SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Bedankt man.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
René, ik ben blij dat je geniet van deze wedstrijd.
Dat heb ik Bruma wel zien doen maar dat ging per ongeluk.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat hij op Immers' enkel stampte.
Dus Cocu brengt iets voor niets.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef GGMM het volgende:
Bakkali er af.
Ik wist niet eens dat die er in stond.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je wel ''gaan posten, maar je bent gewoon een domme mongool.
Omdat het niveau daar te laag voor is.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom eigenlijk geen eigen topicreeks voor deze wedstrijd?
Het zijn middenmoters.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En waarom wel?quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Club uit het rechter rijtje... dat heeft geen eigen reeks nodig.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Speelde vandaag toch erg goed hoor!quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Was een fijn doelpunt trouwens. Maher moet vaker zo scoren.quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Dat was Rekik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat hij op Immers' enkel stampte.
twitter:DiederikSmit twitterde op zondag 01-12-2013 om 15:51:56De laatste keer dat PSV een wedstrijd won, was nog vóór de aankomst van Willem I op het strand van Scheveningen. #feypsv reageer retweet
Dat was inderdaad ook mijn gedachtequote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse is de naaste concurrent van Ajax momenteel
Vuurwerk was best indrukwekkend anders. Dat wordt spelersbusje opwachten denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De boze (en treurige) actie van de PSV-fans gisteren heeft geen effect met zich meegebracht. Iemand die weet wat het volgende hoofdstuk van dit project gaat worden?
Elke maandag om 10 uur 'Dansen met Adam' op FOXsports 1?quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
PSV kan wel een type Toivonen gebruiken.
PSV is thuis wel redelijk sterk, in uitwedstrijden is het drama inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Vasion het volgende:
Ploegen die dit seizoen niet van PSV kunnen winnen!!
GVD. Gelukje dat wij ze op hun top troffen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Vasion het volgende:
Ploegen die dit seizoen niet van PSV kunnen winnen!!
Van PSV staan er nu gewoon 2 teveel op het veld.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rekik had ook al rood moeten krijgen.
Dat is eerstejaarsvakken kennis, dat weet ik allemaal niet meer hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op zondag 01-12-2013 om 15:51:56De laatste keer dat PSV een wedstrijd won, was nog vóór de aankomst van Willem I op het strand van Scheveningen. #feypsv reageer retweet
Alleen missen zijn de swekker van Twente.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef TwenteFC het volgende:
PSV voetbalt als Twente vorig seizoen, constant terug en om het op safe te spelen daarna ook nog even naar de keepert spelen. Om vervolgens elke bal die naar voren moet te verneuken.
Alsjeblieft niet.. dat word nog erger dan rutten toenquote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vuurwerk was best indrukwekkend anders. Dat wordt spelersbusje opwachten denk ik.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen missen zijn de swekker van Twente.
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dat had de regie dus fout toentertijd.
Werd ook aangegeven tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens Fox wel ja. Blijkbaar niet.
Dat dacht ik dus ook!quote:
Volgens liveuitslagen.nl in ieder geval welquote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt?Want dat zou wel echt een legendarische blunder zijn.
die kijken ook tvquote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgens teletekst had ie ook al geel
Aight, moment.quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand Koeman even een tweet sturen.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens liveuitslagen.nl in ieder geval wel
quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgens teletekst had ie ook al geel
quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Bastiefcg het volgende:
flashscore zegt ook dat hiljemark geel heeft.
Volgens VI ookquote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens Fox wel ja. Blijkbaar niet.
Met welk doel? Cocu voor lul zetten?quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misschien is Adriaanse naast Cocu niet zo'n gek idee..
ALWEER benadeelt door de scheids. Moet echt niet gekker wordenquote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Bastiefcg het volgende:
flashscore zegt ook dat hiljemark geel heeft.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef ulq het volgende:
Wtf Hiljemark heeft net zijn 2e kaart gekregen maar hij is er niet afgestuurd?
livescore ook ja. Dat niemand het doorheeft.quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens liveuitslagen.nl in ieder geval wel
Jep. En de scheids heeft het nog gecontroleerd. Dus óf hij heeft de verkeerde naam opgeschreven in de 28e minuut of de media hebben het allemaal fout.quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef ulq het volgende:
Het nieuws van tegenwoordig. Iemand roept wat (FOX nu dus), de rest roept het na.quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef ulq het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand Koeman even een tweet sturen.
twitter:ggmm_ggmm twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:01:30@Koeman1963 Je hebt echt geHAKt gemaakt van PSV vandaag!!
![]()
reageer retweet
Nee ik had het onthouden en wou het hier ff checken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het nieuws van tegenwoordig. Iemand roept wat, de rest roept het na.
Of het begint pas, straks bestormen Willie en René de spelersbus.quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat we kunnen vaststellen dat de revolutie bij PSV is mislukt.
Nieuw omkoopschandaal?quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef ulq het volgende:
Haha, twee keer geelquote:
Ik kijk wel ffquote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
WTF daar staat het inderdaad ookIemand die kan terugspoelen om te kijken?
Nee het geluid staat uitquote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het nieuws van tegenwoordig. Iemand roept wat (FOX nu dus), de rest roept het na.
Waarvan akte.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij PSV twitter staat niks over Hiljemark.
Die zijn al naar huis gegaan dus dat is niet raar.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij PSV twitter staat niks over Hiljemark.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel mooi zijn als Hiljemark zometeen zijn 3e gele kaart pakt.
Net als Simunicquote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:
of als hij scoort, ben dan benieuwd...quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Ja je kon dus nauwelijks zien of hij ECHT een kaart gaf.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
WTF daar staat het inderdaad ookIemand die kan terugspoelen om te kijken?
Ja, want het is nu nog relevant nu hij de wedstrijd al verneukt heeftquote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
Als Hiljemark inderdaad twee gele kaarten heeft wil ik geen PSV'er meer horen over dat het door de scheidsrechter kwam
Dat is een Kroat (ik denk Simunic) eens overkomen op t WK tegen Australiëquote:
Twintig minuten met 9 man spelen wordt een slachting. Dan ga je gewoon met 6-1 naar huis of zo.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, want het is nu nog relevant nu hij de wedstrijd al verneukt heeft
Los van het feit dat het nergens op zou slaan is de wedstrijd allang gespeeld dus dat gaat niet echt op.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
Als Hiljemark inderdaad twee gele kaarten heeft wil ik geen PSV'er meer horen over dat het door de scheidsrechter kwam
Was een overtreding van Tamata maar de regie gaf de gele kaart aan Hiljemark. Fout ligt bij Fox dus.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef ulq het volgende:
Nee ik had het serieus gewoon onthouden en ik dacht zo wtf hoezo gaat ie er niet af. Maar ik ben blijkbaar dus niet de enige die het zo onthouden heeft
Rare kwaliteitquote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de scheids alleen geen kaart trekken
Dat zeg ik, tegenwoordig hoeft iemand, FOX nu dus, maar wat de wereld in te brengen en iedereen roept het ongecontroleerd na.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
"Rustig maar schatje. Kus?"quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, doe dat lekker thuis.
AZ speelde bijna een hele wedstrijd met 9 man vorige week.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twintig minuten met 9 man spelen wordt een slachting. Dan ga je gewoon met 6-1 naar huis of zo.
Op het liveverslag van AD staat het ook. 27e en 70e minuut als ik effe snel door het verslag zoek.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je kon dus nauwelijks zien of hij ECHT een kaart gaf.
Makali is een teringdebiel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de teksten van Schaars na de wedstrijd.
Harde woorden gevallen in de kleedkamer denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Roda =/= Feyenoord thuisquote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ speelde bijna een hele wedstrijd met 9 man vorige week.
nieuwe doofpotaffairequote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
Teletekst heeft ook weer aangepast, nu 1x geel.
quote:
Dan hoeft het nog niet minecraft te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele wedstrijd in 1080i opnemen
gewoon 400x230 ofzo
Ah toch niet dus dan...quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Boetius een salto maakt?quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
PSV had echt al 5 keer rood kunnen/moeten hebben![]()
Pindakaas gegeten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoe is dat eigenlijk gegaan met de 'actie' van de harde kern van PSV gisteren?
PSV en harde kernquote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nee, de regie had het in de eerste helft vermeldt terwijl het niet zo was.quote:
Ze hebben een tienduizendklapper afgestoken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is gewoon geel hoor.quote:
Ehm tuurlijk wel, als je al 64bit dithered gifjes opslaat wel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan hoeft het nog niet minecraft te zijn.
Nee Arias en Rekik die een aantal keer de overtreding voor de tweede geel maakt, en Hiljemark die met 2 keer geel er niet wordt afgestuurdquote:
De harde kern van PSV staan nu bij de supermarkt potten pindakaas te kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:06:34Heeft Hiljemark nou twee keer geel gehad of niet, vragen @bart_hoffman en ik ons af? reageer retweet
Die kwamen potjes pindakaas langsbrengen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hiljemark heeft maar 1 geel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee Arias en Rekik die een aantal keer de overtreding voor de tweede geel maakt, en Hiljemark die met 2 keer geel er niet wordt afgestuurd![]()
4 dan
Hehe.quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
De harde kern van PSV staan nu bij de supermarkt potten pindakaas te kopen.
Oohjeequote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik weet het ook niet meer.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:06:34Heeft Hiljemark nou twee keer geel gehad of niet, vragen @bart_hoffman en ik ons af? reageer retweet
GIng niet door bij gebrek aan een harde kern.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Omdat de selectie efkes gewisseld moet worden?quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kwamen potjes pindakaas langsbrengen.![]()
Hoe treurig wil je het hebben.
Maar Makali is nog steeds een inconsequente teringdebiel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
11 tegen 11 had Feyenoord ook wel gewonnen hoor, PSV is gewoon heel slecht
Wat ludiek zeg.quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
wat?quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je twee keer geel wordt gegeven heb je twee gele kaarten, snap je dat
echt?quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Makkeliequote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Makali is nog steeds een inconsequente teringdebiel.
Dat klopt. En lelijk. Met zijn hoofd.quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen topper inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom brachten ze ook pepers langsquote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat de selectie efkes gewisseld moet worden?
Zeer symbolisch allemaal.
Dat hoor ik hier de hele tijd maar snappen doe ik het niet. Die van Arias was zelfs een halve meter van Boetius vandaan. Dat hij toch besloot te springen is een ander verhaalquote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee Arias en Rekik die een aantal keer de overtreding voor de tweede geel maakt, en Hiljemark die met 2 keer geel er niet wordt afgestuurd![]()
4 dan
Nee, omdat er meer power moet zijn ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat de selectie efkes gewisseld moet worden?
Zeer symbolisch allemaal.
Peperstreet? Dat brengt de spelers aan het huilen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom brachten ze ook pepers langs
Had ook nergens op geslagen omdat juist Clasie daar raar aan het doortrappen was en het klemmen ook wel meeviel.quote:
Baas.quote:
Ondanks die 2 penals alles behalve een thuisfluiterquote:
Daar lijkt het niet op, maar dat is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog even los van voor welke club hij al dan niet zou fluiten..Makkelie krijgt natuurlijk een mega slecht rapport als hij vergeten is Hiljemark weg te sturen.
Dus niet over dat jeugdige jochie wat totaal niet kon voetballen en maar gewisseld moest worden?quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat er meer power moet zijn ofzo.
Zal wel van die reclame zijn dat dat jochie z'n bal op Advocaat z'n balkon gooit.
Co Adriaansequote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Welke idioot heeft gezegd dat Mathijsen in oranje moet?![]()
We waren er allang uit dat ie in de 1e helft geen kaart gehad heeft hoor. Foutje van een stagaire bij Fox.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog even los van voor welke club hij al dan niet zou fluiten..Makkelie krijgt natuurlijk een mega slecht rapport als hij vergeten is Hiljemark weg te sturen.
Iemand met te veel fantasie.quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden ook Lambiek langs kunnen brengen, maar dat ging zelfs de harde kern te ver.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Peperstreet? Dat brengt de spelers aan het huilen.
Koeman.quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Adriaanse.quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Co, de Thijs en Douglasquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Duidelijk 2 x geel dus. Competitievervalsingquote:
Bewijs?quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef eight het volgende:
[..]
Duidelijk 2 x geel dus. Competitievervalsing
quote:
En, gaat hij de gang op?quote:
Ik moet nog ff schijten, kan wel wat voor je meenemenquote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een verschrikkelijke honger.
PSV thuis is een ander verhaal dan in uitwedstrijden. Gelijkspel moet kunnenquote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk troggelt PSV volgende week wel Vitesse punten af maar zie het niet gebeuren.
quote:
Wellicht stelt Cocu volgende week 4 vleugelspelers op met Narsinghquote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk troggelt PSV volgende week wel Vitesse punten af maar zie het niet gebeuren.
Ik lust geen wc papierquote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff schijten, kan wel wat voor je meenemen
was allemaal gewoon terecht hoorquote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
Lucky feyenoord, altijd een thuisfluter.
Ok.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ook nergens op geslagen omdat juist Clasie daar raar aan het doortrappen was en het klemmen ook wel meeviel.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
Lucky feyenoord, altijd een thuisfluter.
Oke.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord is ook niks, ze hebben geluk dat PSV nog meer uit vorm is. Ajax zou hier nu moeiteloos winnen.
Volgens mij kreeg hij geen geel maar de regie van de tv zei van wel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoe zit dat nou met hiljemark zn kaarten? Ik heb overal gelezen dat hij al de eerste helft geel pakte
who gives a fuckquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord is ook niks, ze hebben geluk dat PSV nog meer uit vorm is. Ajax zou hier nu moeiteloos winnen.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:14:1786e minuut; en weer trekt Makkelie geel. Dit keer voor Schaars. #feypsv reageer retweet
Mwah toen had Feyenoord het lastig tot en met die kans van Arias, daarna was het weer 3x niksquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel, ook na die 0-1 werd het niet echt beter
En gewoon WEER terecht.quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:14:1786e minuut; en weer trekt Makkelie geel. Dit keer voor Schaars. #feypsv reageer retweet
95% danquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2e penal was niet 100% penal
Haha. Huilen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stemmingmakerij van PSVquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als het mee zit bedoel je. Als het tegen zit verliezen ze er 5.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Programma PSV de eerstvolgende 5 wedstrijden. Als het een beetje tegenzit verliezen ze er 4 van.
za 7-12 20.45 PSV - Vitesse Ere
zo 15-12 16.30 FC Utrecht - PSV Ere
zo 22-12 16.30 PSV - ADO Den Haag Ere
zo 19-1 16.30 Ajax - PSV Ere
za 25-1 20.45 PSV - AZ Ere
Je bent de eerste die dit aanhaalt. Bedankt.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Programma PSV de eerstvolgende 5 wedstrijden. Als het een beetje tegenzit verliezen ze er 4 van.
Frustratie bij de officiele twitteraarquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ze tegen Vitesse maar winnen dan.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Als het even tegen zitquote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Gezellig.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Dat is echt een gruwelijk zwaar programma. Utrecht 50/50, ADO moeten ze kunnen hebben maar die andere drie zie ik ze best verliezenquote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Van Utrecht en ADO winnen ze wel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Als ze maar verliezen van Vitesse en niet van ajax vind ik verder alles best.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Geen dankquote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dit aanhaalt. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |