Jij bent echt dom.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi hoe ze altijd PSV als de wedstrijd van het jaar zien
hou je bek dichtquote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik moest dat liedje vertalen voor school
einde willekeurig berichtje
Ik denk door dat incidentje van 3 jaar geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
''De verdediging is zo lek als een mandje!''quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel hebben jullie al weggekrast
Inderdaad enorm belachelijk. Zo'n goede club is 't helemaal niet.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik denk door dat incidentje van 3 jaar geleden.
Wij maken ons niet druk om subtoppertjes.quote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
preciesajacieden gaan het ook nog ontkennen.
Wat een held is het toch.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel had al een bingo ver voor Derksen en Genee dit hadden.
Ik ga hier geen grap over maken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoordsfeer: *Vuurwerk* "Heujjj!"
Tom zit op de tribunequote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Feyenoordsfeer: *Vuurwerk* "Heujjj!"
Gewoon slecht man.quote:
PSV heeft vaak een betere selectie dan Feyenoord, maar ze laten zich altijd bovengemiddeld intimideren in de Kuip. PSV is gewoon echt bang daar als het publiek te keer gaat. Dat weten de Feyenoordsupporters maar al te goed natuurlijk en doen ze er nog een schepje bovenop.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |