Het gaat er toch om wat je ermee kunt?quote:
Neverrrr.quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso niet in gemeenschap van goederen, sowieso niet.
Ik wil ook wit inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind in het wit trouwen een beetje een pre, al zou ik zelf wel voor gebroken wit gaan (want ja, he.)
[..]
Ik wel. Voor mij is het iets waarmee je zegt: "ik durf te trouwen met jou omdat ik het vertrouwen erin heb dat wij slagen en ik neem het risico op een berg ellende daarom voor lief"
soort van: ik durf in het diepe te springen met je
Want? Dat vertrouwen is er dan niet?quote:
Het enige wat ik wel heel graag modern wil, is de schoenen. Ik wil op all stars trouwen. Hij zwarte, ik witte.quote:
Dat is geen probleem inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat je ermee kunt?
Dat meen je niet?quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel heel graag modern wil, is de schoenen. Ik wil op all stars trouwen. Hij zwarte, ik witte.
Omdat ik een eventuele ex mijn geld niet gun. Dat ik het risico durf te nemen, betekent niet dat ik niet mijn zaakjes op orde hebquote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want? Dat vertrouwen is er dan niet?
Ach, dat heb ik al jaren. Je bent in ieder geval voorbereidquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een 2 persoons bed voor jezelf hebbenmaar ook
Als je het zo verwoord, helemaal voor.quote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind in het wit trouwen een beetje een pre, al zou ik zelf wel voor gebroken wit gaan (want ja, he.)
[..]
Ik wel. Voor mij is het iets waarmee je zegt: "ik durf te trouwen met jou omdat ik het vertrouwen erin heb dat wij slagen en ik neem het risico op een berg ellende daarom voor lief"
soort van: ik durf in het diepe te springen met je
dat meen ik wel. Ik vind all stars onder een perfect pak (en dan moeten het wel nieuwe, schone zijn) echt heel tof, zeker als het bij de meneer past. Als je mijn vriend kent, dan weet je dat dat past.quote:
Ik zou waarschijnlijk ook kiezen voor huwelijkse voorwaarden hoor, tenzij we beiden ongeveer hetzelfde hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik een eventuele ex mijn geld niet gun. Dat ik het risico durf te nemen, betekent niet dat ik niet mijn zaakjes op orde heb
Wit staat mij gewoon niet omdat ik zelf al super bleek ben en ik zie een fake tan niet echt zitten en ik wil er op mn bruiloft wel op mn mooist uitzien dusjaquote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet in het wit trouwen
Ik zou weigeren voor het altaar
Nou ja, ik ben dan geloof ik wat conservatieverquote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat meen ik wel. Ik vind all stars onder een perfect pak (en dan moeten het wel nieuwe, schone zijn) echt heel tof, zeker als het bij de meneer past. Als je mijn vriend kent, dan weet je dat dat past.
En mijne zie je toch niet onder mijn prachtjurk
Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen maar wellicht is het ook mooiquote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wit staat mij gewoon niet omdat ik zelf al super bleek ben en ik zie een fake tan niet echt zitten en ik wil er op mn bruiloft wel op mn mooist uitzien dusja
Ik hoef geen overdreven knalroze jurk hoor, absoluut niet, gewoon een soort peachy pink lichtroze classy jurk of een soort van heel licht mintgroen ofzo, beetje pastelkleuren
Genoeg juridische redenen voor te bedenkenquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
Ik trouw niet omdat ik het zo ouderwets vind. Dan heb je een papiertje waarop staat dat je van elkaar houdt en dan? Ik kan dat wel zonder een papiertje. En hoef het ook niet aan iedereen te laten weten. En als ik zin heb in een feestje dan geef ik die wel voor een andere reden.
Samenlevingscontractquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg juridische redenen voor te bedenken
De waarde is per persoon anders. Voor mij is het zegmaar de laatste zandkorrel in een groot geheel. Durven trouwen zegt voor mij veel meer. Huwelijk is keihard werken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het zo verwoord, helemaal voor.
Maar tegenwoordig lijkt het huwelijk toch weinig waard
Beetje dit.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
Ik trouw niet omdat ik het zo ouderwets vind. Dan heb je een papiertje waarop staat dat je van elkaar houdt en dan? Ik kan dat wel zonder een papiertje. En hoef het ook niet aan iedereen te laten weten. En als ik zin heb in een feestje dan geef ik die wel voor een andere reden.
Wat dus weinig met liefde te maken heeftquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is voor mij de kutste reden om te trouwen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |