quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Poll: Wie heeft de eer om met Sof te daten?
• Muto
• Aldo
• Rodawa
• Xeor
• Badschaap
• LittleRabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
stemmen bitchassss
Nou, zo'n sloerie die met je halve vriendenkring het bed heeft gedeeld zeg maarquote:
Zo bedoelde ik het niet, jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit dus, LB, stop eens met die seksueel getinte opmerkingen alsjeblieft. We voelen ons er ongemakkelijk bij.
Ja, ben eens concreet. Met hoeveel man mag een vrouw gesekst hebben dat jij haar nog wil? Bij hoeveel man ligt de grens?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zo'n sloerie die met je halve vriendenkring het bed heeft gedeeld zeg maar
1quote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ben eens concreet. Met hoeveel man mag een vrouw gesekst hebben dat jij haar nog wil? Bij hoeveel man ligt de grens?
Wees*quote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ben eens concreet. Met hoeveel man mag een vrouw gesekst hebben dat jij haar nog wil? Bij hoeveel man ligt de grens?
En je prinses maar wachten tot jij met je luie reet eens in actie komt en haar komt reddenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf wel als een prins/ridder op een wit paard ja
Mijn vriendje is neger, die kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Die vloeit uiteen bij het aanschouwen van mijn swag.
Jeetje, je wilt concrete cijfers. Okay, nou, in ieder geval minder dan 10. Daarboven is toch wel erg hoerigquote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moest banner fixen van ONZ. Zie sherlock maarquote:
Aha, wat is het maximum aantal bedpartners? Voordat je een vrouw een uitgewoonde hoer noemt?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zo'n sloerie die met je halve vriendenkring het bed heeft gedeeld zeg maar
2quote:Op donderdag 28 november 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aha, wat is het maximum aantal bedpartners? Voordat je een vrouw een uitgewoonde hoer noemt?
Hmm, okayquote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, je wilt concrete cijfers. Okay, nou, in ieder geval minder dan 10. Daarboven is toch wel erg hoerig
Ik ga vanaf heden bruin getinte opmerkingen maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ja
Ik vind 10 echt heel veel maar ik geloof best dat veel vrouwen aanzienlijk meer dan 10 mannen hebben gehad zonder direct een tientjeshoer te zijnquote:
Ik denk niet dat veel van mijn vriendinnen meer dan 10 partners hebben gehad eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, je wilt concrete cijfers. Okay, nou, in ieder geval minder dan 10. Daarboven is toch wel erg hoerig
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut lb ik was net 2 aan het typen
quote:
quote:
Ik pis echt in mijn broek van het lachen hier. Wil je alsjeblieft ophouden.quote:
Ik had al een DM.. ik zit mobielquote:Op donderdag 28 november 2013 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moest banner fixen van ONZ. Zie sherlock maar
pls dontquote:Op donderdag 28 november 2013 00:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga vanaf heden bruin getinte opmerkingen maken.
Dat is ook wel erg veelquote:Op donderdag 28 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel van mijn vriendinnen meer dan 10 partners hebben gehad eigenlijk
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 28 november 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind 10 echt heel veel maar ik geloof best dat veel vrouwen aanzienlijk meer dan 10 mannen hebben gehad zonder direct een tientjeshoer te zijn
Okequote:Op donderdag 28 november 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik pis echt in mijn broek van het lachen hier. Wil je alsjeblieft ophouden.
Ohquote:
Je hebt een goed gevoel voor humorquote:
Wue?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt een goed gevoel voor humor
Walgelijkquote:
Ja. De gebiedende vorm van zijn is 'wees' en niet 'ben' en dat heb ik je al heel vaak verteld.quote:
quote:
Stuart..quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Meer dan 10 x mannen die 'kom maar binnen met je knecht' hebben gehoord van dezelfde vrouw
Que*quote:
Oh toch nogquote:
Je hebt de zaakjes goed voor elkaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Yvonne is al een tijdje niet in dit topic geweest. Ik zie dit als een compliment.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Meer dan 10 x mannen die 'kom maar binnen met je knecht' hebben gehoord van dezelfde vrouw
Ze is na mijn adoratietopic hier niet meer geweest volgens mijquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Yvonne is al een tijdje niet in dit topic geweest. Ik zie dit als een compliment.
quote:
Wat een beroep.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen die professioneel paalzitsters zijn
zijn wel sterke damesquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er tot nu toe nog geen ervaring mee, met na te hoeven denken over hoeveel meisjes hij voor me heeft gehad enzo, en andersomquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ik vind het beetje raar om daar over na te denken hoor. Als je iemand leuk vindt dan vind je diegene toch leuk zeg..
Dit inderdaad. Dat je liever niet hebt dat een groot deel van je sociale cirkel je vriendin al heeft gehad kan ik nog in komen, maar verder? Wat maakt dat nou uit voor jou zegquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ik vind het beetje raar om daar over na te denken hoor. Als je iemand leuk vindt dan vind je diegene toch leuk zeg..
En gelijk dus maar dior slotjes heen postenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Wat?quote:
door*quote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En gelijk dus maar dior slotjes heen posten! Zal je wel van LB geleerd hebben.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe nog geen ervaring mee, met na te hoeven denken over hoeveel meisjes hij voor me heeft gehad enzo, en andersom
Dit dusquote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat je liever niet hebt dat een groot deel van je sociale cirkel je vriendin al heeft gehad kan ik nog in komen, maar verder? Wat maakt dat nou uit voor jou zeg
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
Dat is echt bizarquote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit op een feestje en dat feestje zelf was maar kut dus wij zatne vooral bij haar overbuurjongen.. en die was gewoon echt seksverslaafd. Die had wel meer dan 100 vrouwen gehad en hij was zelf pas rond de 26 jaar oud ofzo![]()
.
ik ben een beetje jaloersquote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit op een feestje en dat feestje zelf was maar kut dus wij zatne vooral bij haar overbuurjongen.. en die was gewoon echt seksverslaafd. Die had wel meer dan 100 vrouwen gehad en hij was zelf pas rond de 26 jaar oud ofzo![]()
.
Ik ben een prima mod ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt de zaakjes goed voor elkaar.
Ja, dat was ook écht bizarquote:
Watquote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
.
Denk niet dat je jaloers hoeft te zijn hoor. Die vent wilde ook geen relatie want hij wilde alleen maar seksen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een beetje jaloers
Hoiquote:
Jezus, stuquote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
Een krant die al door 5 mensen is gelezen is ook gewoon smerig te noemen
Heeft ie goedquote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je jaloers hoeft te zijn hoor. Die vent wilde ook geen relatie want hij wilde alleen maar seksen.
Kusje op je grammatikquote:
nou en.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je jaloers hoeft te zijn hoor. Die vent wilde ook geen relatie want hij wilde alleen maar seksen.
Maar die figuren hebben niet door, dat als je later naar een serieuze relatie zoekt dat er heul veel vrouwen/mannen zijn die hier dik op afknappen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat was ook écht bizar. Dat hele gesprek ging echt alleen maar over seks en hoe hij het voor elkaar kreeg en weet ik het
.
hoi schatjequote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Interv het volgende:
WOW. Ik lig al in mijn bed. Zo vroeg thuis. Bazin hoor!
OMG dat lijkt me wel echt naar trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Als je niet overal op straat mensen komt die je vriend/vriendin aanspreken omdat diegene seks heeft gehad met haar/hem. Ja
Prima en met jou?quote:
Hij wilde helemaal geen serieuze relatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die figuren hebben niet door, dat als je later naar een serieuze relatie zoekt dat er heul veel vrouwen/mannen zijn die hier dik op afknappen.
Hij wist ook wel dat hij geen vriendin kon hebben en dat hij altijd vreemd zou gaan, daarom was hij ook seksverslaafdquote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die figuren hebben niet door, dat als je later naar een serieuze relatie zoekt dat er heul veel vrouwen/mannen zijn die hier dik op afknappen.
Mij ookquote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG dat lijkt me wel echt naar trouwens![]()
dat je lekker op een terrasje zit met je vriend en dat er dan een groep meisjes langs komt die allemaal met hem naar bed zijn geweest
![]()
Goed voor de weerstandquote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
Een krant die al door 5 mensen is gelezen is ook gewoon smerig te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
wie geht's? ben je aangestoken door broertjelief?
Ja maar die voelt zich echt niet tevreden over zichzelf hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij wist ook wel dat hij geen vriendin kon hebben en dat hij altijd vreemd zou gaan, daarom was hij ook seksverslaafd
Ik heb al vanaf dat ik me kan herinneren een hekel gehad een de bibliotheek. Al die boeken die door ander volk is aangeraakt. Bleghquote:
Daarom ereader.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf dat ik me kan herinneren een hekel gehad een de bibliotheek. Al die boeken die door ander volk is aangeraakt. Blegh
Mensen die niezen in zo'n boek. Walgelijk. Echt, welke gek heeft dat verwerpelijke idee ooit gehad dat iedereen maar boeken maar lenen. Plassen zonder je handen te wassen en dat boek weer oppakken. OMG![]()
Broertje (JA, IS BROERTJE VOOR MIJquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist?
Ik miste je gewoon
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed voor de weerstandGeld stinkt niet loveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Stuart.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf dat ik me kan herinneren een hekel gehad een de bibliotheek. Al die boeken die door ander volk is aangeraakt. Blegh
Mensen die niezen in zo'n boek. Walgelijk. Echt, welke gek heeft dat verwerpelijke idee ooit gehad dat iedereen maar boeken maar lenen. Plassen zonder je handen te wassen en dat boek weer oppakken. OMG![]()
M'n vriend had een keer een heel leuk feest bij zijn moeder thuis (ja was echt een heel leuk feest) en z'n zus ging op een gegeven moment weg voor een ander feest, en die was met een uur weer terug omdat dat feestje echt ruk was en die van haar broertje was wel leuk dus maar weer naar huis met wat vriendinnenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Tchock het volgende:
Die gast heeft wel onze avond gered, want het feestje waar we eigenlijk hadden moeten zijn was echt compleet ruk.
Misschien wel jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart.
Jij hebt wel echt overduidelijk smetvrees.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voel ik me ook vaak op FOK!.
Dan zit je er echt zo een beetje bij enzoquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend had een keer een heel leuk feest bij zijn moeder thuis (ja was echt een heel leuk feest) en z'n zus ging op een gegeven moment weg voor een ander feest, en die was met een uur weer terug omdat dat feestje echt ruk was en die van haar broertje was wel leuk dus maar weer naar huis met wat vriendinnen![]()
quote:TL;dr
Je moet maar nooit een vriendin nemen.. Die niest ook en raakt ze je aan, of gaat met haar blotebkont op een wc bril zitten die dan weer vies is.. of.. o.. of.. veel erger.. straks raakt ze je pener nog aan, dat is pas viesquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het héérlijk om in alle grote steden waar ik kom tweedehands boekenwinkeltjes met Engelstalige boeken in te duiken en dan voor 10 euro 5 goede boeken te scorenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
awhquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Broertje (JA, IS BROERTJE VOOR MIJVET SCHATTIG IS ALDO NU
) is ziek vandaag.
Maar hoe was je dag?
Jij was maagd, toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Sowieso hoort een vrouw niet in het wit te trouwen als ze zich al heeft laten nemen voor het huwelijk
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben momenteel aan het voiceberichten met LB.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Sowieso hoort een vrouw niet in het wit te trouwen als ze zich al heeft laten nemen voor het huwelijk
Ik moet er van overgevenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het héérlijk om in alle grote steden waar ik kom tweedehands boekenwinkeltjes met Engelstalige boeken in te duiken en dan voor 10 euro 5 goede boeken te scoren
Geld is serieus een stuk smeriger dan de gemiddelde krant of boek hoorquote:
Ja, ik weet het niet. Er zijn niet zoveel meiden.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vraag me af wie ezell aan mij zou koppelen
Als je bedenkt dat iedereen daar met z´n neus bij zit.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geld is serieus een stuk smeriger dan de gemiddelde krant of boek hoor
Ja ik dacht, laat ik het jullie makkelijk maken en het er alvast even bijzettenquote:
Wordt erg gewaardeerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik dacht, laat ik het jullie makkelijk maken en het er alvast even bijzetten
omdatappel is bezet, jou hoef ik niet (nouja, andersom) en tsja...quote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Er zijn niet zoveel meiden.Ess is bezet. Crack is bezet Cachie is voor Tjackie. Sof gaat naar Rodawa.
Gewoon heul hipster in het zwart trouwen toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Daarom buigenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
Nu ik er over nadenk, zo wil je toch een hoop mensen ook geen hand geven. Van dat ranzige volk
Tweedehands boekenquote:
En met een rode strik eromheen als ze maagd is?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
Van beide kanten, lijkt mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdatappel is bezet, jou hoef ik niet (nouja, andersom) en tsja...
Ik ben getrouwd.quote:
Behulpzaam hè?quote:
In het wit trouwen is maagdquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Interv het volgende:
[..]
En met een rode strik eromheen als ze maagd is?
ja niemand eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van beide kanten, lijkt mij.![]()
We hebben LB ook nog. Maar die vind ik niet zo bij jou passen op een manier.
quote:
Ik ben nog vr... nee wachtquote:Op donderdag 28 november 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Er zijn niet zoveel meiden.Ess is bezet. Crack is bezet Cachie is voor Tjackie. Sof gaat naar Rodawa.
Hij wil liefde. Een kusje voor het slapen gaan. Een aai over zijn bolquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
VA, wat zit je nou te zaniken. Eerst beetje rondbléren dat je niet gekoppeld wilt worden en vervolgens hier zeggen dat je je afvraagt aan wie Ezell jou zou koppelen. WAT WIL JE NOU
vansquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Interv het volgende:
[..]
O. Waar gaan jullie praatjes dan over?
Met BBQSausage.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja niemand eigenlijk
[..]
Ik vraag het me af wat er zoal gedacht wordt maar ik ben vaker geprobeerd te koppelen EN DAT GING NIET LEKKERquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
VA, wat zit je nou te zaniken. Eerst beetje rondbléren dat je niet gekoppeld wilt worden en vervolgens hier zeggen dat je je afvraagt aan wie Ezell jou zou koppelen. WAT WIL JE NOU
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
Nu ik er over nadenk, zo wil je toch een hoop mensen ook geen hand geven. Van dat ranzige volk
Die Moslims die vrouwen geen hand willen geven hebben gewoon smetvreesquote:
Er zijn hier niet genoeg meiden aanwezig.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja niemand eigenlijk
quote:
Nee het is meer dat je mij niet hoeftquote:
Aandachtquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik trouw in gebroken witquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben ook een no go. Mij zie je ook niet huilen. Ik steun jou zussie!
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nee het is meer dat je mij niet hoeft
Niet op zo'n manier neequote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nee het is meer dat je mij niet hoeft
Je draait echt doorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
Ik zal ook niet snel bij een ander logeren. Het idee dat je daar dan de volgende ochtend in de douche staat. En we weten allemaal wat vrouwen met zo'n douchekop doen
Het zit gewoon in de familiequote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben ook een no go. Mij zie je ook niet huilen. Ik steun jou zussie!
Inderdaad, we weten allemaal dat Stuwie's beeld van vrouwen en seks een beetje vertekend zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
Ik zal ook niet snel bij een ander logeren. Het idee dat je daar dan de volgende ochtend in de douche staat. En we weten allemaal wat vrouwen met zo'n douchekop doen
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
Oké, dat wist ik nietquote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Interv het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn voor andere mensen een no-go. Kut, maar zo gaat dat.
Treinen koppelen en ontkoppelen ook. Dan scheiden ze hun wegen en gaan apart verder.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag het me af wat er zoal gedacht wordt maar ik ben vaker geprobeerd te koppelen EN DAT GING NIET LEKKER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haai VAquote:
ik dacht blquote:
Ik heb een oude hamburger achterin de koelkast liggen?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
Welke chick hebben we hier nog ergens liggen voor VA?
quote:
Ga me nou niet vertellen dat jij je douchekop niet naar binnen werktquote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten allemaal dat Stuwie's beeld van vrouwen en seks een beetje vertekend zijn
intervquote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Treinen koppelen en ontkoppelen ook. Dan scheiden ze hun wegen en gaan apart verder.Hey, treinmeisje en ik gaan hartstikke prima met elkaar omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Gast je bent echt geobsedeerdquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij je douchekop niet naar binnen werkt
omwquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oude hamburger achterin de koelkast liggen?
Oké, ik zal het niet vertellenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Thank youquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, ik zal het niet vertellen
Bl is m'n bbyquote:
uh ik dacht dat ze die anders gebruiktenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doen we wel die van de McDonalds dan? Die ziet er na een paar jaar nog wel redelijk uit. Zal hij ons dankbaar voor zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een oude hamburger achterin de koelkast liggen?
Ik ben lief vannachtquote:
nee die schijnt een penis te hebben, nogal een afknapperquote:
Ik vertel je toch net dat vrouwen die naar binnen werken?! Ik maak geen grapje hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uh ik dacht dat ze die anders gebruikten
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uh ik dacht dat ze die anders gebruikten
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten allemaal dat Stuwie's beeld van vrouwen en seks een beetje vertekend zijn
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen die in een witte jurk trouwens en geen maagd zijn KAN ECHT NIET![]()
![]()
![]()
Trouwens, wat is dezequote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Om in het wit te mogen trouwen hoor je nog maagd te zijn geloof ik. Althans, vroeger was dat zo
je kind?quote:
waterstraal > clitjequote:Op donderdag 28 november 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vertel je toch net dat vrouwen die naar binnen werken?! Ik maak geen grapje hoor
Jep.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
Heeft appel eigenlijk een vriend?
Nee, m'n bbyquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
Heeft appel eigenlijk een vriend?
'Officieel' heeft hij wel gelijk..quote:
Mate, die hele douchekop gaat naar binnen!quote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waterstraal > clitje
LBquote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
Match: Sof en Rodawa
Match: VA + McBurger
Next match....
LB, HET IS JOUW BEURT!
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
Next match....
LB, HET IS JOUW BEURT!
Ja met slang en al.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mate, die hele douchekop gaat naar binnen!
quote:
Ik bedoel meer dat Stuart het er wel heel vaak over heeftquote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Officieel' heeft hij wel gelijk..De witte kleur van de bruidsjurk staat symbool voor haar puurheid (lees: maagdelijkheid)
Sararaats schijnt weer vrij te zijn (hoorde ik in de wandelgangen).quote:Op donderdag 28 november 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
Stuwie, je weet dat clitorale stimulans voor de meeste vrouwen beter werkt dan vaginale stimulans?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mate, die hele douchekop gaat naar binnen!
Flossenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met slang en al.
Als ze haar mond opent spuit het water eruit
De afstand is te grootquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sararaats schijnt weer vrij te zijn (hoorde ik in de wandelgangen).
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
Next match....
LB, HET IS JOUW BEURT!
quote:
quote:
Ik hou graag van regelsquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel meer dat Stuart het er wel heel vaak over heeft
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel meer dat Stuart het er wel heel vaak over heeft
stuart is een trollquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef d4v1d het volgende:
Stu, dit moet haast wel een troll zijn
Nee, ik ben geen seksuoloogquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuwie, je weet dat clitorale stimulans voor de meeste vrouwen beter werkt dan vaginale stimulans?
Ook een grootse slet kan puur zijn. Maar goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Officieel' heeft hij wel gelijk..De witte kleur van de bruidsjurk staat symbool voor haar puurheid (lees: maagdelijkheid)
Ik niet, ik heb een autoriteitsprobleem.quote:
Ja, BL?quote:
Ik ben gooeeeeed.quote:
We hebben een vent nodig met gezichtsbeharing, schijnt.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar zijn jullie wel op date geweest?quote:
Sara heeft een druk leven en op dit moment geen behoefte aan vuige mannen die haar project verstoren.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je reageerde niet eens op mijn grapje van gebroken witquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Rodawa het volgende:
LB eindigt uiteindelijk sowieso met Stuart ofzo. Stuart beslist dan vervolgens samen waar ze naartoe gaan op date. Samen met zijn tweede persoonlijkheid, uiteraard.
Ik neem graag beslissingenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Rodawa het volgende:
LB eindigt uiteindelijk sowieso met Stuart ofzo. Stuart beslist dan vervolgens samen waar ze naartoe gaan op date. Samen met zijn tweede persoonlijkheid, uiteraard.
Daarom meld ik het evenquote:
Oja, het project. Een relatie kan ze er momenteel niet bij hebben inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sara heeft een druk leven en op dit moment geen behoefte aan vuige mannen die haar project verstoren.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb een autoriteitsprobleem.
Tjacka kan hier over meepraten.
Als ik Rashid zou heten zou je als een blok voor me vallenquote:
Ja zeg, ik bedenk die regels niet..quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Interv het volgende:
[..]
Ook een grootse slet kan puur zijn. Maar goed.
BL is een virtuele botquote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, BL?
[..]
Maar zijn jullie wel op date geweest?
quote:
meh. Een burger praat niet enzoquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
VA, ik wil wel met je knuffelen. Is dat ook goed?
Neequote:Op donderdag 28 november 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik Rashid zou heten zou je als een blok voor me vallen
Vind het stom.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, ik bedenk die regels niet..Vrouwen waren toen alleen puur als ze nog maagd waren, en dus mogen 'officieel' alleen maagden in het wit trouwen. Daar kan ik niks aan doen
Oh.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, Stuart is gewoon net zo leuk als jij.[ afbeelding ]
Heb je ook niet nodig.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meh. Een burger praat niet enzo
Hiquote:
Ik mag volgens deze regels ook niet meer in het wit trouwenquote:
We hadden ( thank god) niets.quote:
quote:
Bespaar me de smerige detailsquote:Op donderdag 28 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mag volgens deze regels ook niet meer in het wit trouwen
Hoeveel cm is die neger van je?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je meent dit niet toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
Hoezo 'uncool'?
Wat is er mis met Badschaap?
ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
sexy timequote:Op donderdag 28 november 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]____
jij weet niet wat ik wil
Oh, stuwie's preutse persoonlijkheid zit nu aan het roer mensenquote:
Iedereen doet het sowieso.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
O, serieus?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je meent dit niet toch?
De beste man kan er geen normaal woord Nederlands uitkrijgen.
Jij bent maar vrouw. Alsof jij een mening mag hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hadden ( thank god) niets.
quote:
Geen idee, ik heb tijdens dergelijke momenten wel andere dingen aan mijn hoofd als een meetlatquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat koppelen jullie!? Ik ben gewoon getrouwd, ja.
pics van je ringquote:Op donderdag 28 november 2013 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien hier en daar een uitzondering (er zijn altijd uitzonderingen) maar in principe wel jaquote:
Welkom op FOK!, Second Love onder de fora.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
oh dan zit ik verkeerdquote:Op donderdag 28 november 2013 01:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Welkom op FOK!, Second Love onder de fora.
We doen niet aan ringen.quote:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Heb je gezien hoe Badschaap eet?! Daar wil je niet aan gekoppeld worden.
COOKIEEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 november 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Ach, het gebeurt al sinds altijdquote:
Jij hebt hem zien eten?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Koekjesquote:
Ik heb hem überhaupt nog ooit gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |