Ik heb vannacht enorm veel aparte dingen gedroomd in diverse afzonderlijke verhalen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt je boekie traumdeutung opengeslagen over vannacht dat je zo stellig bent of wat?
Crisis in Rotterdam. Alweer.quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat volgende week verliezen in Heerenveen.
De wedstrijd van het jaar voor de Ajacieden in Heerenveen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat volgende week verliezen in Heerenveen.
Harry? Van de Sunweb?quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds zijn interview met Harry Vermeegen haalt hij zijn niveau niet meer. He Harry.
Kijk je geen PSV?quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur domineert in Arnhem, publiek (voor zover dat er is) fluit.
Ook voor Rens denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De wedstrijd van het jaar voor de Ajacieden in Heerenveen.
Vraag me echt af wat die nog te zoeken heeft in de basisquote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Vasion het volgende:
Vilhena_!
Nog niets laten zien behalve fouten
Hij was 6 weken geblesseerd hèquote:Op zondag 1 december 2013 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
Speelt Bojan nog bij Ajax ja? Zie net dat die ook nog gescoord heeft.
Wil net zeggen, die anderhalve aardappel die daar op de tribunes zit.quote:Op zondag 1 december 2013 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur domineert in Arnhem, publiek (voor zover dat er is) fluit.
Bojan gaat loskomenquote:Op zondag 1 december 2013 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
Speelt Bojan nog bij Ajax ja? Zie net dat die ook nog gescoord heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |