Net zo'n nietszeggend papiertje dan. En als je kinderen krijgt? Ook maar erkennen?quote:
Een samenlevingscontract heeft dat welquote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje dit.
[..]
Wat dus weinig met liefde te maken heeft
quote:Op zondag 15 september 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen maar wellicht is het ook mooi
Hoezo? Als jij kinderen krijgt hoeven die niet erkent te worden? Of ben je miljonair en bang om geld te verliezen aan partner alimentatiequote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is voor mij de kutste reden om te trouwen.
Dat is wel mooi inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het even niet over de jurk hier, die jurk is verschrikkelijk maar ik denk dat die kleur mij beter staat dan gewoon plain ass wit omdat ik zelf ook wit ben, dan lijk ik net een spook.Verder wil ik wel gewoon een mooie authentieke nette jurk.
Nope. Maar dat staat er ook los van. Dat is als zeggen dat je het huwelijk niet nodig hebt om je liefde te bevestigen, maar dat er wel dingen geregeld moeten worden.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract heeft dat wel
Binnenkort misschien weer niet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou in gemeenschap van goederen trouwen. Mijn toekomstige vrouw verdient waarschijnlijk meer als ik.
Ik neem aan dat je niet bij elkaar blijft zonder liefde dus dan komt een huwelijk niet eens ter sprakequote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Maar dat staat er ook los van. Dat is als zeggen dat je het huwelijk niet nodig hebt om je liefde te bevestigen, maar dat er wel dingen geregeld moeten worden.
Is een keuze
Maar de beste reden om te trouwen is om je liefde te verzegelen dus.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij kinderen krijgt hoeven die niet erkent te worden? Of ben je miljonair en bang om geld te verliezen aan partner alimentatie
Natuurlijk, maar waarom zou je anders uberhaupt bij elkaar blijven?quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de beste reden om te trouwen is om je liefde te verzegelen dus.
Ik wil pas kinderen nadat ik getrouwd ben, want ik vind dat een mooiere volgorde.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij kinderen krijgt hoeven die niet erkent te worden? Of ben je miljonair en bang om geld te verliezen aan partner alimentatie
Maar ze vind juridische dingen een kutreden voor een huwelijk, liefde een goede redenquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waarom zou je anders uberhaupt bij elkaar blijven?
Het gaat me meer om het klassieke beeld van trouwen enzo blablaquote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net zo'n nietszeggend papiertje dan. En als je kinderen krijgt? Ook maar erkennen?
Natuurlijk kan het allemaal zonder maar trouwen kan ook best handig zijn
Ik ook. Maar wat is nou je angst voor trouwen? Je had het over de kutste redenquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil pas kinderen nadat ik getrouwd ben, want ik vind dat een mooiere volgorde.
tong vindt mij tofquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
tong heeft tegen mij gezegd dat hij mij mag.
ik ben al weken gelukkig.
Ik heb geen trouwangst. Ik wil alleen niet trouwen omdat het handig isquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wat is nou je angst voor trouwen? Je had het over de kutste reden
Ik snap niet zo goed wat daar mis mee is eigenlijk maar goed, meningen kunnen natuurlijk verschillenquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het klassieke beeld van trouwen enzo blabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |