Wat moest je daar nou meequote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag net een foto van een embryo van een paard
Posts veranderen :squote:
quote:
Ik kwam het tegen op reddit. Wel een sub-reddit die ''WTF'' heet, dus ehquote:
Sickquote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam het tegen op reddit. Wel een sub-reddit die ''WTF'' heet, dus eh
quote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
OMG NIEUWE ARCADE FIRE IS ZO FUCKING GENIAAL IK HEB HEM AL HELEMAAL DOOD GEDRAAID DEZE WEEK EN HET IS ZO'N SEXY NUMMER.
Ohja, ik heb mijn haar net zelf geknipt
Okayquote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
OMG NIEUWE ARCADE FIRE IS ZO FUCKING GENIAAL IK HEB HEM AL HELEMAAL DOOD GEDRAAID DEZE WEEK EN HET IS ZO'N SEXY NUMMER.
Sommige zijn ook dingen waar je ''WTF'' op zegt zonder dat het fucked up smerig is hoor, maar dit zit er soms ook tussen. Ach ik ben nergens meer door te shockeren denk ik somsquote:
1. Zoek ik op.quote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
Ik welquote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige zijn ook dingen waar je ''WTF'' op zegt zonder dat het fucked up smerig is hoor, maar dit zit er soms ook tussen. Ach ik ben nergens meer door te shockeren denk ik soms
Smeerbeerquote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige zijn ook dingen waar je ''WTF'' op zegt zonder dat het fucked up smerig is hoor, maar dit zit er soms ook tussen. Ach ik ben nergens meer door te shockeren denk ik soms
Dit.quote:
Nee, dat niet.quote:
Waarom is jouw UI eigenlijk van zo'n magere kwaliteitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |