Dit is toch ook een wedstrijd in de marge.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb overigens vannacht nog op Fox wat Engels en Italiaanse wedstrijden in de marge gezien. Die pelen echt nog 2x zo goed als dit. En dat zijn dan degradatiekandidaten of championship teams.
Eens met deze post.quote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft vaak een betere selectie dan Feyenoord, maar ze laten zich altijd bovengemiddeld intimideren in de Kuip. PSV is gewoon echt bang daar als het publiek te keer gaat. Dat weten de Feyenoordsupporters maar al te goed natuurlijk en doen ze er nog een schepje bovenop.
Rogue vond ik nooit zo geweldig (in WoW dan). Ik kijk wel effequote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dunmer leent zich uitstekend voor rogue/assassin en spellsword
Ook al was het twee wedstrijden. Positiespel verleer je niet zomaar.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 wedstrijden ja. Met veel enthousiasme.
Dit.quote:
Ongekend iddquote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef sonnyspek het volgende:
DE KUIP MOOISTE STADION VAN NEDERLAND, WAT EEN SFEER
Blijkbaar zien mensen hem als een goede commentator. Terwijl die man totaal geen emotie toont.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, je snapt toch niet wie dat bedacht heeft bij FOX dat Reitsema de topwedstrijden moet doen. Die man is zo saai!
Ah, dus dat is het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo geweldig was dat positiespel niet hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook al was het twee wedstrijden. Positiespel verleer je niet zomaar.
Het is een richting die je op kunt gaan he. Ik koos in Morrowind nooit een vaste class maar koos m'n eigen skills die ik wilde ontwikkelen, zoals m'n Altmer Spearwarrior met Destruction bijv.quote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Alsof dat in Skyrim boeit
je leeft nog in morrowind jij
De tweede divisie van Engeland weleens gekeken?quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb overigens vannacht nog op Fox wat Engels en Italiaanse wedstrijden in de marge gezien. Die pelen echt nog 2x zo goed als dit. En dat zijn dan degradatiekandidaten of championship teams.
Jawel. 10x beter dan wat ze nu laten zien.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo geweldig was dat positiespel niet hoor.
interessant man.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is een richting die je op kunt gaan he. Ik koos in Morrowind nooit een vaste class maar koos m'n eigen skills die ik wilde ontwikkelen, zoals m'n Altmer Spearwarrior met Destruction bijv.
Eens moest een eerste keer zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, ik hoor alleen maar uitsupporters.
Championshipquote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb overigens vannacht nog op Fox wat Engels en Italiaanse wedstrijden in de marge gezien. Die spelen echt nog 2x zo goed als dit. En dat zijn dan degradatiekandidaten of championship teams.
Dan ben je para brotha. Ik hoor alleen maar WE LOVE YOU FEYENOORD WE DOquote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, ik hoor alleen maar uitsupporters.
Kan nog steeds niet tippen aan het positiespel van Ajax hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel. 10x beter dan wat ze nu laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |