Laat het even weten als je verhuist?quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, bekend probleem ook hier om mij heen. Niet iedereen heeft 40m2 zoals ik helaas
Mwoh, lukt bij mijn ouders ook nog prima. Alleen jammer dat de huur er te hoog was(350,- en niet eens in het centrum), en je mocht roken in de keuken.quote:Op maandag 2 december 2013 14:48 schreef QuiCk01 het volgende:
9m2???
Jezus, dat zou ik echt geen week uithouden.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kusje voor jou. Je bent gewoon jaloers dat je niet meer in Groningen woont
[..]
Jonge, jij wil niet weten wat voor bank ik donderdag kan verwachten. Man o man, pure heerlijkheid dat
Nee. Via woningbouwvereniging. Ben voorgedragen door vriend van me die er uit ging.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door joppie_saus op 02-12-2013 17:42:49 ]#26 || Luciano da Silva
Precies..quote:Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef bokkepoot het volgende:
En zwolle is qua studentenstad gewoon geen reet aan.
Jammer. Intussen gaat de 10e week in de wachtrij van EW in.quote:Naar aanleiding van je sollicitatie betreffende de functie van chauffeur/hiker, willen wij je het volgende mededelen. Door het grote aantal sollicitaties op onze internetadvertentie zijn wij genoodzaakt om op basis van de gegevens op het sollicitatieformulier en eventuele sollicitatiebrieven een voorselectie te maken. Helaas moeten wij je mededelen dat de keuze niet op jou is gevallen, omdat we in jouw woonplaats geen beschikbare werkzaamheden hebben.
Graag willen wij je bedanken voor de moeite die je hebt genomen en wensen wij je succes met een eventuele volgende sollicitatie.
Met vriendelijke groet,
Doorgroeifunctiequote:Op maandag 2 december 2013 12:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Vervolgens aangegeven dat privé chauffeur mij wel leukt lijkt, mag ik Januari bellen voor een Sollicitatiegesprek. Geen eens antwoord op mijn vraag of het voor die functie geen probleem is dat ik op Vrijdagavond en in het weekend eigenlijk nooit beschikbaar ben.
Misschien toch maar even een mailtje richten AR er uit doen...
Voor welke woonplaats/regio had je gesolliciteerd?quote:Op maandag 2 december 2013 15:56 schreef kweenie1 het volgende:
Meh, zojuist reactie op de sollicitatie naar AR
[..]
Jammer. Intussen gaat de 10e week in de wachtrij van EW in.
AR belt/mailt doorgaans wat later op de dag. Tussen 16 en 18 uur is 'normaal', maar ik ben ook nog wel is om 20 uur gebeld. Er is nog hoopquote:Op maandag 2 december 2013 17:36 schreef DukeJan het volgende:
Hmm, niet gebeld door AR vandaag. Had toch gehoopt m'n eerste rit te mogen doen morgen. Wellicht dat ze morgen overdag nog bellen
Ah kijk aan, ik dacht ze min of meer op kantoortijden werkten.quote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
AR belt/mailt doorgaans wat later op de dag. Tussen 16 en 18 uur is 'normaal', maar ik ben ook nog wel is om 20 uur gebeld. Er is nog hoop
Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
AR belt/mailt doorgaans wat later op de dag. Tussen 16 en 18 uur is 'normaal', maar ik ben ook nog wel is om 20 uur gebeld. Er is nog hoop
Ik heb er wel eens tot na 9 uur gezetenquote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Beste Suikerbiet,quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef suikerbiet het volgende:
Weet iemand of je bij een bandenwissel het punt waar de banden gewisseld worden moet zien als een afleveradres? Of is dat gewoon hetzelfde als het ophaaladres?
Suikerbiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |