En treinmeisje voor in de trein.quote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Xbox voor gta, skyrim, mass effect. Kloar
GYM SC, KLB of hier een beetje als ik mensen wil irriteren.quote:Op zondag 15 september 2013 21:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Al is het nu wel erger, dat geef ik toe.
Waar hang je nu rond dan?
quote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit is niet meer grappig man. Verzin iets nieuws.
liever in mijn bed, maar ach.quote:
we zijn niet allemaal kleinquote:
Een trein in je bed??quote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
liever in mijn bed, maar ach.
TRquote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit Steven
dat ben ik, ik kom nooit te vroegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat ben ik, ik kom nooit te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
Dat doe ik alleen als ik het benauwd hebquote:
watquote:Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik het benauwd heb
Kloptquote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is nooit goed eigenlijk.
Ik krijg hier een raar beeld bij.quote:Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik het benauwd heb
Wantquote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik krijg hier een raar beeld bij.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
Rodawa gaat de volgende deel in de OP - mark my words.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
Ho&mo of gewoon een kloonquote:
wereld op z'n kopquote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
Oke.quote:Op zondag 15 september 2013 22:04 schreef Rodawa het volgende:
Ik was helemaal blij, maar helaas het is valse hoop.
En nu ben ik ook nog homo.
Van die bagger wedstrijden die niemand kijktquote:
Leuke UIquote:
Ik dacht dat het echt stuart wasquote:
Goedzo knulquote:
Leugens, genoeg mensen die kijken!quote:Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van die bagger wedstrijden die niemand kijkt
Ja de verstandelijk gehandicapten in het verzorgingstehuis om de spelers uit te lachenquote:Op zondag 15 september 2013 22:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leugens, genoeg mensen die kijken!
Dankjequote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja de verstandelijk gehandicapten in het verzorgingstehuis om de spelers uit te lachen
Oreren hoe slecht de eredivisie tegenwoordig is en dat vroeger alles beter was.quote:
Wat een gekkie ben je ook, David.quote:Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat het echt stuart wasZie t nu pas.
Allemaal geld geld geldquote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oreren hoe slecht de eredivisie tegenwoordig is en dat vroeger alles beter was.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja de verstandelijk gehandicapten in het verzorgingstehuis om de spelers uit te lachen
quote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omg, mijn broertje gaat daar ook heen
Jouw broertje heeft swek!quote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omg, mijn broertje gaat daar ook heen
Maar ik ken jou verder helemaal nietquote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Dearest, zou je eventueel overwegen geslachtsgemeenschap met mij te hebben?
( Je vader mag me vantevoren ondervragen )
Is dat nodig?quote:Op zondag 15 september 2013 22:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar ik ken jou verder helemaal niet
hij jou ook nietquote:Op zondag 15 september 2013 22:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar ik ken jou verder helemaal niet
quote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Dearest, zou je eventueel overwegen geslachtsgemeenschap met mij te hebben?
( Je vader mag me vantevoren ondervragen )
Wij Emmenaren spelen jullie van de mat!quote:Op zondag 15 september 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij tukkers bashen jullie
Toedolsquote:
quote:
Ik ben in shockquote:Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kreeg zelfs ik de eerste keer niet
Ik zag net een foto van een embryo van een paardquote:
Wat moest je daar nou meequote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag net een foto van een embryo van een paard
Posts veranderen :squote:
quote:
Ik kwam het tegen op reddit. Wel een sub-reddit die ''WTF'' heet, dus ehquote:
Sickquote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam het tegen op reddit. Wel een sub-reddit die ''WTF'' heet, dus eh
quote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
OMG NIEUWE ARCADE FIRE IS ZO FUCKING GENIAAL IK HEB HEM AL HELEMAAL DOOD GEDRAAID DEZE WEEK EN HET IS ZO'N SEXY NUMMER.
Ohja, ik heb mijn haar net zelf geknipt
Okayquote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
OMG NIEUWE ARCADE FIRE IS ZO FUCKING GENIAAL IK HEB HEM AL HELEMAAL DOOD GEDRAAID DEZE WEEK EN HET IS ZO'N SEXY NUMMER.
Sommige zijn ook dingen waar je ''WTF'' op zegt zonder dat het fucked up smerig is hoor, maar dit zit er soms ook tussen. Ach ik ben nergens meer door te shockeren denk ik somsquote:
1. Zoek ik op.quote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
Ik welquote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige zijn ook dingen waar je ''WTF'' op zegt zonder dat het fucked up smerig is hoor, maar dit zit er soms ook tussen. Ach ik ben nergens meer door te shockeren denk ik soms
Smeerbeerquote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige zijn ook dingen waar je ''WTF'' op zegt zonder dat het fucked up smerig is hoor, maar dit zit er soms ook tussen. Ach ik ben nergens meer door te shockeren denk ik soms
Dit.quote:
Nee, dat niet.quote:
Waarom is jouw UI eigenlijk van zo'n magere kwaliteitquote:
Geen rennende brownie inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom is jouw UI eigenlijk van zo'n magere kwaliteit
Zo scherp dat je met het blote oog de pixels niet eens kunt zienquote:
Oké oom Stuquote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
Ik pak nog maar wat te drinken dan kids
* Stuart hoopt op het langste potje ooitquote:
Wel leukquote:
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart hoopt op het langste potje ooit
quote:
Tjackaquote:
Voor zover ik het kan zienquote:
Wat ben jij vrolijkquote:
quote:
Voor mijn doen welquote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien
[..]
Wat ben jij vrolijk
quote:
Popcorn voor niks gepaktquote:Op zondag 15 september 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor mijn doen welIk heb nog niemand beledigd
Sterktequote:
Ik geef echt precies 0 neuks.quote:
That's not very nicequote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef echt precies 0 neuks.
Fijn dat je weer zo gezellig bent vandaag.quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef echt precies 0 neuks.
Ja, dat is ook wel wat waard jaquote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
But very honest and true!
Dankjequote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn dat je weer zo gezellig bent vandaag.
Had ik vorige week maandag ook. En die maandag daarvoor ook.quote:
quote:
Maak ik je zo zenuwachtig popje?quote:
ohquote:Op zondag 15 september 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Had ik vorige week maandag ook. En die maandag daarvoor ook.
Mij de schuld geven dat ze hoofdpijn krijgt van zo wazige UI is wel een beetje flauw natuurlijkquote:
Woohoo, lekker een dag voor jezelfquote:
Ouderwets maar wel mooiquote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet deze jurk later als trouwjurk.
Ik wil echt heel graag een tijdloze jurk als ik trouw, ook geen prinsessen geval, gewoon fancy as fuck.quote:
Ik wil niet lullig doen, maar ik zie amper verschilquote:
Lijkt me ook wel tof moet ik zeggen, als ik ooit trouw, om een vrouw naast me te hebben staan met een echt mooie witte jurkquote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil echt heel graag een tijdloze jurk als ik trouw, ook geen prinsessen geval, gewoon fancy as fuck.
fuck vroegerquote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Om in het wit te mogen trouwen hoor je nog maagd te zijn geloof ik. Althans, vroeger was dat zo
Die onderste is gemaakt van vitragequote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik zie amper verschil
/man
Mooi, ik wil toch niet in het wit trouwenquote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Om in het wit te mogen trouwen hoor je nog maagd te zijn geloof ik. Althans, vroeger was dat zo
Niet in het wit trouwenquote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mooi, ik wil toch niet in het wit trouwen
Ongevoelige klootzakquote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Noem me ongevoelig, maar ik hoef helemaal niet te trouwen.
De onderste heeft een grotere rok en de bovenkant is minder verfijnd (en heeft geen mouwen).quote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik zie amper verschil
/man
Ik vind trouwens iets wat je echt goed moet aanpakken en dan wil ik ook op mijn allermooist zijn. Ik wil ook echt van die traditiedingen, bruidegom mag de jurk niet zien, something old, something new, something borowed (toch?), something blue en verlovings- en trouwringenquote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof moet ik zeggen, als ik ooit trouw, om een vrouw naast me te hebben staan met een echt mooie witte jurk
Het kost wat, maar dan heb je ook watquote:
Ik denk er precies zo over eigenlijkquote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef arachide. het volgende:
Ik vind trouwens iets wat je echt goed moet aanpakken en dan wil ik ook op mijn allermooist zijn. Ik wil ook echt van die traditiedingen, bruidegom mag de jurk niet zien, something old, something new, something borowed (toch?), something blue en verlovings- en trouwringen
Gewoon doenquote:
Dat doe ik alleen als de vrouw bulkt van het geldquote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso niet in gemeenschap van goederen, sowieso niet.
Ik vind in het wit trouwen een beetje een pre, al zou ik zelf wel voor gebroken wit gaan (want ja, he.)quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet in het wit trouwen
Ik zou weigeren voor het altaar
Ik wel. Voor mij is het iets waarmee je zegt: "ik durf te trouwen met jou omdat ik het vertrouwen erin heb dat wij slagen en ik neem het risico op een berg ellende daarom voor lief"quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Noem me ongevoelig, maar ik hoef helemaal niet te trouwen.
Het gaat er toch om wat je ermee kunt?quote:
Neverrrr.quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso niet in gemeenschap van goederen, sowieso niet.
Ik wil ook wit inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind in het wit trouwen een beetje een pre, al zou ik zelf wel voor gebroken wit gaan (want ja, he.)
[..]
Ik wel. Voor mij is het iets waarmee je zegt: "ik durf te trouwen met jou omdat ik het vertrouwen erin heb dat wij slagen en ik neem het risico op een berg ellende daarom voor lief"
soort van: ik durf in het diepe te springen met je
Want? Dat vertrouwen is er dan niet?quote:
Het enige wat ik wel heel graag modern wil, is de schoenen. Ik wil op all stars trouwen. Hij zwarte, ik witte.quote:
Dat is geen probleem inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat je ermee kunt?
Dat meen je niet?quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel heel graag modern wil, is de schoenen. Ik wil op all stars trouwen. Hij zwarte, ik witte.
Omdat ik een eventuele ex mijn geld niet gun. Dat ik het risico durf te nemen, betekent niet dat ik niet mijn zaakjes op orde hebquote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want? Dat vertrouwen is er dan niet?
Ach, dat heb ik al jaren. Je bent in ieder geval voorbereidquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een 2 persoons bed voor jezelf hebbenmaar ook
Als je het zo verwoord, helemaal voor.quote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind in het wit trouwen een beetje een pre, al zou ik zelf wel voor gebroken wit gaan (want ja, he.)
[..]
Ik wel. Voor mij is het iets waarmee je zegt: "ik durf te trouwen met jou omdat ik het vertrouwen erin heb dat wij slagen en ik neem het risico op een berg ellende daarom voor lief"
soort van: ik durf in het diepe te springen met je
dat meen ik wel. Ik vind all stars onder een perfect pak (en dan moeten het wel nieuwe, schone zijn) echt heel tof, zeker als het bij de meneer past. Als je mijn vriend kent, dan weet je dat dat past.quote:
Ik zou waarschijnlijk ook kiezen voor huwelijkse voorwaarden hoor, tenzij we beiden ongeveer hetzelfde hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik een eventuele ex mijn geld niet gun. Dat ik het risico durf te nemen, betekent niet dat ik niet mijn zaakjes op orde heb
Wit staat mij gewoon niet omdat ik zelf al super bleek ben en ik zie een fake tan niet echt zitten en ik wil er op mn bruiloft wel op mn mooist uitzien dusjaquote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet in het wit trouwen
Ik zou weigeren voor het altaar
Nou ja, ik ben dan geloof ik wat conservatieverquote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat meen ik wel. Ik vind all stars onder een perfect pak (en dan moeten het wel nieuwe, schone zijn) echt heel tof, zeker als het bij de meneer past. Als je mijn vriend kent, dan weet je dat dat past.
En mijne zie je toch niet onder mijn prachtjurk
Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen maar wellicht is het ook mooiquote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wit staat mij gewoon niet omdat ik zelf al super bleek ben en ik zie een fake tan niet echt zitten en ik wil er op mn bruiloft wel op mn mooist uitzien dusja
Ik hoef geen overdreven knalroze jurk hoor, absoluut niet, gewoon een soort peachy pink lichtroze classy jurk of een soort van heel licht mintgroen ofzo, beetje pastelkleuren
Genoeg juridische redenen voor te bedenkenquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
Ik trouw niet omdat ik het zo ouderwets vind. Dan heb je een papiertje waarop staat dat je van elkaar houdt en dan? Ik kan dat wel zonder een papiertje. En hoef het ook niet aan iedereen te laten weten. En als ik zin heb in een feestje dan geef ik die wel voor een andere reden.
Samenlevingscontractquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg juridische redenen voor te bedenken
De waarde is per persoon anders. Voor mij is het zegmaar de laatste zandkorrel in een groot geheel. Durven trouwen zegt voor mij veel meer. Huwelijk is keihard werken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het zo verwoord, helemaal voor.
Maar tegenwoordig lijkt het huwelijk toch weinig waard
Beetje dit.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
Ik trouw niet omdat ik het zo ouderwets vind. Dan heb je een papiertje waarop staat dat je van elkaar houdt en dan? Ik kan dat wel zonder een papiertje. En hoef het ook niet aan iedereen te laten weten. En als ik zin heb in een feestje dan geef ik die wel voor een andere reden.
Wat dus weinig met liefde te maken heeftquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is voor mij de kutste reden om te trouwen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net zo'n nietszeggend papiertje dan. En als je kinderen krijgt? Ook maar erkennen?quote:
Een samenlevingscontract heeft dat welquote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje dit.
[..]
Wat dus weinig met liefde te maken heeft
quote:Op zondag 15 september 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen maar wellicht is het ook mooi
Hoezo? Als jij kinderen krijgt hoeven die niet erkent te worden? Of ben je miljonair en bang om geld te verliezen aan partner alimentatiequote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is voor mij de kutste reden om te trouwen.
Dat is wel mooi inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het even niet over de jurk hier, die jurk is verschrikkelijk maar ik denk dat die kleur mij beter staat dan gewoon plain ass wit omdat ik zelf ook wit ben, dan lijk ik net een spook.Verder wil ik wel gewoon een mooie authentieke nette jurk.
Nope. Maar dat staat er ook los van. Dat is als zeggen dat je het huwelijk niet nodig hebt om je liefde te bevestigen, maar dat er wel dingen geregeld moeten worden.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract heeft dat wel
Binnenkort misschien weer niet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou in gemeenschap van goederen trouwen. Mijn toekomstige vrouw verdient waarschijnlijk meer als ik.
Ik neem aan dat je niet bij elkaar blijft zonder liefde dus dan komt een huwelijk niet eens ter sprakequote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Maar dat staat er ook los van. Dat is als zeggen dat je het huwelijk niet nodig hebt om je liefde te bevestigen, maar dat er wel dingen geregeld moeten worden.
Is een keuze
Maar de beste reden om te trouwen is om je liefde te verzegelen dus.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij kinderen krijgt hoeven die niet erkent te worden? Of ben je miljonair en bang om geld te verliezen aan partner alimentatie
Natuurlijk, maar waarom zou je anders uberhaupt bij elkaar blijven?quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de beste reden om te trouwen is om je liefde te verzegelen dus.
Ik wil pas kinderen nadat ik getrouwd ben, want ik vind dat een mooiere volgorde.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij kinderen krijgt hoeven die niet erkent te worden? Of ben je miljonair en bang om geld te verliezen aan partner alimentatie
Maar ze vind juridische dingen een kutreden voor een huwelijk, liefde een goede redenquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waarom zou je anders uberhaupt bij elkaar blijven?
Het gaat me meer om het klassieke beeld van trouwen enzo blablaquote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net zo'n nietszeggend papiertje dan. En als je kinderen krijgt? Ook maar erkennen?
Natuurlijk kan het allemaal zonder maar trouwen kan ook best handig zijn
Ik ook. Maar wat is nou je angst voor trouwen? Je had het over de kutste redenquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil pas kinderen nadat ik getrouwd ben, want ik vind dat een mooiere volgorde.
tong vindt mij tofquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
tong heeft tegen mij gezegd dat hij mij mag.
ik ben al weken gelukkig.
Ik heb geen trouwangst. Ik wil alleen niet trouwen omdat het handig isquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wat is nou je angst voor trouwen? Je had het over de kutste reden
Ik snap niet zo goed wat daar mis mee is eigenlijk maar goed, meningen kunnen natuurlijk verschillenquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het klassieke beeld van trouwen enzo blabla
Als je toch van elkaar houdt is het handiger dan niet trouwen en bij elkaar blijven.quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb geen trouwangst. Ik wil alleen niet trouwen omdat het handig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |