geen kentekenbewijs aanwezig is moet je dat even opsnorren bij de desbetreffende persoon, of Autoreset bellen om dat even door te geven.
pi_133882989
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je moet er op letten. Je mag namelijk niet rijden zonder (origineel) rij- en kentekenbewijs. Dus dat moet aanwezig zijn.

Nu is er een grote LM die kopietjes meegeeft, die betalen dan ook fijn de boete als je wordt aangehouden. Maar als er geen kentekenbewijs aanwezig is moet je dat even opsnorren bij de desbetreffende persoon, of Autoreset bellen om dat even door te geven.
:@ Weet ik dat ook weer.

Ik heb telefoonnummers van alle adressen morgen, dus moet goed komen. :)
pi_133883009
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:@ Weet ik dat ook weer.

Ik heb telefoonnummers van alle adressen morgen, dus moet goed komen. :)
Het wordt niet bepaald gewaardeerd als je zelf belt. Als er iets niet in orde is, bel dan altijd Autoreset. Zij bellen wel voor je.
pi_133883085
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het wordt niet bepaald gewaardeerd als je zelf belt. Als er iets niet in orde is, bel dan altijd Autoreset. Zij bellen wel voor je.
Weet ik, maar ik weet ook dat me dan geadviseerd kan worden zelf even te bellen, en dan is het wel handig die nummers bij de hand te hebben. ;) AR weet ook nooit wat, namelijk. :{
pi_133883310
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik weet ook dat me dan geadviseerd kan worden zelf even te bellen, en dan is het wel handig die nummers bij de hand te hebben. ;) AR weet ook nooit wat, namelijk. :{
Heb ze alleen gebeld i.v.m. een file en een keer tanken (en uiteraard om die schade door te geven..), verder heb ik ze nooit nodig gehad.
pi_133883416
JAJAJA m'n eerste rit morgen!

Welgeteld 7 min :')
pi_133883425
Maar goed, het is iets om mee te beginnen :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:12:33 #251
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_133884367
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef CrosbyStills het volgende:

Succes, en verdwaal niet
pi_133886963
En toen zag ik ineens iemand van de verhuurder in Charlois/Sloterdijk voorbij komen op m'n FB. Blijkt een relatie te hebben met iemand waarbij ik op de basisschool in de klas zat :D
pi_133888183
Wat gaan die topics snel tegenwoordig :o
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:03:20 #254
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133888646
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:50 schreef Panthera. het volgende:
Wat gaan die topics snel tegenw
Komt door die zinnige verhalen die we te vertellen hebben
pi_133888979
Vandaag mijn eerste rit gehad. Bandenwissel in een 1.3 diesel Corsa. 173 km gereden en ik vind het zeker geen verkeerd bijbaantje, zal vanaf nu dan ook regelmatig posten in dit topic!
pi_133889018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef CrosbyStills het volgende:

Hoezo dat dan? :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:25:56 #257
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133889518
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? :')
Afstand is niet groter denk ik hè :')
#26 || Luciano da Silva
pi_133889557
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Afstand is niet groter denk ik hè :')
Waarom huur je daar een hiker voor dan? Je kunt toch gewoon even met 2 karren op en neer, kwartiertje werk.
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:28:46 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133889616
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom huur je daar een hiker voor dan? Je kunt toch gewoon even met 2 karren op en neer, kwartiertje werk.
Ik heb eens een rit van 350 meter gedaan. Zal wel goedkoper zijn.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:29:09 #260
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133889635
Wat dacht je van 173 km rijden voor een bandenwisseltje dan....

Ons werk is grotendeels gebaseerd op luiheid van een ander :)
pi_133889649
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja ik moest laatst ook vier kilometer rijden, binnen Groningen. Compleet zinloos, maar ach, toch anderhalf uur van weten te maken. :P
pi_133889969
Morgen een bak ophalen in Drenthe en dan terug naar Eindhoven. Middagklusje heuj!
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:39:20 #263
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133889974
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
Wat dacht je van 173 km rijden voor een bandenwisseltje dan....

Ons werk is grotendeels gebaseerd op luiheid van een ander :)
Bandenwissels gaan op basis van contract. Dan wordt de hele vloot voor een bepaald bedrag gewisseld, en daar zit ook de service van het ophalen en afleveren bij in. Als het te duur was, dan zou men het niet laten uitvoeren.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:40:21 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133890011
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja ik moest laatst ook vier kilometer rijden, binnen Groningen. Compleet zinloos, maar ach, toch anderhalf uur van weten te maken. :P
Ik deed eens vier keer op één dag Groningen - Glimmen. Mocht ik vier auto's bij één bedrijf afleveren, en telkens met de bus terug. Toch 6 uur mee bezig geweest :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:40:58 #265
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133890034
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
Bandenwissels gaan op basis van contract. Dan wordt de hele vloot voor een bepaald bedrag gewisseld, en daar zit ook de service van het ophalen en afleveren bij in. Als het te duur was, dan zou men het niet laten uitvoeren.
Interessant, wist ik nog niet...

Maar vanuit milieu oogpunt is het complete onzin, om 150 km te rijden voor wat een lokale kwikshit ook kan :')
pi_133890081
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik heb eens een rit van 350 meter gedaan. Zal wel goedkoper zijn.
Ik ook. Van beginadres 200 meter lopen vanaf bushalte, vanaf eindadres 150 meter naar diezelfde halte.
pi_133890242
Nadat ik na mijn 'wachttijd' in Breukelen aankwam bij de klant om de auto af te leveren merkte die op dat ik mooi op tijd was. Toen ik vertelde dat ik al 2 uur in breukelen had zitten wachten zei die 'ooh, had je even moeten bellen ik was toch de hele dag thuis'. Had dat eigenlijk al wel verwacht.

Ik snap wel dat ze daar bij die LM waarde hechten aan afspraken die ze maken met de klant en niet willen dat chauffeurs veel te vroeg of te laat komen, maar toch is het wel zonde. Als die beste man niet thuis was geweest had ik wel gewoon in de auto of ergens in de buurt gewacht.

Maarja, bekend cliché: Goed voor de uren
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:49:10 #268
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133890327
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:40 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Interessant, wist ik nog niet...

Maar vanuit milieu oogpunt is het complete onzin, om 150 km te rijden voor wat een lokale kwikshit ook kan :')
De lokale KwikShit zal het ongetwijfeld kunnen, maar leasemij's hebben vaak afspraken met één bepaalde onderneming. Bovendien zijn die wissels ook niet voor de grote maatschappijen.
#26 || Luciano da Silva
pi_133890393
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik mis die bandenwissels in Putten. Dat waren echt de meest avontuurlijke ritten :D Zandbak crafters ophalen uit gehuchten en die monteurs die er ook helemaal niks van snappen. Vervolgens met z'n allen door de wasstraat, oneindig warme chocolademelk, bandjes eronder en gaan! _O-

En wie van het forum was daar toen die keer bij toen een andere hiker met z'n verlengde Crafter een paal had geraakt? Wat was hij zuur zeg, iedereen kon weer gaan maar hij blijf alleen achter :D
pi_133890886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Ik mis die bandenwissels in Putten. Dat waren echt de meest avontuurlijke ritten :D Zandbak crafters ophalen uit gehuchten en die monteurs die er ook helemaal niks van snappen. Vervolgens met z'n allen door de wasstraat, oneindig warme chocolademelk, bandjes eronder en gaan! _O-

En wie van het forum was daar toen die keer bij toen een andere hiker met z'n verlengde Crafter een paal had geraakt? Wat was hij zuur zeg, iedereen kon weer gaan maar hij blijf alleen achter :D
Toen ik er was, was er wel iemand die bij de wasstraat de bocht te krap had genomen. :D
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:04:01 #271
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_133890975
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:49 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

De lokale KwikShit zal het ongetwijfeld kunnen, maar leasemij's hebben vaak afspraken met één bepaalde onderneming. Bovendien zijn die wissels ook niet voor de grote maatschappijen.
Snap ik, maar het klinkt soms zo onlogisch
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Toen ik er was, was er wel iemand die bij de wasstraat de bocht te krap had genomen. :D
Er is in Amersfoort ook ooit eens iemand geweest die een dikke amerikaan niet goed in de wasstraat zette en daardoor de wasstraat gemold had :) ook een EWer
pi_133891029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat zullen er velen gedaan hebben! Bij die linker straat had je ook echt wel een krappe bocht, maar die is zeker wel te doen als je hem gewoon goed ruim neemt ;)
pi_133891094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:05 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Dat zullen er velen gedaan hebben! Bij die linker straat had je ook echt wel een krappe bocht, maar die is zeker wel te doen als je hem gewoon goed ruim neemt ;)
En dan stond er ook nog zo'n raar joch je wat dom aan te kijken nadat hij je auto schoon had gespoten
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:13:35 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133891362
Ik moest even nadenken, maar ik weet weer welke wasstraat je bedoeld. Kan me niet herinneren dat ik daar met een écht grote auto geweest ben. Wel een keer met een 2'8 liter A4 vanuit Emmercompascuum, een Mitsubishi Lancer uit Veendam en voor de rest slechts Transporters en Trafic's van die keteldinges.
#26 || Luciano da Silva
pi_133892539
Mooie tijd was dat, 's avonds en in het weekend werken en nog best wat uren maken _O_
pi_133892600
Waarom gebeurt dat nu dan niet meer? Doen ze dat allemaal zelf ofzo?
Nee, toch niet
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:41:27 #277
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133892766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef Viezze het volgende:
Mooie tijd was dat, 's avonds en in het weekend werken en nog best wat uren maken _O_
Mooi was dat ja. Lekker rond half 10 's avonds nog eens wegrijden uit Putten. Als je geluk had kreeg je overdag normale ritten en dan mocht je 's avonds nog eens naar Putten. Oh en op zaterdag. Mooi man, heerlijk een afgeragde Caddy SDI de toeren in jagen over die landweggetjes :D
#26 || Luciano da Silva
pi_133892833
Op een of andere manier vond ik het op die dagen nooit erg om Caddy of Vivaro te rijden, dat waren echt geweldige dagen!
pi_133892962
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:37 schreef Solidberg het volgende:
Waarom gebeurt dat nu dan niet meer? Doen ze dat allemaal zelf ofzo?
Destijds had een bepaald (groot) bedrijf besloten, naar aanleiding van de vele ongelukken het jaar ervoor, dat alle busjes winterbanden zouden krijgen Een bedrijf in Putten kon dit blijkbaar het goedkoopst regelen. Die busjes waren allemaal redelijk oud, en de nieuwe busjes hadden de winterbanden al in het contract (dus die konden gewoon naar bijvoorbeeld de kwikfit). Denk dat het nu helemaal niet meer is? Of in ieder geval weinig.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:48:24 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133893125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef Viezze het volgende:
Bezuinigingen plus de oude hokken zijn ingeruild op nieuwe waardoor het nu contractueel anders geregeld is.
#26 || Luciano da Silva
pi_133900176
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Mooi was dat ja. Lekker rond half 10 's avonds nog eens wegrijden uit Putten. Als je geluk had kreeg je overdag normale ritten en dan mocht je 's avonds nog eens naar Putten. Oh en op zaterdag. Mooi man, heerlijk een afgeragde Caddy SDI de toeren in jagen over die landweggetjes :D
Ik vond die ritten ook prima te doen. Helemaal als je overdag inderdaad ook gewoon werk kreeg. Ik heb toen veel busjes van een installatiebedrijf heen en weer gereden.
pi_133900481
Zo, op naar de Clio. Lekker uitgeslapen, da's wel prettig van laat beginnen. :)
pi_133900544
VW Passat vandaag. Ritje van 20 minuten en anderhalf uur in de trein :+

Wel lekker zo kort. Had absoluut geen zin vandaag, maar ik was te laat met de dag dicht zetten dus we doen hem toch maar even.

Edit: ik word me toch een partij simpel van die leasemaatschappijen die allemaal hun eigen formulier hebben he. Kan ik weer terug omdat ik de verkeerde bij me heb.

[ Bericht 11% gewijzigd door BlackLining op 04-12-2013 12:18:07 ]
pi_133904658
Ik heb als ik ga werken altijd een mapje bij me met een aantal exemplaren van de meestgebruikte formulieren. Dan zit het eigenlijk altijd wel goed, ook als er ineens nog een rit achteraan komt.
.
pi_133904931
Gatsamme. 9292 klopt weer eens niet. Zeggen ze dat er om 38 ook een lijn 102 gaat vanuit Woerden, maar nee hoor. Alleen om 08 over. :( En natuurlijk staat er een 'lekkere' Woerdense gast naast me die me 'wel effe wil hellepe hoowr!'. Zucht. Lang halfuur wordt dit.
pi_133905055
Warm plekje ergens binnen opzoeken met een bakkie koffie erbij? ;)
pi_133905307
Ja, alleen ben ik dan weer te schijterig om zomaar weg te lopen terwijl hij een heel verhaal tegen me afsteekt. En busje komt al over twintig minuten, dus komt vast wel goed. :) Maar wat een gezeur over metaalbewerking. :')
pi_133905769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Sarasi het volgende:
Ja, alleen ben ik dan weer te schijterig om zomaar weg te lopen terwijl hij een heel verhaal tegen me afsteekt. En busje komt al over twintig minuten, dus komt vast wel goed. :) Maar wat een gezeur over metaalbewerking. :')
Haha en ondertussen hele verhalen hier typen...
Nog 6 minuten ;)
pi_133905792
Best aardige kerel nog uiteindelijk, toen z'n vriend eindelijk weg was. Voor het eerst in m'n leven dat iemand om m'n telefoonnummer vraagt. :') Lekker warm in de bus nu.
pi_133906279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Sarasi het volgende:
Best aardige kerel nog uiteindelijk, toen z'n vriend eindelijk weg was. Voor het eerst in m'n leven dat iemand om m'n telefoonnummer vraagt. :') Lekker warm in de bus nu.
Mag ik je nummer? (Tweede keer :D)
pi_133906767
Hee guys! Net eerste ritje gehad.

1 vraagje: Moet je ook AR bellen als je op de terugweg vertraging heb? In verband met het doorgeven van je reistijd enz.
  woensdag 4 december 2013 @ 13:45:56 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133906926
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Mag ik je nummer? (Tweede keer :D)
Ouwe hosselaar.
#26 || Luciano da Silva
pi_133906951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef CrosbyStills het volgende:
Hee guys! Net eerste ritje gehad.

1 vraagje: Moet je ook AR bellen als je op de terugweg vertraging heb? In verband met het doorgeven van je reistijd enz.
Nee, het maakt hun niks uit of je trein vertraging heeft. Zet t met het boeken van je uren wel even bij opmerkingen, dan kunnen ze je niet beschuldigen van fraude.
pi_133907024
kunnen zij dat trouwens terug zien of een trein vertraging heeft gehad? Ik zet het er meestal bij dat ik vertraging heb gehad?
pi_133907334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Sarasi het volgende:
Heb je 'm ook gegeven is natuurlijk de hamvraag?

Rol nu naar Assen. Echt voorbij Zwolle houdt de beschaving gewoon op. :')
pi_133907351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef DrSnuggle het volgende:
kunnen zij dat trouwens terug zien of een trein vertraging heeft gehad? Ik zet het er meestal bij dat ik vertraging heb gehad?
Ik zet het er zelfs niet eens altijd bij. Nog nooit problemen mee gehad
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_133907455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Vertraging denk ik niet, maar grote storingen lijkt me wel, al is het alleen al via het twitter account van de NS. Vertraging van een kwartier ofzo vermeld ik ook niet, maar als het echt flink langer duurt doordat er bijvoorbeeld iemand voor de trein is gesprongen zet ik het er wel altijd bij.
pi_133907654
Toch nog een ritje tepakken voor vandaag, die op FB stond.
Caddy, voor die grote langs de snelweg in Amersfoort, maar afleveren bij een tankstation in Nijkerkerveen. Als zij het willen.. :s)
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_133907770
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb je 'm ook gegeven is natuurlijk de hamvraag?

Rol nu naar Assen. Echt voorbij Zwolle houdt de beschaving gewoon op. :')
Haha, nog aan het happen naar de Groningers hier. :s)
pi_133907792
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Vertraging denk ik niet, maar grote storingen lijkt me wel, al is het alleen al via het twitter account van de NS. Vertraging van een kwartier ofzo vermeld ik ook niet, maar als het echt flink langer duurt doordat er bijvoorbeeld iemand voor de trein is gesprongen zet ik het er wel altijd bij.
Ok ok, goeie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')