De lamme tegen de blinde.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
Wel een leuke wedstrijd, ik denk dat Feyenoord wel gaat winnen. PSV is helemaal uit vorm, al speelt Feyenoord ook niet goed.
[ afbeelding ]
Nah dat is flauw.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zet er gewoon een vraagteken achter
Alsof ik daar mee zit joh. Ik ben niet zo een hatert.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan maken we er ´KarinaFeijenoord´ van.
Benzine pomp achter het hek aan de colosseum weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef jelfrikandel het volgende:
Jongens, aangezien ik een keer met de auto naar feyenoord wil zondag; hoe kan ik dat het beste aanpakken? Waar kan ik het best parkeren?
Das die argos pomp? Mag je daar gratis parkeren dan? Hoe laat moet je er ongeveer wezen daarvoor denk je?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Benzine pomp achter het hek aan de colosseum weg.
Ja gratis parkeren en dan gratis met de tram. waarom zou dat niet werken ? Er is speciaal een P&R aangelegd naast de tramhaltequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Das die argos pomp? Mag je daar gratis parkeren dan? Hoe laat moet je er ongeveer wezen daarvoor denk je?
Op feyenoord.nl zeggen ze parkeren in beverwaard en dan gratis tram 23. Weet iemand of dat een beetje werkt?
Ik weet het niet, mss is het daar altijd vol en is het ov kut. Kom daar nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja gratis parkeren en dan gratis met de tram. waarom zou dat niet werken ? Er is speciaal een P&R aangelegd naast de tramhalte
Ik parkeer altijd op de Zuiddiepjeskade (onder de Brienoordbrug). Wel een klein stukje lopen maar je zit zonder file op de A16.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Das die argos pomp? Mag je daar gratis parkeren dan? Hoe laat moet je er ongeveer wezen daarvoor denk je?
Op feyenoord.nl zeggen ze parkeren in beverwaard en dan gratis tram 23. Weet iemand of dat een beetje werkt?
Mooi, is veel beter dan Mulder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:09 schreef Slobeend het volgende:
Hahn heeft een mondeling akkoord met Feyenoord voor 3 jaar volgens Telegraaf
Kaarten voor Y of H halen via Viagogo en dan de wisseltruc naar J doen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef TN-FR het volgende:
Iemand nog 2 kaarten voor j (of h/y zo) of 2 cc-nr's?
pm svp
Komt veel meer uit zijn doel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem nooit zien keepen.
Straalt wel meer uit dan Mulder. (Lelijke shirt even niet op letten)quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem nooit zien keepen.
Mooi shirt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Mistico het volgende:
[..]
Straalt wel meer uit dan Mulder.
[ afbeelding ]
Is denk ik al geregeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Kaarten voor Y of H halen via Viagogo en dan de wisseltruc naar J doen?
Las ergens dat hij 1.98 is, maar vond hem zo klein ogen in die wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:09 schreef Slobeend het volgende:
Hahn heeft een mondeling akkoord met Feyenoord voor 3 jaar volgens Telegraaf
twitter:Koeman1963 twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:16:22Moment van aandacht en dank #Tifosfeeracties12eman@Feyenoord! Morgen #feypsv http://t.co/m7rKEPXxse
reageer retweet
Zin in morgentwitter:FRL2009 twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:44:29Selectie kwam net bij @TIFORotterdam langs. Morgen is de opkomst voor hun, wij pakken ouderwets weer de 12e minuut! #FEYpsv reageer retweet
ga eens weg met je uitstralingquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Mistico het volgende:
[..]
Straalt wel meer uit dan Mulder. (Lelijke shirt even niet op letten)
[ afbeelding ]
Voor een keeper wel ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga eens weg met je uitstraling
kul argument
Gaaf dat ze langs komen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:16:22Moment van aandacht en dank #Tifosfeeracties12eman@Feyenoord! Morgen #feypsv http://t.co/m7rKEPXxse[ afbeelding ] reageer retweet
Zin in morgentwitter:FRL2009 twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:44:29Selectie kwam net bij @TIFORotterdam langs. Morgen is de opkomst voor hun, wij pakken ouderwets weer de 12e minuut! #FEYpsv reageer retweet
Ik heb Hahn nooit zien spelen, dit is het enige waarop ik hem kan beoordelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga eens weg met je uitstraling
kul argument
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:23 schreef Grifte het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:16:22Moment van aandacht en dank #Tifosfeeracties12eman@Feyenoord! Morgen #feypsv http://t.co/m7rKEPXxse[ afbeelding ] reageer retweet
Nee ik ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef Muto het volgende:
Ben ik de enige die mee mocht doen aan het jaarlijkse Fanonderzoek door Feyenoord/KNVB?
Nooit gehad. Ik dacht dat alleen Oranje-supporters die enquete kregen.quote:
Ik kreeg een uitnodiging voor het fan onderzoek van Sparta.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef Muto het volgende:
Ben ik de enige die mee mocht doen aan het jaarlijkse Fanonderzoek door Feyenoord/KNVB?
Het is een redelijke keeper, maar daarachter heb je niets, Lamprou komt tekort en Graafland is leuk voor de sfeer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:36 schreef Ramboetan het volgende:
Zijn de meeste feyenoorders niet tevreden over mulder?
Heb 'm ook gehad ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef Muto het volgende:
Boy de Jong speelt daarnaast niet eens bij Excelsior, en die Poolse A1-keeper Miazek is geblesseerd (en te jong).quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is een redelijke keeper, maar daarachter heb je niets, Lamprou komt tekort en Graafland is leuk voor de sfeer.
Andere, betere, cultuur.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef Grifte het volgende:
7000 Leeds-fans in Blackburn:
[ afbeelding ]
7000 Coventry fans in Milton Keynes:
[ afbeelding ]
Waarom kan zoiets niet in Nederland![]()
Moet toch prachtig zijn met zoveel kameraden naar een uitwedstrijd te gaan. Wij mogen blij zijn als we 1600 kaarten ergens kunnen losweken.
Omdat Nederlanders het niet aan kunnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef Grifte het volgende:
7000 Leeds-fans in Blackburn:
[ afbeelding ]
7000 Coventry fans in Milton Keynes:
[ afbeelding ]
Waarom kan zoiets niet in Nederland![]()
Moet toch prachtig zijn met zoveel kameraden naar een uitwedstrijd te gaan. Wij mogen blij zijn als we 1600 kaarten ergens kunnen losweken.
Euh, nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ook een wel effectieve voetbalwet.
Hoe bedoel je weer?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:50 schreef renwan het volgende:
Kan er onderhand weer uitgecheckt worden met je ov op stadion?
Gebeurd nog genoeg. Lower league meestal. Straffen zijn daarentegen wel hoog.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, zag laatst een item op BBC waar ze dat wel beweerden.
Bij Hoek waren er geen ovpaaltjes meer, tegen AZ zijn we op Zuid uitgestapt en gaan lopen dus weet niet of ze toen terug warenquote:
Ok dus geen vermindering, maar verplaatsing...quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer?
[..]
Gebeurd nog genoeg. Lower league meestal. Straffen zijn daarentegen wel hoog.
Wat was er mis met de TT trouwens? Teveel jinx zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dus geen vermindering, maar verplaatsing...
Zou hier in Nederland voldoende zijn .quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dus geen vermindering, maar verplaatsing...
Sjoerd Mossou sloeg vanochtend weer eens de spijker op de kop in zijn columnquote:Marcouch & co moeten zich eens afvragen wie er nu werkelijk gek is
Er zat een hooligan bij Pauw en Witteman. Speciaal voor de hooligan hadden ze de uitzending wat eerder opgenomen, want de hooligan kwam uit Rotterdam, en de studio stond in Amsterdam. Een - dat begrijpt u - levensbedreigende situatie.
'We hebben de uitzending wat eerder opgenomen', zeiden Pauw en Witteman daarom steeds omstebeurt, opdat wij, de kijkers, ons terdege realiseerden dat hier niet zomaar iemand zat. Hier zat een hooligan. Een echte, levende hooligan, met een glaasje water voor zijn neus.
Tegenover de hooligan zat Ahmed Marcouch van de PvdA, en naast hem zat Boris van der Ham van D66. Geen van beiden hooligans.
Wat volgde was één van de meest wezenloze, dadaïstische, absurde discussies ooit vertoond op de Nederlandse televisie. Het grootste probleem was: niemand verstond elkaar. Stelt u zich een Chinees voor die uitsluitend Chinees spreekt, aan één tafel met Gordon en een gespreksleider uit Oezbekistan, discussiërend over Amsterdamse humor op de nationale televisie.
Zo ongeveer ging het hier. De hooligan trachtte in hooligantaal uit te leggen hoe hooligans ongeveer denken, maar Ahmed en Boris begrepen er uiteraard geen hol van. Marcouch was 'pertinent tegen geweld'. Dat maakte de kloof al tamelijk onoverbrugbaar.
Ik heb erg weinig met hooliganisme. Op pad met mijn voetbalvrienden wil ik in extreme gevallen nog wel eens mijn middelvinger opsteken naar het uitvak of naar de scheids, foeterend met licht overslaande stem. Maar zodra er iemand enigszins boos begint terug te kijken, hol ik het liefst als eerste richting de snelweg.
Ik ben pacifist, maar vooral een angsthaas.
Dat is op zich geen ramp, want hooliganisme is heel erg jaren '90. Het is meneer Marcouch en Van der Ham wellicht ontgaan, maar in het seizoen 2012/2013 werden precies 642 arrestaties verricht op 7,5 miljoen stadionbezoekers. Ik kom graag op Lowlands, maar daar worden in één weekend bijna evenveel mensen aangehouden als in een heel voetbalseizoen bij elkaar.
Dat is juist een bewijs dat de strenge veiligheidsmaatregelen effect hebben, zult u wellicht zeggen, en ooit had u daar een punt. Sinds de jaren '90 is er veel verbeterd. De stadions zijn modern en veilig, er is veel meer controle. Stap voor stap werd het hooliganisme in de ban gedaan.
(Ja, het ging recent mis rond Ajax-Celtic op de Dam, maar de geleerden zijn het nog steeds niet eens. Liep het uit de hand ondanks het politie-optreden, of was de politie hier juist de aanstichter?)
Het punt in bredere zin is: de politiek en de politie leven nog steeds in de jaren '90. Ze begrijpen het verschil niet tussen een hooligan en een voetbalsupporter. Ze snappen de cultuur en de taal van de supporter niet. Die is soms rebels en emotioneel en luidruchtig, maar dat maakt hem nog niet gevaarlijk en gewelddadig.
Voetbalcultuur is jongerencultuur. Een puber begrijp je pas als je je enigszins verdiept in zijn leefwereld. Streng zijn is nodig soms, maar mep hem niet steeds met een wapenstok naar zijn kamer. De manier waarop normale voetbalsupporters worden behandeld als ze een uitwedstrijd bezoeken; ga eens kijken, beste Ahmed. Het is bij de beesten af. Zelfs u zou er agressief van worden.
En maar roepen dat het zo veel geld kost - en dat voetbalfans harder moeten worden gestraft. Discrimineren en criminaliseren mag niet, behalve als het om voetbalsupporters gaat.
De politie-inzet rondom voetbalstadions staat in geen enkele verhouding meer tot de werkelijke problemen. Er is te weinig inzicht en veel te veel opgefoktheid. Zag dinsdag dat enorme peloton ME'ers werkloos toekijken bij Ajax-Barcelona, omdat er - hoe verrassend - geen vleugje risico te bekennen was.
Preventie is nodig, dat snap ik ook wel, maar normalisatie nog veel meer. Geloof het of niet: 0,000092 procent van alle mensen die in Nederland naar het voetbal gaan, werden afgelopen seizoen aangehouden, zo rekende de website In de Hekken uit op basis van de beschikbare gegevens. Om al deze bloeddorstige hooligans te kunnen bedwingen, zette de overheid daar 281.522 (!) politie-uren tegenover.
Misschien moeten Ahmed Marcouch & co zich eens afvragen wie er hier nu werkelijk gek is.
Sterke column idd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou sloeg vanochtend weer eens de spijker op de kop in zijn column
Zekers. Zit al lekker in het treintje naar R'dam.quote:Op zondag 1 december 2013 10:04 schreef jelfrikandel het volgende:
Iedereen er een beetje klaar voor?
Lig nog in mn bedquote:Op zondag 1 december 2013 10:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zekers. Zit al lekker in het treintje naar R'dam.
Nee, dan 2-1. Depay gaat sowieso scoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 11:46 schreef Fuszy het volgende:
3-2 ingevuld bij de voorspelcompetitie, dus daar gaan we dan voor
Heb ik in de voorspelcompetitie ook ingevuld me de gedachte om de uitslag wat meer te laten afwijken van de rest... Volgens mij is dat niet echt geluktquote:
Idd. Je wilt ze allebei een pets met de vlakke hand tegen 't achterhoofd geven.quote:Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef JochemP het volgende:
Hiljemark lijkt op Harold uit Suits
[ afbeelding ]
Vind het nog meevallen vandaag.quote:
Lol, inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef JochemP het volgende:
[ afbeelding ]
Dach ik ook al aan idd.quote:Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef JochemP het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelie gewoon wisselen, hij is al een paar wedstrijden uit vorm.quote:Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]Makkelie is van beide kanten erg matig, hij doet maar wat.
Maar wie zet je voor hem in de plaats dan? 4e offifcial Kamphuis zie ik ook al geen wedstrijdbepalende beslissingen nemen. Gewoon een jonge Hoofdklasse-scheids voor de leeuwen gooien lijkt mij het beste. Daarnaast moet Van Egmond verantwoordelijkheid nemen en opstappen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Makkelie gewoon wisselen, hij is al een paar wedstrijden uit vorm.
Die gast moet gewoon vertrouwen krijgen door een beslissende penalty te geven. Dan ontwikkelt hij zich vanzelf weer.
Jeugd toepassen is ook een goede optie.quote:Op zondag 1 december 2013 15:33 schreef JochemP het volgende:
[..]
Maar wie zet je voor hem in de plaats dan? 4e offifcial Kamphuis zie ik ook al geen wedstrijdbepalende beslissingen nemen. Gewoon een jonge Hoofdklasse-scheids voor de leeuwen gooien lijkt mij het beste. Daarnaast moet Van Egmond verantwoordelijkheid nemen en opstappen.
GMTA.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef DaMart het volgende:
Nu even doordrukken. Zou leuk zijn om tegen PSV aan het doelsaldo te werken.
En RKC ook zekerquote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef JochemP het volgende:
Dit PSV won 4-0 van Ajax, wat 2-1 van Barca won, wat van Real won.
Conclusie, Feyenoord is beter dan Real en Barca.
RKC is beter dan Feyenoord, Ajax, PSV, Real en Barcaquote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef JochemP het volgende:
GAE ookquote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
RKC is beter dan Feyenoord, Ajax, PSV, Real en Barca
Omdat RKC compact speelt.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
RKC is beter dan Feyenoord, Ajax, PSV, Real en Barca
gezelligquote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Op Radio 1 werd zojuist gezegd dat vlak na rust er weer een opstootje is geweest in de catacomben van de kuip. Iets minder dan vorig jaar, dit keer met Bruma als de hoofdrolspeler. Schijnt straks een filmpje van te komen op de NOS website.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef JochemP het volgende:
Inderdaad, Rekik en Maher.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef mega-worstje het volgende:
Er hadden er al 3 rood kunnen hebben
quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
SinterMakkelie heeft jullie mooie cadeau's gegeven
Sinterclasie strooide met passes als een god, de stoomwals die Feyenoord heet denderde over het kreupele schaapje PSV dat ondanks Makkelie geen partij was voor het grote Feyenoordquote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Zonder SinterMakkelie hadden jullie nog maar met 8 spelers op het veld gestaan.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Er konden wel meer rode kaarten gegeven worden aan Pisvee spelers. Sowieso trots op Feyenoord! Wat een lekkere boost deze wedstrijdquote:Op zondag 1 december 2013 16:37 schreef heiden6 het volgende:
thijsslegers
@thijsslegers
Hoofdrol voor scheids Makkelie. Veel foute beslissingen op cruciale momenten. Op basis van veldoverwicht 3-1 zege Feyenoord terecht. #psvfey
https://twitter.com/thijsslegers/status/407167964258246656
![]()
![]()
Schattig, Bruma die het mannetje wil zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Op Radio 1 werd zojuist gezegd dat vlak na rust er weer een opstootje is geweest in de catacomben van de kuip. Iets minder dan vorig jaar, dit keer met Bruma als de hoofdrolspeler. Schijnt straks een filmpje van te komen op de NOS website.
Geen kramp?quote:Op zondag 1 december 2013 16:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik hoop dat de blessure van Janmaat meevalt trouwens.
Die thijs.quote:Op zondag 1 december 2013 16:37 schreef heiden6 het volgende:
thijsslegers
@thijsslegers
Hoofdrol voor scheids Makkelie. Veel foute beslissingen op cruciale momenten. Op basis van veldoverwicht 3-1 zege Feyenoord terecht. #psvfey
https://twitter.com/thijsslegers/status/407167964258246656
![]()
![]()
Hope so.quote:
Zo'n sukkeltje is dat!quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef Mistico het volgende:
![]()
En weer thuis![]()
Waren de penalties terecht?
Als het nu waar was, á la. Maar het waren gewoon stuk voor stuk kaarten. Misschien alleen die van Rekik niet. Maar die is er dan ook niet uitgestuurd.quote:
Die bal moest gewoon voor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:04 schreef Dekatria het volgende:
En weer terug. Mooie sfeer, mooie wedstrijd... dit Feyenoord heb ik in geen tijden gezien. Het liep eindelijk weer eens als vanouds
Had Van Beek z'n doelpuntje wel gegund trouwens, hij leek zelf van z'n kans te schrikken.
Humbertoquote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef Dekatria het volgende:
Even gejat uit het livetopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het nu pasquote:
De Pel koos daar prima positie maar ik als rechtsback zou hem ook schieten denk ik. Kijk Janmaat speelt altijd die zou hem wel afleggen maar als zelden speelt....ik snap Svennie wel.quote:
En dat zegt wat...quote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Muto het volgende:
PSV
Een van de zwakste ploegen die ik dit seizoen in De Kuip heb gezien.
Ja. Feyenoord had ze gewoon moeten vernederen. Maar Feyenoord was kapot.quote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat zegt wat...
Ik had bijna medelijden met ze
Toen het 0-1 werd dacht ik "Kut, daar gaan we weer" maar daarna heeft PSV helemaal niets meer gebracht. Uit frustratie gingen ze maar domme overtredingen maken.quote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Muto het volgende:
PSV
Een van de zwakste ploegen die ik dit seizoen in De Kuip heb gezien.
In zijn geval meer een neus.quote:Op zondag 1 december 2013 17:30 schreef Scrummie het volgende:
Bruma geen spijt van fuck you gebaar. Nou heb ik dat helemaal gemist, maar hij schijnt fuck you te hebben gedaan naar supporters? Wat een kneus ben je dan
Prima, dik tevreden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Dekatria het volgende:
Een aantal spelers waren wel helemaal kapot aan het eind. Alles gegeven, zoals het hoort
Niks mis mee zou ik zeggenquote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Dekatria het volgende:
Een aantal spelers waren wel helemaal kapot aan het eind. Alles gegeven, zoals het hoort
Wat doet ie in Marbella dan? (laatste zin).quote:Op zondag 1 december 2013 17:33 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe serieus je dit bericht moet nemen (want FR12) maar dit is niet zo netjes van Bruma.
Dat was met HSV op trainingskamp, waar Feyenoord toen ook was.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat doet ie in Marbella dan? (laatste zin).
Oh, ik moet leren lezen dus, dank jequote:Op zondag 1 december 2013 17:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was met HSV op trainingskamp, waar Feyenoord toen ook was.
Dirk Jan Stoutenquote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef Dekatria het volgende:
De doelpunten staan nu op de site van Rijnmond.
Wat een lulletje rozenwater is het toch. Hij zou juist moeten zeggen dat Bruma en Arias het verneukt hebben maar dat durft hij niet.quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef TC03 het volgende:
Lol, hebben jullie die reactie van Cocu gezien? Hij vond het allemaal maar de schuld van de scheidsrechter. Wat een zwakkeling is dat toch.
http://foxsports.nl/video(...)rtje-eersteklas.html
Hij zet zichzelf echt voor lul.quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef TC03 het volgende:
Lol, hebben jullie die reactie van Cocu gezien? Hij vond het allemaal maar de schuld van de scheidsrechter. Wat een zwakkeling is dat toch.
Hij had eigenlijk niet zo veel reden tot een dergelijk gebaar imo. Hij werd amper uitgefloten, en het hoongelach wat hem ten dele kwam na de rode kaart is altijd zo, ongeacht de tegenstander. Maar je had die gozert onze kant op moeten zien komen (W3), hij schuimde echt, ogen helemaal wild, en vlakbij de tunnel even 2-3 van die gebarenquote:Op zondag 1 december 2013 17:30 schreef Scrummie het volgende:
Bruma geen spijt van fuck you gebaar. Nou heb ik dat helemaal gemist, maar hij schijnt fuck you te hebben gedaan naar supporters? Wat een kneus ben je dan
Enige dat ze zongen was Who the fuck is Bruma en Laat je club maar in de steek.quote:Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk niet zo veel reden tot een dergelijk gebaar imo. Hij werd amper uitgefloten, en het hoongelach wat hem ten dele kwam na de rode kaart is altijd zo, ongeacht de tegenstander. Maar je had die gozert onze kant op moeten zien komen (W3), hij schuimde echt, ogen helemaal wild, en vlakbij de tunnel even 2-3 van die gebaren![]()
(inb4 wat dat betreft had hij prima op de tribune thuis kunnen horen)
Ik vind Bruma maar niks. Rekik vind ik veel meer uitstralen en ook een meer gecontroleerde indruk maken in alle acties die hij maakt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Enige dat ze zongen was Who the fuck is Bruma en Laat je club maar in de steek.
Wat dat betreft had hij prima op de tribune thuis kunnen horen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk niet zo veel reden tot een dergelijk gebaar imo. Hij werd amper uitgefloten, en het hoongelach wat hem ten dele kwam na de rode kaart is altijd zo, ongeacht de tegenstander. Maar je had die gozert onze kant op moeten zien komen (W3), hij schuimde echt, ogen helemaal wild, en vlakbij de tunnel even 2-3 van die gebaren![]()
(inb4 wat dat betreft had hij prima op de tribune thuis kunnen horen)
Klopt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef Bombvis het volgende:
Psv echt dramatisch slecht, maar ik vond Feyenoord na het traditionele sterke eerste kwartier ook niet heel goed hoor in de 1e helft. Wat dat betreft viel die 1-1 wel op een heerlijk moment
Waren er wel meer die rood hadden kunnen krijgen van psv volgens mij, Schaars die blind met hoog been vooruit speler pakt, en kreeg Hiljemark ook niet z'n 2e geel? Althans, in de rust stond op teletekst dat hij in de 1e helft geel had gekregen en in de 2e helft kreeg hij er ook sowieso éénquote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef Dekatria het volgende:
Rekik was anders ook aardig dicht bij rood hoor, vandaag. En da's niet de eerste keer dit seizoen.
Hoorde op Rijnmond een interview met Boëtius en hij zei dat toen Rekik paar overtredingen maakte en bijna rood kreeg, dat hij tegen Rekik zei dat hij moest blijven nadenken.quote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef Dekatria het volgende:
Rekik was anders ook aardig dicht bij rood hoor, vandaag. En da's niet de eerste keer dit seizoen.
Alleen in de eerste helft toch?quote:Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waren er wel meer die rood hadden kunnen krijgen van psv volgens mij, Schaars die blind met hoog been vooruit speler pakt, en kreeg Hiljemark ook niet z'n 2e geel? Althans, in de rust stond op teletekst dat hij in de 1e helft geel had gekregen en in de 2e helft kreeg hij er ook sowieso één
Mathijsen die ruzie zoekt?quote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef heiden6 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-het-spelbederf.html
![]()
![]()
2e helft heeft hij sowieso geel gekregen. 1e helft heb ik niet alles gezien.quote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen in de eerste helft toch?
quote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen in de eerste helft toch?
quote:Op zondag 1 december 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die gele kaart in de 27e minuut was niet gegeven, heeft CCYH uitgezocht. Alleen een naambalkje van Hiljemark kwam in beeld met ''1x geel in dit seizoen''.
Ow sorry, in de tweede helft jaquote:Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef satecl het volgende:
[..]
2e helft heeft hij sowieso geel gekregen. 1e helft heb ik niet alles gezien.
Ah vandaar. Kan er verder ook niet erg mee zitten, maar was wat verwarring overquote:
Beste man van het veld vandaag.quote:Op zondag 1 december 2013 18:24 schreef Grifte het volgende:
Clasie speelt echt als een baas dit seizoen. Zonde dat die pegel in de eerste helft geen doel trof, had hij dik verdiend.
En zo geschieddequote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef heiden6 het volgende:
AZ staat 3-2 achter bij NEC in de laatste minuutAls dat zo blijft zijn we die voorbij op doelsaldo.
Gudelj wordt gemist.quote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef heiden6 het volgende:
AZ staat 3-2 achter bij NEC in de laatste minuutAls dat zo blijft zijn we die voorbij op doelsaldo.
En nu deze drie punten maar eens beklinken in Heerenveen, waarna twee thuiswedstrijden op het programma staan.quote:
Wordt gewoon 3-1 voor Heerenveen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
En nu deze drie punten maar eens beklinken in Heerenveen, waarna twee thuiswedstrijden op het programma staan.
Laat het nu maar eens zien Feyenoord
Maakt geen kut uit. Als je niet eens van RKC en NEC kan winnen.quote:
We wonnen wel bij de grootmachten Vitesse en Cambuur. Nee ik ziet het eerlijk gezegd ook somber in.quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt geen kut uit. Als je niet eens van RKC en NEC kan winnen.
Je moet dat doek toch vullen, hèquote:Op zondag 1 december 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Er stonden een paar belachelijke namen op dat doek joh
Mathijsen, baasquote:Op zondag 1 december 2013 18:59 schreef Happel het volgende:
Hi ha ho
http://nos.nl/artikel/581471-weer-opstootje-bij-feyenoordpsv.html
[..]
Je moet dat doek toch vullen, hè
Snoylquote:Op zondag 1 december 2013 18:49 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, Cocu...wat een lulletjequote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef TC03 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |