abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133892600
Waarom gebeurt dat nu dan niet meer? Doen ze dat allemaal zelf ofzo?
Nee, toch niet
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:41:27 #277
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133892766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef Viezze het volgende:
Mooie tijd was dat, 's avonds en in het weekend werken en nog best wat uren maken _O_
Mooi was dat ja. Lekker rond half 10 's avonds nog eens wegrijden uit Putten. Als je geluk had kreeg je overdag normale ritten en dan mocht je 's avonds nog eens naar Putten. Oh en op zaterdag. Mooi man, heerlijk een afgeragde Caddy SDI de toeren in jagen over die landweggetjes :D
#26 || Luciano da Silva
pi_133892833
Op een of andere manier vond ik het op die dagen nooit erg om Caddy of Vivaro te rijden, dat waren echt geweldige dagen!
pi_133892962
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:37 schreef Solidberg het volgende:
Waarom gebeurt dat nu dan niet meer? Doen ze dat allemaal zelf ofzo?
Destijds had een bepaald (groot) bedrijf besloten, naar aanleiding van de vele ongelukken het jaar ervoor, dat alle busjes winterbanden zouden krijgen Een bedrijf in Putten kon dit blijkbaar het goedkoopst regelen. Die busjes waren allemaal redelijk oud, en de nieuwe busjes hadden de winterbanden al in het contract (dus die konden gewoon naar bijvoorbeeld de kwikfit). Denk dat het nu helemaal niet meer is? Of in ieder geval weinig.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:48:24 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133893125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef Viezze het volgende:
Mooie tijd was dat, 's avonds en in het weekend werken en nog best wat uren maken _O_
Bezuinigingen plus de oude hokken zijn ingeruild op nieuwe waardoor het nu contractueel anders geregeld is.
#26 || Luciano da Silva
pi_133900176
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Mooi was dat ja. Lekker rond half 10 's avonds nog eens wegrijden uit Putten. Als je geluk had kreeg je overdag normale ritten en dan mocht je 's avonds nog eens naar Putten. Oh en op zaterdag. Mooi man, heerlijk een afgeragde Caddy SDI de toeren in jagen over die landweggetjes :D
Ik vond die ritten ook prima te doen. Helemaal als je overdag inderdaad ook gewoon werk kreeg. Ik heb toen veel busjes van een installatiebedrijf heen en weer gereden.
pi_133900481
Zo, op naar de Clio. Lekker uitgeslapen, da's wel prettig van laat beginnen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_133900544
VW Passat vandaag. Ritje van 20 minuten en anderhalf uur in de trein :+

Wel lekker zo kort. Had absoluut geen zin vandaag, maar ik was te laat met de dag dicht zetten dus we doen hem toch maar even.

Edit: ik word me toch een partij simpel van die leasemaatschappijen die allemaal hun eigen formulier hebben he. Kan ik weer terug omdat ik de verkeerde bij me heb.

[ Bericht 11% gewijzigd door BlackLining op 04-12-2013 12:18:07 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133904658
Ik heb als ik ga werken altijd een mapje bij me met een aantal exemplaren van de meestgebruikte formulieren. Dan zit het eigenlijk altijd wel goed, ook als er ineens nog een rit achteraan komt.
.
pi_133904931
Gatsamme. 9292 klopt weer eens niet. Zeggen ze dat er om 38 ook een lijn 102 gaat vanuit Woerden, maar nee hoor. Alleen om 08 over. :( En natuurlijk staat er een 'lekkere' Woerdense gast naast me die me 'wel effe wil hellepe hoowr!'. Zucht. Lang halfuur wordt dit.
pi_133905055
Warm plekje ergens binnen opzoeken met een bakkie koffie erbij? ;)
pi_133905307
Ja, alleen ben ik dan weer te schijterig om zomaar weg te lopen terwijl hij een heel verhaal tegen me afsteekt. En busje komt al over twintig minuten, dus komt vast wel goed. :) Maar wat een gezeur over metaalbewerking. :')
pi_133905769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Sarasi het volgende:
Ja, alleen ben ik dan weer te schijterig om zomaar weg te lopen terwijl hij een heel verhaal tegen me afsteekt. En busje komt al over twintig minuten, dus komt vast wel goed. :) Maar wat een gezeur over metaalbewerking. :')
Haha en ondertussen hele verhalen hier typen...
Nog 6 minuten ;)
pi_133905792
Best aardige kerel nog uiteindelijk, toen z'n vriend eindelijk weg was. Voor het eerst in m'n leven dat iemand om m'n telefoonnummer vraagt. :') Lekker warm in de bus nu.
pi_133906279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Sarasi het volgende:
Best aardige kerel nog uiteindelijk, toen z'n vriend eindelijk weg was. Voor het eerst in m'n leven dat iemand om m'n telefoonnummer vraagt. :') Lekker warm in de bus nu.
Mag ik je nummer? (Tweede keer :D)
pi_133906767
Hee guys! Net eerste ritje gehad.

1 vraagje: Moet je ook AR bellen als je op de terugweg vertraging heb? In verband met het doorgeven van je reistijd enz.
  woensdag 4 december 2013 @ 13:45:56 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133906926
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Mag ik je nummer? (Tweede keer :D)
Ouwe hosselaar.
#26 || Luciano da Silva
pi_133906951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef CrosbyStills het volgende:
Hee guys! Net eerste ritje gehad.

1 vraagje: Moet je ook AR bellen als je op de terugweg vertraging heb? In verband met het doorgeven van je reistijd enz.
Nee, het maakt hun niks uit of je trein vertraging heeft. Zet t met het boeken van je uren wel even bij opmerkingen, dan kunnen ze je niet beschuldigen van fraude.
pi_133907024
kunnen zij dat trouwens terug zien of een trein vertraging heeft gehad? Ik zet het er meestal bij dat ik vertraging heb gehad?
pi_133907334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Sarasi het volgende:
Heb je 'm ook gegeven is natuurlijk de hamvraag?

Rol nu naar Assen. Echt voorbij Zwolle houdt de beschaving gewoon op. :')
pi_133907351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef DrSnuggle het volgende:
kunnen zij dat trouwens terug zien of een trein vertraging heeft gehad? Ik zet het er meestal bij dat ik vertraging heb gehad?
Ik zet het er zelfs niet eens altijd bij. Nog nooit problemen mee gehad
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_133907455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Vertraging denk ik niet, maar grote storingen lijkt me wel, al is het alleen al via het twitter account van de NS. Vertraging van een kwartier ofzo vermeld ik ook niet, maar als het echt flink langer duurt doordat er bijvoorbeeld iemand voor de trein is gesprongen zet ik het er wel altijd bij.
pi_133907654
Toch nog een ritje tepakken voor vandaag, die op FB stond.
Caddy, voor die grote langs de snelweg in Amersfoort, maar afleveren bij een tankstation in Nijkerkerveen. Als zij het willen.. :s)
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_133907770
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb je 'm ook gegeven is natuurlijk de hamvraag?

Rol nu naar Assen. Echt voorbij Zwolle houdt de beschaving gewoon op. :')
Haha, nog aan het happen naar de Groningers hier. :s)
pi_133907792
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Vertraging denk ik niet, maar grote storingen lijkt me wel, al is het alleen al via het twitter account van de NS. Vertraging van een kwartier ofzo vermeld ik ook niet, maar als het echt flink langer duurt doordat er bijvoorbeeld iemand voor de trein is gesprongen zet ik het er wel altijd bij.
Ok ok, goeie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')