Lijkt wel wat op de A4 station vind ik.quote:Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, geef mij maar de station. Wat dat betreft ben ik sowieso meer een stationwagon man.
[ afbeelding ]
Goed... tot zover mijn pogingen jouw autokennis serieus te nemen..quote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op de A4 station vind ik.
Ik dacht even precies hetzelfde...quote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Goed... tot zover mijn pogingen jouw autokennis serieus te nemen..
Dat blok in de hatch, niemand die doorheeft dat je in een snelle bak rondrijdtquote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
Ik neem genoegen met een Skoda Superb Combi, 3,6 V6 FSI blok er in, chipje er op en op maat gemaakt open uitlaat systeem en ik ben tevreden.
De wat oudere he.quote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Goed... tot zover mijn pogingen jouw autokennis serieus te nemen..
Ik vond die hatchback uitvoering niet lelijk. Maar station is sowieso al minder hequote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef Solidberg het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere Superb zag er wel mooi uit, maar deze is toch even lelijk zeg.
Als mijn sarcasme dan niet herkend wordt trek ik dat slechtquote:Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Niet boos worden nu haha. Nee maar zo worden ze door sommige automerken wel in de markt gezet
Afschuwelijkquote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Als mijn sarcasme dan niet herkend wordt trek ik dat slecht![]()
Nu we toch bezig zijn: wat vind je van de Scenic 4x4?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Breda, met een sidenote dat ik veel tussen Breda en Eindhoven reis i.v.m. studie. Heb gevraagd of ze hier rekening mee hielden, maar ze vertelden mij dat er eigenlijk alleen gekeken wordt naar je woonplaats. Dit omdat ze je het liefst volle werkdagen willen laten werken. Niet nog even voor college, of erna. Terwijl ik dan op de EW facebookpagina spoedjes voorbij zie komen die je makkelijk voor of na college zou kunnen doen. Maar ach, we horen het wel.quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Voor welke woonplaats/regio had je gesolliciteerd?
Breda/Tilburg represent! Het chillste aan in regio Breda werkzaam zijn is dat je bijna altijd dichtbij eindigt bij "de grote". En dat je je ritbonnen gewoon in de brievenbus kunt gooien, scheelt weer 25 centquote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Breda, met een sidenote dat ik veel tussen Breda en Eindhoven reis i.v.m. studie. Heb gevraagd of ze hier rekening mee hielden, maar ze vertelden mij dat er eigenlijk alleen gekeken wordt naar je woonplaats. Dit omdat ze je het liefst volle werkdagen willen laten werken. Niet nog even voor college, of erna. Terwijl ik dan op de EW facebookpagina spoedjes voorbij zie komen die je makkelijk voor of na college zou kunnen doen. Maar ach, we horen het wel.
X6? You kidding? Dat vind ik zon beetje het grootste gedrocht ooit.quote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met stations, doe mij maar een fijne sedan of coupé, en als het fout mag een BMW X6.
Enige uitzondering op de stationregel is de Volvo V60, wat een heerlijke bak is dat
Die heeft dan ook nooit bestaan. Was een slechte impressie van iemand voor AutoBild.quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef Solidberg het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere Superb zag er wel mooi uit, maar deze is toch even lelijk zeg.
Zag die toevallig van de week nog rijden. Ik snap dat soort dingen niet. Net als die Golf 2 die ze op het onderstel van een Monstertruck hadden gezetquote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn: wat vind je van de Scenic 4x4?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geruchten gehoord dat je de ritbonnen tegenwoordig digitaal kan opsturen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:20 schreef Markus2929 het volgende:
[..]
Breda/Tilburg represent! Het chillste aan in regio Breda werkzaam zijn is dat je bijna altijd dichtbij eindigt bij "de grote". En dat je je ritbonnen gewoon in de brievenbus kunt gooien, scheelt weer 25 cent
Ik heb dat nooit gedaan. Ik kan niet tegen veranderingen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:08 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat je de ritbonnen tegenwoordig digitaal kan opsturen.
Klopt, dat is ook al een tijdje zo. Gelukkig!quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:08 schreef Viezze het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat je de ritbonnen tegenwoordig digitaal kan opsturen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb dat nooit gedaan. Ik kan niet tegen veranderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |