Jawel hoor :quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:37 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, hier spreekt de AIVD, wij hebben al bijna 10 jaar het account van Paul gehackt. Voorheen paultjuhhh. Zo'n debiel persoon bestaat uiteraard niet in het echt.
Met vriendelijke groet,
De AIVD.
Dat is wel wat overdreven in de DDR werkte 25% van de beroepsbevolking bij de stasiquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:03 schreef LXIV het volgende:
"Extremisten gebruiken webfora, en daarom zijn webfora een legitiem doelwit". Dat is natuurlijk een drogreden. Zo kun je ook zeggen "extremisten schrijven brieven, en daarom is het openen van alle brieven legitiem". en daarmee het briefgeheim opheffen.
Wij zijn ondertussen al veel stappen verder dan de stasi.
Die deelt z'n volledige revolutionaire agenda hier.quote:
Dat was toch Yildiz?quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Fok! houden ze geloof ik niet echt nauwlettend in de gaten, anders hadden ze Meki en zijn tas ballonnen wel onderschept op Utrecht CS. Die gozer had van te voren zijn hele daad hier uitgestippeld.
Allicht, trekt genoeg extremistische gekkies aan dit forum.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)etfora-tegen-wet-in/
Zou Fok! daar ook onder vallen?
En wie zegt dat ze daar niet van geleerd hebben?quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Fok! houden ze geloof ik niet echt nauwlettend in de gaten, anders hadden ze Meki en zijn tas ballonnen wel onderschept op Utrecht CS. Die gozer had van te voren zijn hele daad hier uitgestippeld.
Ik ben heul interessant!quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:41 schreef barthol het volgende:
[..]
mwah, denk het niet, bij Fok! zijn er toch nauwelijks interessante mensen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat was toch Yildiz?
Maar toen hadden ze nog niet al die handige techniek die er nu wel is, dat is nu dus ook niet meer nodig....quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is wel wat overdreven in de DDR werkte 25% van de beroepsbevolking bij de stasi
Hoeveel werknemers heeft de aivd ? 10.000 ?
zo'n actie alleen al is natuurlijk een legitieme reden om FOK! Leeg te trekken als je de redenatie van de AIVD volgtquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Oh ja.En het was Den Haag, nu ik mij herinner.
8 jaar geleden ofzo? Is veel verandert in internet landquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Inderdaad. En we zijn inmiddels ook al te ver om het tij te keren. Die tijd ligt al jaren achter ons.quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:03 schreef LXIV het volgende:
Wij zijn ondertussen al veel stappen verder dan de stasi.
Niet op Fok!.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
8 jaar geleden ofzo? Is veel verandert in internet land
Die kutsearch werkte 8 jaar geleden niet eens manquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat de Aivd de zoekfunctie van FOK toepast om data te verzamelen.
En de cirkel is rond, dat was dus de reden waarom Yildiz kon doen wat hij deed!quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die kutsearch werkte 8 jaar geleden niet eens man!
Geen idee. Ik gok zomaar dat ze wel kunnen vragen maar dat Danny zonder gerechtelijk bevel helemaal niets doorgeeft. Met uitzondering dan als de wet wordt overtreden, dan wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef quirina het volgende:
Ze hoeven niet eens te hacken op fora.
Als er gemerkt wordt dat een user zich bijvoorbeeld extremistisch uit/gedraagt mogen ze gewoon de gegevens van die user opvragen bij de beheerder van het betreffende forum.
Toch?
Dat Yildiz gedoe was geloof ik in 2005? Toen werkte de servers ook niet. Al die downtime, good old days...quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die kutsearch werkte 8 jaar geleden niet eens man!
Kan mij wel herinneren dat als je 2-3 zinnen van die brief intikte op een zoekmachine je eerste hit zijn topic was, maar het toch 2-3 dagen duurde voordat ze dat (of iig zijn username) gevonden hadden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat Yildiz gedoe was geloof ik in 2005? Toen werkte de servers ook niet. Al die downtime, good old days...
Volgens mij was ie zelf naar de politie gestapt toen ie erachter kwam dat ie werd gezocht bij Opsporing Verzocht. AIVD van toen was volgens mij meer een hobbyclubje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan mij wel herinneren dat als je 2-3 zinnen van die brief intikte op een zoekmachine je eerste hit zijn topic was, maar het toch 2-3 dagen duurde voordat ze dat (of iig zijn username) gevonden hadden.
Een taakstraf en boete, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:02 schreef quirina het volgende:
Hebben ze dan nog iets met Yildiz gedaan dan?
NWS / yildiz is de lul :)quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:04 schreef quirina het volgende:
Ik wil wel eens weten wat Yildiz gedaan heeft. Ik ken dat topic niet.
Ballonnen achtergelaten als bom op een station ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |