Ik ben een prima mod ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt de zaakjes goed voor elkaar.
Ja, dat was ook écht bizarquote:
Watquote:Op donderdag 28 november 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit op een feestje en dat feestje zelf was maar kut dus wij zatne vooral bij haar overbuurjongen.. en die was gewoon echt seksverslaafd. Die had wel meer dan 100 vrouwen gehad en hij was zelf pas rond de 26 jaar oud ofzo![]()
.
Denk niet dat je jaloers hoeft te zijn hoor. Die vent wilde ook geen relatie want hij wilde alleen maar seksen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een beetje jaloers
Hoiquote:
Jezus, stuquote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
Een krant die al door 5 mensen is gelezen is ook gewoon smerig te noemen
Heeft ie goedquote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je jaloers hoeft te zijn hoor. Die vent wilde ook geen relatie want hij wilde alleen maar seksen.
Kusje op je grammatikquote:
nou en.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je jaloers hoeft te zijn hoor. Die vent wilde ook geen relatie want hij wilde alleen maar seksen.
Maar die figuren hebben niet door, dat als je later naar een serieuze relatie zoekt dat er heul veel vrouwen/mannen zijn die hier dik op afknappen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat was ook écht bizar. Dat hele gesprek ging echt alleen maar over seks en hoe hij het voor elkaar kreeg en weet ik het
.
hoi schatjequote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Interv het volgende:
WOW. Ik lig al in mijn bed. Zo vroeg thuis. Bazin hoor!
OMG dat lijkt me wel echt naar trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Als je niet overal op straat mensen komt die je vriend/vriendin aanspreken omdat diegene seks heeft gehad met haar/hem. Ja
Prima en met jou?quote:
Hij wilde helemaal geen serieuze relatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die figuren hebben niet door, dat als je later naar een serieuze relatie zoekt dat er heul veel vrouwen/mannen zijn die hier dik op afknappen.
Hij wist ook wel dat hij geen vriendin kon hebben en dat hij altijd vreemd zou gaan, daarom was hij ook seksverslaafdquote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die figuren hebben niet door, dat als je later naar een serieuze relatie zoekt dat er heul veel vrouwen/mannen zijn die hier dik op afknappen.
Mij ookquote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG dat lijkt me wel echt naar trouwens![]()
dat je lekker op een terrasje zit met je vriend en dat er dan een groep meisjes langs komt die allemaal met hem naar bed zijn geweest
![]()
Goed voor de weerstandquote:Op donderdag 28 november 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
Een krant die al door 5 mensen is gelezen is ook gewoon smerig te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |