Roda =/= Feyenoord thuisquote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ speelde bijna een hele wedstrijd met 9 man vorige week.

nieuwe doofpotaffairequote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
Teletekst heeft ook weer aangepast, nu 1x geel.

quote:

Dan hoeft het nog niet minecraft te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele wedstrijd in 1080i opnemen
gewoon 400x230 ofzo

Ah toch niet dus dan...quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de scheids alleen geen kaart trekken

Omdat Boetius een salto maakt?quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
PSV had echt al 5 keer rood kunnen/moeten hebben

Pindakaas gegeten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoe is dat eigenlijk gegaan met de 'actie' van de harde kern van PSV gisteren?

PSV en harde kernquote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

Nee, de regie had het in de eerste helft vermeldt terwijl het niet zo was.quote:

Ze hebben een tienduizendklapper afgestoken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

Is gewoon geel hoor.quote:

Ehm tuurlijk wel, als je al 64bit dithered gifjes opslaat wel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan hoeft het nog niet minecraft te zijn.

Nee Arias en Rekik die een aantal keer de overtreding voor de tweede geel maakt, en Hiljemark die met 2 keer geel er niet wordt afgestuurdquote:

De harde kern van PSV staan nu bij de supermarkt potten pindakaas te kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de teksten van Schaars na de wedstrijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |