Geen idee. Ik gok zomaar dat ze wel kunnen vragen maar dat Danny zonder gerechtelijk bevel helemaal niets doorgeeft. Met uitzondering dan als de wet wordt overtreden, dan wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef quirina het volgende:
Ze hoeven niet eens te hacken op fora.
Als er gemerkt wordt dat een user zich bijvoorbeeld extremistisch uit/gedraagt mogen ze gewoon de gegevens van die user opvragen bij de beheerder van het betreffende forum.
Toch?
Dat Yildiz gedoe was geloof ik in 2005? Toen werkte de servers ook niet. Al die downtime, good old days...quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die kutsearch werkte 8 jaar geleden niet eens man!
Kan mij wel herinneren dat als je 2-3 zinnen van die brief intikte op een zoekmachine je eerste hit zijn topic was, maar het toch 2-3 dagen duurde voordat ze dat (of iig zijn username) gevonden hadden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat Yildiz gedoe was geloof ik in 2005? Toen werkte de servers ook niet. Al die downtime, good old days...
Volgens mij was ie zelf naar de politie gestapt toen ie erachter kwam dat ie werd gezocht bij Opsporing Verzocht. AIVD van toen was volgens mij meer een hobbyclubje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan mij wel herinneren dat als je 2-3 zinnen van die brief intikte op een zoekmachine je eerste hit zijn topic was, maar het toch 2-3 dagen duurde voordat ze dat (of iig zijn username) gevonden hadden.
Een taakstraf en boete, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:02 schreef quirina het volgende:
Hebben ze dan nog iets met Yildiz gedaan dan?
NWS / yildiz is de lul :)quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:04 schreef quirina het volgende:
Ik wil wel eens weten wat Yildiz gedaan heeft. Ik ken dat topic niet.
Ballonnen achtergelaten als bom op een station ofzo?
Als het goed is hebben we hier in Nederland, in tegenstelling tot in Amerika nog NIET die wet waarin gezegd wordt dat websitebeheerders niks mogen zeggen over onderzoeken, zoals een tijd geleden met die mailserver van Snowden die de stekker er acuut uit trok om zo hun gegevens niet af te hoeven staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gok zomaar dat ze wel kunnen vragen maar dat Danny zonder gerechtelijk bevel helemaal niets doorgeeft. Met uitzondering dan als de wet wordt overtreden, dan wel natuurlijk.
Misschien dat danny daar iets over kan zeggen, maar gezien hij verstandig genoeg is om op de Piraten Partij te stemmen gok ik zomaar dat hij niks geeft als men daar vriendelijk om vraagt.
Maargoed, dat is een blinde gok natuurlijk. PM hem eens zou ik zeggen
En waar is het originele topic? Waarin hij verteld wat ie gaat doen?quote:
Dan doet meer dan de helft van BNW *ping*quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:00 schreef quirina het volgende:
Nou AIVD we helpen ff met wat zoekwoorden.
Jihad,911,Mossad,Bilderberg,Bin Laden,
CIA,FBI,FEMA
Yeah rightquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:03 schreef Idisrom het volgende:
En ja, FOK volgt er volgens mij ook onder.
Hoeneckers natte droom. Nog maar 1 stap richting een dergelijke staat is een handhavingsorgaan.quote:
Maroc.nl lijkt mij ook wel een goede kandidaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zal wel gaan om bepaalde fora waaronder onze grote vrinden van SF. Of is het posten van lolcats ook staatsgevaarlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |