Was ik er ook bij betrokken?quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, ik heb een dieptepunt bereikt. Ik heb over je gedroomd. (In een niet sensuele context.)
Zelfs in Oss zijn ze open op zondagquote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rare opmerking. De winkels zijn hier dicht op zondag.
OK ik ga even wat dingen lezen ook, ik weet niet alle controlsquote:
Hij had een bijzonder rare post op Fok! geplaatst en was toen spoorloos verdwenen thuis. Toen werd René ook op het matje geroepen door de politie omdat ze hem verdachten van een ontvoering.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ga even wat dingen lezen ook, ik weet niet alle controlsDus af en toe gaat er iets fout.
Sta je opeens tegen een vijand op te springen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ga even wat dingen lezen ook, ik weet niet alle controlsDus af en toe gaat er iets fout.
What the fuckquote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had een bijzonder rare post op Fok! geplaatst en was toen spoorloos verdwenen thuis. Toen werd René ook op het matje geroepen door de politie omdat ze hem verdachten van een ontvoering.![]()
En dan te bedenken dat ik deze week amper op Fok! heb gezeten. Het doet iets met een mens.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had een bijzonder rare post op Fok! geplaatst en was toen spoorloos verdwenen thuis. Toen werd René ook op het matje geroepen door de politie omdat ze hem verdachten van een ontvoering.![]()
En dan te bedenken dat ik deze week amper op Fok! heb gezeten. Het doet iets met een mens.
Wacht, wat.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs in Oss zijn ze open op zondag
Raar eigenlijk dat er zoveel aandacht is.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wil je met die saaie clubjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |