Nee, we waren een gidsland tot en met Kok. Ook onder Lubbers en Van Agt. Maar dat weet jij niet omdat je te jong bent en je kennelijk nooit in de recente politieke geschiedenis van Nederland hebt verdiept.quote:Op zondag 1 december 2013 02:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland was een gidsland voor empathie? Wat heb jij gesnoven?
Die paar jaar dat we onder Kok met geld smeten is maar meteen een gidsland positie?
Vooruit dan.quote:Op zondag 1 december 2013 02:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In plaats maar alsmaar hier kritiek te vuren kan je ook zelf meedoen aan de discussie, moraalridder 3e klasse.
Klopt.quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooruit dan.
Jouw mening is niet belangrijker dan de mijne dus ik heb gelijk want dat is mijn mening.
Waarom zou ik me om die mensen moeten bekommeren? Ik heb toch niks met die mensenquote:Op zondag 1 december 2013 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je geen empathie kunnen hebben met mensen die je niet direct kent? Is het bijvoorbeeld echt zo moeilijk om je voor te stellen dat je in Syrië woont, je baan bent verloren door de burgeroorlog, het moeilijk is om aan voedsel te komen en continu bang moet zijn dat je woning geraakt wordt door een granaat?
Nee, maar bijna, en was de grootste 2 weken geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PVV is atm zelfs de grootste partij
Nou opa, leg me maar eens uit hoe de wereld draait, dan kan ik er daarna m'n reet mee afvegen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we waren een gidsland tot en met Kok. Ook onder Lubbers en Van Agt. Maar dat weet jij niet omdat je te jong bent en je kennelijk nooit in de recente politieke geschiedenis van Nederland hebt verdiept.
Dat doe ik sowieso wel. Maar ik kan me wel inleven in gasten zoals jou en mij in Syrië die nu geen koud bier meer hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hardheid van de maatschappij en materialisme wat de boventoon voert.
Tijd om bier te drinken broeder.
Dat komt omdat men inziet dan altijd het helpen van een ander onze eigen ondergang word. Nu zijn er een paar linkse hippies die moeite hebben met dat te accepteren. Wij gooien alles onder discriminatie, moet jij eens naar het buitenland gaan en kijken hoe het er daar aan toe gaat, dan is het ook gewoon aanpassen of je zoekt het maar uit.quote:Op zondag 1 december 2013 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet iedereen is egocentrisch, maar de tendens is dat wel, zie het zwartepietendebat, het debat over ontwikkelingshulp, het willen wegsturen van onze criminelen met een andere herkomst.
Je hebt alleen wat met mensen als die connectie in je eigen voordeel werkt (desnoods qua genot)?quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik me om die mensen moeten bekommeren? Ik heb toch niks met die mensen
Gelukkig dat er dan moraalridders als jij zijn die de rest van Nederland aanspreken op het feit dat zij zich niet druk maken over een al dan niet koude biertap in Damascus.quote:Op zondag 1 december 2013 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel. Maar ik kan me wel inleven in gasten zoals jou en mij in Syrië die nu geen koud bier meer hebben.
Blijkbaar is het volk klaar met straattuigquote:Op zondag 1 december 2013 02:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, maar bijna, en was de grootste 2 weken geleden.
Ik word hier verdrietig van... Echt...
Je reactie zegt genoeg.quote:Op zondag 1 december 2013 02:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou opa, leg me maar eens uit hoe de wereld draait, dan kan ik er daarna m'n reet mee afvegen.
Jawel, die hebben een kutleven.quote:Op zondag 1 december 2013 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je reactie zegt genoeg.
Kan je je niet eens inleven in hoe het leven van iemand als jou is in een land waar homoseksualiteit niet geaccepteerd is?
Leer eerst jouw geschiedenis; onder Kok werd voor het eerst sinds vele jaren een begrotingsevenwicht behaald.quote:Op zondag 1 december 2013 02:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland was een gidsland voor empathie? Wat heb jij gesnoven?
Die paar jaar dat we onder Kok met geld smeten is maar meteen een gidsland positie?
De bevolking in Syrië heeft ook geen koude kippenpoot nu omdat (mede door Europa) het hele land door moslimextremisten verziekt is.quote:Op zondag 1 december 2013 02:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig dat er dan moraalridders als jij zijn die de rest van Nederland aanspreken op het feit dat zij zich niet druk maken over een al dan niet koude biertap in Damascus.
Alsof dat hier in Nederland dat wel is. Ja volgens de regeltjes ja, maar de werkelijkheid ziet er heel stuk droeviger uit.quote:Op zondag 1 december 2013 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je reactie zegt genoeg.
Kan je je niet eens inleven in hoe het leven van iemand als jou is in een land waar homoseksualiteit niet geaccepteerd is?
Dat, en voor vrienden en familie wil ik best klaarstaan, maar ik ga niet mijn zuurverdiende centen naar één of ander zandbakconflict aan de andere kant van de wereld sturenquote:Op zondag 1 december 2013 02:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je hebt alleen wat met mensen als die connectie in je eigen voordeel werkt (desnoods qua genot)?
Klopt, die enorme hordes ontevreden Syriers die wij hebben opgeleid in Vught om plotsklaps te gaan rebelleren tegen Assad is volledig onze schuld ja. Voor de rest Eurocard Mastercard.quote:Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De bevolking in Syrië heeft ook geen koude kippenpoot nu omdat (mede door Europa) het hele land door moslimextremisten verziekt is.
Ik stem voorquote:Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef betyar het volgende:
Gewoon kapitalistische homo's naar Iran sturen. Misschien dat ze bijdraaien.
Ik heb jaren in het buitenland gewoond en me zo goed mogelijk aangepast. Maar toen ik in Nederland terugkwam in 2003 herkende ik dit land niet terug, alle tolerantie leek verdwenen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:44 schreef practics het volgende:
[..]
Dat komt omdat men inziet dan altijd het helpen van een ander onze eigen ondergang word. Nu zijn er een paar linkse hippies die moeite hebben met dat te accepteren. Wij gooien alles onder discriminatie, moet jij eens naar het buitenland gaan en kijken hoe het er daar aan toe gaat, dan is het ook gewoon aanpassen of je zoekt het maar uit.(En ja dat begint al in Duitsland, moet je proberen om daar Nederlands te praten in winkels/restaurants ze kijken je vreemd aan en je kunt de tering krijgen. Dat gaat hier in Nederland al heel anders als we Duitsers op bezoek krijgen.)
Maar dat kan jou niets schelen kennelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 02:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, die hebben een kutleven.
En nu?
Dus stemmen op een racistisch getinte partij die constant discriminerend bezig is door allochtone probleemjongeren OK?quote:Op zondag 1 december 2013 02:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkbaar is het volk klaar met straattuig![]()
Ik kan het ze niet kwalijk nemen
Dat is gewoon neuken zonder hoeren, bier zonder koelblok in 40 graden Celsius. Maar zonder dollen, de huidige jeugd kan niet zonder constante communicatie, of dat nu over Facebook, Twitter of Grinder gaat, niemand geeft meer ene neuk, terwijl we vroeger (toen de auto's nog op hout reden) gewoon lekker geen reet gaven en lekker de beest uit gingen hangen en de volgende ochtend wel zagen wat die klapharken weer op sites hadden geplaatst, goede tijden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel. Maar ik kan me wel inleven in gasten zoals jou en mij in Syrië die nu geen koud bier meer hebben.
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat kan jou niets schelen kennelijk.
Ja: steeds meer mocro's, balkanreut en EU; steeds meer ellende dus.quote:Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen Nederland voor 2002 en daarna?
Wat een hypocrisie, Remlof. Eerst klagen dat je empathie mist en vervolgens heb jij 0,0% empathie als je het hebt over Pim.quote:Op zondag 1 december 2013 02:12 schreef remlof het volgende:
Er is iets fundamenteel mis in de Nederlandse samenleving, sinds een jaar of tien.
En dat is het onvermogen zich in te leven in de situatie van anderen. Dat is sinds die kale egotripper van een Fortuyn begon te klagen hoe slecht we wel niet geregeerd zijn in de jaren negentig. De zogenaamde "Puinhopen van Paars".
Dacht Pim maar aan zichzelf, dan was hij niet vermoord.quote:Ik kan u mededelen dat de Puinhopen van Pim veel en veel rampzaliger zijn. Die bestaan namelijk uit het alleen maar aan jezelf denken.
Dus je hebt geen empathie, en je geeft Pim de schuld? Ach, de Joden de schuld geven is immers ook zo'n cliché geworden.quote:En het volledig ontbreken van empathie, het je kunnen inleven in de situatie van een ander. Bijna niemand lijkt daar meer toe in staat tegenwoordig, zie bijvoorbeeld de discussie over zwarte piet.
Vertel jij het maar waarom jij het zo moeilijk vindt om vanuit een ander standpunt dan dat van jezelf te kunnen beschouwen?quote:Waarom is het tegenwoordig zo moeilijk om vanuit een ander standpunt dan dat van jezelf te kunnen beschouwen? Ligt het aan het onderwijs, aan de berichtgeving in de media?
Daar moet je aanpassen om te overleven, wij passen ons aan naar onze gasten. Net de omgedraaide wereld en daar is Nederland klaar mee.quote:Op zondag 1 december 2013 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb jaren in het buitenland gewoond en me zo goed mogelijk aangepast. Maar toen ik in Nederland terugkwam in 2003 herkende ik dit land niet terug, alle tolerantie leek verdwenen.
Mensen die Wilders met Hitler vergelijken neem ik bij voorbaat al niet serieusquote:Op zondag 1 december 2013 02:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus stemmen op een racistisch getinte partij die constant discriminerend bezig is door allochtone probleemjongeren OK?
Hitler was in het begin genuanceerder dan wilders.
quote:Op zondag 1 december 2013 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen neem ik bij voorbaat al niet serieus
Terecht, lijkt ook meer op Goebbels.quote:Op zondag 1 december 2013 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die Wilders met Hitler vergelijken neem ik bij voorbaat al niet serieus
quote:Op zondag 1 december 2013 02:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht, lijkt ook meer op Goebbels.
Ligt meer aan jou dan aan Nederland.quote:Op zondag 1 december 2013 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb jaren in het buitenland gewoond en me zo goed mogelijk aangepast. Maar toen ik in Nederland terugkwam in 2003 herkende ik dit land niet terug, alle tolerantie leek verdwenen.
Hoezo, Hitler was in het begin ook gewoon een nationalist die het volk wild kreeg.quote:Op zondag 1 december 2013 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wilders die een Vierde Rijk opbouwt.quote:Op zondag 1 december 2013 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt er meer aan dat ik Nederland anders kende. Als je onder de 30 bent ken je dat andere Nederland niet eens.quote:Op zondag 1 december 2013 02:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ligt meer aan jou dan aan Nederland.
Kedeng kedeng, tuut tuuuuuuut!quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wilders die een Vierde Rijk opbouwt.![]()
Groots met een zachte G.
De G van Genocide!
Nee, je bent gewoon een verzuurde ouwe lul geworden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt er meer aan dat ik Nederland anders kende. Als je onder de 30 bent ken je dat andere Nederland niet eens.
Ik kan mij dat wel voorstellen, maar dat maakt het toch nog niet empathisch? Empathie is niet het vermogen om je in te leven in de situatie van anderen maar in de gevoelens van anderen. Ik heb geen gevoel bij foto's van huilende kinderen, doden door bommen en onthoofdingen door Jihadisten. Ik kan mij voorstellen dat zij de situatie als negatief ervaren, maar ik kan mij op basis van wat beelden niet inbeelden wat die mensen denken. Je denkt slechts empathisch te zijn omdat je je denkt in te kunnen leven wat iemand denkt en voelt.quote:Op zondag 1 december 2013 02:39 schreef remlof het volgende:
Waarom zou je geen empathie kunnen hebben met mensen die je niet direct kent? Is het bijvoorbeeld echt zo moeilijk om je voor te stellen dat je in Syrië woont, je baan bent verloren door de burgeroorlog , het moeilijk is om aan voedsel te komen en continu bang moet zijn dat je woning geraakt wordt door een granaat?
Was je erbij dan? Dan weet je ook van Kristallnacht, Neurenbergwetten, en de nacht van de lange messen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:48 schreef RetRy32 het volgende:
Hitler was in het begin genuanceerder dan wilders.
We gaan slapen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef LompeHork het volgende:
Maar even, ik heb wel de oplossing bedacht voor dit alles.
Een ingezonden column van remlof op FP als oproep?quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef LompeHork het volgende:
Maar even, ik heb wel de oplossing bedacht voor dit alles.
Ja dan houdt het allemaal op.quote:
Remlof zoekt een zondebok die niks terug kan zeggen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:51 schreef Voorschrift het volgende:
Remlof is als zacht ei teruggekomen uit het buitenland en ineens moet Nederland veranderen.
We zijn altijd al een gierig scheldend kutvolk geweest die de buurman wel kon kelen, maar blijkbaar is dat allemaal sinds 2002 volgens Remlof.
Hitler was ook gewoon iemand die een zondebok nodig had, zoals men nu WIlders/Fortuyn nodig heeft als zondebok.quote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoezo, Hitler was in het begin ook gewoon een nationalist die het volk wild kreeg.
Nederland is veel te ver doorgeschoten. Waar we eerst als een van de meest gastvrije landen werden beschouwd zijn we nu wereldwijd bekend als racistisch en xenofoob. Wees er maar trots op.quote:Op zondag 1 december 2013 02:49 schreef practics het volgende:
[..]
Daar moet je aanpassen om te overleven, wij passen ons aan naar onze gasten. Net de omgedraaide wereld en daar is Nederland klaar mee.
Geef nu eens een argument zonder in ad hominems te vervallen?quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een verzuurde ouwe lul geworden.
Ach, nou is het ook weer niet heel belangrijk wat de wereld van ons denkt.quote:Op zondag 1 december 2013 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland is veel te ver doorgeschoten. Waar we eerst als een van de meest gastvrije landen werden beschouwd zijn we nu wereldwijd bekend als racistisch en xenofoob. Wees er maar trots op.
Vreemde vergelijking, dit.quote:Op zondag 1 december 2013 02:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Hitler was ook gewoon iemand die een zondebok nodig had, zoals men nu WIlders/Fortuyn nodig heeft als zondebok.
Heb ik in de eerste post al gedaan, je denkt je te moeten bemoeien met wat een ander al dan wel of niet genoeg "empathisch" vindt, en je verbindt er meteen een waardeoordeel aan omdat het verschilt van je eigen mening op dat vlak. Dan kom je wel met tendensen en al die andere meuk, maar het eindigt gewoon weer bij hetzelfde riedeltje "HET IS VOLGENS REMLOF NIET GOED GENOEG ZO!"quote:Op zondag 1 december 2013 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef nu eens een argument zonder in ad hominems te vervallen?
Dat Nederland kende ik ook. Maar het gebrek aan tolerantie was toen ook al te zien hoor. Kijk maar eens hoe men Janmaat heeft behandeld, of Pim Fortuyn... of Wilders. De tolerantlozen gaan net zolang door totdat er gewonden of doden vallen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt er meer aan dat ik Nederland anders kende. Als je onder de 30 bent ken je dat andere Nederland niet eens.
Nee, dat sloeg nergens op.quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Was je erbij dan? Dan weet je ook van Kristallnacht, Neurenbergwetten, en de nacht van de lange messen.
En dat vind je genuanceerder dan Wilders?
Hoe dan?
Zal ook wel de schuld van Pim Fortuyn zijn?quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een verzuurde ouwe lul geworden.
Nee, want Janmaat was redelijkheid zelve inderdaad.quote:[quote]Op zondag 1 december 2013 02:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat Nederland kende ik ook. Maar het gebrek aan tolerantie was toen ook al te zien hoor. Kijk maar eens hoe men Janmaat heeft behandeld, of Pim Fortuyn... of Wilders. De tolerantlozen gaan net zolang door totdat er gewonden of doden vallen.
Ik vond Pim een prima politicus, maar dat mag ik niet vinden van remlof, want hij was niet empathisch genoeg. Tot zover de empathie van remlof om zich in te leven waarom of ik hem wel een toffe politicus vond.quote:Op zondag 1 december 2013 03:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zal ook wel de schuld van Pim Fortuyn zijn?
Je kan dat oplossen door alleen op de meer diepgaandere reacties in te gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef nu eens een argument zonder in ad hominems te vervallen?
Maar je inleven in het gevoel van een moeder in Syrië die woont aan het front is dus teveel gevraagd?quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kan mij dat wel voorstellen, maar dat maakt het toch nog niet empathisch? Empathie is niet het vermogen om je in te leven in de situatie van anderen maar in de gevoelens van anderen. Ik heb geen gevoel bij foto's van huilende kinderen, doden door bommen en onthoofdingen door Jihadisten. Ik kan mij voorstellen dat zij de situatie als negatief ervaren, maar ik kan mij op basis van wat beelden niet inbeelden wat die mensen denken. Je denkt slechts empathisch te zijn omdat je je denkt in te kunnen leven wat iemand denkt en voelt.
Aardig voorbeeld is denk ik dat van iemand die gehandicapt geraakt is. Economisch onderzoek (ja, economen onderzoeken meer dan je denkt) laat zien dat gezonde mensen de situatie van gehandicapte mensen veel te negatief inschatten. Dat is om twee redenen goed te verklaren. Ten eerste legt een persoon zich neer bij zijn situatie. Iemand die een been kwijtraakt is daar vlak na het kwijtraken veel negatiever over dan iemand die zijn been al jaren mist. Veel mensen zijn ongelooflijk flexibel daarin. Ten tweede kent bijna niemand iemand die een been mist persoonlijk. Veel mensen kennen dus ook niet de persoonlijke ervaringen van iemand die een been mist. Voor empathie is directe persoonlijke band essentieel.
Iedereen hier heeft het juist over "the big picture" en Wilders, Fortuyn enz. zijn gewoon voorbeelden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Hitler was ook gewoon iemand die een zondebok nodig had, zoals men nu WIlders/Fortuyn nodig heeft als zondebok.
Die zijn er wel degelijk, inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kan dat oplossen door op de meer diepgaandere reacties in te gaan.
Kritiek op een bepaald geloof is heel iets anders dan oproepen tot een genocide.quote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoezo, Hitler was in het begin ook gewoon een nationalist die het volk wild kreeg.
Waarom niet die mier die ik gisteren dood trapte op de stoep?quote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je inleven in het gevoel van een moeder in Syrië die woont aan het front is dus teveel gevraagd?
Lol als je je dat allemaal gaat aantrekken en dan internet gebruiker bent, dan ben je binnen 5 min dood. Aangezien je ziet hoe kapot de wereld is en direct zelfmoord pleegt.quote:Op zondag 1 december 2013 02:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik in de eerste post al gedaan, je denkt je te moeten bemoeien met wat een ander al dan wel of niet genoeg "empathisch" vindt, en je verbindt er meteen een waardeoordeel aan omdat het verschilt van je eigen mening op dat vlak. Dan kom je wel met tendensen en al die andere meuk, maar het eindigt gewoon weer bij hetzelfde riedeltje "HET IS VOLGENS REMLOF NIET GOED GENOEG ZO!"
Sorry, maar dat kan de rest van Nederland gewoon geen ene reet boeien wat jij vindt, als het ons al niet kan schelen dat Achmed wordt kapot gegooid in Syrie door z'n eigen President dan kan het ons al helemaal niet schelen wat jij denkt over de rest van ons nietwaar?
Een geloof in het extreme trekken komt altijd neer op genocide op een andere geloofsgroep.quote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kritiek op een bepaald geloof is heel iets anders dan oproepen tot een genocide.
Kijk naar hoeveel mensen ieder jaar (helaas) weer geven aan Giro 555 rampen en aan het Glazen Huis en jij komt hier met droge ogen aanzetten dat we als natie geen ogen hebben voor mensen die het moeilijk hebben elders?quote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je inleven in het gevoel van een moeder in Syrië die woont aan het front is dus teveel gevraagd?
Reageer dan niet.quote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef remlof het volgende:
Empathie is geen waarde die je een cijfer kan geven. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op zondag 1 december 2013 02:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik in de eerste post al gedaan, je denkt je te moeten bemoeien met wat een ander al dan wel of niet genoeg "empathisch" vindt, en je verbindt er meteen een waardeoordeel aan omdat het verschilt van je eigen mening op dat vlak. Dan kom je wel met tendensen en al die andere meuk, maar het eindigt gewoon weer bij hetzelfde riedeltje "HET IS VOLGENS REMLOF NIET GOED GENOEG ZO!"
Sorry, maar dat kan de rest van Nederland gewoon geen ene reet boeien wat jij vindt, als het ons al niet kan schelen dat Achmed wordt kapot gegooid in Syrie door z'n eigen President dan kan het ons al helemaal niet schelen wat jij denkt over de rest van ons nietwaar?
Werkelijk waar, je moet echt afstappen van de notie dat jouw mening over empathie leidend zou moeten zijn voor de gehele natie. Kijk naar je eigen gelul over Israeliers altijd, ik vind het ook weinig empathisch dat je ze de zee in wilt jagen, terwijl die liever kinders ook worden opgeblazen in hun schoolbussen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Empathie is geen waarde die je een cijfer kan geven. Je hebt het of je hebt het niet.
En jij hebt het dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |