Ik wil niet lullig doen, maar ik zie amper verschilquote:
Lijkt me ook wel tof moet ik zeggen, als ik ooit trouw, om een vrouw naast me te hebben staan met een echt mooie witte jurkquote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil echt heel graag een tijdloze jurk als ik trouw, ook geen prinsessen geval, gewoon fancy as fuck.
fuck vroegerquote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Om in het wit te mogen trouwen hoor je nog maagd te zijn geloof ik. Althans, vroeger was dat zo
Die onderste is gemaakt van vitragequote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik zie amper verschil
/man
Mooi, ik wil toch niet in het wit trouwenquote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Om in het wit te mogen trouwen hoor je nog maagd te zijn geloof ik. Althans, vroeger was dat zo
Niet in het wit trouwenquote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mooi, ik wil toch niet in het wit trouwen
Ongevoelige klootzakquote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Noem me ongevoelig, maar ik hoef helemaal niet te trouwen.
De onderste heeft een grotere rok en de bovenkant is minder verfijnd (en heeft geen mouwen).quote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik zie amper verschil
/man
Ik vind trouwens iets wat je echt goed moet aanpakken en dan wil ik ook op mijn allermooist zijn. Ik wil ook echt van die traditiedingen, bruidegom mag de jurk niet zien, something old, something new, something borowed (toch?), something blue en verlovings- en trouwringenquote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof moet ik zeggen, als ik ooit trouw, om een vrouw naast me te hebben staan met een echt mooie witte jurk
Het kost wat, maar dan heb je ook watquote:
Ik denk er precies zo over eigenlijkquote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef arachide. het volgende:
Ik vind trouwens iets wat je echt goed moet aanpakken en dan wil ik ook op mijn allermooist zijn. Ik wil ook echt van die traditiedingen, bruidegom mag de jurk niet zien, something old, something new, something borowed (toch?), something blue en verlovings- en trouwringen
Gewoon doenquote:
Dat doe ik alleen als de vrouw bulkt van het geldquote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso niet in gemeenschap van goederen, sowieso niet.
Ik vind in het wit trouwen een beetje een pre, al zou ik zelf wel voor gebroken wit gaan (want ja, he.)quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet in het wit trouwen
Ik zou weigeren voor het altaar
Ik wel. Voor mij is het iets waarmee je zegt: "ik durf te trouwen met jou omdat ik het vertrouwen erin heb dat wij slagen en ik neem het risico op een berg ellende daarom voor lief"quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Noem me ongevoelig, maar ik hoef helemaal niet te trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |