De LM in Breukelen doet nogal moeilijk. Je moet altijd even goed kijken hoe en wat je uitvoert, voordeel is wel dat je niet op schade hoeft te controleren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Hoeft nooit! Ik reed tot nu toe steeds voor dezelfde LM, enige waar ik ooit op heb moeten letten is kmstand en brandstofpijl. Damn, dit voelt alsof ik voor het eerst aan het werk ga.
Klinkt alsof je weet dat je knap bent ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, tnx voor de info. Tot nu toe kom ik steeds overal wel als ik even met mijn wimpers knipper, mijn haar rond mijn vinger draai en het vriendelijk vraag aan de eerste de beste persoon achter een balie.We zien wel. Ik ben in een onverschillige doch goede bui, zal morgen ook nog wel zo zijn.
Zonde van de moeite. Ik heb een half jaar mijn beschikbaarheid op nee gezet, nooit wat van gehoordquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ik deed altijd week dichtgooien, en als het dan bijvoorbeeld dinsdag was, dan zette ik mijn beschikbaarheid voor maandag open. Zo was ik op papier toch elke week minimaal één dag beschikbaar geweest
Je moet er op letten. Je mag namelijk niet rijden zonder (origineel) rij- en kentekenbewijs. Dus dat moet aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Hoeft nooit! Ik reed tot nu toe steeds voor dezelfde LM, enige waar ik ooit op heb moeten letten is kmstand en brandstofpijl. Damn, dit voelt alsof ik voor het eerst aan het werk ga.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moet er op letten. Je mag namelijk niet rijden zonder (origineel) rij- en kentekenbewijs. Dus dat moet aanwezig zijn.
Nu is er een grote LM die kopietjes meegeeft, die betalen dan ook fijn de boete als je wordt aangehouden. Maar als er geen kentekenbewijs aanwezig is moet je dat even opsnorren bij de desbetreffende persoon, of Autoreset bellen om dat even door te geven.
Het wordt niet bepaald gewaardeerd als je zelf belt. Als er iets niet in orde is, bel dan altijd Autoreset. Zij bellen wel voor je.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]Weet ik dat ook weer.
Ik heb telefoonnummers van alle adressen morgen, dus moet goed komen.
Weet ik, maar ik weet ook dat me dan geadviseerd kan worden zelf even te bellen, en dan is het wel handig die nummers bij de hand te hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het wordt niet bepaald gewaardeerd als je zelf belt. Als er iets niet in orde is, bel dan altijd Autoreset. Zij bellen wel voor je.
Heb ze alleen gebeld i.v.m. een file en een keer tanken (en uiteraard om die schade door te geven..), verder heb ik ze nooit nodig gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet ook dat me dan geadviseerd kan worden zelf even te bellen, en dan is het wel handig die nummers bij de hand te hebben.AR weet ook nooit wat, namelijk.
Succes, en verdwaal nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef CrosbyStills het volgende:
JAJAJA m'n eerste rit morgen!
Welgeteld 7 min
Komt door die zinnige verhalen die we te vertellen hebbenquote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef CrosbyStills het volgende:
JAJAJA m'n eerste rit morgen!
Welgeteld 7 min
Waarom huur je daar een hiker voor dan? Je kunt toch gewoon even met 2 karren op en neer, kwartiertje werk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Afstand is niet groter denk ik hè
Ik heb eens een rit van 350 meter gedaan. Zal wel goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom huur je daar een hiker voor dan? Je kunt toch gewoon even met 2 karren op en neer, kwartiertje werk.
Ja ik moest laatst ook vier kilometer rijden, binnen Groningen. Compleet zinloos, maar ach, toch anderhalf uur van weten te maken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom huur je daar een hiker voor dan? Je kunt toch gewoon even met 2 karren op en neer, kwartiertje werk.
Bandenwissels gaan op basis van contract. Dan wordt de hele vloot voor een bepaald bedrag gewisseld, en daar zit ook de service van het ophalen en afleveren bij in. Als het te duur was, dan zou men het niet laten uitvoeren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
Wat dacht je van 173 km rijden voor een bandenwisseltje dan....
Ons werk is grotendeels gebaseerd op luiheid van een ander
Ik deed eens vier keer op één dag Groningen - Glimmen. Mocht ik vier auto's bij één bedrijf afleveren, en telkens met de bus terug. Toch 6 uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja ik moest laatst ook vier kilometer rijden, binnen Groningen. Compleet zinloos, maar ach, toch anderhalf uur van weten te maken.
Interessant, wist ik nog niet...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
Bandenwissels gaan op basis van contract. Dan wordt de hele vloot voor een bepaald bedrag gewisseld, en daar zit ook de service van het ophalen en afleveren bij in. Als het te duur was, dan zou men het niet laten uitvoeren.
Ik ook. Van beginadres 200 meter lopen vanaf bushalte, vanaf eindadres 150 meter naar diezelfde halte.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb eens een rit van 350 meter gedaan. Zal wel goedkoper zijn.
De lokale KwikShit zal het ongetwijfeld kunnen, maar leasemij's hebben vaak afspraken met één bepaalde onderneming. Bovendien zijn die wissels ook niet voor de grote maatschappijen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Interessant, wist ik nog niet...
Maar vanuit milieu oogpunt is het complete onzin, om 150 km te rijden voor wat een lokale kwikshit ook kan
Ik mis die bandenwissels in Putten. Dat waren echt de meest avontuurlijke rittenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Bandenwissels gaan op basis van contract. Dan wordt de hele vloot voor een bepaald bedrag gewisseld, en daar zit ook de service van het ophalen en afleveren bij in. Als het te duur was, dan zou men het niet laten uitvoeren.
Toen ik er was, was er wel iemand die bij de wasstraat de bocht te krap had genomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ik mis die bandenwissels in Putten. Dat waren echt de meest avontuurlijke rittenZandbak crafters ophalen uit gehuchten en die monteurs die er ook helemaal niks van snappen. Vervolgens met z'n allen door de wasstraat, oneindig warme chocolademelk, bandjes eronder en gaan!
![]()
En wie van het forum was daar toen die keer bij toen een andere hiker met z'n verlengde Crafter een paal had geraakt? Wat was hij zuur zeg, iedereen kon weer gaan maar hij blijf alleen achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |