SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit zelf een bijzonder rare post.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had een bijzonder rare post op Fok! geplaatst en was toen spoorloos verdwenen thuis. Toen werd René ook op het matje geroepen door de politie omdat ze hem verdachten van een ontvoering.![]()
En dan te bedenken dat ik deze week amper op Fok! heb gezeten. Het doet iets met een mens.
Dat dan weer niet maar opeens geen wapen meer of geen gearquote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sta je opeens tegen een vijand op te springen.
Ja blijkbaar is er toch animo voor die onzin.quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat er zoveel aandacht is.
Ze strijden om een plekje voor de play-offs.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt weer 40-45 minuten aftasten.
Triest dat er geen dekselse visserzoon bij Kuijt staat.quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel hebben jullie al weggekrast
Mooi hoe ze altijd PSV als de wedstrijd van het jaar zienquote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef sonnyspek het volgende:
DE KUIP MOOISTE STADION VAN NEDERLAND, WAT EEN SFEER
Jij bent echt dom.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi hoe ze altijd PSV als de wedstrijd van het jaar zien
hou je bek dichtquote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik moest dat liedje vertalen voor school
einde willekeurig berichtje
Ik denk door dat incidentje van 3 jaar geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
''De verdediging is zo lek als een mandje!''quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel hebben jullie al weggekrast
Inderdaad enorm belachelijk. Zo'n goede club is 't helemaal niet.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik denk door dat incidentje van 3 jaar geleden.
Wij maken ons niet druk om subtoppertjes.quote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
preciesajacieden gaan het ook nog ontkennen.
Wat een held is het toch.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel had al een bingo ver voor Derksen en Genee dit hadden.
Ik ga hier geen grap over maken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoordsfeer: *Vuurwerk* "Heujjj!"
Tom zit op de tribunequote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoordsfeer: *Vuurwerk* "Heujjj!"
Gewoon slecht man.quote:
PSV heeft vaak een betere selectie dan Feyenoord, maar ze laten zich altijd bovengemiddeld intimideren in de Kuip. PSV is gewoon echt bang daar als het publiek te keer gaat. Dat weten de Feyenoordsupporters maar al te goed natuurlijk en doen ze er nog een schepje bovenop.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje zoekende hoe of watquote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Karina, weer bezig met je Dunmer?Hoe wil je je char gaan ontwikkelen?
Vitesse, Twentequote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
Het verschil tussen Ajax en de rest van de competitie is wel heel groot.
Vitesse? Volgens mij heeft Ajax daar nog best een flinke kluif aan.quote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
Vitesse heeft wel Peter Bosz.quote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
Komen in de buurt.quote:
Gaan het op de lange termijn toch af laten weten natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vitesse? Volgens mij heeft Ajax daar nog best een flinke kluif aan.
Hey paul gefeli.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Paul het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ten Napel niet standaard de topwedstrijden doet
Meestal dat opgebaarde lijk Reitsema ja.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Paul het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ten Napel niet standaard de topwedstrijden doet
quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
D'r is echt helemaal niks meer over van PSV, terwijl ze in het begin eigenlijk geweldig waren. Apart.
2 wedstrijden ja. Met veel enthousiasme.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
D'r is echt helemaal niks meer over van PSV, terwijl ze in het begin eigenlijk geweldig waren. Apart.
Dunmer leent zich uitstekend voor rogue/assassin en spellswordquote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje zoekende hoe of watNog niet zo heel veel gespeeld. Even opzoeken hoe het allemaal werkt met de skills en dat soort dingen. Nu loop ik nog 'blind' zomaar wat te doen.
Mwah.... ook Ajax heeft genoeg geblunderd dit seizoen. Hebben Groningen niet eens opzij kunnen zetten.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaan het op de lange termijn toch af laten weten natuurlijk.
Idd, je snapt toch niet wie dat bedacht heeft bij FOX dat Reitsema de topwedstrijden moet doen. Die man is zo saai!quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal dat opgebaarde lijk Reitsema ja.
Alsof dat in Skyrim boeitquote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dunmer leent zich uitstekend voor rogue/assassin en spellsword
Dat was een ander Ajax.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mwah.... ook Ajax heeft genoeg geblunderd dit seizoen. Hebben Groningen niet eens opzij kunnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |