quote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sararaats schijnt weer vrij te zijn (hoorde ik in de wandelgangen).
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel meer dat Stuart het er wel heel vaak over heeft
stuart is een trollquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef d4v1d het volgende:
Stu, dit moet haast wel een troll zijn
Nee, ik ben geen seksuoloogquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuwie, je weet dat clitorale stimulans voor de meeste vrouwen beter werkt dan vaginale stimulans?
Ook een grootse slet kan puur zijn. Maar goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Officieel' heeft hij wel gelijk..De witte kleur van de bruidsjurk staat symbool voor haar puurheid (lees: maagdelijkheid)
Ik niet, ik heb een autoriteitsprobleem.quote:
Ja, BL?quote:
Ik ben gooeeeeed.quote:
We hebben een vent nodig met gezichtsbeharing, schijnt.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar zijn jullie wel op date geweest?quote:
Sara heeft een druk leven en op dit moment geen behoefte aan vuige mannen die haar project verstoren.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je reageerde niet eens op mijn grapje van gebroken witquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Rodawa het volgende:
LB eindigt uiteindelijk sowieso met Stuart ofzo. Stuart beslist dan vervolgens samen waar ze naartoe gaan op date. Samen met zijn tweede persoonlijkheid, uiteraard.
Ik neem graag beslissingenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Rodawa het volgende:
LB eindigt uiteindelijk sowieso met Stuart ofzo. Stuart beslist dan vervolgens samen waar ze naartoe gaan op date. Samen met zijn tweede persoonlijkheid, uiteraard.
Daarom meld ik het evenquote:
Oja, het project. Een relatie kan ze er momenteel niet bij hebben inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sara heeft een druk leven en op dit moment geen behoefte aan vuige mannen die haar project verstoren.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb een autoriteitsprobleem.
Tjacka kan hier over meepraten.
Als ik Rashid zou heten zou je als een blok voor me vallenquote:
Ja zeg, ik bedenk die regels niet..quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Interv het volgende:
[..]
Ook een grootse slet kan puur zijn. Maar goed.
BL is een virtuele botquote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, BL?
[..]
Maar zijn jullie wel op date geweest?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |