Nieuw omkoopschandaal?quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef ulq het volgende:
Wtf Hiljemark heeft net zijn 2e kaart gekregen maar hij is er niet afgestuurd?

Haha, twee keer geelquote:

Ik kijk wel ffquote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
WTF daar staat het inderdaad ookIemand die kan terugspoelen om te kijken?

Nee het geluid staat uitquote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het nieuws van tegenwoordig. Iemand roept wat (FOX nu dus), de rest roept het na.

Waarvan akte.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij PSV twitter staat niks over Hiljemark.

Die zijn al naar huis gegaan dus dat is niet raar.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij PSV twitter staat niks over Hiljemark.

quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel mooi zijn als Hiljemark zometeen zijn 3e gele kaart pakt.

Net als Simunicquote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:

of als hij scoort, ben dan benieuwd...quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:

Ja je kon dus nauwelijks zien of hij ECHT een kaart gaf.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
WTF daar staat het inderdaad ookIemand die kan terugspoelen om te kijken?

Ja, want het is nu nog relevant nu hij de wedstrijd al verneukt heeftquote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
Als Hiljemark inderdaad twee gele kaarten heeft wil ik geen PSV'er meer horen over dat het door de scheidsrechter kwam

Dat is een Kroat (ik denk Simunic) eens overkomen op t WK tegen Australiëquote:

Twintig minuten met 9 man spelen wordt een slachting. Dan ga je gewoon met 6-1 naar huis of zo.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, want het is nu nog relevant nu hij de wedstrijd al verneukt heeft

Los van het feit dat het nergens op zou slaan is de wedstrijd allang gespeeld dus dat gaat niet echt op.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
Als Hiljemark inderdaad twee gele kaarten heeft wil ik geen PSV'er meer horen over dat het door de scheidsrechter kwam

Was een overtreding van Tamata maar de regie gaf de gele kaart aan Hiljemark. Fout ligt bij Fox dus.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef ulq het volgende:
Nee ik had het serieus gewoon onthouden en ik dacht zo wtf hoezo gaat ie er niet af. Maar ik ben blijkbaar dus niet de enige die het zo onthouden heeft

Rare kwaliteitquote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de scheids alleen geen kaart trekken

Dat zeg ik, tegenwoordig hoeft iemand, FOX nu dus, maar wat de wereld in te brengen en iedereen roept het ongecontroleerd na.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de scheids alleen geen kaart trekken

"Rustig maar schatje. Kus?"quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, doe dat lekker thuis.

AZ speelde bijna een hele wedstrijd met 9 man vorige week.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twintig minuten met 9 man spelen wordt een slachting. Dan ga je gewoon met 6-1 naar huis of zo.

Op het liveverslag van AD staat het ook. 27e en 70e minuut als ik effe snel door het verslag zoek.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je kon dus nauwelijks zien of hij ECHT een kaart gaf.

Makali is een teringdebiel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de teksten van Schaars na de wedstrijd.

Harde woorden gevallen in de kleedkamer denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de teksten van Schaars na de wedstrijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |