Als het goed is hebben we hier in Nederland, in tegenstelling tot in Amerika nog NIET die wet waarin gezegd wordt dat websitebeheerders niks mogen zeggen over onderzoeken, zoals een tijd geleden met die mailserver van Snowden die de stekker er acuut uit trok om zo hun gegevens niet af te hoeven staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gok zomaar dat ze wel kunnen vragen maar dat Danny zonder gerechtelijk bevel helemaal niets doorgeeft. Met uitzondering dan als de wet wordt overtreden, dan wel natuurlijk.
Misschien dat danny daar iets over kan zeggen, maar gezien hij verstandig genoeg is om op de Piraten Partij te stemmen gok ik zomaar dat hij niks geeft als men daar vriendelijk om vraagt.
Maargoed, dat is een blinde gok natuurlijk. PM hem eens zou ik zeggen
En waar is het originele topic? Waarin hij verteld wat ie gaat doen?quote:
Dan doet meer dan de helft van BNW *ping*quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:00 schreef quirina het volgende:
Nou AIVD we helpen ff met wat zoekwoorden.
Jihad,911,Mossad,Bilderberg,Bin Laden,
CIA,FBI,FEMA
Yeah rightquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:03 schreef Idisrom het volgende:
En ja, FOK volgt er volgens mij ook onder.
Hoeneckers natte droom. Nog maar 1 stap richting een dergelijke staat is een handhavingsorgaan.quote:
Maroc.nl lijkt mij ook wel een goede kandidaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zal wel gaan om bepaalde fora waaronder onze grote vrinden van SF. Of is het posten van lolcats ook staatsgevaarlijk?
De gemiddelde Fokker is een goedaardige nerd, daar heeft de AIVD niks aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:26 schreef gelly het volgende:
Genoeg figuren hier die de ideologie van Breivik onderschrijven, dus waarom zou de AIVD hen niet als potentieel gevaar zien ?
Brevik speelde ook online spelletjes en z'n manifest was slechts een post op een forum.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
De gemiddelde Fokker is een goedaardige nerd, daar heeft de AIVD niks aan.
Wijblijvenhier.nl bestaat nu al ruim 8 jaar en heeft meer dan 3000 artikelen gepubliceerd. Slechts één keer heeft de AIVD op basis van de reacties onder de artikelen ons gedwongen om een IP-adres vrij te geven. Dat adres was – niet geheel verrassend – van een moslim. Niet-moslims worden minder snel als dreigend ervaren, zelfs niet wanneer ze met termen als ‘deportatie’, ‘afschieten’ en ‘verkrachten’ smijten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef quirina het volgende:
Ze hoeven niet eens te hacken op fora.
Als er gemerkt wordt dat een user zich bijvoorbeeld extremistisch uit/gedraagt mogen ze gewoon de gegevens van die user opvragen bij de beheerder van het betreffende forum.
Toch?
1 post?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Brevik speelde ook online spelletjes en z'n manifest was slechts een post op een forum.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:01 schreef venomsnake het volgende:
Tyfus overheid, je krijgt bijna zin om dan maar via een netwerk als TOR te gaan internetten.
Valt er überhaupt iets tegen te doen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef eight het volgende:
Danny, welke maatregelen ga je treffen om dit voortaan te voorkomen?
Breivik is op een bepaald moment zo geworden natuurlijk. (want als baby had ie deze ideeen waarschijnlijk niet)quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Brevik speelde ook online spelletjes en z'n manifest was slechts een post op een forum.
Als je niks te verbergen hebt...quote:
Ok.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:28 schreef Ludd het volgende:
Worden jullie niet een beetje moe van het wekelijkse 'nieuws' omtrent het schenden van privacy-principes door de overheid bekend gemaakt door Snowden? Ik wel.
Accepteer gewoon dat alles wat je doen getapt wordt, dan kan het alleen maar meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |