SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit zelf een bijzonder rare post.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had een bijzonder rare post op Fok! geplaatst en was toen spoorloos verdwenen thuis. Toen werd René ook op het matje geroepen door de politie omdat ze hem verdachten van een ontvoering.![]()
En dan te bedenken dat ik deze week amper op Fok! heb gezeten. Het doet iets met een mens.
Dat dan weer niet maar opeens geen wapen meer of geen gearquote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sta je opeens tegen een vijand op te springen.
Ja blijkbaar is er toch animo voor die onzin.quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat er zoveel aandacht is.
Ze strijden om een plekje voor de play-offs.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt weer 40-45 minuten aftasten.
Triest dat er geen dekselse visserzoon bij Kuijt staat.quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel hebben jullie al weggekrast
Mooi hoe ze altijd PSV als de wedstrijd van het jaar zienquote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef sonnyspek het volgende:
DE KUIP MOOISTE STADION VAN NEDERLAND, WAT EEN SFEER
Jij bent echt dom.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi hoe ze altijd PSV als de wedstrijd van het jaar zien
hou je bek dichtquote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik moest dat liedje vertalen voor school
einde willekeurig berichtje
Ik denk door dat incidentje van 3 jaar geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
''De verdediging is zo lek als een mandje!''quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel hebben jullie al weggekrast
Inderdaad enorm belachelijk. Zo'n goede club is 't helemaal niet.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik denk door dat incidentje van 3 jaar geleden.
Wij maken ons niet druk om subtoppertjes.quote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
preciesajacieden gaan het ook nog ontkennen.
Wat een held is het toch.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel had al een bingo ver voor Derksen en Genee dit hadden.
Ik ga hier geen grap over maken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoordsfeer: *Vuurwerk* "Heujjj!"
Tom zit op de tribunequote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoordsfeer: *Vuurwerk* "Heujjj!"
Gewoon slecht man.quote:
PSV heeft vaak een betere selectie dan Feyenoord, maar ze laten zich altijd bovengemiddeld intimideren in de Kuip. PSV is gewoon echt bang daar als het publiek te keer gaat. Dat weten de Feyenoordsupporters maar al te goed natuurlijk en doen ze er nog een schepje bovenop.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje zoekende hoe of watquote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Karina, weer bezig met je Dunmer?Hoe wil je je char gaan ontwikkelen?
Vitesse, Twentequote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
Het verschil tussen Ajax en de rest van de competitie is wel heel groot.
Vitesse? Volgens mij heeft Ajax daar nog best een flinke kluif aan.quote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
Vitesse heeft wel Peter Bosz.quote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
Komen in de buurt.quote:
Gaan het op de lange termijn toch af laten weten natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vitesse? Volgens mij heeft Ajax daar nog best een flinke kluif aan.
Hey paul gefeli.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Paul het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ten Napel niet standaard de topwedstrijden doet
Meestal dat opgebaarde lijk Reitsema ja.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Paul het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ten Napel niet standaard de topwedstrijden doet
quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
D'r is echt helemaal niks meer over van PSV, terwijl ze in het begin eigenlijk geweldig waren. Apart.
2 wedstrijden ja. Met veel enthousiasme.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
D'r is echt helemaal niks meer over van PSV, terwijl ze in het begin eigenlijk geweldig waren. Apart.
Dunmer leent zich uitstekend voor rogue/assassin en spellswordquote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje zoekende hoe of watNog niet zo heel veel gespeeld. Even opzoeken hoe het allemaal werkt met de skills en dat soort dingen. Nu loop ik nog 'blind' zomaar wat te doen.
Mwah.... ook Ajax heeft genoeg geblunderd dit seizoen. Hebben Groningen niet eens opzij kunnen zetten.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaan het op de lange termijn toch af laten weten natuurlijk.
Idd, je snapt toch niet wie dat bedacht heeft bij FOX dat Reitsema de topwedstrijden moet doen. Die man is zo saai!quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal dat opgebaarde lijk Reitsema ja.
Alsof dat in Skyrim boeitquote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dunmer leent zich uitstekend voor rogue/assassin en spellsword
Dat was een ander Ajax.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mwah.... ook Ajax heeft genoeg geblunderd dit seizoen. Hebben Groningen niet eens opzij kunnen zetten.
Dit is toch ook een wedstrijd in de marge.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb overigens vannacht nog op Fox wat Engels en Italiaanse wedstrijden in de marge gezien. Die pelen echt nog 2x zo goed als dit. En dat zijn dan degradatiekandidaten of championship teams.
Eens met deze post.quote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft vaak een betere selectie dan Feyenoord, maar ze laten zich altijd bovengemiddeld intimideren in de Kuip. PSV is gewoon echt bang daar als het publiek te keer gaat. Dat weten de Feyenoordsupporters maar al te goed natuurlijk en doen ze er nog een schepje bovenop.
Rogue vond ik nooit zo geweldig (in WoW dan). Ik kijk wel effequote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dunmer leent zich uitstekend voor rogue/assassin en spellsword
Ook al was het twee wedstrijden. Positiespel verleer je niet zomaar.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 wedstrijden ja. Met veel enthousiasme.
Dit.quote:
Ongekend iddquote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef sonnyspek het volgende:
DE KUIP MOOISTE STADION VAN NEDERLAND, WAT EEN SFEER
Blijkbaar zien mensen hem als een goede commentator. Terwijl die man totaal geen emotie toont.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, je snapt toch niet wie dat bedacht heeft bij FOX dat Reitsema de topwedstrijden moet doen. Die man is zo saai!
Ah, dus dat is het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo geweldig was dat positiespel niet hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook al was het twee wedstrijden. Positiespel verleer je niet zomaar.
Het is een richting die je op kunt gaan he. Ik koos in Morrowind nooit een vaste class maar koos m'n eigen skills die ik wilde ontwikkelen, zoals m'n Altmer Spearwarrior met Destruction bijv.quote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Alsof dat in Skyrim boeit
je leeft nog in morrowind jij
De tweede divisie van Engeland weleens gekeken?quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb overigens vannacht nog op Fox wat Engels en Italiaanse wedstrijden in de marge gezien. Die pelen echt nog 2x zo goed als dit. En dat zijn dan degradatiekandidaten of championship teams.
Jawel. 10x beter dan wat ze nu laten zien.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo geweldig was dat positiespel niet hoor.
interessant man.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is een richting die je op kunt gaan he. Ik koos in Morrowind nooit een vaste class maar koos m'n eigen skills die ik wilde ontwikkelen, zoals m'n Altmer Spearwarrior met Destruction bijv.
Eens moest een eerste keer zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, ik hoor alleen maar uitsupporters.
Championshipquote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb overigens vannacht nog op Fox wat Engels en Italiaanse wedstrijden in de marge gezien. Die spelen echt nog 2x zo goed als dit. En dat zijn dan degradatiekandidaten of championship teams.
Dan ben je para brotha. Ik hoor alleen maar WE LOVE YOU FEYENOORD WE DOquote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, ik hoor alleen maar uitsupporters.
Kan nog steeds niet tippen aan het positiespel van Ajax hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel. 10x beter dan wat ze nu laten zien.
Ik vergelijk het ook niet met Ajax.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nog steeds niet tippen aan het positiespel van Ajax hoor.
Bovenaan deze paginaquote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Waar zijn de praatjes nou?
quote:Op zondag 1 december 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kampioenschap wel weer binnen lijkt me.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Al wordt het 5-1 nu, fok die haters
Je laat je weer kennen,quote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Waar zijn de praatjes nou?
Doe niet domquote:Op zondag 1 december 2013 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Al wordt het 5-1 nu, fok die haters
Als JE, zoals HUN, dan ben JE, een STELLETJE?.... ? wtf?quote:Op zondag 1 december 2013 14:52 schreef hafcfan het volgende:
Als je zo juicht als hun dan ben je een stelletje autisten.
Het erge is dat Schaken hem niet passeren.quote:Op zondag 1 december 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tamata kan er echt geen klote van.
Zag jij hem ook vallen?quote:Op zondag 1 december 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
ADAM MAHER JONGE JONGE JONGE WAT EEN LAST VALT VAN DE SCHOUDER VAN PHILILP COCU
Echt hèquote:Op zondag 1 december 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
ADAM MAHER JONGE JONGE JONGE WAT EEN LAST VALT VAN DE SCHOUDER VAN PHILILP COCU
Die zal de boel wel even wakker kraaien ja.quote:Op zondag 1 december 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Mulder zal zo'n bal ook echt nooit tegenhouden.Blij dat Hahn komt volgend seizoen.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ontzettend.
Al vind ik het wel mooi om te zien in dit geval.
lol watquote:Op zondag 1 december 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De gifbeker wordt achtergelaten door PSV in De Kuip.
Nadat hij Pelle erbij heeft genaaid misschien.quote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
wel grappig dat die psb lui hier nu al bijna doen alsof het lek boven is.
Bruma krijgt nog rood deze wedstrijd.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En deze noem ik de ronaldowannabee.gif
[ afbeelding ]
Als ze blijven scoren ga ik met plezier door hoorquote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, jij.
Maar ga vooral door. Ik vermaak me er wel mee.
Met 10 man of met Zanka op de plek van Bruma, dat maakt niet uitquote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
wel grappig dat die psb lui hier nu al bijna doen alsof het lek boven is.
Bruma krijgt nog rood deze wedstrijd.
Die Humberto's in de hoek zijn baasquote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
En deze noem ik de ronaldowannabee.gif
[ afbeelding ]
9de als ze verliezen iddquote:Op zondag 1 december 2013 14:55 schreef hafcfan het volgende:
Waar staat Feyenoord in het ergste geval voor hun? 9e ofzo
Dat is een prima plek voor Feyenoord. Misschien moeten ze het maar huldigen alvast.quote:Op zondag 1 december 2013 14:55 schreef hafcfan het volgende:
Waar staat Feyenoord in het ergste geval voor hun? 9e ofzo
Ik heb vannacht enorm veel aparte dingen gedroomd in diverse afzonderlijke verhalen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt je boekie traumdeutung opengeslagen over vannacht dat je zo stellig bent of wat?
Crisis in Rotterdam. Alweer.quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat volgende week verliezen in Heerenveen.
De wedstrijd van het jaar voor de Ajacieden in Heerenveen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat volgende week verliezen in Heerenveen.
Harry? Van de Sunweb?quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds zijn interview met Harry Vermeegen haalt hij zijn niveau niet meer. He Harry.
Kijk je geen PSV?quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur domineert in Arnhem, publiek (voor zover dat er is) fluit.
Ook voor Rens denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De wedstrijd van het jaar voor de Ajacieden in Heerenveen.
Vraag me echt af wat die nog te zoeken heeft in de basisquote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Vasion het volgende:
Vilhena_!
Nog niets laten zien behalve fouten
Hij was 6 weken geblesseerd hèquote:Op zondag 1 december 2013 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
Speelt Bojan nog bij Ajax ja? Zie net dat die ook nog gescoord heeft.
Wil net zeggen, die anderhalve aardappel die daar op de tribunes zit.quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur domineert in Arnhem, publiek (voor zover dat er is) fluit.
Bojan gaat loskomenquote:Op zondag 1 december 2013 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
Speelt Bojan nog bij Ajax ja? Zie net dat die ook nog gescoord heeft.
Ja allemaal niggaz nemen credits voor mijn gifjes, kan nu niet meerquote:Op zondag 1 december 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Humberto's in de hoek zijn baas
quote:
De keuze was makkelie voor de knvbquote:Op zondag 1 december 2013 14:58 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom krijgt Makkelie dit duel toegewezen na dat duel van vorig weekend?
quote:Op zondag 1 december 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Makkelie Niemand vindt dit nietMakkelie leuk
Raar inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 14:58 schreef sonnyspek het volgende:
Weer onderaan beginnenquote:Op zondag 1 december 2013 14:58 schreef sonnyspek het volgende:
Dit zijn subtoppers.quote:Op zondag 1 december 2013 14:58 schreef sonnyspek het volgende:
Makkelie gegeven kaart.quote:
Het is de nr 8 tegen de nr 10 maar.quote:Op zondag 1 december 2013 14:58 schreef sonnyspek het volgende:
quote:
quote:
Er staat een Maat in de gang, Jan Jan een maat in de gang...quote:
Precies op janmaat dus.quote:Op zondag 1 december 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
Die bal was heet volgens mij op Janmaat z'n arm.
Srs??quote:Op zondag 1 december 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Janmaat huilend de gang op gegaan tijdens een groepsbijeenkomst?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |