SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Bedankt man.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
René, ik ben blij dat je geniet van deze wedstrijd.
Dat heb ik Bruma wel zien doen maar dat ging per ongeluk.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat hij op Immers' enkel stampte.
Dus Cocu brengt iets voor niets.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef GGMM het volgende:
Bakkali er af.
Ik wist niet eens dat die er in stond.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je wel ''gaan posten, maar je bent gewoon een domme mongool.
Omdat het niveau daar te laag voor is.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom eigenlijk geen eigen topicreeks voor deze wedstrijd?
Het zijn middenmoters.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En waarom wel?quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Club uit het rechter rijtje... dat heeft geen eigen reeks nodig.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Speelde vandaag toch erg goed hoor!quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Was een fijn doelpunt trouwens. Maher moet vaker zo scoren.quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Dat was Rekik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat hij op Immers' enkel stampte.
twitter:DiederikSmit twitterde op zondag 01-12-2013 om 15:51:56De laatste keer dat PSV een wedstrijd won, was nog vóór de aankomst van Willem I op het strand van Scheveningen. #feypsv reageer retweet
Dat was inderdaad ook mijn gedachtequote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse is de naaste concurrent van Ajax momenteel
Vuurwerk was best indrukwekkend anders. Dat wordt spelersbusje opwachten denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De boze (en treurige) actie van de PSV-fans gisteren heeft geen effect met zich meegebracht. Iemand die weet wat het volgende hoofdstuk van dit project gaat worden?
Elke maandag om 10 uur 'Dansen met Adam' op FOXsports 1?quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
PSV kan wel een type Toivonen gebruiken.
PSV is thuis wel redelijk sterk, in uitwedstrijden is het drama inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Vasion het volgende:
Ploegen die dit seizoen niet van PSV kunnen winnen!!
GVD. Gelukje dat wij ze op hun top troffen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Vasion het volgende:
Ploegen die dit seizoen niet van PSV kunnen winnen!!
Van PSV staan er nu gewoon 2 teveel op het veld.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rekik had ook al rood moeten krijgen.
Dat is eerstejaarsvakken kennis, dat weet ik allemaal niet meer hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op zondag 01-12-2013 om 15:51:56De laatste keer dat PSV een wedstrijd won, was nog vóór de aankomst van Willem I op het strand van Scheveningen. #feypsv reageer retweet
Alleen missen zijn de swekker van Twente.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef TwenteFC het volgende:
PSV voetbalt als Twente vorig seizoen, constant terug en om het op safe te spelen daarna ook nog even naar de keepert spelen. Om vervolgens elke bal die naar voren moet te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |