Op 30 december 2012 reed ik mijn laatste rit voor EW. Toen was de mogelijkheid er al om digitaal te versturen. Ik heb het nooit gedaan, ik hou van tastbaarheidquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
Ik normaliter ook niet, maar deze keer wint het gemak toch tov de verandering
Zo weinig ja? Mij plannen ze dubbel inquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:23 schreef CrosbyStills het volgende:
He balen, net AR gebeld of ze nog een last-minute hadden, die hadden ze! Vervolgens 5 min later weer afgebeld..
Ik wacht nog altijd op m'n eerste rit...
Ja, die had ik van de week van Den Bosch naar Alkmaar, Ibiza Cupra 1.4 met 7 traps DSG én schakelflippers. Mijn god wat een bakquote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
True, de nieuwe Ibiza Cupra heeft i.c.m. DSG ook nog eens schakelflippers. Dat lijkt mij helemaal gaaf.(En die nieuwe Ibi Cupra rijd sowieso best prima.. 1 x mee gereden en hij wil best een achterpootje optillen in de bochten.
een 1.4 en loeihard optrekken, kan dat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, die had ik van de week van Den Bosch naar Alkmaar, Ibiza Cupra 1.4 met 7 traps DSG én schakelflippers. Mijn god wat een bakGruwelijk vet. Zit lekker, klinkt lekker, ziet er mooi uit en trekt loeihard op
Zou die maar al te graag voor de deur willen hebben
In sportstand? Jazeker.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:08 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
een 1.4 en loeihard optrekken, kan dat tegenwoordig?
Zal wel foutje zijn.. Ik dacht dat er een 1.6 in de Cupra zit met (als ik het goed heb) 150 pk. Op c.a. 1000kg wil dat prima.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:08 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
een 1.4 en loeihard optrekken, kan dat tegenwoordig?
Ik heb hem ff opgezocht, en waarschijnlijk is het deze Ibiza: http://www.autoweek.nl/auto/72221/seat-ibiza-sc-14-tsi-cupraquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zal wel foutje zijn.. Ik dacht dat er een 1.6 in de Cupra zit met (als ik het goed heb) 150 pk. Op c.a. 1000kg wil dat prima.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, geef mij maar de station. Wat dat betreft ben ik sowieso meer een stationwagon man.
[ afbeelding ]
Inderdaad, gewoon een 1.4. Ik heb het ook nog nagezocht omdat ik dacht dat dat 1.6jes waren. Natuurlijk zijn er snellere, maar het is zeker voor een 1.4 een lekker fel blokje. Mooi kut dat het grootste deel van de rit op de A2 Utrecht - Amsterdam wasquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb hem ff opgezocht, en waarschijnlijk is het deze Ibiza: http://www.autoweek.nl/auto/72221/seat-ibiza-sc-14-tsi-cupra
En dan kan het best kloppen, 180pk. en van 0-100 in 6.9 seconden. Niet slecht voor een 1.4 motortje, daar wil ik ook nog wel een rondje in rijden.
Hoe vaak ga je dat nog vertellen.. In dit topic al twee keer, vorig topic vier keer. Ik ga de OP wel aanpassen en achter jouw naam zetten: heeft een Leon FR en Polo GTI gereden. Scheelt weerquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had een keer een wat oudere Leon FR. 2.0TSI met 200pk en handbak, geinig ding was dat.
En over 1.4'tjes gesproken, ik heb ook een keer een Poli GTI gehad met datzelfde blok als die Ibiza. Was ook errug leuk.
Die FR heb ik maar heel weinig vermeldquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog vertellen.. In dit topic al twee keer, vorig topic vier keer. Ik ga de OP wel aanpassen en achter jouw naam zetten: heeft een Leon FR en Polo GTI gereden. Scheelt weer
Nice, je hebt wel mooie ritjes.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef S-RS het volgende:
Morgen twee ritten.
Groningen - Bergen in A5 Cabrio
Heerhugowaard - Amersfoort in Kia Sportage
Lekker cruisen met het dakje open!quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef S-RS het volgende:
Morgen twee ritten.
Groningen - Bergen in A5 Cabrio
Heerhugowaard - Amersfoort in Kia Sportage
Pfuh, ik kom dagelijks 2 keer langs het kantoor van EW omdat m'n bus er langs rijdt. Regio Breda mag dan wel chill zijn, maar dan moet ik wel aan het werk kunnen/mogen. Dus voornu, wachtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:20 schreef Markus2929 het volgende:
[..]
Breda/Tilburg represent! Het chillste aan in regio Breda werkzaam zijn is dat je bijna altijd dichtbij eindigt bij "de grote". En dat je je ritbonnen gewoon in de brievenbus kunt gooien, scheelt weer 25 cent
Doen ze niet moeilijk over. Gewoon van tevoren aangeven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:24 schreef Cassenzo het volgende:
Ik heb een vraagje over de minimale beschikbaarheid. Verwacht EasyWay eigenlijk dat je minimaal zoveel dagen per maand beschikbaar bent of is het ook goed mogelijk dat je je voor 3 weken achter elkaar niet op aanwezig zet ivm tentamens bijvoorbeeld? En doen ze daar dan niet moeilijk over?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ik deed altijd week dichtgooien, en als het dan bijvoorbeeld dinsdag was, dan zette ik mijn beschikbaarheid voor maandag open. Zo was ik op papier toch elke week minimaal één dag beschikbaar geweest
Stel je niet aan. Wacht maar tot je eentje van de 'oude' drieling mee krijgtquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef BlackLining het volgende:
Zou je fysio kosten kunnen declareren? Ik heb verdomme een dubbele hernia na 200km in die C3
Da's waarquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Wacht maar tot je eentje van de 'oude' drieling mee krijgt
Jupquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik heb een vraagje over uren:
Stel ik begin om 07:15 op een station bij mij in de buurt, pak een rit van 09:00 ophalen en 11:00 afleveren, maar de 2e rit is om 14:00 ophalen en de reistijd is 1 uur. Na de 2e rit eindig ik op hetzelfde station om 17:15. Krijg ik dan betaald voor de uren tussen 11:00 en 14:00? Dus dat is een dagje van 10 uur om het zo maar te zeggen?
Ja dat wordt gewoon betaaldquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik heb een vraagje over uren:
Stel ik begin om 07:15 op een station bij mij in de buurt, pak een rit van 09:00 ophalen en 11:00 afleveren, maar de 2e rit is om 14:00 ophalen en de reistijd is 1 uur. Na de 2e rit eindig ik op hetzelfde station om 17:15. Krijg ik dan betaald voor de uren tussen 11:00 en 14:00? Dus dat is een dagje van 10 uur om het zo maar te zeggen?
Bekend bij Breukelen? Als je naar de LM moet daar moet je de auto als je het terrein oprijdt rechts van het grote gebouw parkeren in de garage onder de lampen. Daarna moet je even naar de receptie lopen (in het grote gebouw), daar rechts voorbij, deur door, weer rechts en dan de eerste deur rechts is waar je de sleutels en formulieren af moet leveren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Sarasi het volgende:
Wop. Twee ritjes morgen. Wordt wel krap, maar moet lukken. Kwartier speling.Eerst van Groningen naar Breukelen en dan van Harmelen naar Almere. Renault Clio en een Volkswagen Transporter. Clio ben ik geen fan van, die VW ken ik niet. We zien wel! Half tien beginnen, volgens planning half zeven weer thuis.
Nee, tnx voor de info. Tot nu toe kom ik steeds overal wel als ik even met mijn wimpers knipper, mijn haar rond mijn vinger draai en het vriendelijk vraag aan de eerste de beste persoon achter een balie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bekend bij Breukelen? Als je naar de LM moet daar moet je de auto als je het terrein oprijdt rechts van het grote gebouw parkeren in de garage onder de lampen. Daarna moet je even naar de receptie lopen (in het grote gebouw), daar rechts voorbij, deur door, weer rechts en dan de eerste deur rechts is waar je de sleutels en formulieren af moet leveren.
quote:
Let je daar anders niet op?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]Het is dat je me eraan herinnert!
Overigens... Er staat bij ritinfo dat ik moet controleren op kentekenbewijs, en dat een kopie of groene kaart niet voldoet. Nou kijk ik vanavond bij mijn ouders al even hoe zoiets eruit ziet, maar waar vind ik dat ding?
De LM in Breukelen doet nogal moeilijk. Je moet altijd even goed kijken hoe en wat je uitvoert, voordeel is wel dat je niet op schade hoeft te controleren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Hoeft nooit! Ik reed tot nu toe steeds voor dezelfde LM, enige waar ik ooit op heb moeten letten is kmstand en brandstofpijl. Damn, dit voelt alsof ik voor het eerst aan het werk ga.
Klinkt alsof je weet dat je knap bent ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, tnx voor de info. Tot nu toe kom ik steeds overal wel als ik even met mijn wimpers knipper, mijn haar rond mijn vinger draai en het vriendelijk vraag aan de eerste de beste persoon achter een balie.We zien wel. Ik ben in een onverschillige doch goede bui, zal morgen ook nog wel zo zijn.
Zonde van de moeite. Ik heb een half jaar mijn beschikbaarheid op nee gezet, nooit wat van gehoordquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ik deed altijd week dichtgooien, en als het dan bijvoorbeeld dinsdag was, dan zette ik mijn beschikbaarheid voor maandag open. Zo was ik op papier toch elke week minimaal één dag beschikbaar geweest
Je moet er op letten. Je mag namelijk niet rijden zonder (origineel) rij- en kentekenbewijs. Dus dat moet aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Hoeft nooit! Ik reed tot nu toe steeds voor dezelfde LM, enige waar ik ooit op heb moeten letten is kmstand en brandstofpijl. Damn, dit voelt alsof ik voor het eerst aan het werk ga.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moet er op letten. Je mag namelijk niet rijden zonder (origineel) rij- en kentekenbewijs. Dus dat moet aanwezig zijn.
Nu is er een grote LM die kopietjes meegeeft, die betalen dan ook fijn de boete als je wordt aangehouden. Maar als er geen kentekenbewijs aanwezig is moet je dat even opsnorren bij de desbetreffende persoon, of Autoreset bellen om dat even door te geven.
Het wordt niet bepaald gewaardeerd als je zelf belt. Als er iets niet in orde is, bel dan altijd Autoreset. Zij bellen wel voor je.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]Weet ik dat ook weer.
Ik heb telefoonnummers van alle adressen morgen, dus moet goed komen.
Weet ik, maar ik weet ook dat me dan geadviseerd kan worden zelf even te bellen, en dan is het wel handig die nummers bij de hand te hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het wordt niet bepaald gewaardeerd als je zelf belt. Als er iets niet in orde is, bel dan altijd Autoreset. Zij bellen wel voor je.
Heb ze alleen gebeld i.v.m. een file en een keer tanken (en uiteraard om die schade door te geven..), verder heb ik ze nooit nodig gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet ook dat me dan geadviseerd kan worden zelf even te bellen, en dan is het wel handig die nummers bij de hand te hebben.AR weet ook nooit wat, namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |