Je hebt de zaakjes goed voor elkaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Yvonne is al een tijdje niet in dit topic geweest. Ik zie dit als een compliment.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Meer dan 10 x mannen die 'kom maar binnen met je knecht' hebben gehoord van dezelfde vrouw
Ze is na mijn adoratietopic hier niet meer geweest volgens mijquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Yvonne is al een tijdje niet in dit topic geweest. Ik zie dit als een compliment.
quote:
Wat een beroep.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen die professioneel paalzitsters zijn
zijn wel sterke damesquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er tot nu toe nog geen ervaring mee, met na te hoeven denken over hoeveel meisjes hij voor me heeft gehad enzo, en andersomquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ik vind het beetje raar om daar over na te denken hoor. Als je iemand leuk vindt dan vind je diegene toch leuk zeg..
Dit inderdaad. Dat je liever niet hebt dat een groot deel van je sociale cirkel je vriendin al heeft gehad kan ik nog in komen, maar verder? Wat maakt dat nou uit voor jou zegquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ik vind het beetje raar om daar over na te denken hoor. Als je iemand leuk vindt dan vind je diegene toch leuk zeg..
En gelijk dus maar dior slotjes heen postenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Wat?quote:
door*quote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En gelijk dus maar dior slotjes heen posten! Zal je wel van LB geleerd hebben.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe nog geen ervaring mee, met na te hoeven denken over hoeveel meisjes hij voor me heeft gehad enzo, en andersom
Dit dusquote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat je liever niet hebt dat een groot deel van je sociale cirkel je vriendin al heeft gehad kan ik nog in komen, maar verder? Wat maakt dat nou uit voor jou zeg
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
Dat is echt bizarquote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit op een feestje en dat feestje zelf was maar kut dus wij zatne vooral bij haar overbuurjongen.. en die was gewoon echt seksverslaafd. Die had wel meer dan 100 vrouwen gehad en hij was zelf pas rond de 26 jaar oud ofzo![]()
.
ik ben een beetje jaloersquote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit op een feestje en dat feestje zelf was maar kut dus wij zatne vooral bij haar overbuurjongen.. en die was gewoon echt seksverslaafd. Die had wel meer dan 100 vrouwen gehad en hij was zelf pas rond de 26 jaar oud ofzo![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |